De fleste troende elsker Kristus, men på grunn av mangel på kunnskap, lever fortsatt mange i fangenskap av fienden. Demoniske ånder er den viktigste årsaken til mange følelsesmessige, åndelige og fysiske problemer vi sliter med i vår tid. Løsningen på dette problemet, som du vil oppdage i denne boken, er den dyrebare befrielsen Jesus kjøpte for oss.


Gjennom bibelske eksempler, sine egne personlige erfaringer og mektige vitnesbyrd av mennesker som har blitt befridd, viser apostel Guillermo Maldonado deg tydelig at utfrielse er en del av det ferdige verket på korset, der Jesus vant krigen mot synd, sykdom, død og alt annet fienden vil prøve seg med.


Enten du trenger utfrielse eller har et ønske om å bidra til å sette andre fri, gir ’Guddommelig utfrielse’ løsninger for å bekjempe fienden, slik at du kan nyte fred, frihet og et fruktbart liv.

  • 978-82-7689-231-4 EAN
  • 346 Produktnummer
  • Agape Forlag Leverandør
  • Pocket Format
  • 2016 Produksjonsår

De fleste troende elsker Kristus, men på grunn av mangel på kunnskap, lever fortsatt mange i fangenskap av fienden. Demoniske ånder er den viktigste årsaken til mange følelsesmessige, åndelige og fysiske problemer vi sliter med i vår tid. Løsningen på dette problemet, som du vil oppdage i denne boken, er den dyrebare befrielsen Jesus kjøpte for oss.


Gjennom bibelske eksempler, sine egne personlige erfaringer og mektige vitnesbyrd av mennesker som har blitt befridd, viser apostel Guillermo Maldonado deg tydelig at utfrielse er en del av det ferdige verket på korset, der Jesus vant krigen mot synd, sykdom, død og alt annet fienden vil prøve seg med.


Enten du trenger utfrielse eller har et ønske om å bidra til å sette andre fri, gir ’Guddommelig utfrielse’ løsninger for å bekjempe fienden, slik at du kan nyte fred, frihet og et fruktbart liv.
Les mer

Velg antall  

Produktbeskrivelse

Guilermo Maldonado

Om Guillero Maldonado

Maldonado er grunnlegger og hovedpastor for menigheten ‘King Jesus Ministry’. I et intervju utført av Publishers Weekly, uttalte Maldonado at Kristus viste seg for ham i løpet av en intens bønn og hørbart snakket til ham og sa: «Jeg har kalt deg til å ta min overnaturlig kraft til denne generasjonen».
Han startet en kirke med tolv medlemmer i 1996. Han har skrevet over 50 bøker og manualer som mange er blitt oversatt til spansk, engelsk, portugisisk, italiensk og fransk.
Maldonado forkynner det han ser som det viktige budskapet om Jesus og Hans forløsende kraft. Dette gjør han i menigeheten og på sinene tv-program ‘The Supernatural’ som blir sendt på TBN, Daystar, og The Church Channel. Hans menighet som ligger i Miami, Florida, har 20.000 medlemmer.

Annas salvelse

Gud samler en hær av kvinner med Anna-salvelsen som vil rope ut til Herren, inntil Hans herlighet dekker jorden som vannet dekker havet. De med Annas salvelse vil arbeide og kjempe i forbønn for at Guds kraft skal vinne den fortapte, gjenopplive kirken og påvirke samfunnet med Kongedømmets evangelium.
Disse kvinnene vil bli utstyrt med ild, iver og kraft til å forkynne Jesu Kristi navn til de som lengter etter utfrielse. Gud vekker en bønnebevegelse som frigjør rikets herlighet. Vi ønsker å se rettferdighet, fred og glede i Den Hellige Ånd på jorden igjen! 

 
Å temme sine følelser

Om du virkelig tenker etter, kan du helt sikkert huske ganger du har blitt veldig følelsesmessig og mistet besinnelsen i de minste batellmesige saker.
Kanskje du måtte gå tilbake og be om unnskyldning for hvordan følelsene dine tok overhånd.
”Å temme sine følelser” lærer oss hvordan vi tar ansvar for våre følelser og kontrollerer oss selv. Andrew Wommack deler fra sine egne erfaringer, inkludert fra hans tid i Vietnam-krigen hvor han tjenestegjorde. Han viser oss hvorfor vi har følelsesmessige problemer, gir løsninger fra Bibelen, og forteller hvorfor Guds svar vil gi varige resultater.
Å kontrollere sine følelser, er lettere sagt enn gjort, men poenget er; det er mulig!
Alle kan ha nytte av denne boken. Ingen personer kan ignorere eller forsømme den følelsesmessige delen av livet og fortsatt være vellykket i livets mange aspekter. Ved å tilegne seg denne undervisningen, vil dine følelser og handlinger aldri bli de samme igjen! 

