Hvis dine bønner ikke er blitt besvart, så gi ikke opp håpet, for Gud hører og svarer på bønn! Pastor Kenneth E. Hagins ’Skritt på veien til bønnesvar’ åpenbarer flere skritt som sikrer den troende bønnesvar når de følges trofast.
Dette informative studieheftet besvarer spørsmål som:
* Hvor viktig er det å studere skriftsteder som gir løfte om det svaret du trenger?
* Hvorfor bør du gjøre deg avhengig av Den Hellige Ånd i ditt bønneliv?
* Hvilken viktig rolle spiller lovprisningen i bønn?
* Hvordan skal man be for å oppnå resultater?
Dette dynamiske studieheftet med 13 leksjoner er ment for bibelstudiegrupper eller personlig studium.
STUDIEHEFTE!

Forfatter: KENNETH E. HAGIN

  • 978-82-7689-213-2 EAN
  • 028 Produktnummer
  • Agape Forlag AS Leverandør
  • Studiehefte A5 Format
  • 2014 Produksjonsår

Hvis dine bønner ikke er blitt besvart, så gi ikke opp håpet, for Gud hører og svarer på bønn! Pastor Kenneth E. Hagins ’Skritt på veien til bønnesvar’ åpenbarer flere skritt som sikrer den troende bønnesvar når de følges trofast.
Dette informative studieheftet besvarer spørsmål som:
* Hvor viktig er det å studere skriftsteder som gir løfte om det svaret du trenger?
* Hvorfor bør du gjøre deg avhengig av Den Hellige Ånd i ditt bønneliv?
* Hvilken viktig rolle spiller lovprisningen i bønn?
* Hvordan skal man be for å oppnå resultater?
Dette dynamiske studieheftet med 13 leksjoner er ment for bibelstudiegrupper eller personlig studium.
STUDIEHEFTE!

Forfatter: KENNETH E. HAGIN
Les mer

Velg antall  

Produktbeskrivelse

Kenneth E. Hagin

Om Kenneth E. Hagin

Markus 11,23 og 24 er nøkkelordet i Kenneth E. Hagins liv og tjeneste. Mens han lå lenket til sin seng på grunn av hjertefeil og en uhelbredelig blodsykdom, begynte han å tro disse oppsiktsvekkende uttalelser fra Jesu munn. Legene trodde ikke han ville få oppleve sin 17-års dag.
Han trodde skriftstedene slik de stod og handlet på dem i en enkel tro. Etter 16 måneder i senga kunne han stå opp - helbredet.
Senere gav Herren han et kall: «Lær mitt folk tro.»
Kenneth E. Hagin reiste hjem til Herren 19. september 2003, 86 år gammel.

Helseføde (andaktsbok)

Helseføde er bygget på undervisningen gjennom det første året av Bønn og Helbredelsesskolen i 1979, og den er en daglig andaktsbok beregnet på å gi deg en dose av Guds medisin hver dag.
Kenneth E. Hagin deler prinsipper fra Ordet som vil hjelpe deg med å motta den helbredelsen som Jesus kjøpte for mer enn to tusen år siden.
Når du åpner hjertet ditt for undervisningen i denne boken, vil du erfare et liv i overflod. Når du mediterer på Ordet og handler på det, vil hvert symptom, hver sykdom og hver skrøpelighet forsvinne, og du vil oppleve et liv i helse og helbredelse.
(Stivinnbundet)

Forfatter: KENNETH E. HAGIN

Tema: ANDAKTSBOK 

 
Du er verdifull og høyt elsket

Innholdet i denne boken er noe som har ligget i min ånd siden jeg ble frelst for snart åtte år siden.
Etter som årene har gått, har det modnet seg frem til å bli denne boken. Det du kommer til å lese er Guds Ord, gode nyheter fra Gud Faders hjerte til deg.
Humanismen sier at Gud og gudstilbedelse er et produkt av menneskenes lengsler og drømmer.
Men det er helt feil. Tvert i mot, mennesket er et produkt av Guds kjærlighet og drøm. Vi er skapt av Gud for å leve med Ham. Bare dette er livets mening. Når du leser denne boken, ønsker jeg at du skal gjøre det med et åpent hjerte og sinn, for da vet jeg at Gud kan få tale til deg.

Forfatter: JAN OLAV HANSEN

Tema: GUD SOM FAR 

 
En varig fred

Denne krisen er ikke politisk! Den er åndelig!

Hendelser som viser seg raskt i Midtøsten vil forme framtiden, ikke bare for Israel, men for hele vår verden. Denne innsiktsfulle kommentaren av Rabbi Jonathan Bernis kombinerer historisk, bibelsk og profetisk undervisning for å hjelpe deg å forstå hva som skjer og hvordan de troende skal svare på disse hendelsene.

