På sin varme og personlige måte oppmuntrer og viser Joyce Meyer oss hvordan vi kan styrke kvaliteten på våre liv. Hun begynner med en av de mest grunnleggende sannheter alle kristne, ung som eldre, må lære seg å forstå – Gud elsker oss, og Han har forberedt kun det beste for hver og en av oss.
I denne eksklusive boken, vil du finne over 100 utvalgte daglige andakter. Hver og en inneholdende utvalgte skriftsteder og praktiske forklaringer. 
ANDAKTSBOK!

Forfatter: JOYCE MEYER

  • 978-82-7689-070-9 EAN
  • 211 Produktnummer
  • Agape Forlag AS Leverandør
  • Pocket med innbrett på omslaget Format
  • 1999 Produksjonsår

På sin varme og personlige måte oppmuntrer og viser Joyce Meyer oss hvordan vi kan styrke kvaliteten på våre liv. Hun begynner med en av de mest grunnleggende sannheter alle kristne, ung som eldre, må lære seg å forstå – Gud elsker oss, og Han har forberedt kun det beste for hver og en av oss.
I denne eksklusive boken, vil du finne over 100 utvalgte daglige andakter. Hver og en inneholdende utvalgte skriftsteder og praktiske forklaringer. 
ANDAKTSBOK!

Forfatter: JOYCE MEYER
Les mer

Velg antall  

Produktbeskrivelse

Joyce Meyer

Om Joyce Meyer

Joyce Meyer har en turbulent bakgrunn. I hele sin oppvekst ble hun misbrukt sexuelt av sin far. Dette første naturligvis til mange psykiske og fysiske skavanker.
Det var en lang vei hun hadde å gå etter at hun ble frelst. Men denne veien har blitt til en velsignelse for tusener av kvinner (og menn) som på grunn av hennes erfaring, selv har kommet ut i frihet.
I dag er hun en av USAs mest framgangsrike forkynnere.

Bli kjent med Gud, din rette far

«Gud holder på i disse tider å vise denne verden hvem Han er og hva kristendom egentlig handler om. Mange fedre oppfører seg på en neagtiv måte overfor sine barn. Derfor skapes det mange tankebygninger, følesesmessige smerter og sår i barn og ungdoms liv. Når de får høre at Gud er deres rette åndelige Far og at Han bare vil dem godt, får de så store assosiasjoner og følelsesmessige vanskeligheter, at de ikke greier å se Gud slik han virkelig er. Derfor forkaster de Hans kjærlighet. 
Så kristenlivet – evangeliet – inneholder budskapet om at Gud er din rette Far og Han lengter etter deg. Det var derfor Han sendte Jesus til oss, for at vi gjennom Ham kan bli født på ny og komme tilbake til Gud, vår rette Far».

Forfatter: JAN OLAV HANSEN

Tema: NY FØDSEL - GUD SOM FAR 

 
Forståelsen av de åndelige gaver

Guds ønsker for deg at du skal ha et fremgangsrikt og gledesfylt liv i fellesskap med Den Hellige Ånd. Åndens gaver er gitt deg i nært fellesskap med Åndens innsikt. Han vet hva du trenger for å kunne leve seirende i en tid med vanskeligheter og prøvelser. Gud ønsker også at du skal kunne være til hjelp for andre mennesker med de gaver Han ønsker å utruste deg med.
I denne kraftfulle boken, ønsker Buddy Harrison (forøvrig svigersønn av Kenneth E. Hagin), å gi deg innsikt i Åndens gaver. På en direkte og praktisk måte ønsker han å forklare hvordan Åndens gaver virker.
Ikke vent med å lære deg disse viktige sannheter om Åndens gaver. Dette var gaver Gud hadde tiltenkt alle sine barn. Du kan begynne å forstå gavenes betydning allerede i dag!