 
En bok for ungdom

Ideell for enkeltlesning og bruk i grupper

VENNSKAP OG FORHOLD
* Spørsmål ekte venner burde stille hverandre
* Grunner til å si nei til sex før ekteskapet
* 7 måter å unngå sex før ekteskapet på

SKOLE
* 4 ting å lære på skolen som ingen underviser om
* 7 nøkler til å huske det du studerer

SELVRESPEKT
* 5 måter å bli populær på uten å miste ryktet
* 4 typer frykt du må overvinne hver dag
* 6 ting du må tro om deg selv

PENGER
* 6 forretningsideer du kan starte med som tenåring
* 4 grunner til at du vil få mer når du gir

AUTORITET
* 5 ting du ikke bør angre på resten av livet

SUKSESS
* 7 mål å nå før du er 18
* 5 gode vaner som vil gjøre deg til en vinner 

 
Beplante himmelen

BE DE BØNNENE SOM GUD ØNSKER Å BESVARE!

Tim Sheets er en apostel, pastor og forfatter bosatt i sørvestlige Ohio. Er utdannet ved Christ for the Nations Institute i Dallas, Texas. Han returnerte til Ohio i 1979 for å bli pastor i The Oasis Church i Middletown. Hans visjon er å reise opp mennesker som helhjertet vil presentere Kirken på jorden og evangelisere verden lidenskapelig.
Ordene vi taler i bønn er som åndelige frø. På samme måte som planting av frø i bakken produserer en høst, kan du lære å be på en måte som planter himmelens velsignelser her på jorden.
Tim Sheets deler en åpenbarende ny dimensjon som vil ta ditt bønneliv til kraftige nye dimensjoner. Tal ord i tro og bruk ordene som himmelen lengter etter å høre!
Gjør deg klar til å:
* Be med autoritet: Lær hvordan dine bønner og proklamasjoner er overnaturlige krefter i den usynlige sfære.
* Be med tillit: Tal dine ord i overensstemmelse med Gud.
* Be med forventning: Vær en medarbeider med himmelen slik at du kan forvandle ditt liv, familie, kirke og region for Guds rike.

LÆR HVORDAN DU KAN AKTIVERE GUDS TIDLØSE STRATEGI FOR SEIER, VELSIGNELSE OG VEKKELSE VED Å BEPLANTE HIMMELEN MED BØNNER!

Forfatter: TIM SHEETS 

 
Hvordan vandre i Guds overnaturlige kraft

GUILLERO MALDONADO: Den overnaturlig kraft og autoriteten fra Gud er tilgjengelig for dagens troende – akkurat som den var på bibelens tid – helbredelser, mirakler og utfrielser.
For å hjelpe deg å forstå den fulle åpenbaring av Guds overnaturlige kraft, deler Guillermo Maldonado bibelsk basert innsikt og gir et sterkt vitnesbyrd om hvordan du kan oppleve:
* En personlig erfaring med Guds overnaturlige kraft!
* Opplev Guds salvelse til å bli mer effektiv i tjenesten!
* Aktivisering av de åndelige gavene!
* Motta inspirasjon fra Gud!
* Utvikle tro for det mirakuløse!
* Forstå og operere i det overnaturlige!
* Begynne å oppleve det mirakuløse i ditt liv!

Forfatter: GUILLERMO MALDONADO

Innhold: LEDELSE 

 
Hvorfor tro på Jesus?

Jesus Kristus er den mest kjente personen som noensinne har levd. De fleste kjenner hans navn, men de vet egentlig ikke hvem Han var eller hva Hans oppgave var. Hvis han virkelig var en Frelser, som noen sier, på hvilken måte betyr det at Hans eksistens påvirker oss i dag? Og hvorfor skal vi tro på Ham? Som Jesus levde og tjente på jorden, lærte han oss emner som: Hva er sannhet? Hva er meningen med livet? Hva er kjærlighet? Hva er hensikten med mitt liv? Hvordan blir min fremtid? I denne boken kan du utforske det unike livet og læren til Jesus Kristus. Du vil også bli introdusert til moderne mennesker fra ulike bakgrunner som forteller hvordan og hvorfor de kom til tro på Jesus – og hvilken forskjell det gjør i deres liv i dag. 