I denne boka bruker han sitt perspektiv som en jødisk troende som tror på Jesus, og den gir oss en bibelsk forståelse av de sammensatte hendelsene som fortsetter å vise seg i Midtøsten i dag og hvordan de står i sammenheng med Skriften.

Oppdag hvorfor det stadig er uro i Midtøsten, hva du skal se etter i dagene som ligger foran og om fred egentlig er mulig. 

 
Åpne himmelens porter

Føles dine bønner, lovprisning og tilbedelse noen ganger som rutine? Uker eller måneder kan passere uten manifestasjon av noe økonomisk, åndelig eller personlig gjennombrudd.
I denne boken viser Perry Stone deg hvordan du frigjør strømmer av himmelens velsignelser gjennom både Guds åpenbaring og inngripen av engler. Med kraftfulle eksempler fra livet til bibelske personer og aktuelle eksempler fra sitt eget liv, avslører han følgende:
* Tolv sannheter han lærte av de største bønnekriger
* Nøklene til å gjenkjenne himmelens porter
* Hva du bør gjøre når Gud sier nei eller svaret drøyer
* Syv åndelige lover du må følge for bønnesvar
 Du trenger ikke å være bundet av frustrasjon over ubesvarte bønner og et mirakelløst liv. Guds ønske å møte dine behov, og ønsker å helle ut sin overflod av velsigner – som er en del av Hans pakt med deg.
EMNE: PROFETISK - HIMMELEN!

Forfatter: PERRY STONE 

 
Alle Hagins småhefter

Her har vi samlet alle Hagin småhefter. Heftene koster kr 45,- per stk.
Det vil blir kr 720,- /16 x 45).
Du betaler kun kr 550,- ved å bestille alle samlet. 

 
Jeg gikk til helvete

Og jeg fortsatte å synke. Jeg gikk nedover med føttene først; nedover, nedover, nedover og nedover bar det. Jeg kunne kikke opp og se lysene fra jorda, men de svant hen til slutt. Et mørke omsluttet meg på alle kanter. Et mørke som er svartere enn en hvilken som helst natt mennesket noen gang har sett. Det syntes å være slik at dersom du hadde hatt en kniv så kunne du ha skåret ut ei tjukk skive av dette mørket. Du kunne ikke ha sett hånden din om den hadde vært en millimeter foran deg.

Forfatter: KENNETH E. HAGIN 

 
Jesus den åpne døren

Ikke ha den innstillingen at; andre kan nok vandre gjennom den åpne døren av Guds beste for deres liv, men ikke jeg. 
Du kan vandre i Guds perfekte vilje for ditt liv! 
I denne boken «Jesus - den åpne døren» vil du lære hvordan du kan samarbeide med Herren, slik at også du kan oppleve å vandre gjennom åpne dører til de velsignelser og muligheter Herren har
spesielt for ditt liv. 
Du trenger ikke å miste motet om det skulle være andre mennesker som har lukket dører for deg, eller hindret deg i å komme igjennom disse dørene. 

Forfatter: KENNETH E. HAGIN

Tema: JESUS - LEDELSE 

 
Nye steg i tro


Tro er forskjellen mellom nederlag og seier i en kristens liv, sier Kenneth E. Hagin i innledningen i denne boken.
I 26 leksjoner formidler han en konsentrert og lettfattelig undevisning som vil hjelpe den troende og få et stabilt og trossterkt kristenliv.
De trostanker han formidler er like enkle, friske og lettfattelige som de var når Jesus underviste dem.
Boken ble første gang utgitt i 1988.
Den er revidert og gitt ut på nytt i 2018. 

 
Fordoble dine evner ved Guds hjelp

Jeg har forsøkt å dele med deg noen prinsipper fra Ordet, som vil styrke ditt kristenliv. Det er Guds vilje at vi skal bære mye frukt, og på den måten blir Gud herliggjort. 
Ordet lærer oss enkelt og greit at om du vil bruke dine evner til det ytterste, vil du ikke bare få jobben gjort, men du vil fordoble dine evner samtidig. 
Det er spennende å vite at du hele tiden kan bli mer produktiv for Guds rike. Du kan vokse med en mer fullstendig, dypere og klarere kunnskap om Ham. 
De enkle sannhetene i dette heftet, kan gjøre deg til en vinner i alle situasjoner og omstendigheter du møter. 

Forfatter: MICHALE LANDSMAN

Tema: HJELPETJENESTER 

 
Zoé - Guds type liv

’ZOE - Guds type liv’ åpenbarer hemmeligheter som vil vise deg hvordan du kan begynne å regjere i livet. Når du begynner å se hva dette Guds liv kan utrette i deg, vil miraklene bli en naturlig del av din vandring. 
Kenneth E. Hagin tror at årsaken til at så mange troende taper kampen mot mørkets makter, er fordi de ikke kjenner til sitt slektskap med Gud. De kjenner ikke til sine rettigheter. 
Denne viktige klassikeren vil vise deg hvordan du kan få dette til å fungere i ditt liv, slik at du kan begynne å ta komandoen i den åndelige verden. 

