Den tredje trådens hemmelighet ble skrevet ut av en lidenskap for å se ekteskap helbredet – uansett problemer eller bare ønsket om å bygge et sterkere fundament. Skriftstedene og gjennomsiktighet av felles opplevelser i denne boken, gjør det lett å forstå og forholde seg til den.
’Hemmeligheten’ er Den Hellige Ånd!» – John Weed, pastor, misjonær til Kasakhstan. Ekteskap er fundamentet for hele samfunnet. Det er Guds ideelle ordning. Den tredje trådens hemmelighet er basert på Skriften. «En tretvinnet tråd kan ikke så lett slites av.» (Forkynneren 4:12). Den skildrer forholdet mellom en mann og kone med Den Hellige Ånd – bildet vi må ha i tankene våre av et bibelsk ekteskap. Jesus sa: «For dersom jeg ikke går bort, kommer ikke Talsmannen til dere. Men går jeg bort, kan jeg sende ham til dere.» (Joh 16:7). 
Han er oppfyllelsen av Jesu løfte om å aldri forlate eller overgi oss. I den Hellige Ånd, har vi tilgang til den største rådgiver i verden. Han ønsker at vårt ekteskap skal lykkes!

Forfatter: ALAN & JAMIE WOOD

Tema: EKTESKAP - SAMLIV

  • 978-82-7689-171-3 EAN
  • 284 Produktnummer
  • Agape Forlag AS Leverandør
  • Pocket Format
  • 2009 Produksjonsår

Den tredje trådens hemmelighet ble skrevet ut av en lidenskap for å se ekteskap helbredet – uansett problemer eller bare ønsket om å bygge et sterkere fundament. Skriftstedene og gjennomsiktighet av felles opplevelser i denne boken, gjør det lett å forstå og forholde seg til den.
’Hemmeligheten’ er Den Hellige Ånd!» – John Weed, pastor, misjonær til Kasakhstan. Ekteskap er fundamentet for hele samfunnet. Det er Guds ideelle ordning. Den tredje trådens hemmelighet er basert på Skriften. «En tretvinnet tråd kan ikke så lett slites av.» (Forkynneren 4:12). Den skildrer forholdet mellom en mann og kone med Den Hellige Ånd – bildet vi må ha i tankene våre av et bibelsk ekteskap. Jesus sa: «For dersom jeg ikke går bort, kommer ikke Talsmannen til dere. Men går jeg bort, kan jeg sende ham til dere.» (Joh 16:7). 
Han er oppfyllelsen av Jesu løfte om å aldri forlate eller overgi oss. I den Hellige Ånd, har vi tilgang til den største rådgiver i verden. Han ønsker at vårt ekteskap skal lykkes!

Forfatter: ALAN & JAMIE WOOD

Tema: EKTESKAP - SAMLIV
Les mer

Veil.pris: 149 NOK

Tilbudspris: 69 NOK

Du sparer: 80 NOK

Velg antall  

Produktbeskrivelse


Om Alan & Jamie Wood

ALAN & JAMIE WOOD har vært gift i 25 år. De møttes i en større bedrift når de begge skulle fylle ut ansettelsespapirer. De har to fantastiske barn.
Alan og Jamie har trent ektepar og ledet ’ekteskapsavdelingen’ i sin lokale menighet. De holder ekteskapsseminarer og hjelper andre menigheter til å etablere sine egne programmer for opplæring av kommende ektepar.

Besøk gjerne: http://www.thirdcordsecret.com/authors/

Dåpen i Den Hellige Ånd

Tungetalen er ikke Den Hellige Ånd, og Den Hellige Ånd er ikke tungetale. Men de to går hånd i hånd.
Legg også merke til at fylden av Den Hellige Ånd ikke er for syndere. Den er for de troende. Mens Jesus snakket om å bli fylt med Den Hellige Ånd, sa Han: ”Sannhetens Ånd, som verden ikke kan få.”
Verden kan ta imot evig liv: ”For så har Gud elsket VERDEN at Han ga sin Sønn, Den Eneste, for at hver den som tror på Ham, ikke skal gå fortapt, men ha evig liv” (Joh 3:16). Verden kan ta imot Jesus som Frelser – verden kan bli født på ny – men man må være født på ny før man kan ta imot fylden av Den Hellige Ånd.
STUDIEHEFTE!

Forfatter: KENNETH E. HAGIN 

 
Kong Midas berøring

Har du noen gang ønsket at alt du rører ved blir til gull? Den mytiske kong Midas ønsket at alt han rørte ved skulle bli til gull. Men da han fikk det han ville, oppdaget han at han ikke ønsket det han fikk! 
Dette var den siste boken Kenneth E. Hagin skrevet før han gikk bort. Han forklarer hvordan følgende ubibelsk lære som legger vekt på enten en ’fattigdomsmentalitet’ eller ovedrivelsen i ’fremgangsteologien’ kan føre den kristne ned i grøfta på den ene eller den andre siden av veien.
Den er viktig å finne balansen og vandre midt på veien. 
Noen av spørsmålene som behandles i denne boken er:
Skulle troende forventer en ’hundrefoll’ avkastning på hva de gir?
Er det å kunne slette all gjeld bibelsk?
Er rikdommen til de onde beregnet for de rettferdige?
Er ’bekjenn, og du skal få det’ bibelsk?
Skal du tro Gud for en ’dobbel del’?

Forfatter: KENNETH E. HAGIN

Tema: ØKONOMI - PENGER 

 
Jeg kan ikke tape - jeg gir meg ikke!

