Føles dine bønner, lovprisning og tilbedelse noen ganger som rutine? Uker eller måneder kan passere uten manifestasjon av noe økonomisk, åndelig eller personlig gjennombrudd.
I denne boken viser Perry Stone deg hvordan du frigjør strømmer av himmelens velsignelser gjennom både Guds åpenbaring og inngripen av engler. Med kraftfulle eksempler fra livet til bibelske personer og aktuelle eksempler fra sitt eget liv, avslører han følgende:
* Tolv sannheter han lærte av de største bønnekriger
* Nøklene til å gjenkjenne himmelens porter
* Hva du bør gjøre når Gud sier nei eller svaret drøyer
* Syv åndelige lover du må følge for bønnesvar
 Du trenger ikke å være bundet av frustrasjon over ubesvarte bønner og et mirakelløst liv. Guds ønske å møte dine behov, og ønsker å helle ut sin overflod av velsigner – som er en del av Hans pakt med deg.
EMNE: PROFETISK - HIMMELEN!

Forfatter: PERRY STONE

  • 978-82-7689-196-9 EAN
  • 328 Produktnummer
  • Agape Forlag AS Leverandør
  • Pocket Format
  • 2013 Produksjonsår

Føles dine bønner, lovprisning og tilbedelse noen ganger som rutine? Uker eller måneder kan passere uten manifestasjon av noe økonomisk, åndelig eller personlig gjennombrudd.
I denne boken viser Perry Stone deg hvordan du frigjør strømmer av himmelens velsignelser gjennom både Guds åpenbaring og inngripen av engler. Med kraftfulle eksempler fra livet til bibelske personer og aktuelle eksempler fra sitt eget liv, avslører han følgende:
* Tolv sannheter han lærte av de største bønnekriger
* Nøklene til å gjenkjenne himmelens porter
* Hva du bør gjøre når Gud sier nei eller svaret drøyer
* Syv åndelige lover du må følge for bønnesvar
 Du trenger ikke å være bundet av frustrasjon over ubesvarte bønner og et mirakelløst liv. Guds ønske å møte dine behov, og ønsker å helle ut sin overflod av velsigner – som er en del av Hans pakt med deg.
EMNE: PROFETISK - HIMMELEN!

Forfatter: PERRY STONE
Les mer

Velg antall  

Produktbeskrivelse

Perry Stone

Om Perry Stone

Perry Stone er en bestselgende forfatter av flere bøker, inkludert ‘The Meal That Heals’, ‘Breaking the Jewish Code’, og ‘Forstå tydningen av drømmer og visjoner’ (som er på norsk). Han leder en av USAs raskest voksende organisasjoner; The Voice of Evangelism.
Som en internasjonal evangelist, har Perry Stone en BA i teologi fra Covenant Livet Christian College. Han bor i Cleveland, Tennessee, med sin kone, Pam, og deres to barn.

Den triumferende Menighet

Denne boken er en bibelsk studie på temaet demonolgi. Kenneth E. Hagin bygger på en grundig studie av Skriften på Lucifers opprinnelse og hvordan Satan ble denne verdens gud. Pastor Hagin viser deg forskjellen mellom undertrykkelse, besettelse, og total dominans, som kan gi Satan
kontroll på ditt liv.
Denne boken vil også vise deg hvordan du kan beseire Satans innflytelse over livet ditt, slik at du kan leve i den seieren Gud ment alle troende skulle ha. Du trenger ikke lenger å måtte prøve å kjempe deg til seieren, når du forstår den myndighet som allerende er din i Kristus Jesus!
Som en troende er du plassert i det himmelske i Kristus, høyt over alle makter og myndigheter. Så om du ikke ser ned på djevelen, da er du ikke høyt nok opp! Kom opp og sitt i himmelen i Kristus der du hører hjemme! 
Lær hvordan du kan ta din plass i Kristus som den triumferende Menighet – som alltid er en plass av seier!

Forfatter: KENNETH E. HAGIN

Tema: GUDS MENIGHET 

 
Et plutselig møte med himmelen

Himmelen er et høyst virkelig sted. Den er ofte blitt framstilt som et sted der alle sitter på luftige skyer og spiller harpe hele evigheten. Men ifølge Guds ord er dette bildet langt fra sannheten. Så hvordan er egentlig himmelen?
I denne boken forteller Jesse Duplantis om flere begivenheter han har opplevd i sitt forhold til Gud - hendelser som han kaller nærkontakt av det guddommelige slaget. En av disse hendelsene er hans reise til himmelen i 1988. Han forteller om de vidunderlige tingene Herren har på lager for oss, både i himmelen og her på jorden.
«Jeg tror at om mennesker kunne se de skattene som Gud har på lager for dem i himmelen, ville de ikke ha så store vanskeligheter med å forstå at det er Guds vilje å gjøre dem framgangsrike og helbrede dem her på jorden . . .  Alt du kunne tenke deg, alt du kunne ønske her på jorden, er allerede blitt gitt deg der.»