Forfatter: KENNETH E. HAGIN

Tema: GUDS TYPE LIV 

Veil.pris: 49 NOK

Tilbudspris: 29 NOK

Du sparer: 20 NOK

 
8 syner av Jesus

«Da hørte jeg fottrinn ute i korridoren. En kledd i hvitt kom inn døren, og jeg antok at det var en sykepleier. Da jeg så nærmere etter, så jeg at det var Jesus! Jeg fikk gåsehud over hele kroppen og kunne ikke si et ord. Jesus kom bort til sengen min og satte seg på en stol. Han synes å være kledd i hvitt og hadde et slags sandaler på føttene. Herren begynte samtalen med meg ved å si . . . »
I denne enestående boken forteller Kenneth E. Hagin detaljert om åtte syner av Jesus som han har hatt i sine år som kristen.

Forfatter: KENNETH E. HAGIN

Tema: PROFETISK - SYNER 

 
Den helbredende salvelse

Mange troende kan nok forstå hvordan tro fungerer og hvilken rolle den spiller for at vi skal kunne motta helbredelse og andre velsignelser. Men alt for få forstår hvordan helbredelsessalvelsen – eller Guds helbredelseskraft – virker, og hvilken rolle den har i guddommelig helbredelse. 
I denne boken forklarer Kenneth E. Hagin fellestrekkene mellom elektrisitet – naturlig kraft – og Guds overnaturlige helbredelseskraft. Begge disse kreftene virker på sitt beste og gagner mennesket når vi skjønner hvilke lover og regler som styrer dem. 

Forfatter: KENNETH E. HAGIN

Tema: HELBREDELSE - SALVELSE 

 
Hva du kan gjøre når troen virker svak og seieren er langt borte

«Det er ingen grunn til å bli beseiret. Gud har gitt oss sitt Ord. Her er all den utrustningen du trenger.» Kenneth E. Hagin skriver i forordet til denne boken; «. . . Jeg møter stadig kristne som har problemer. De har kommet til det punktet hvor de sier: «Jeg vet ikke lenger hva jeg skal gjøre!» (Har du noen ganger vært der?) 
Dette er grunnen til at jeg har skrevet denne boken. Disse ti stegene som jeg forklarer i boken, vil bringe enhver ut av nederlag og inn i seier.» 

Forfatter: KENNETH E. HAGIN

Tema: LEDELSE 

 
En 40 dagers faste fra negative ord

På et eller annet tidspunkt i ditt liv har du sikkert prøvd å faste. Kanskje fra mat, tv eller andre ting, for
å prøve å fokusere mer bestemt på din vandring med Kristus. Kanskje faste er en stadig gjentakende
handling i ditt åndelige liv. Men har du prøvd å faste fra ord?
Kanskje ser du på deg selv som en ganske positiv person. Men allikevel merker du at du fra tid til
annen bruker ord som er med å såre og støter andre personer. Dette gjør at du blir frarøvet gleden
over vandringen med Jesus på grunn av dårlig samvittighet.
’40 dagers faste fra ord’ vil peke på bibelske prinsipper i en 40 dagers periode. Ikke bare vil ditt
vokabular bli forandret, ditt hjerte vil også bli forvandlet.
Når du tar denne åndelige reisen, vil du merke at du tar avstand fra:
* dømmende holdning * kritikk * negativitet
* sladder * klaging * sarkasme 

 
Kristne i forbønn

Dette er tiden for kristne til å gå i forbønn. Først av alt skal vi be for landet og de som styrer.
Deretter for å vinne de fortapte og be for hverandre. Kenneth E. Hagin sier: «Alt for ofte sier vi at vi tror på bønn og lar det bli med det.» 
Han tar oss med i dette heftet inn i forbønnens verden og lar oss oppleve alt hva Gud har for oss på dette området. Han fortsetter med å si: «Du kan si at du tror på det å kjøre bil. Men det betyr ikke at du kan kjøre bil. Du kan lære en hel del ved å lese bøker om bilkjøring. Men det er allikevel en hel del ting som du ikke kan lære før du setter deg inn i en bil og begynner å kjøre. Du lærer ved pratiskt å utføre».

