Uansett hvordan dine omstendigheter ser ut akkurat nå – enten du er syk, blakk eller deprimert – så ønsker Gud at du skal ha seier! Han ønsker å gi deg alt det himmelen har å tilby, nå.
Norvel Hayes vet hvordan du kan oppleve seier i ditt liv. Han vet hvordan du skal få tak i Guds beste for ditt liv. Det viktigste: han kjenner nøkkelen til alle disse tingene. Han vet hvordan man skal tilbe og prise Faderen.
Ved hjelp av de prinsippene og den kunnskapen om tilbedelse og lovprisning som du finner i denne boken, kan du forandre ditt liv for alltid! Norvel Hayes gjorde det, og han ønsker å vise deg hvordan.

Forfatter: NORVEL HAYES

Tema: TILBEDELSE

  • 978-82-7689-022-9 EAN
  • 163 Produktnummer
  • Agape Forlag AS Leverandør
  • Pocket Format
  • 1994 Produksjonsår

Uansett hvordan dine omstendigheter ser ut akkurat nå – enten du er syk, blakk eller deprimert – så ønsker Gud at du skal ha seier! Han ønsker å gi deg alt det himmelen har å tilby, nå.
Norvel Hayes vet hvordan du kan oppleve seier i ditt liv. Han vet hvordan du skal få tak i Guds beste for ditt liv. Det viktigste: han kjenner nøkkelen til alle disse tingene. Han vet hvordan man skal tilbe og prise Faderen.
Ved hjelp av de prinsippene og den kunnskapen om tilbedelse og lovprisning som du finner i denne boken, kan du forandre ditt liv for alltid! Norvel Hayes gjorde det, og han ønsker å vise deg hvordan.

Forfatter: NORVEL HAYES

Tema: TILBEDELSE
Les mer

Velg antall  

Produktbeskrivelse

Norvel Hayes

Om Norvel Hayes

Norvel Hayes forkynner Guds ord frimodig og enkelt med en entusiasme som fenger lytterens hjerte.
Ved personlig erfaring har han lært at Guds ord kan fungere på alle livets områder, og at det vil virke for alle som vil tro det og bruke det.
Norvel eier flere firmaer som er framgangsrike til tross for det faktum at han tilbringer mer enn halvparten av sin tid borte fra kontoret med å forkynne evangeliet over hele Amerika.
Hans lydighet mot Gud og hans villighet til å fortelle om sin tro, har ført ham til mange forskjellige steder.
Han forkynner i menigheter, på seminarer, konferanser, colleger og i fengsler - overalt hvor Guds Ånd leder ham.

Ånden i oss & Ånden over oss

Hva er hensikten med dåpen i Den Hellige Ånd?
Har troende som ikke er ’åndsfylt’, Den Hellige ånd?
Hva menes det med å ’vandre i ånden’?
Etter at et menneske har tatt imot Jesus Kristus som Frelser og er blitt døpt inn i Kristi legeme som et medlem av Guds familie, venter en annen opplevelse som vil føre ham dypere inn i det som har med Gud å gjøre, inn i en dypere åndelig dimensjon. Denne opplevelsen er dåpen i Den Hellige Ånd.
Enkelte troende har vært forvirret angående denne neste opplevelsen, og teologer og menighetsledere har debattert emnet opp gjennom århundrene. Jeg trodde selv en gang at Åndens verk var avsluttet da man ble døpt inn i Kristus – da man ble født på ny.  Men i Bibelen ser vi klart at det er to forskjellige og atskilte verk, og dette vil jeg forsøke å vise i denne boken. Jeg vil også forklare hensikten med dette tosidige verk fra Guds Ånd: Ånden i oss i gjenfødelsen skaper karakter, og Ånden over oss i Den Hellige Ånds dåp forbereder for tjeneste.

Forfatter: KENNETH E. HAGIN

Tema: DEN HELLIGE ÅND 

 
Den Hellige Ånd og Hans gaver

Dette er en studiebok på lik linje med «Bibelsk bønn».
Boken er inndelt i 24 deler og avsluttes med spørsmål laget for selvstudie. Boken er i A5.
 
«Når det gjelder Åndens gaver, brødre, vil jeg ikke la være å gi dere kunnskap om dem.» 1. Kor 12:1

Forfatter: KENNETH E. HAGIN

Tema: DEN HELLIGE ÅND 

 
Steg til besvarte bønner

Hvis dine bønner ikke er blitt besvart, så gi ikke opp håpet, for Gud hører og svarer på bønn! Pastor Kenneth E. Hagins ’Skritt på veien til bønnesvar’ åpenbarer flere skritt som sikrer den troende bønnesvar når de følges trofast.
Dette informative studieheftet besvarer spørsmål som:
* Hvor viktig er det å studere skriftsteder som gir løfte om det svaret du trenger?
* Hvorfor bør du gjøre deg avhengig av Den Hellige Ånd i ditt bønneliv?
* Hvilken viktig rolle spiller lovprisningen i bønn?
* Hvordan skal man be for å oppnå resultater?
Dette dynamiske studieheftet med 13 leksjoner er ment for bibelstudiegrupper eller personlig studium.