Forfatter: BUDDY HARRISON

Innhold: ÅNDELIGE GAVER 

 
Den Hellige Ånds gaver

Studiet av de åndelige gaver er blitt mer og mer betydningsfullt ettersom det blir stadig tydeligere at vi lever i de siste tider.
Den hellige Ånds gaver gransker inngående de følgende åndelige gaver: Kunnskaps ord, visdoms ord, å skjelne ånder, troens gave, gaven til å gjøre mektige gjerninger, gaven til å helbrede, tungetale og tydning av tunger, samt den profetiske gave.
 Dette informative studieheftet gir deg svar på spørsmål som de følgende: * Kan hvem som helst profetere? * Finnes det praktisk anvendelse for de åndelige gaver? * Er det noen forskjell mellom naturlig og overnaturlig helbredelse? * Er alle troende i besittelse av troens gave?
STUDIEHEFTE!

Forfatter: KENNETH E. HAGIN 

 
De Hellige Ånd og Han gaver (A4 studiehefte m/spiralrygg)

Dette er en studiebok på lik linje med «Bibelsk bønn».
Boken er inndelt i 24 deler og avsluttes med spørsmål laget for selvstudie. Boken er i A5.
 
«Når det gjelder Åndens gaver, brødre, vil jeg ikke la være å gi dere kunnskap om dem.» 1. Kor 12:1
A4 med spiralrygg (Studiehefte)

Forfatter: KENNETH E. HAGIN

Tema: DEN HELLIGE ÅND 

 
Hjelp meg, jeg er stresset

I denne kraftfulle, lille boken vil du oppdage hvordan du kan takle stress og lære å slappe av, slik at du ikke bryter sammen.

Forfatter: JOYCE MEYER 

 
Krafttanker - 12 strategier for å vinne kampen om ditt sinn

«En av mine favorittordtak er; «Dit hvor sinnet er vendt, følger mennesket.» Jeg tror helhjertet at våre tanker ’leder’ oss, staker ut kursen for våre liv og peker ut en bestemt retning. Dette vil til slutt bestemme vårt endemål for livet. Våre tanker får oss til å ha visse holdninger og perspektiver, de påvirker våre relasjoner, de bestemmer hvor produktive vi vil være, både på det personlige og det yrkesmessige plan. De har stor innflytelse på den generelle kvaliteten vi har i våre liv.  Vi må absolutt forstå ’kraften av tanker’!
 STORPOCKET

Forfatter: JOYCE MEYER

Innhold: SINNET / TANKEBYGNINGER 

 
Hjelp meg, jeg er deprimert

Opplever du en konstant følelse av håpløshet og kjedsommelighet uten noen åpenbar årsak? 
Som troende er ikke gleden noe vi forsøker å fabrikkere ‑ den er alt i oss og venter på å bli forløst! 

Forfatter: JOYCE MEYER 

 
Meg og min store munn!

Er din munn travelt opptatt med å fortelle alle om dine vanskeligheter? Virker det som om din munn snakker på egne vegne? Du kan bryte dette problematiske lemmets egen oppførsel og få det til å arbeide for deg!
«Meg og min store munn» vil trene deg til å få din munn til å tale ord som kan føre deg ovenpå i livet. Bestselgende forfatter Joyce Meyer, understreker at ved å tale Guds Ord som samsvarer med det livet du lever, vil det føre til at du vil oppleve Guds strøm gjennom ditt liv.

Forfatter: JOYCE MEYER

Innhold: SINNET / TANKEBYGNINGER 

 
Deboras salvelse

Det gamle testamente beskriver Debora som en mektig kombinasjon av dommer, forbeder, profet, mor i Israel, og militær strateg. Debora brøt ute av sin samtid. Ikke ut av opprør, men i lydighet til Gud for å sette sitt folk fri. Som i bibelsk tid, kaller Gud dagens kvinner til en hensikt som er større enn dem selv. Deboras Salvelse viser at selv om du kan ha blitt fanget i tradisjon og låst i fangenskap av kultur- og kjønns-fordommer, ønsker Gud for deg å bryte gjennom disse barrierene. Nå er tiden inne til å oppfylle din hensikt i livet!

Forfatter: MICHELLE MC CLAIN-WALTERS

Innhold: KVINNER - PROFETISK 

 
En frisk salvelse

Gud ønsker ikke at hans folk skal være tomme brønner. Han ønsker at de skal være fulle reservoarer med levende vann av Den Hellige Ånd. Guds plan for alle troende er at de skal kontinuerlig bli fylt og motta en frisk salvelse av Den Hellige Ånd.
Gud går fram mektig over jorden i dag. Og den eneste måten Guds folk kan holde tritt med Ham på, er at de hele tiden mottar frisk salvelse over sine liv.
Stå i Guds nærvær inntil du mottar Guds friske salvelse!