Forfatter: JESSE DUPLANTIS

Tema: HIMMELEN 

 
Gud er ikke nok - Han er mer enn nok

Jeg vet ikke hvordan det er med deg, men jeg ber om at jeg også kan fatte det! Bare tanken på bredden, lengden, dybden og høyden av Guds kjærlighet sprenger våre tanker! Det finnes ikke ord nok i noe språk til å beskrive Guds kjærlighet! Hvorfor? Fordi Gud er kjærlighet. Bare tenk på det et øyeblikk! Gud og Hans kjærlighet er en og samme ting. Gud er kjærlighet! Det er mektige saker!

Forfatter: JESSE DUPLANTIS

Tema: GUD ER NOK 

Veil.pris: 169 NOK

Tilbudspris: 69 NOK

Du sparer: 100 NOK

 
Jesus den åpne døren

Ikke ha den innstillingen at; andre kan nok vandre gjennom den åpne døren av Guds beste for deres liv, men ikke jeg. 
Du kan vandre i Guds perfekte vilje for ditt liv! 
I denne boken «Jesus - den åpne døren» vil du lære hvordan du kan samarbeide med Herren, slik at også du kan oppleve å vandre gjennom åpne dører til de velsignelser og muligheter Herren har
spesielt for ditt liv. 
Du trenger ikke å miste motet om det skulle være andre mennesker som har lukket dører for deg, eller hindret deg i å komme igjennom disse dørene. 

Forfatter: KENNETH E. HAGIN

Tema: JESUS - LEDELSE 

 
Dyret slippes løs

Det er en urovekkende stemning hengende som stormskyer over verden. Hvorfor er det så mye omveltning på så mange nivåer? Hvor er verden på veg, og hvor går ferden? Hvem vil dukke opp fra nasjonene som en utvalgt leder?
I tider med usikkerhet, ønsker du å vite at ting er under kontroll, og skjer som planlagt.
I boken ‘Slipp fri Dyret’, demonstrerer Perry Stone hvordan bibelske profetier spiller inn på verdens scene i dag. I denne informative og profetisk gripende bok, vil du oppdage . . .
* De bibelske profetier og islamske tradisjoner som begge peker på et kommende rike og en global diktator som vil få et grep på verden!
* Hvilke globale bekymringer som vil bli satt i scene for disse avsluttende hendelsene!
* At Gud har – som Han alltid har hatt – full kontroll midt oppe I det som skjer!

Forfatter: PERRY STONE

Tema: DRØMMER - SYNER - PROFETISK 

 
Hvordan tyde drømmer og syner

Vi mennesker har vanskelig for å forstå betydningen av en åndelig drøm eller et syn, for de inneholder ofte unike eller uvanlige symboler. Hvorfor bruker Gud ofte symboler og lar oss ikke få en enkel og likefram forståelse av hva som er tydningen? Hva betyr symbolene? Hvordan kan du vite om en nattlig opplevelse i søvne er fra Herren og ikke fantasi? 
I denne boken gir Perry Stone deg også blant annet svar på:
* Er min drøm virkelig fra Gud?
* Hvordan skiller jeg mellom typer av åndelige visjoner?
* Hvorfor har jeg mareritt eller urene drømmer? * Hva betyr mine drømmer om en kjær avdød?
Profetisk innsikt!

Forfatter: PERRY STONE

Tema: DRØMMER - SYNER - PROFETISK 

 
Krafttanker - 12 strategier for å vinne kampen om ditt sinn

«En av mine favorittordtak er; «Dit hvor sinnet er vendt, følger mennesket.» Jeg tror helhjertet at våre tanker ’leder’ oss, staker ut kursen for våre liv og peker ut en bestemt retning. Dette vil til slutt bestemme vårt endemål for livet. Våre tanker får oss til å ha visse holdninger og perspektiver, de påvirker våre relasjoner, de bestemmer hvor produktive vi vil være, både på det personlige og det yrkesmessige plan. De har stor innflytelse på den generelle kvaliteten vi har i våre liv.  Vi må absolutt forstå ’kraften av tanker’!
 STORPOCKET

Forfatter: JOYCE MEYER

Innhold: SINNET / TANKEBYGNINGER 

 
Ha alltid overflod

Denne boken vil vise deg en ny dimensjon av overflodsliv. Den er en investeringsplan som er hentet fra Guds Ord, og den kan ikke slå feil.
Gud ønsker å velsigne deg over alle ting. Over alt ønsker Han at du skal ha framgang!