 
Hva bibelen sier om demoner og onde ånder

Denne boken handler om djevelen, demoner og demonisk aktivitet. De første to kapitlene omhandler Satans eller Lucifers opprinnelse og fall. Hvor kom Satan fra? Er det mulig at han en gang hersket over et rike på jorden? 
I Efeserne 6,12 står det: «For vår kamp er ikke mot kjøtt og blod, men mot makter og åndskrefter,
mot verdens herskere i dette mørket, mot ondskapens åndehær i himmelrommet.» 
Alt på denne jorden – hvert menneske, hver skapning – blir dominert, hersket over eller influert fra den usynlige verden. 
Hvor kom disse åndene opprinnelig fra? 
Først av alt er djevelen og demonene falne skapninger. 

Forfatter: KENNETH E. HAGIN

Tema: SATAN - SEIER I ÅNDEVERDENEN 

 
Ordet - Navnet - Blodet

Prinsippene du finner i denne boken vil legge en sterk grunnvoll for å stå seirende i den åndelige kampen du står overfor.
Gud har en mektig plan for sitt folk. Han har fastslått i sitt Ord at Hans barn skal overvinne Satans ødeleggende planer. Dette betyr ikke at vi må tilbringe vår tid med å kjempe mot djevelen. Gud har gitt oss våre våpen! Ordet, Navnet og Blodet!

Forfatter: JOYCE MEYER

Innhold: SINNET / AUTORITET 

 
Våpen mot frykt

Det er ikke Guds vilje at ditt liv skal være styrt av frykt – av hvilket som helst slag. Likevel er frykt et av de største onder du er nødt til å kjempe imot – og vinne! 
Så for å leve et seirende liv, trenger du å ta utfordringen personlig å bli en som kjemper imot frykt. 
Din tro vil seire over frykten når du bestemmer deg for å bli en som kjemper imot frykt.
Nøkkelen til å leve i tro i en verden som er drevet av frykt, er selvfølgelig å overlate ditt liv til Jesus Kristus som Herre. 
For å være en som kjemper imot frykt på en effektiv måte, vil du trenge Guds arsenal av åndelige våpen – Hans våpen mot frykt. Uten disse guddommelige våpnene kan du ikke overvinne frykt. 

Forfatter: JENTEZEN FRANKLIN

Innhold: FRI FRA FRYKT 

 
Blodet

Det er kraft i Jesu blod. Det er ingen tvil om det. Men samtidig har blodet ingen “magiske” krefter i seg selv. Kraften kommer fra Herren Jesus selv, og Han er den som vil handle på dine vegne når du anvender Hans blod gjennom bønn.
Vi anvender Jesu blod gjennom bønn og tro. Men det er Herren som dekker oss. Vi dekker ikke oss selv. Da jeg bad Den Hellige Ånd om å gi meg en forståelse av blodspakten, hadde jeg dusinvis av spørsmål. Men Han gav meg svarene fra Ordet, og jeg vil gjerne dele dem med deg.

Forfatter: BENNY HINN

Innhold: BLODET 

 
Kampen om ditt sinn

Bekymring, tvil, forvirring, depresjon, sinne og  følelse av fordømmelse . . . alt dette er angrep på ditt sinn. Hvis du plages av negative tanker, fatt mot! Joyce Meyer har hjulpet millioner av mennesker med å vinne kampen mot disse angrep – og hun kan også hjelpe deg! 
I denne boken, som er hennes bestselger noensinne, lærer Joyce Meyer deg hvordan du kan forandre ditt sinn. Hun lærer deg hvordan du kan ta et oppgjør med og håndtere tusenvis av tanker. Hun lærer deg til å fokusere ditt sinn til å tenke på den måten Gud tenker.
Hun deler med seg av de prøvelser, tragedier og de seire hun har hatt i sitt eget ekteskap, familie og tjeneste som har ført til livsforvandlende, vidunderlige seire. Hun tar deg med hele veien – steg for steg.

Forfatter: JOYCE MEYER

Innhold: SINNET / TANKEBYGNINGER 

 
Hjelp meg, jeg er redd

Mange mennesker lever hele livet forkrøplet og bundet av frykt. Enten det er frykt for å dø eller frykt for å få håret skamklippet, gjør frykt livet trist! Frykt kan man ikke ønske bort . . . den må konfronteres og takles med Guds ord. Vi må vise frykten at den ikke får styre oss!