STUDIEHEFTE!

Forfatter: KENNETH E. HAGIN 

 
Daglig velsignelse (andaktsbok)

DIVERSE FORFATTERE
Denne boken byr på stor åndelig innsikt og veiledning fra Guds tjenere som står med Oral Roberts.
Stykkene som er skrevet av Oral Roberts, er hentet fra han tidligere publikasjon; A Daily Guide to Miracles.
Disse stykkene er det beste av det han publiserte gjennom hele 50 års tjeneste.
Nå har vi gleden av å kunne presentere deg disse enestående selvopplevde, gjennomprøvde erfaringer som vil være med å inspirere deg hver dag gjennom hele året.

Forfatter: ORAL ROBERTS MED FLERE

Innhold: ANDAKTSBOK 

Veil.pris: 249 NOK

Tilbudspris: 149 NOK

Du sparer: 100 NOK

 
La ikke djevelen stjele din framtid

Gud har en plan for hver eneste kristen, ikke bare for de få utvalgte! Når du tror på Jesus, har du rett til alt Han har lovet deg. Han har salvet deg for å fullføre en hensikt, og har gitt deg all autoritet og kraft til å stå imot den onde og fullføre alt Han har planlagt for livet ditt.
I denne innsiktsfulle boken lærer Norvel Hayes oss at Jesus ønsker at dagens troende skal bruke sin autoritet og gå inn i Guds plan for dem i tjenesten. Hvis du er villig til å betale bønnens pris, stå i tro og stå imot den onde, vil det komme mektige resultater.

Forfatter: NORVEL HAYES

Tema: SEIER - SATAN 

 
Hvordan du kan leve og ikke dø

Gud vil ikke at du skal ha noen sykdommer. Han vil at du skal motta hans undergjørende kraft og bli fullstendig fri. Når jeg nå skriver denne boken, er det ved Guds kraft. For å drive ut enhver sykdom i de av dere som leser denne boken og sliter med disse problemene. For øvrig kan de samme prinsippene som, det her underv.ises om, tillempes på alle kriser; økonomiske, følelsesmessige, sosiale, åndelige eller fysiske. Tenk på hva Guds Ord kan gjøre for deg mens du leser denne bønnen. 

Forfatter: NORVEL HAYES

Tema: SEIER 

 
Hvordan bli ledet av Ånden

Uansett hvem du er, eller hva du er opptatt av, Guds plan for deg er at du skal lykkes og ha framgang. Gud ønsker at du skal motta alt det himmelen har å tilby. Det inkluderer åndelig framgang, økonomisk framgang, helse og fred i sinnet. Men den eneste veien du helt og holdent kan erfare Guds fullkomne plan på, er om du lar deg lede av Den Hellige Ånd.
I denne boken, legger Norvel Hayes ut Guds Ord og underbygger det med sine egne erfaringer, hvordan du kan bli ledet av Ånden. Han under-streker viktigheten av å meditere (grunne) på Guds Ord. Tilbe Gud, forny sitt sinn, slik at vi kan være i stand til å høre Åndens stemme. 

Forfatter: NORVEL HAYES

Tema: LEDET AV ÅNDEN 

 
Det normale kristenliv

Hva er et normalt kristenliv? Det er et spørsmål vi gjør vel i å overveie. Vårt studium vil vise at det er noe helt annet enn det en gjennomsnittskristen lever. Ser vi på de krav Guds Ord stiller, for eksempel i Bergprekenen, vil vi kanskje tvile på om noen annen enn Jesus selv i det hele tatt har levd et normalt kristenliv. Men har Jesus levd et slikt liv, så er også det svaret på spørsmålet vårt.
I Galaterne 2,20 gir Paulus en definisjon av kristenlivet: «Jeg lever ikke lenger selv, men Kristus lever i meg». Apostelens prinsipp gjelder ikke bare for spesielle og særegne individer, men vi tror han dermed har presentert Guds plan og mønster for hver eneste troende. Det hele rommes altså i disse få ordene: «Jeg lever ikke lenger selv, men Kristus lever i meg».

Forfatter: WATCHAM NEE 

 
Trosføde (andaktsbok)

Her finner du alle de viktigste emnene i Bibelen som handler om tro og handling, Guds gaver, frelse, helbredelse, helliggjørelse m.m. Alt skrevet på en slik måte at ditt indre menneske vil forstå hvert ord du leser.
Kenneth E. Hagin hadde i nesten 70 år forkynt Guds ufattelige forråd på en uangripelig og lettfattelig måte.
Her vil du virkelig oppleve at din tro vil motta føde – hver dag – hele året.
Boken har vært etterspurt lenge, og vi tror mange vil glede seg til et nytt opplag av denne populære boken.