Forfatter: KENNETH E. HAGIN

Tema: SALVELSE 

 
Grip dagen

Kommer du stadig nærmere den personen du virkelig ønsker å være? Utretter du det du ønsker å utrette i livet? Er du en person med hensikt, eller flyter du gjennom dagene, ukene, månedene og årene og venter på å se hvor livet fører deg? Trenger du å ta ansvar for livet ditt? Er det på tide med en forandring? Trenger du å gripe dagen i dag og hver dag? 

 
Helbrede de syke

«Helbrede de syke» har over hele verden vært regnet som det 20. århundredes klassiker om guddommelig helbredelse.
T. L. Osborn har sett resultater av Jesu Kristi oppstandelseskraft, og mirakuløse helbredelser blant store skarer av mennesker verden over.
Tusener er blitt helbredet ved å lese DENNE BOKEN!
Mange tusener har opplevd helbredelse for sine legemer når de har handlet på de sannheter som de har lært ved å lese «Helbrede de syke».
Boken har vært utgitt tidligere på forskjellige forlag. 
Alle har sett viktigheten av at denne boken er tilgjengelig for mennesker som vil lære mer om guddommelig helbredelse.

Forfatter: T. L. OSBORNE

Tema: HELBREDELSE 

 
Blodet

Det er kraft i Jesu blod. Det er ingen tvil om det. Men samtidig har blodet ingen “magiske” krefter i seg selv. Kraften kommer fra Herren Jesus selv, og Han er den som vil handle på dine vegne når du anvender Hans blod gjennom bønn.
Vi anvender Jesu blod gjennom bønn og tro. Men det er Herren som dekker oss. Vi dekker ikke oss selv. Da jeg bad Den Hellige Ånd om å gi meg en forståelse av blodspakten, hadde jeg dusinvis av spørsmål. Men Han gav meg svarene fra Ordet, og jeg vil gjerne dele dem med deg.

Forfatter: BENNY HINN

Innhold: BLODET 

 
Når helbredelsen lar vente på seg

Når helbredelsen lar vente på seg, fjerner løgnene som Satan har fortalt Menigheten om helbredelse. Ved å bruke Skriften som grunnvoll, hjelper Hammond deg å bygge opp troen din, slik at du virkelig tror at Gud ønsker at du skal bli helbredet og hel. Han gir deg makten til å finne helbredelse på alle områder av livet ditt.
Alt er mulig for Gud. Jesus er ikke bare Helbrederen, men Han er din Helbreder. Finn ut hvordan du skal gjøre krav på helbredelsen som med rette tilhører deg.

Forfatter: LYNN HAMMOND

Tema: HELBREDELSE 

 
Effektene av lovprisning

"Lovprisning påvirker alle områdene av våre liv – vårt personlige forhold til Gud, vår åndelige krigføring mot djevelen, og vår egen mentale og følelsesmessige ve og vel. Lovprisning er noe som en kristen ikke kan klare seg uten. Det burde være det første vi gjør hver morgen når vi står opp, og det burde være det siste vi gjør hver kveld før vi avslutter dagen. Vi burde begynne og avslutte enhver bønn med lovprisning til Herren. Skriften formaner oss å prise Herren til enhver tid – om morgenen, midt på dagen og når solen går ned".

Forfatter: ANDREW WOMMACK

Tema: LOVPRISNING 

 
En mann som vandret med Gud

Han var en troens apostel av vår tid. Han rystet verden i sin tid – og var med å la grunnen for en karismatisk vekkelse. Hans motto var enkelt: «Tro er handling», og «Bare tro». Han var en mann av én bok – Bibelen. Han kjente kun til én måte å lese den på – i Den Hellige Ånd.
Denne mannen hadde en tjeneste som bringer liv – over 60 år etter sin død. Hans navn er Smith Wigglesworth: «En mann som vandret med Gud».
Wigglesworth ønsket ingen assosiasjoner med noen form for død. Han trodde kun på LIVET!
George Stormont ble ofte referert til som Wigglesworths adopterte sønn. Han beskriver på en levende måte hendelser fra Wigglesworths begivenhetsrike liv. Han prøvde ikke å trekke oppmerksomheten på sin venns person, men heller på hans liv og virke i Den Hellige Ånd.
 