Forfatter: JOYCE MEYER 

 
Hvordan vandre i Guds overnaturlige kraft

GUILLERO MALDONADO: Den overnaturlig kraft og autoriteten fra Gud er tilgjengelig for dagens troende – akkurat som den var på bibelens tid – helbredelser, mirakler og utfrielser.
For å hjelpe deg å forstå den fulle åpenbaring av Guds overnaturlige kraft, deler Guillermo Maldonado bibelsk basert innsikt og gir et sterkt vitnesbyrd om hvordan du kan oppleve:
* En personlig erfaring med Guds overnaturlige kraft!
* Opplev Guds salvelse til å bli mer effektiv i tjenesten!
* Aktivisering av de åndelige gavene!
* Motta inspirasjon fra Gud!
* Utvikle tro for det mirakuløse!
* Forstå og operere i det overnaturlige!
* Begynne å oppleve det mirakuløse i ditt liv!

Forfatter: GUILLERMO MALDONADO

Innhold: LEDELSE 

 
Hvorfor tro på Jesus?

Jesus Kristus er den mest kjente personen som noensinne har levd. De fleste kjenner hans navn, men de vet egentlig ikke hvem Han var eller hva Hans oppgave var. Hvis han virkelig var en Frelser, som noen sier, på hvilken måte betyr det at Hans eksistens påvirker oss i dag? Og hvorfor skal vi tro på Ham? Som Jesus levde og tjente på jorden, lærte han oss emner som: Hva er sannhet? Hva er meningen med livet? Hva er kjærlighet? Hva er hensikten med mitt liv? Hvordan blir min fremtid? I denne boken kan du utforske det unike livet og læren til Jesus Kristus. Du vil også bli introdusert til moderne mennesker fra ulike bakgrunner som forteller hvordan og hvorfor de kom til tro på Jesus – og hvilken forskjell det gjør i deres liv i dag. 

 
En guddommelig åpenbaring om utfrielse

Mange kristne undrer seg over hvorfor de ikke klarer å overvinne synd og fristelser og opplever vedvarende problemer med sin helse, sin økonomi og sine relasjoner til andre. I denne boken blir disse løgnene fra Satan avslørt.
Gjennom Skriftene, visjoner om åndelig krigføring, og personlige møter med onde åndelige krefter, vil Mary Baxter hjelpe deg til seier ved å forklare disse kraftfulle sannheter:
* Overvinne dine frykt for fienden!
* Gjenkjenne og overvinne Satans feller!
* Oppleve seier over synd og egne fall!
* Bli fri fra uforklarlige angrep!
* Gå i forbønn til utfrielse for andre!
Dette er kampen som må vinnes med de åndelige våpen som Gud har gitt oss.

Forfatter: MARY K. BAXTER

Tema: KRAFT - ÅNDELIGE VERDEN - UTFRIELSE 

 
Lær deg gleden ved bønn

Denne boken har revolusjonert bønnelivet til mange mennesker. Her vil du lære hvordan du kan ta en time til bønn hver dag, og kjenne stor glede ved det. 

Forfatter: LARRY LEA

Tema: BØNN - DISIPLIN 

 
Kunsten å gå på vannet

Det var ikke bare skjebnen eller flaks at Peter gikk på vannet mens de andre apostlene ble sittende i båten. Men hvorfor opplever noen mirakler og andre ikke? En fatalistisk filosofi vil fortelle deg at mirakler bare skjer hvis Gud vil. Men hvis du virkelig tror på dette, vil det virkelig drepe din tro!
Hvis du ønsker å se mirakler i ditt liv, er det første som skjer at det kommer til å få deg ut av båten! I denne boken deler Andrew mange av sine troserfaringer han har lært fra Guds Ord om å gå i det mirakuløse. Hvis du vil motta disse sannhetene kan du også gå på vannet! 

 
De tre himlene

John Hagee gir deg en storslått bibelske tur gjennom de tre himler. Han tar deg inn i den tidløse kampen mellom ‘Kongeriket Lys’ og ‘mørkets rike’ og forklarer hvorfor den kampen gjør hele forskjellen i denne verden og i den kommende verden.

I ‘De tre himler’, bruker Hagee Guds Ord, vitenskap, og utrolige sanne historier om det overnaturlige for å utforske den første himmel. Han eksponerer deretter Satans djevelske taktikk i den andre himmelen og hvordan de påvirker hver enkelt av oss. Til slutt ser han på de dype rikdommer som finnes i den tredje himmel og hvordan vårt håp om at evige hjem forandrer vårt liv på jorden.

Forfatter: JOHN HAGEE

Tema: HIMMELEN - ÅNDELIG KRIGFØRING 

 

×Tips en venn

De tre himlene De tre himlene Agape Innsyn

Send tipset til (din venns e-postadresse)

Din e-postadresse (IP: 54.198.195.11)

Din kommentar (valgfritt)
Minst et par ord, dersom du skriver noe

Sender, vennligst vent ..  Avbryt