Forfatter: KENNETH E. HAGIN

Tema: ANDAKTSBOK 

Veil.pris: 298 NOK

Tilbudspris: 198 NOK

Du sparer: 100 NOK

 
Bli løftet opp

Hver enkelt av oss har unike gaver og talenter som skal brukes til vår gudgitte hensikt, men å ofre vår Gud lovprisning og tilbedelse, er noe alle er kalt til å gjøre. Gud er verdig vår tilbedelse. Hans kjærlighet og nåde mot oss er grenseløs. Han er så trofast mot oss. Å gi Ham pris og tilbedelse, er en måte vi kan gi Ham gjensvar på.
Jesus sa, at uten at vi blir som barn, kan vi ikke komme inn i himlenes rike. Har du noen gang betraktet de små under tider med tilbedelse? Deres øyne stråler når de klapper i sine små hender til musikken. Noen av dem klarer å synge ’halleluja’, selv om deres normale ordforråd er begrenset. 

Forfatter: LEONARD SCOTT

Tema: TILBEDELSE 

 
Roten til avvisning

Ingen unngår avvisning fullstendig. Men alle trenger ikke å bli ødelagt av den! I denne spennende og mektige boken vil Joyce Meyer vise deg at Gud har makten til å sette alle fri fra avvisningens ødeleggende virkninger. Vår Far har gitt oss, som sine barn, en metode for å bli befridd fra avvisningens rot.
Du vil lære:
* Hvordan du skal identifisere avvisningens rot.
* Avvisningens årsaker og virkninger.
* Avvisningens virkning på din oppfatning av deg selv og mennesker rundt deg.
* Hvordan du skal rive ned de murer avvisningen får deg til å bygge.
* Hvordan du skal unngå perfeksjonismens urealistiske forventninger.

Forfatter: JOYCE MEYER

Innhold: SINNET / TANKEBYGNINGER 

 
La ikke djevelen stjele din framtid

Gud har en plan for hver eneste kristen, ikke bare for de få utvalgte! Når du tror på Jesus, har du rett til alt Han har lovet deg. Han har salvet deg for å fullføre en hensikt, og har gitt deg all autoritet og kraft til å stå imot den onde og fullføre alt Han har planlagt for livet ditt.
I denne innsiktsfulle boken lærer Norvel Hayes oss at Jesus ønsker at dagens troende skal bruke sin autoritet og gå inn i Guds plan for dem i tjenesten. Hvis du er villig til å betale bønnens pris, stå i tro og stå imot den onde, vil det komme mektige resultater.

Forfatter: NORVEL HAYES

Tema: SEIER - SATAN 

 
Et plutselig møte med himmelen

Himmelen er et høyst virkelig sted. Den er ofte blitt framstilt som et sted der alle sitter på luftige skyer og spiller harpe hele evigheten. Men ifølge Guds ord er dette bildet langt fra sannheten. Så hvordan er egentlig himmelen?
I denne boken forteller Jesse Duplantis om flere begivenheter han har opplevd i sitt forhold til Gud - hendelser som han kaller nærkontakt av det guddommelige slaget. En av disse hendelsene er hans reise til himmelen i 1988. Han forteller om de vidunderlige tingene Herren har på lager for oss, både i himmelen og her på jorden.
«Jeg tror at om mennesker kunne se de skattene som Gud har på lager for dem i himmelen, ville de ikke ha så store vanskeligheter med å forstå at det er Guds vilje å gjøre dem framgangsrike og helbrede dem her på jorden . . .  Alt du kunne tenke deg, alt du kunne ønske her på jorden, er allerede blitt gitt deg der.»

Forfatter: JESSE DUPLANTIS

Tema: HIMMELEN 

 
Zoé - Guds type liv

’ZOE - Guds type liv’ åpenbarer hemmeligheter som vil vise deg hvordan du kan begynne å regjere i livet. Når du begynner å se hva dette Guds liv kan utrette i deg, vil miraklene bli en naturlig del av din vandring. 
Kenneth E. Hagin tror at årsaken til at så mange troende taper kampen mot mørkets makter, er fordi de ikke kjenner til sitt slektskap med Gud. De kjenner ikke til sine rettigheter. 
Denne viktige klassikeren vil vise deg hvordan du kan få dette til å fungere i ditt liv, slik at du kan begynne å ta komandoen i den åndelige verden. 

