Hvis dine bønner ikke er blitt besvart, så gi ikke opp håpet, for Gud hører og svarer på bønn! Pastor Kenneth E. Hagins ’Skritt på veien til bønnesvar’ åpenbarer flere skritt som sikrer den troende bønnesvar når de følges trofast.
Dette informative studieheftet besvarer spørsmål som:
* Hvor viktig er det å studere skriftsteder som gir løfte om det svaret du trenger?
* Hvorfor bør du gjøre deg avhengig av Den Hellige Ånd i ditt bønneliv?
* Hvilken viktig rolle spiller lovprisningen i bønn?
* Hvordan skal man be for å oppnå resultater?
Dette dynamiske studieheftet med 13 leksjoner er ment for bibelstudiegrupper eller personlig studium.
STUDIEHEFTE!

Forfatter: KENNETH E. HAGIN

  • 978-82-7689-213-2 EAN
  • 028 Produktnummer
  • Agape Forlag AS Leverandør
  • Studiehefte A5 Format
  • 2014 Produksjonsår

Hvis dine bønner ikke er blitt besvart, så gi ikke opp håpet, for Gud hører og svarer på bønn! Pastor Kenneth E. Hagins ’Skritt på veien til bønnesvar’ åpenbarer flere skritt som sikrer den troende bønnesvar når de følges trofast.
Dette informative studieheftet besvarer spørsmål som:
* Hvor viktig er det å studere skriftsteder som gir løfte om det svaret du trenger?
* Hvorfor bør du gjøre deg avhengig av Den Hellige Ånd i ditt bønneliv?
* Hvilken viktig rolle spiller lovprisningen i bønn?
* Hvordan skal man be for å oppnå resultater?
Dette dynamiske studieheftet med 13 leksjoner er ment for bibelstudiegrupper eller personlig studium.
STUDIEHEFTE!

Forfatter: KENNETH E. HAGIN
Les mer

Velg antall  

Produktbeskrivelse

Kenneth E. Hagin

Om Kenneth E. Hagin

Markus 11,23 og 24 er nøkkelordet i Kenneth E. Hagins liv og tjeneste. Mens han lå lenket til sin seng på grunn av hjertefeil og en uhelbredelig blodsykdom, begynte han å tro disse oppsiktsvekkende uttalelser fra Jesu munn. Legene trodde ikke han ville få oppleve sin 17-års dag.
Han trodde skriftstedene slik de stod og handlet på dem i en enkel tro. Etter 16 måneder i senga kunne han stå opp - helbredet.
Senere gav Herren han et kall: «Lær mitt folk tro.»
Kenneth E. Hagin reiste hjem til Herren 19. september 2003, 86 år gammel.

Styrk ditt ekteskap og din familie

Når du setter sammen to mennesker som vandrer i harmoni med Gud, vil de også vandre i harmoni med hverandre. Hvis du lever i harmoni med Gud, kan du leve i harmoni med andre i din familie, både din mann eller din kone, dine barn eller dine foreldre.
Dette er ikke bare en bok for ektepar med barn. Den er for alle som ønsker å gifte seg og få en familie. 
Ikke la denne anledningen gå fra deg. Les denne utmerkede boken som bygger på Guds prinsipper for et lykkelig ekteskap og sterke familier. Den vil forandre din tilværelse. Du vil lære:
* Det intime forholdet i ekteskapet
* Guds plan for ekteskapet
* Barn er en gave fra Herren
* Nivåer av kommunikasjon
* Unngå kommunikasjon når du er sint
* Sett pris på din ektefelle. 

Forfatter: BILLY JOE DAUGHERTY

Innhold: EKTESKAP OG SAMLIV 

 
Kraften i den talte tro

Don Gossett og E. W. Kenyon viser deg hvordan Guds løfter kan bli oppfylt i ditt eget liv.
Oppdag hvordan du kan:
* Styrke din tro.
* Leve et meningsfullt liv.
* La Gud forsørge deg og motta hans omsorgsfulle kjærlighet.
* Lære å kjenne dine ords sanne kraft.
* Oppnå hellig frimodighet.
* Bruke kraften i positive bekjennelser.
* Anvende og motta bibelske løfter daglig.
* Motta fysisk og åndelig helbredelse.

Løftet om tro kan bli ditt. Ta skrittet inn i et nytt liv og erfar sannheten og kraften i sann tro.