Forfatter: JOHN AVANZINI

Tema: ØKONOMI - PENGER 

 
En mann som vandret med Gud

Han var en troens apostel av vår tid. Han rystet verden i sin tid – og var med å la grunnen for en karismatisk vekkelse. Hans motto var enkelt: «Tro er handling», og «Bare tro». Han var en mann av én bok – Bibelen. Han kjente kun til én måte å lese den på – i Den Hellige Ånd.
Denne mannen hadde en tjeneste som bringer liv – over 60 år etter sin død. Hans navn er Smith Wigglesworth: «En mann som vandret med Gud».
Wigglesworth ønsket ingen assosiasjoner med noen form for død. Han trodde kun på LIVET!
George Stormont ble ofte referert til som Wigglesworths adopterte sønn. Han beskriver på en levende måte hendelser fra Wigglesworths begivenhetsrike liv. Han prøvde ikke å trekke oppmerksomheten på sin venns person, men heller på hans liv og virke i Den Hellige Ånd.
 
«Jeg har skrevet denne boken med tanke på de som vil bli grepet av denne mannens liv og virke og som ønsker å komme i funksjon i Åndens gaver. Smith Wigglesworth er en av de få personer jeg har kjent som har latt seg forme på en slik måte – til Kristi bilde». 
– George Stormont

Forfatter: GEORGE STORMONT

Tema: BIOGRAFI 

 
Gode nyheter til de syke

Religion har sagt at sykdom er Guds straff eller tukt. 
Hvor ofte hører vi ikke folk si: «Det er nok en mening med det.» «Det er nok noe du skal ha.» Hvor befriende det da er å oppdage at den Jesus som har betalt vår gjeld også «tok bort våre plager og bar våre sykdommer.» (Matt 8:17). Den samme Jesus som sa: «Dine synder er tilgitt,» Han sa også: «Stå opp, ta båren din og gå hjem!» Det er dette som er GODE NYHETER TIL DE SYKE!

Forfatter: ÅGE ÅLESKJÆR

Innhold: HELBREDELSE 

 
Guds garanti for et gjeldfritt liv

Hvis det at du trofast betaler dine månedlige avdrag, måned etter måned, ville få deg ut av gjeld, hvorfor er du da ikke gjeldfri i dag?
Hvis du har gjeld, er det best du følger nøye med i det Guds Ånd har å si deg i denne boken! Det er en herskende ånd som bare har til hensikt å gjøre deg til trell.

Forfatter: JOHN AVANZINI

Tema: ØKONOMI - PENGER 

 
Anklageren avslørt

Åndsmaktene som står bak baktalelse, sladder og anstøt, begynte sitt arbeid i Edens hage, og de har rast hele tiden etter det. De ødelegger familier, bryter ned menigheter og setter åndelige ledere i vanry. Hver eneste dag blir nye mennesker offer for disse kreftene.
Satan vil ha oss til å tro at kristne ikke kan såre hverandre – at åndelige angrep alltid kommer fra et sted utenfor menigheten. Men når dr. Kynan Bridges river masken av Anklageren, kommer sannheten for en dag. Satans åndsmakter som farer med baktalelse, sladder og anstøt bruker de troende til å infisere menigheten fra innsiden med bitterhet og åndelig splid. Og det verste er at de troende altfor ofte spiller på lag med dem i stedet for å kjempe imot.
Hvis du vil slutte med å jobbe for djevelen og i stedet fremme fred og oppleve frihet, er denne boken det rette redskapet til å veilede deg. Dr. Bridges viser deg hvordan du skal forstå makten i det talte ord, få seier over ting du har opplevd og som har såret deg, og hvordan du skal arbeide for å fremme enheten i Kristus. 

