I litt over to år har disse budskapene kommet til meg under nattevåk, på kjøreturer, i ferier, hjemme, i nød og sorg og etter møter med mennesker som har trengt hjelp. Ja i alle livets situasjoner har denne boka blitt til. Mitt hjertes ønske og min bønn til Gud for denne andaktsboka, er at du skal få oppleve å møte Jesus gjennom budskapene. At de skal nå inn til deg og røre ved deg. Det viktigste et menneske kan oppleve er nettopp et møte med den levende Gud som forvandler hele livet. Gud er ikke overfladisk, men dyp. Derfor vil Han inn i dypet på oss og gjennomsyre oss med sin kjærlighet. GUD ER KJÆRLIGHET! Hans dype kjærlighet og kraft søker dypet i deg. Du er så høyt elsket!

  • 978-82-7689-236-9 EAN
  • 351 Produktnummer
  • Agape Forlag Leverandør
  • Stivinnbundet (Andaktsbok) Format
  • 2016 Produksjonsår

I litt over to år har disse budskapene kommet til meg under nattevåk, på kjøreturer, i ferier, hjemme, i nød og sorg og etter møter med mennesker som har trengt hjelp. Ja i alle livets situasjoner har denne boka blitt til. Mitt hjertes ønske og min bønn til Gud for denne andaktsboka, er at du skal få oppleve å møte Jesus gjennom budskapene. At de skal nå inn til deg og røre ved deg. Det viktigste et menneske kan oppleve er nettopp et møte med den levende Gud som forvandler hele livet. Gud er ikke overfladisk, men dyp. Derfor vil Han inn i dypet på oss og gjennomsyre oss med sin kjærlighet. GUD ER KJÆRLIGHET! Hans dype kjærlighet og kraft søker dypet i deg. Du er så høyt elsket!
Les mer

Veil.pris: 298 NOK

Tilbudspris: 198 NOK

Du sparer: 100 NOK

Velg antall  

Produktbeskrivelse

 

 Irene Vestvik

Jeg ble født 25. august 1960. Er vokst opp i ett godt og kristent hjem i Grimstad med mamma og pappa og en søskenflokk på syv. Pikenavnet mitt er Wroldsen. Bor nå i Veavågen på Karmøy og er gift med Jonny Vestvik. Vi har 3 flotte barn, svigerbarn og barnebarn. Jeg er aktiv med i menigheten Troens Ord både som forkynner og i lovsang. Driver også ett omsorgsarbeid. 

Grip dagen

Kommer du stadig nærmere den personen du virkelig ønsker å være? Utretter du det du ønsker å utrette i livet? Er du en person med hensikt, eller flyter du gjennom dagene, ukene, månedene og årene og venter på å se hvor livet fører deg? Trenger du å ta ansvar for livet ditt? Er det på tide med en forandring? Trenger du å gripe dagen i dag og hver dag? 

 
Guddommelig utfrielse

De fleste troende elsker Kristus, men på grunn av mangel på kunnskap, lever fortsatt mange i fangenskap av fienden. Demoniske ånder er den viktigste årsaken til mange følelsesmessige, åndelige og fysiske problemer vi sliter med i vår tid. Løsningen på dette problemet, som du vil oppdage i denne boken, er den dyrebare befrielsen Jesus kjøpte for oss.


Gjennom bibelske eksempler, sine egne personlige erfaringer og mektige vitnesbyrd av mennesker som har blitt befridd, viser apostel Guillermo Maldonado deg tydelig at utfrielse er en del av det ferdige verket på korset, der Jesus vant krigen mot synd, sykdom, død og alt annet fienden vil prøve seg med.


Enten du trenger utfrielse eller har et ønske om å bidra til å sette andre fri, gir ’Guddommelig utfrielse’ løsninger for å bekjempe fienden, slik at du kan nyte fred, frihet og et fruktbart liv. 

 
Englenes hær

VERDEN ER NYSGJERRIG PÅ ENGLER!