«Jeg har skrevet denne boken med tanke på de som vil bli grepet av denne mannens liv og virke og som ønsker å komme i funksjon i Åndens gaver. Smith Wigglesworth er en av de få personer jeg har kjent som har latt seg forme på en slik måte – til Kristi bilde». 
– George Stormont

Forfatter: GEORGE STORMONT

Tema: BIOGRAFI 

 
Helseføde (andaktsbok)

Helseføde er bygget på undervisningen gjennom det første året av Bønn og Helbredelsesskolen i 1979, og den er en daglig andaktsbok beregnet på å gi deg en dose av Guds medisin hver dag.
Kenneth E. Hagin deler prinsipper fra Ordet som vil hjelpe deg med å motta den helbredelsen som Jesus kjøpte for mer enn to tusen år siden.
Når du åpner hjertet ditt for undervisningen i denne boken, vil du erfare et liv i overflod. Når du mediterer på Ordet og handler på det, vil hvert symptom, hver sykdom og hver skrøpelighet forsvinne, og du vil oppleve et liv i helse og helbredelse.
(Stivinnbundet)

Forfatter: KENNETH E. HAGIN

Tema: ANDAKTSBOK 

 
Hjelp meg, jeg er redd

Mange mennesker lever hele livet forkrøplet og bundet av frykt. Enten det er frykt for å dø eller frykt for å få håret skamklippet, gjør frykt livet trist! Frykt kan man ikke ønske bort . . . den må konfronteres og takles med Guds ord. Vi må vise frykten at den ikke får styre oss!

Forfatter: JOYCE MEYER 

 
Dyret slippes løs

Det er en urovekkende stemning hengende som stormskyer over verden. Hvorfor er det så mye omveltning på så mange nivåer? Hvor er verden på veg, og hvor går ferden? Hvem vil dukke opp fra nasjonene som en utvalgt leder?
I tider med usikkerhet, ønsker du å vite at ting er under kontroll, og skjer som planlagt.
I boken ‘Slipp fri Dyret’, demonstrerer Perry Stone hvordan bibelske profetier spiller inn på verdens scene i dag. I denne informative og profetisk gripende bok, vil du oppdage . . .
* De bibelske profetier og islamske tradisjoner som begge peker på et kommende rike og en global diktator som vil få et grep på verden!
* Hvilke globale bekymringer som vil bli satt i scene for disse avsluttende hendelsene!
* At Gud har – som Han alltid har hatt – full kontroll midt oppe I det som skjer!

Forfatter: PERRY STONE

Tema: DRØMMER - SYNER - PROFETISK 

 
Våpen mot frykt

Det er ikke Guds vilje at ditt liv skal være styrt av frykt – av hvilket som helst slag. Likevel er frykt et av de største onder du er nødt til å kjempe imot – og vinne! 
Så for å leve et seirende liv, trenger du å ta utfordringen personlig å bli en som kjemper imot frykt. 
Din tro vil seire over frykten når du bestemmer deg for å bli en som kjemper imot frykt.
Nøkkelen til å leve i tro i en verden som er drevet av frykt, er selvfølgelig å overlate ditt liv til Jesus Kristus som Herre. 
For å være en som kjemper imot frykt på en effektiv måte, vil du trenge Guds arsenal av åndelige våpen – Hans våpen mot frykt. Uten disse guddommelige våpnene kan du ikke overvinne frykt. 

Forfatter: JENTEZEN FRANKLIN

Innhold: FRI FRA FRYKT 

 

×Tips en venn

Våpen mot frykt Våpen mot frykt Agape Forlag AS

Send tipset til (din venns e-postadresse)

Din e-postadresse (IP: 54.167.230.68)

Din kommentar (valgfritt)
Minst et par ord, dersom du skriver noe

Sender, vennligst vent ..  Avbryt