Agape har nylig skiftet nettbutikk-plattform. Hva betyr dette for meg?

Dersom du har registrert deg som kunde i den gamle nettbutikken, må du be om nytt passord. Beklager dette, men på sikt vil dette være en bedre butikk for deg. Er du ny kunde, kan du enkelt registrere deg som ny kunde her på "Bli kunde."

Hvordan ber jeg om nytt passord?

Det gjør du enkelt her på denne siden. Fyll ut e-postadressen din og klikk på knappen "Hent nytt passord." Du vil nå få et nytt midlertidig passord på e-post som du enkelt endrer til ditt eget valgte på "Min side."

Hvordan finner jeg frem?

Om du vet ”forfatter”, søker du på topplisten ”Bøker etter forfatters etternavn”. Vet du tittel på boka, kan du søke øverst på siden på lupa ”søk”. Her skriver du tittel og trykker Enter. Her kan du også søke på forfatter.

Hvordan blir man kunde?

For å kunne handle hos oss, må du registrere deg med dine kontaktopplysninger.

Hvordan bli medlem av bokklubben?

Øverst på siden trykker du på ”Bokklubben”. Fyll inn dine personlige opplysninger. Vi sender deg som velkomst-bok den nyeste boken utgitt. (Om du ikke har vært medlem hos oss tidligere)

Hvorfor denne ”rebusen” nederst etter mine innfelte opplysninger?

Det er av sikkerhetsgrunner for å hindre at ”fiendtlige” nettlesere søker etter personers opplysninger.
Ved at man løser den ”intelligente” oppgaven, hindrer vi at maskiner å finne kundeopplysninger.

Hvilke priser ser jeg?

Når du er innlogget, finner du prisene på artiklene ved å klikke på artikkelnummeret. Er du ikke bokklubbmedlem, blir Posten portotakster tillagt bestillingen.

Hvordan betaler jeg?

Er du gjentakende kunde hos oss, vil du kunne trykke på ”faktura” og faktura blir tillagt bestillingen.
Er du ny kunde, trykker du på ”forhåndsbetaling”. Det betyr at enten sendes det faktura, eller så blir du oppringt for kortopplysninger.

Hva med frakt? Hvor raskt får jeg varene jeg har bestilt?

Vi sender varene oftest samme dag de blir bestilt!
Vi bruker Posten Norge!
Vi sender ofte som brev (inntil 2 kg). Over det, blir sendt som ”Servicepakke”. Det betyr at du får melding på din mobil når varene kan hentes på ditt utleveringssted.

Jeg ble logget ut av nettbutikken etter en stund. Hvorfor det?

Er du inaktiv i mer enn 20 min, logges du automatisk ut.
Det du har lagt i handlevognen lagres noen timer i nettleseren på maskinen din. Dersom du logger ut og inn igjen via en annen nettleser eller maskin, så må du legge varene i handlevognen på nytt.