Popkulturen legger stor vekt på disse usynlige vesener, de nesten gjør dem til avguder.
Men har du noen gang lurt på: Hva gjør engler og hvordan påvirker deres oppgaver meg? Gjennom bibelbasert åpenbaring – kombinert med sine dynamiske, personlige møter med de himmelske skapninger, inviterer Tim Sheets deg til å oppleve den usynlige verden av Himmelens mektige krigere.

Oppdag hvordan engler:
* FORENER seg med kristne for å bringe forvandling og befrielse til hele regioner.
* ARBEIDER overnaturlig med dine bønner for å frigjøre himmelens svar og la gjennombrudd komme i livet ditt.
* KJEMPER i den åndelige sfære for å gi hjelp, gi beskyttelse og bringe befrielse.
Fra Mosebøkene til Åpenbaringen er Skriften fylt med fortellinger om engler: Jakob, Daniel, Maria, Johannes – og til og med Jesus selv – ble alle assistert eller besøkt av engler. Engler er mer enn usynlige skapninger i himlene – de er voldsomme soldater pålagt å nedrive mørkets makter.

Lær hvordan du samarbeider med disse guddommelige krigerne og se Himmelens kraft forvandle livet ditt, din region og din verden i dag!

Forfatter: TIM SHEETS 

 
Beplante himmelen

BE DE BØNNENE SOM GUD ØNSKER Å BESVARE!

Tim Sheets er en apostel, pastor og forfatter bosatt i sørvestlige Ohio. Er utdannet ved Christ for the Nations Institute i Dallas, Texas. Han returnerte til Ohio i 1979 for å bli pastor i The Oasis Church i Middletown. Hans visjon er å reise opp mennesker som helhjertet vil presentere Kirken på jorden og evangelisere verden lidenskapelig.
Ordene vi taler i bønn er som åndelige frø. På samme måte som planting av frø i bakken produserer en høst, kan du lære å be på en måte som planter himmelens velsignelser her på jorden.
Tim Sheets deler en åpenbarende ny dimensjon som vil ta ditt bønneliv til kraftige nye dimensjoner. Tal ord i tro og bruk ordene som himmelen lengter etter å høre!
Gjør deg klar til å:
* Be med autoritet: Lær hvordan dine bønner og proklamasjoner er overnaturlige krefter i den usynlige sfære.
* Be med tillit: Tal dine ord i overensstemmelse med Gud.
* Be med forventning: Vær en medarbeider med himmelen slik at du kan forvandle ditt liv, familie, kirke og region for Guds rike.

LÆR HVORDAN DU KAN AKTIVERE GUDS TIDLØSE STRATEGI FOR SEIER, VELSIGNELSE OG VEKKELSE VED Å BEPLANTE HIMMELEN MED BØNNER!

Forfatter: TIM SHEETS 

 
Pytons ånd

Du føler at noe har sneket seg inn, sakte, men sikkert, og stjålet din iver og glede til Gud og det har gått så langt at du rett og slett ikke har tid til det lenger. Føler du deg begrenset, hindret, kvalt og uproduktiv? De kampene du kjemper skjer i den usynlige verden, hvor til og med din nærmeste familie ikke forstår hva som skjer med deg. Ønsker som du en gang var lidenskapelig opptatt av, virker nå å være fullstendig utenfor rekkevidde. Drømmer og planer om fremtiden ser ut til å ha tørket opp; livet som var i dem har blitt kvalt av noe du ikke helt kan sette fingeren på.
Pytons ånd kan klemme gleden ut av din tilbedelse og liv med Gud.
Gud ønsker å bryte slangens grep om ditt indre liv. Han vil hjelpe deg å kunne puste igjen.

Forfatter: JENTEZEN FRANKLIN

Tema: SATAN - FRIHET 

 
Den Hellige Ånd og Hans gaver

Dette er en studiebok på lik linje med «Bibelsk bønn».
Boken er inndelt i 24 deler og avsluttes med spørsmål laget for selvstudie. Boken er i A5.
 