Forfatter: DON GOSSETT OG E. W. KENYON

Innhold: TRO - BEKJENNELSE 

 
Mynten - En roman

Jenny Blake plukker opp en mynt som er innkapslet i asfalt, og som en følge av det, forhindrer hun et ran, får en jobb og treffer et menneske som skal komme til å forvandle hele hennes tilværelse for all framtid: Miss Shaw. 
De to utvikler et felles vennskap som gjør dem sterke nok til å ta hånd om hemmeligheter fra fortida – hemmeligheter som truer med å ødelegge dem. 
Jenny hjelper miss Shaw med å åpne seg for samfunnet omkring henne. Samtidig lærer Jenny av miss Shaw hvordan hun kan stå ansikt til ansikt med selv de mest smertefulle utfordringer i tilværelsen med tillit og tro. 
Slik blir det åpenbart hvordan Gud virker gjennom selv de minste detaljer – til og med gjennom noe så smått som en mynt.

Forfatter: JOYCE MEYER

Innhold: ROMAN 

Veil.pris: 149 NOK

Tilbudspris: 69 NOK

Du sparer: 80 NOK

 
Mirakler - Øyevitne til det mirakuløse

Denne boken er en samling av vitnesbyrd fra R. W. Schambachs tjeneste i nesten 40 år. Når du leser disse spennende, sanne beretningene om Guds mirakelkraft i aksjon, vil din tro bli styrket og din ånd bli oppmuntret. Du vil forstå at du tror på en Gud som er større enn enhver situasjon eller omstendighet du måtte stå overfor.
Du vil få del i den spennende beskrivelsen til en som har vært øyevitne til Guds mirakler. Broder Schambach var en fantastisk forteller og du vil føle det som om du var der sammen med ham.
Disse mirakelfortellingene er levende og virkelige. Boken inneholder også en trosoppbyggende del med tittelen ‘Kristi mirakler’.

Forfatter:R. W. SCHAMBACH

Innhold: MIRAKLER 

 
Hvordan du kan ta imot Guds gaver til deg

Det er alltid to ting som må oppfylles for å motta   noe fra Gud. Det er Guds del, og det er din del. Gud mislykkes aldri i sin del, så dersom du oppfyller din, er du sikker på å få seier og bønnesvar. 
Hvis du derimot lider nederlag, er det ved dine egne lepper du gjør det. For du blir bundet av din egen bekjennelse. Se Ordsp 6,2. «Du har bundet deg ved ditt ord, og du er fanget ved det du har sagt.» 
En annen har sagt det slik: «Du sa at du ikke kunne, og i det øyeblikket du sa det, ble du overmannet. Du sa at du ikke hadde tro, og tvilen begynte å stige opp i deg som en kjempe. Du begynte å tale nederlag, og nederlaget begynte å få makten over deg.» 

Forfatter: KENNETH E. HAGIN 

 
Helseføde (andaktsbok)

Helseføde er bygget på undervisningen gjennom det første året av Bønn og Helbredelsesskolen i 1979, og den er en daglig andaktsbok beregnet på å gi deg en dose av Guds medisin hver dag.
Kenneth E. Hagin deler prinsipper fra Ordet som vil hjelpe deg med å motta den helbredelsen som Jesus kjøpte for mer enn to tusen år siden.
Når du åpner hjertet ditt for undervisningen i denne boken, vil du erfare et liv i overflod. Når du mediterer på Ordet og handler på det, vil hvert symptom, hver sykdom og hver skrøpelighet forsvinne, og du vil oppleve et liv i helse og helbredelse.
(Stivinnbundet)

Forfatter: KENNETH E. HAGIN

Tema: ANDAKTSBOK 

 
8 syner av Jesus

«Da hørte jeg fottrinn ute i korridoren. En kledd i hvitt kom inn døren, og jeg antok at det var en sykepleier. Da jeg så nærmere etter, så jeg at det var Jesus! Jeg fikk gåsehud over hele kroppen og kunne ikke si et ord. Jesus kom bort til sengen min og satte seg på en stol. Han synes å være kledd i hvitt og hadde et slags sandaler på føttene. Herren begynte samtalen med meg ved å si . . . »
I denne enestående boken forteller Kenneth E. Hagin detaljert om åtte syner av Jesus som han har hatt i sine år som kristen.

Forfatter: KENNETH E. HAGIN

Tema: PROFETISK - SYNER 

 
Hvordan forstå salvelsen

I forordet til denne boken, sier Kenneth E. Hagin: «Da jeg begynte min tjeneste for over 50 år siden, kunne jeg ha ønsket at jeg hadde  det materialet som er tilgjengelig i dag. Vårt liv og vår tjeneste hadde sikkert vært anderledes.»
Hagin deler boken inn i tre deler. I den første delen tar han for seg den enkeltes salvelse som alle mottok ved den nye fødsel. En salvelse som blir forøket ved dåpen i Den Hellige Ånd. I den andre delen, viser han oss at det er snakk om en spesiell salvelse over tjenestegavene. Og i den tredje, deler han med oss om den sterkeste av alle salvelser; den ’kollektive’ salvelse. Den salvelse som kommer over troende som samles i kraft og herlighet.