Tiden går fort. For å lykkes i livet, må vi gjøre hvert minutt tellende. Vi må gi oss helhjertet til hver dag og leve med en «aldri-gi-opp» holdning.
Boken ’Jeg kan ikke tape – jeg vil ikke slutte’ av pastor Kenneth Hagin Jr, vil undervise og inspirere deg til å oppnå den fremgangen du alltid har ønsket. Ved hjelp av sitt livslange grunnleggende motto, deler pastor Hagin personlige erfaringer og bibelske prinsipper som sikter på å hjelpe deg med å oppdage den erobrer som bor i deg. Han viser deg de naturlige og åndelige skritt du må ta for å legge din fortid bak deg og løfte hodet.
Hvis du er lei av det ’ordinære’ og ønsker det livet har å tilby, må du lese disse sidene med et åpent hjerte. Du vil oppdage at med Guds hjelp, kan du ikke bli beseiret, og du vil bli en erobrer i livet hvis du ikke slutter!

Forfatter: KENNETH HAGIN JR. 

 
Hva bibelen sier om demoner og onde ånder

Denne boken handler om djevelen, demoner og demonisk aktivitet. De første to kapitlene omhandler Satans eller Lucifers opprinnelse og fall. Hvor kom Satan fra? Er det mulig at han en gang hersket over et rike på jorden? 
I Efeserne 6,12 står det: «For vår kamp er ikke mot kjøtt og blod, men mot makter og åndskrefter,
mot verdens herskere i dette mørket, mot ondskapens åndehær i himmelrommet.» 
Alt på denne jorden – hvert menneske, hver skapning – blir dominert, hersket over eller influert fra den usynlige verden. 
Hvor kom disse åndene opprinnelig fra? 
Først av alt er djevelen og demonene falne skapninger. 

Forfatter: KENNETH E. HAGIN

Tema: SATAN - SEIER I ÅNDEVERDENEN 

 
En guddommelig åpenbaring om bønn

Når du begynner å snakke med Gud og pleie fellesskapet med Ham, gir Han deg svar og skjenker deg av sin visdom og innsikt. Han lar det bli klart for deg hvem du i virkeligheten er i Kristus. Samtidig lar Han deg få den kraften og den frimodigheten som er nødvendig for deg å være i besittelse av dersom du skal kunne be om en forvandling – ikke bare i din egen tilværelse, men også i tilværelsen til dem som omgir deg.  Boka ’En guddommelig åpenbaring om bønn’ kommer til å styrke deg i din overbevisning om at Gud er opptatt av å gjøre alt til det beste for deg, til og med når det kan virke som om bønnene vi ber, ikke får noe svar. Hold fram med å tenke på Ham og ha tro til Ham som den allmektige Faderen. Det er Han som er i besittelse av den nøkkelen som åpner døren så du får dekket alle behovene dine.

Forfatter: MARY K. BAXTER

Tema: KRAFT - ÅNDELIGE VERDEN - BØNN 

Veil.pris: 229 NOK

Tilbudspris: 79 NOK

Du sparer: 150 NOK

 
Det blir slik du sier

Kvinnen som rørte ved Jesu klær mottok nøyaktig hva hun sa. Bibelen sier: (overs. av 1930) «For hun sa; «Om jeg bare får røre ved klærne hans blir jeg frisk.» (Vers 28). 
Det hun sa var hva hun trodde. Jeg vet det fordi Jesus sier: «Datter din tro har frelst deg.» (Gjort deg hel, eng. overs.) 
Hva du sier, er hva du tror. Du får det du sier. Mark. 11,23-24: «Sannelig jeg sier dere; Om noen sier til dette fjellet; Løft deg og kast deg i havet! og han ikke tviler i sitt hjerte, men tror at det han sier, vil skje, så skal det også gå slik. Derfor sier jeg dere; Alt det dere ber om i bønnene deres – tro at dere har fått det, og dere skal få det.» 

Forfatter: KENNETH E. HAGIN 

 
Å ha Guds favør over sitt liv

Velsignelsen av å erfare Guds favør i ditt liv er ikke tuftet på bakgrunnen din, talentene eller evnene dine, eller på noe du har gjort deg fortjent til. Det er et løfte til deg i Bibelen, og alt du behøver å gjøre, er å tro på det. Begunstigelse utenom det vanlige er tilgjengelig for ethvert gjenfødt Guds barn.
I denne boka ønsker jeg å vise deg hvorledes Guds favør forvandlet både mitt eget og andres liv, og hvorledes den kan forvandle også ditt liv.
Min bønn er at du vil gripe fatt i denne sannheten og bli forvandlet ved Guds favør på alle områder.
Mens du leser denne boka, så forbered deg på å triumfere og erfare at begunstigelse utenom det vanlige skal prege din tilværelse!

Forfatter: KATHE MCVEIGH

Tema: FAVÆR 

 
Grip dagen

Kommer du stadig nærmere den personen du virkelig ønsker å være? Utretter du det du ønsker å utrette i livet? Er du en person med hensikt, eller flyter du gjennom dagene, ukene, månedene og årene og venter på å se hvor livet fører deg? Trenger du å ta ansvar for livet ditt? Er det på tide med en forandring? Trenger du å gripe dagen i dag og hver dag? 

 

×Tips en venn

Grip dagen Grip dagen Agape Forlag

Send tipset til (din venns e-postadresse)

Din e-postadresse (IP: 54.167.230.68)

Din kommentar (valgfritt)
Minst et par ord, dersom du skriver noe

Sender, vennligst vent ..  Avbryt