«Når det gjelder Åndens gaver, brødre, vil jeg ikke la være å gi dere kunnskap om dem.» 1. Kor 12:1

Forfatter: KENNETH E. HAGIN

Tema: DEN HELLIGE ÅND 

 
Et mirakuløst liv

Åpne dine øyne til miraklene som skjer rundt deg. I ‘Et mirakuløst liv’ deler Bruce Van Natta de miraklene som han har opplevd. Her kan du lese om englene som ble sendt for å redde livet hans etter en ulykke som gjorde at han ble knust under en semitrailer, sammen med de mirakuløse historiene av andre som vil vise deg hvordan du kan oppleve det overnaturlige i din hverdag.
Du vil bli overrasket når du leser om at mirakler finner sted i dag, sanne historier som høres ut som de kom rett ut av Bibelen. Blinde øyne og døve ører blir åpnet, svulster forsvinner, demoner blir kastet ut, og fanger blir satt fri fra hjertesorg, smerte, depresjon og frykt. Gud har skapt deg til å leve en mirakuløst liv med Ham, og disse trosoppbyggende historiene, støttet av bibelske referanser, vil motivere deg til seier.

Forfatter: BRYCE VAN NATTA

Innhold: MIRAKLER 

 
Overvinne åndelige angrep

I krisesituasjoner kan tankene dine virker tunge, kroppen sliten, og din ånd utslått.
En del ønsker å ignorere hva de står overfor, en del ønsker å slåss som en ’gal’ kriger, og noen vil føle det som om de drukner i et hav av fortvilelse.
Alle disse beskrivelsene er tegn på en åndelig angrep.
Denne dynamiske og innsiktsfull bok vil guide deg gjennom prosessen med:
* Mangel på åndelig lidenskap
* Ekstrem frustrasjon
* Forvirring om formålet
* Treghet og tretthet
* En sterk trang til å avslutte oppdraget 

 
Kunsten å gå på vannet

Det var ikke bare skjebnen eller flaks at Peter gikk på vannet mens de andre apostlene ble sittende i båten. Men hvorfor opplever noen mirakler og andre ikke? En fatalistisk filosofi vil fortelle deg at mirakler bare skjer hvis Gud vil. Men hvis du virkelig tror på dette, vil det virkelig drepe din tro!
Hvis du ønsker å se mirakler i ditt liv, er det første som skjer at det kommer til å få deg ut av båten! I denne boken deler Andrew mange av sine troserfaringer han har lært fra Guds Ord om å gå i det mirakuløse. Hvis du vil motta disse sannhetene kan du også gå på vannet! 

 
Jerusalem nedtelling

John Hagee klargjør djervt grunnen til at radikale Islamitter og Israel ikke kan bo fredfullt sammen.

Likeså inspirerer Hagee oss til å forstå hvorfor kristne over hele verden må støtte Israel.

«De nasjoner som er på linje med Guds hensikt, vil motta Hans velsignelse.         

De som følger den motsatte hensikten som Gud har, vil motta Guds dom uten sidestykke»

Forfatter: JOHN HAGEE

Tema: ISRAEL 

 
Til forsvar for Israel

Etter tjueseks år med støtte til staten Israel og det jødiske folk, oppfordret pastor John Hagee over fire hundre av de mest framtredende evangeliske lederne i USA til å danne Christians united for Israel, og i dag er dette en landsomfattende organisasjon som teller millioner av mennesker. De støtter Israel og det jødiske folket, og oppfyller på den måten ordene i profeten Jesajas bok.

Forfatter: JOHN HAGEE

Tema: ISRAEL 

 
100 måter å forenkle ditt liv

«De fleste mennesker lever et komplisert liv. De er frustrerte, forvirrede og utbrente. Men jeg har gode nyheter til deg: Du trenger ikke å ha det på den måten. Du kan leve et forenklet liv! Et liv preget av fred, glede, tilfredshet og fruktbarhet. Men, om vi ikke er konsentrerte og fokuserte på den enkle måten å løse problemet, er det lett å falle tilbake til det kompliserte igjen.
Livet kan ikke oppleves enkelt om vi ikke tilnærmer oss alle utfordringer på en enkel måte. Det er vår holdning til enhver utfordring som avgjør hvor lett eller vanskelig og komplisert situasjonen vil bli.
La meg dele med deg 100 måter du kan forenkle ditt liv og som igjen vil forøke din livsglede».