Forfatter: KENNETH E. HAGIN

Tema: GUDS TYPE LIV 

Veil.pris: 49 NOK

Tilbudspris: 29 NOK

Du sparer: 20 NOK

 
En bedre pakt

Det går tydelig frem at israelsfolket måtte lide på grunn av at de brøt Guds bud, ja på grunn av at de syndet mot Guds ord. Og selv om jeg nå taler om jødene, så er det de samme prinsippene som gjelder for oss i dag. Du må huske på at så lenge israelsfolket holdt Guds bud, ble de ikke syke, men da de syndet, ble deres legemer fulle av sykdom. Men selv da hadde de full rett til å vende seg til Herren, motta tilgivelse for sine synder og bli helbredet for sine sykdommer. 
I dag lever vi i en bedre pakt som er basert på bedre løfter. Dersom vi holder vår del av pakten, vil de samme tingene virke for oss som de gjorde for israelsfolket under Den Gamle Pakt. Det er i hvertfall jeg sikker på.

Forfatter: KENNETH E. HAGIN 

 
Guddommelig utfrielse

De fleste troende elsker Kristus, men på grunn av mangel på kunnskap, lever fortsatt mange i fangenskap av fienden. Demoniske ånder er den viktigste årsaken til mange følelsesmessige, åndelige og fysiske problemer vi sliter med i vår tid. Løsningen på dette problemet, som du vil oppdage i denne boken, er den dyrebare befrielsen Jesus kjøpte for oss.


Gjennom bibelske eksempler, sine egne personlige erfaringer og mektige vitnesbyrd av mennesker som har blitt befridd, viser apostel Guillermo Maldonado deg tydelig at utfrielse er en del av det ferdige verket på korset, der Jesus vant krigen mot synd, sykdom, død og alt annet fienden vil prøve seg med.


Enten du trenger utfrielse eller har et ønske om å bidra til å sette andre fri, gir ’Guddommelig utfrielse’ løsninger for å bekjempe fienden, slik at du kan nyte fred, frihet og et fruktbart liv. 

 
Åpne himmelens porter

Føles dine bønner, lovprisning og tilbedelse noen ganger som rutine? Uker eller måneder kan passere uten manifestasjon av noe økonomisk, åndelig eller personlig gjennombrudd.
I denne boken viser Perry Stone deg hvordan du frigjør strømmer av himmelens velsignelser gjennom både Guds åpenbaring og inngripen av engler. Med kraftfulle eksempler fra livet til bibelske personer og aktuelle eksempler fra sitt eget liv, avslører han følgende:
* Tolv sannheter han lærte av de største bønnekriger
* Nøklene til å gjenkjenne himmelens porter
* Hva du bør gjøre når Gud sier nei eller svaret drøyer
* Syv åndelige lover du må følge for bønnesvar
 Du trenger ikke å være bundet av frustrasjon over ubesvarte bønner og et mirakelløst liv. Guds ønske å møte dine behov, og ønsker å helle ut sin overflod av velsigner – som er en del av Hans pakt med deg.
EMNE: PROFETISK - HIMMELEN!

Forfatter: PERRY STONE 

 
Mirakler

Lengter du etter å leve i det mirakuløse? Denne boken viser deg hvordan. På disse sidene finner du hjertevarmende, sanne historier om mennesker som har opplevd mirakler:
* En kvinne som er lam i armer og bein og plaget av  spasmer, reiser seg fra rullestolen.
* En ung mor som er erklært død blir fullstendig frisk når menigheten ber for henne.
* Ved Guds løfter vokser en startkapital på 70 dollar til et foretak med årsomsetning på 400 millioner dollar.
* En orkan på styrke 4 hindres fra å forårsake katastrofe ved at 250 troende ber.
* Et ekteskap i krise blir himmelsk som svar på ektemannens bønner.

Forfatter: PAT ROBERTSON

Tema: MIRAKLER 

 
Hvordan du kan leve og ikke dø

Gud vil ikke at du skal ha noen sykdommer. Han vil at du skal motta hans undergjørende kraft og bli fullstendig fri. Når jeg nå skriver denne boken, er det ved Guds kraft. For å drive ut enhver sykdom i de av dere som leser denne boken og sliter med disse problemene. For øvrig kan de samme prinsippene som, det her underv.ises om, tillempes på alle kriser; økonomiske, følelsesmessige, sosiale, åndelige eller fysiske. Tenk på hva Guds Ord kan gjøre for deg mens du leser denne bønnen. 

Forfatter: NORVEL HAYES

Tema: SEIER 

 

×Tips en venn

Hvordan du kan leve og ikke dø Hvordan du kan leve og ikke dø Livets Ord Forlag AS

Send tipset til (din venns e-postadresse)

Din e-postadresse (IP: 54.162.15.31)

Din kommentar (valgfritt)
Minst et par ord, dersom du skriver noe

Sender, vennligst vent ..  Avbryt