Forfatter: KENNETH E. HAGIN

Tema: SALVELSE 

 
Du kan høre Guds stemme

Dette er en bok om å høre fra Gud. Det å høre Guds stemme, burde være den mest grunnleggende tingen vi lærte som nye kristne. Likevel er det skrevet lite om dette emnet. Denne boken gir praktisk undervisning om hvordan man skal opptenne Den Hellige Ånd og begynne å høre Hans stemme hver dag. 
Dette er ikke et verk for å overbevise skeptikerne, men snarere for å gi mat til og utruste dem som hungrer. Utallige kristne er trøtte av kjødelige sprell, og lengter etter å høre Mesterens stemme. Det er en guddommelig lengsel som overalt blir opptent på ny i de troendes hjerter, en lengsel etter å kjenne Åndens sinn og bare bruke energi på de ting Han har kalt dem til. 

Forfatter: STEVE SAMPSON

Tema: HØRE GUDS STEMME - LEDELSE 

 
Hvordan du kan bli ledet av Guds Ånd

«Guds barn har rett til å forvente at de skal bli ledet av Guds Ånd,» skriver Kenneth E. Hagin.
«Mange ganger søker vi hjelp på andre måter enn slik Gud vil. Det bringer oss alltid i vanskeligheter.» Denne boken har allerede vært til hjelp for mange i Kristi legeme når det gjelder å bli ledet av Ånden. Skritt for skritt går Kenneth E. Hagin gjennom Skriften for å hjelpe kristne å styre utenom åndelige fallgruver og følge Guds Ånds ledelse på alle livets områder. Blant de emner som tas opp, er – tegn, samvittigheten, indre overbevisning, profetier, syner og disiplinering av menneskeånden.

Forfatter: KENNETH E. HAGIN

Tema: DEN HELLIGE ÅND - LEDELSE 

 
Den troendes autoritet

Dette heftet er Kenneth E. Hagins bestselger i USA. Ingen av hans hefter er blitt vist slik oppmerksomhet som «Authority of the beliver.» Heftet gir en inngående innføring i hvordan du kan ta deg av Satan og hans demoniske aktivitet med den autoriteten Kristus har gitt deg. 
Heftet har nå blitt revidert og tilført de siste oppdateringer. (64 sider).

Forfatter: KENNETH E. HAGIN

Tema: BØNN - FORBØNN - AUTORITET 

 
Det er et mirakel i din munn

Guds løfter står fast. «Ingen av Guds Ord er kraftløse». « Jeg vil våke over mitt ord så jeg
fullbyrder det» (Jer 1,12). Disse løfter er i din munn. Våg derfor å si dem! Våg å bekjenne dem! Du har ofte sagt. Jeg tror! Jeg tror på Gud! Men du må gjøre mer enn å tro i ditt hjerte. Ovennevnte skriftsted sier: Bekjenn med din munn!
Miraklet er i din munn! Vær frimodig og si disse løftene høyt. Si dem til deg selv! Si dem til djevelen! Si dem til din sykdom! Si dem til ditt fjell av vanskeligheter! Bekjenn dem til tross for alle ytre tegn på det motsatte! Når vi uttaler og bekjenner Hans Ord, lar Han miraklet skje! DU HAR ET MIRAKEL I DIN MUNN!

Forfatter: JOHN OSTEEN 

 
Steg til besvarte bønner

Hvis dine bønner ikke er blitt besvart, så gi ikke opp håpet, for Gud hører og svarer på bønn! Pastor Kenneth E. Hagins ’Skritt på veien til bønnesvar’ åpenbarer flere skritt som sikrer den troende bønnesvar når de følges trofast.
Dette informative studieheftet besvarer spørsmål som:
* Hvor viktig er det å studere skriftsteder som gir løfte om det svaret du trenger?
* Hvorfor bør du gjøre deg avhengig av Den Hellige Ånd i ditt bønneliv?
* Hvilken viktig rolle spiller lovprisningen i bønn?
* Hvordan skal man be for å oppnå resultater?
Dette dynamiske studieheftet med 13 leksjoner er ment for bibelstudiegrupper eller personlig studium.

STUDIEHEFTE!

Forfatter: KENNETH E. HAGIN 

 
Paulus` åpenbaring

I dette budskapet vil jeg ta for meg hvordan Gud åpenbarte Jesus Kristus for apostelen Paulus. I
denne åpenbaringen ser vi den overnaturlige siden ved kristentroen i et lys som dagens menighet
aldri har sett.
Paulus’ åpenbaring begynner med at Jesus ble gjort til synd. Den fortsetter gjennom den førti
dager lange perioden fra korsfestelsen til Han satte seg ved Majestetens høyre hånd i det høye.
Den tar for seg hva Jesus gjorde, og hva som ble gjort med Ham i løpet av de tre dagene og
nettene før Han sto opp fra de døde. Hvordan han bar sitt blod inn i Det aller helligste i himmelen,
og hvordan han til slutt satte seg ved Faderens høyre hånd. 