Forfatter: KENNETH E. HAGIN

Tema: BØNN - FORBØNN 

 
Overvinne åndelige angrep

I krisesituasjoner kan tankene dine virker tunge, kroppen sliten, og din ånd utslått.
En del ønsker å ignorere hva de står overfor, en del ønsker å slåss som en ’gal’ kriger, og noen vil føle det som om de drukner i et hav av fortvilelse.
Alle disse beskrivelsene er tegn på en åndelig angrep.
Denne dynamiske og innsiktsfull bok vil guide deg gjennom prosessen med:
* Mangel på åndelig lidenskap
* Ekstrem frustrasjon
* Forvirring om formålet
* Treghet og tretthet
* En sterk trang til å avslutte oppdraget 

 
Kjøpt fri fra sykdom, fattigdom og død

Sjelden har de ’gode nyheter’ blitt tolket så mesterlig som i Kenneth E. Hagins hefte; Kjøpt fri fra fattigdom, sykdom og død. Den tekst som Kenneth E. Hagin har brukt, er Galaterbrevet 3:13-14.
Her viser han oss hvordan Jesus Kristus kjøpte oss fri fra den gammeltestamentlige forbannelse og åpnet veien til Abrahams velsignelser, fremgang, helse og all Åndens velsignelse. Enhver troende trenger å bli godt fundamentert i undervisningen om forsoningen.

Forfatter: KENNETH E. HAGIN

Tema: BØNN - FORBØNN 

 
Ekte tro

«Tusenvis av mennesker ber om å få tro, når troen bare kommer ved å høre Guds Ord,» skriver Kenneth E. Hagin i sin bok 'Ekte tro'.
Pastor Hagin peker på at fordi vi lever i den naturlige verden, har vi en tendens til å stole på våre sanser i stedet for sannhetene i Guds Ord. Han legger til at ekte tro er samme slags tro som Abrahams tro, som ikke er basert på fysiske bevis, men på Guds Ord.
«Det har kommet kritikk mot helbredelser som skjer under massemøter, for i mange tilfeller varer ikke disse helbredelsene,» bemerker pastor Hagin. «Grunnen er at der hvor en stor folkemasse griper troen, kan mennesker få hjelp midlertidig. Men for å beholde helbredelsen, må disse menneskene fortsette å ta til seg Guds Ord om tro.»

Forfatter: KENNETH E. HAGIN

Tema: TRO 

 
En mann som vandret med Gud

Han var en troens apostel av vår tid. Han rystet verden i sin tid – og var med å la grunnen for en karismatisk vekkelse. Hans motto var enkelt: «Tro er handling», og «Bare tro». Han var en mann av én bok – Bibelen. Han kjente kun til én måte å lese den på – i Den Hellige Ånd.
Denne mannen hadde en tjeneste som bringer liv – over 60 år etter sin død. Hans navn er Smith Wigglesworth: «En mann som vandret med Gud».
Wigglesworth ønsket ingen assosiasjoner med noen form for død. Han trodde kun på LIVET!
George Stormont ble ofte referert til som Wigglesworths adopterte sønn. Han beskriver på en levende måte hendelser fra Wigglesworths begivenhetsrike liv. Han prøvde ikke å trekke oppmerksomheten på sin venns person, men heller på hans liv og virke i Den Hellige Ånd.
 
«Jeg har skrevet denne boken med tanke på de som vil bli grepet av denne mannens liv og virke og som ønsker å komme i funksjon i Åndens gaver. Smith Wigglesworth er en av de få personer jeg har kjent som har latt seg forme på en slik måte – til Kristi bilde». 
– George Stormont

Forfatter: GEORGE STORMONT

Tema: BIOGRAFI 

 
Jesus har gjort mirakler og helbredelse enkelt for oss

Har du noen gang lurt på om mirakler virkelig skjer i dag?
Trenger du eller en av dine kjære et mirakel eller helbredelse? Er du lei av å være lei? Eller ønsker du bare å bli mer trygg i troen?

Gud er en god Gud, og Hans kraft er levende og virksom i verden i dag. Det er Hans vilje at alle skal bli helbredet, og at mirakler skal være en dagligdags opplevelse i livet vårt. Og ikke nok med det, mirakler er enkelt for Ham - det er ingen sak for Jesus! Hans mirakelskapende kraft er tilgjengelig i dag, og Han holder ikke tilbake for noen!

Du trenger ikke en spesiell salvelse eller gave for å få tilgang til den livgivende kraften fra Gud. Guds kraft er til frelse for hver den som tror! ’Jesus har gjort mirakler og helbredelse enkelt for oss’ er en overflod av den kunnskapen som kommer rett fra Guds Ord til deg. Det vil sette deg i stand til å «skru på bryteren» til din tro og motta alt Gud har for deg. 

 

×Tips en venn

Bibelsk måte å motta helbredelse Bibelsk måte å motta helbredelse Agape Forlag AS

Send tipset til (din venns e-postadresse)

Din e-postadresse (IP: 100.24.122.228)

Din kommentar (valgfritt)
Minst et par ord, dersom du skriver noe

Sender, vennligst vent ..  Avbryt