Forfatter: JOYCE MEYER 

 
Opplev hemmeligheten til et fungerende bønneliv

Denne fasinerende boken kombinerer bibelsk undervisning med personlig erfaring, og tilbyr en rekke praktiske verktøy som vil ha innvirkning på livet ditt. Det vil også hjelpe deg å forstå den enorme innvirkningen din bønn har og oppfordrer deg til å bruke forbønn i din praktiske hverdag. 
Trinn for trinn, går Suzette Hattingh gjennom Skriften og viser deg hvordan du kan forstå hvordan Gud leder i bønn og deretter svarer bønn. Med sin unike, humoristisk stil, vil hun utfordre deg og tenne en ny lidenskap og lyst til bønn i deg. 
'Opplev hemmeligheten til et fungerende bønneliv' bønneliv vil hjelpe deg: 
* Vandre og snakke med Gud
* Oppfylle Hans evige hensikter for deg og for Hans Rike på all jorden
* Lær deg hvordan bruke autoritet og ta det herredømme Han har gitt deg
* Bli ledet av den Hellige Ånd etter som Han leder din bønn og deler himmelens byrder med deg på jorden
Suzette bok er hennes livsstil. Hun skriver hva hun lever og lever det hun skriver. 'Opplev hemmeligheten til et fungerende bønneliv' er en bok for alle. Det er ikke bare en klassiker for bokhyllen, men en håndbok for Veien!

Forfatter: SUZETTE HATTINGH

Tema: BØNN 

 
Nedbryte festningsverk

Innholdet i dette heftet er skrevet med Guds kjærlighet. Det er skrevet med et brennende ønske om å hjelpe dem som lider
 nederlag og ikke vet hvordan de skal få seier i sine liv.
Selv om du er har lidd nederlag og er blitt mismodig, vil Gud gi deg lys over hvordan du skal kunne vinne seier i ditt liv, og også hjelpe deg til å vinne enhver kamp i fremtiden, om du bare vil følge disse anvisningene.

Forfatter: JOHN OSTEEN 

 
Det er et mirakel i din munn

Guds løfter står fast. «Ingen av Guds Ord er kraftløse». « Jeg vil våke over mitt ord så jeg
fullbyrder det» (Jer 1,12). Disse løfter er i din munn. Våg derfor å si dem! Våg å bekjenne dem! Du har ofte sagt. Jeg tror! Jeg tror på Gud! Men du må gjøre mer enn å tro i ditt hjerte. Ovennevnte skriftsted sier: Bekjenn med din munn!
Miraklet er i din munn! Vær frimodig og si disse løftene høyt. Si dem til deg selv! Si dem til djevelen! Si dem til din sykdom! Si dem til ditt fjell av vanskeligheter! Bekjenn dem til tross for alle ytre tegn på det motsatte! Når vi uttaler og bekjenner Hans Ord, lar Han miraklet skje! DU HAR ET MIRAKEL I DIN MUNN!

Forfatter: JOHN OSTEEN 

 
Faste

Når du faster, blir din ånd ’ryddet’ for det som hører denne verden og den blir utrolig følsom for det som er av Gud. Når du opplever kun et glimt av dette og de utallige belønninger og velsignelser som følger, forandrer det hele ditt perspektiv. 
Jentezen Franklin gir deg nøklene til å oppleve denne type forvandling i denne boken, en av de beste og mest omfattende bøker om emnet. 
Oppdag alt du trenger å vite for å låse opp kraften i den bibelske fasten, inkludert: 
* De forskjellige typer med fast beskrevet i Bibelen og hvordan du velger den som er riktig for deg.
* Sammenhengen mellom faste og bønn.
* De vesentlige elementer i en vellykket faste.
* Hva å forvente fysisk, mentalt og åndelig.

Forfatter: JENTEZEN FRANKLIN

Innhold: FASTE 

 

×Tips en venn

Faste Faste Agape Forlag AS

Send tipset til (din venns e-postadresse)

Din e-postadresse (IP: 54.198.111.185)

Din kommentar (valgfritt)
Minst et par ord, dersom du skriver noe

Sender, vennligst vent ..  Avbryt