 
Fordoble dine evner ved Guds hjelp

Jeg har forsøkt å dele med deg noen prinsipper fra Ordet, som vil styrke ditt kristenliv. Det er Guds vilje at vi skal bære mye frukt, og på den måten blir Gud herliggjort. 
Ordet lærer oss enkelt og greit at om du vil bruke dine evner til det ytterste, vil du ikke bare få jobben gjort, men du vil fordoble dine evner samtidig. 
Det er spennende å vite at du hele tiden kan bli mer produktiv for Guds rike. Du kan vokse med en mer fullstendig, dypere og klarere kunnskap om Ham. 
De enkle sannhetene i dette heftet, kan gjøre deg til en vinner i alle situasjoner og omstendigheter du møter. 

Forfatter: MICHALE LANDSMAN

Tema: HJELPETJENESTER 

 
Følg Guds plan for ditt liv!

I denne boken skriver Kenneth E. Hagin: «De siste dager er kommet. Tidens ende er nær.
Vanskelige tider ligger foran oss. Men også sterke dager av manifestasjoner. Mennesker skal bli frelst.
Aldri før har det vært så viktig for oss å være lydhøre for Den Hellige Ånds ledelse. Det er på tide venner, å følge det kall som Gud hadde tenkt at du skulle være en utøver av. Det er på tide å ta det på alvor, dette å tjene Gud.
Det hele beror på deg og din villighet til å adlyde Guds Ånd med tanke på det løpet som Gud har lagt opp for deg.»

Forfatter: KENNETH E. HAGIN

Tema: LEDELSE 

 
Guds ord om guddommelig helbredelse

Når jeg betjener med helbredelse, legger jeg hendene på de syke i lydighet mot den åndelige loven «kontakt og overføring» – mine henders kontakt overfører Guds helbredende kraft inn i kroppene deres for å gjøre om det som Satan har satt i verk og for å få i stand en helbredelse i dem så de kan bli helbredet (Markus 16,18; Apostelgjerningene 19,11-12).
Når jeg er bevisst på at Guds helbredende kraft har gått inn i dem, sier jeg: «Der er det.» 
Det er så langt jeg kan ta mennesker. Det er der mitt ansvar slutter og deres begynner.
STUDIEHEFTE!

Forfatter: KENNETH E. HAGIN 

 
Be din familie inn i Guds familie

Mange kristne lengter etter å se at deres kjære blir født inn i Guds familie. Men de vet egentlig ikke hvordan de kan hjelpe dem åndelig. DU KAN GJØRE DET. Ordet vil stå for prøven dersom du vet hvordan det skal brukes. Du kan få Gud til å virke for deg, men det er visse ting du må lære før du kan gjøre det. Det er også ting du må gjøre for at det skal oppfylles.
Det er to måter å lære Guds Ord på. Den første er å se Ordet, og den andre er å høre Ordet. Jeg kaller disse to kanaler ’’Stereosystemet for å få Guds Ord inn i oss’’. En definisjon av ordet stereo, er forsterket. Derfor er stereoforståelse en ’’forsterket forståelse’’.
Vi vet at troen kommer ved å høre Guds Ord og ikke ved å se det. Paulus sier i Romerne 10:17 «Så kommer da troen av det budskapet en hører, og budskapet kommer av Kristi Ord». 

Forfatter: DAVID INGLES

Tema: EVANGELISERING - GUDS FAMILIE 

 
Bønnens hemmelighet

I det første kapittelet i “Bønnens hemmelighet”, deler Kenneth E. Hagin med seg av den store åpenbaringen Gud gav ham som førte til at hans  eldre bror ble frelst. Hagin hadde bedt oppriktig og inderlig for sin bror i årevis – men åpenbart uten resultater. 
Etter å ha brukt “Bønnens hemmelighet”, viste Gud ham at hans bror ville bli frelst innen et visst antall dager. Denne “Bønnens hemmelighet”, har du også mulighet til å benytte deg av for å få vunnet dine kjære. 

Forfatter: KENNETH E. HAGIN

Tema: BØNN - FORBØNN 

 
Hjelp meg, jeg er stresset

I denne kraftfulle, lille boken vil du oppdage hvordan du kan takle stress og lære å slappe av, slik at du ikke bryter sammen.

Forfatter: JOYCE MEYER 

 

×Tips en venn

Hjelp meg, jeg er stresset Hjelp meg, jeg er stresset Agape Forlag AS

Send tipset til (din venns e-postadresse)

Din e-postadresse (IP: 54.162.15.31)

Din kommentar (valgfritt)
Minst et par ord, dersom du skriver noe

Sender, vennligst vent ..  Avbryt