 
En guddommelig åpenbaring om utfrielse

Mange kristne undrer seg over hvorfor de ikke klarer å overvinne synd og fristelser og opplever vedvarende problemer med sin helse, sin økonomi og sine relasjoner til andre. I denne boken blir disse løgnene fra Satan avslørt.
Gjennom Skriftene, visjoner om åndelig krigføring, og personlige møter med onde åndelige krefter, vil Mary Baxter hjelpe deg til seier ved å forklare disse kraftfulle sannheter:
* Overvinne dine frykt for fienden!
* Gjenkjenne og overvinne Satans feller!
* Oppleve seier over synd og egne fall!
* Bli fri fra uforklarlige angrep!
* Gå i forbønn til utfrielse for andre!
Dette er kampen som må vinnes med de åndelige våpen som Gud har gitt oss.

Forfatter: MARY K. BAXTER

Tema: KRAFT - ÅNDELIGE VERDEN - UTFRIELSE 

 
Kampen om ditt sinn

Bekymring, tvil, forvirring, depresjon, sinne og  følelse av fordømmelse . . . alt dette er angrep på ditt sinn. Hvis du plages av negative tanker, fatt mot! Joyce Meyer har hjulpet millioner av mennesker med å vinne kampen mot disse angrep – og hun kan også hjelpe deg! 
I denne boken, som er hennes bestselger noensinne, lærer Joyce Meyer deg hvordan du kan forandre ditt sinn. Hun lærer deg hvordan du kan ta et oppgjør med og håndtere tusenvis av tanker. Hun lærer deg til å fokusere ditt sinn til å tenke på den måten Gud tenker.
Hun deler med seg av de prøvelser, tragedier og de seire hun har hatt i sitt eget ekteskap, familie og tjeneste som har ført til livsforvandlende, vidunderlige seire. Hun tar deg med hele veien – steg for steg.

Forfatter: JOYCE MEYER

Innhold: SINNET / TANKEBYGNINGER 

 
Jeg var i himmelen

«En sommerdag i 1973, da jeg var 8 år gammel, ble jeg tatt med til himmelen og møtte Jesus . . .
jeg snudde meg, og der sto Jesus Kristus i all sin herlighet! Jeg falt på mine knær. Tårene begynte å strømme nedover kinnene mine. Hver gang Jesus taler, er det som piler av tro, drevet av kjærlighet, treffer deg og eksploderer på innsiden av deg.»

Forfatter: ROBERTS LIARDON

Tema: HIMMELEN  

 
Åndelig krigføring

Med en djerv, proklamerende stilen, får du her hver dag en oppskrift på hvordan du kan konfrontere alle de demoniske festningsverkene som prøver å beleire din hverdag.
Dagens tekster er skrevet ut fra Guds ståsted, noe som gir deg kraft og visdom til å be for dine eller andres behov. 
Hver dag inneholder:
Mitt kall til åndelig kamp - visdom og rettledning fra Guds perspektiv på et bestemt emne for hver dag
Bønneerklæring - en skriftsted-basert bønn og en mulighet til å be spesifikk for andre
Ord fra Gud - et spesifikk bibelvers fokusert på dagens tema.
Boken er nå bare å få i pocketutgave!

Forfatter: JOHN EKHARDT

Innhold: GUDS TALE - ANDAKTSBOK 

 
Grip tak i dine drømmer

Spørsmålet er ikke om du kan drømme, men om du har mot til å handle på dem!
Har du en drøm i ditt hjerte?
Har livets bekymringer begravet den?
Har noen fortalt deg at det er for sent?
Ikke tro på hva de sier!
Gud har en drøm for deg!
Om du vil søke Ham, vil Han åpenbare den for deg!
Når du er inne i en prosess, skal du ikke begrense det
Gud kan gjøre! Han er uendelig, og det er også mulighetene i din Gud!
Det ville være imot Hans karakter om han sviktet deg! Tro at du kan, for du tror at Han kan!
Du kan stole på Ham! 

 
Lær deg å si nei uten å få dårlig samvittighet

Denne boken vil forandre dine tanker om dette med å si nei. Her vil du kunne få en større porsjon av autoritet og seier. Lær deg til å si nei med et smil og med djervhet.

Forfatter: ROBERTS LIARDON

Tema: SAMVITTIGHET - LYDIGHET 

 

×Tips en venn

Lær deg å si nei uten å få dårlig samvittighet Lær deg å si nei uten å få dårlig samvittighet Livets Ord Forlag AS

Send tipset til (din venns e-postadresse)

Din e-postadresse (IP: 54.81.150.27)

Din kommentar (valgfritt)
Minst et par ord, dersom du skriver noe

Sender, vennligst vent ..  Avbryt