TAL GUDS ORD!
FORNY DITT SINN!
FORVANDLE DITT LIV!

Tryggheten, motet og besluttsomheten til mange av de største heltene i Bibelen og til mennesker som har forvandlet verden, er resultatet av ett enkelt, kraftfullt bibelsk prinsipp. Det er et prinsipp som er vevd inn i selve grunnlaget for skapelsen som, når det benyttes, har makt til å skape ro i kaos, overvinne hindringer og vinne hver kamp.
Hemmeligheten? Å aktivere kraften i Guds talte Ord.
Kyle Winkler utfordrer deg til å tale ut strategiske bibelske sannheter som vil hjelpe deg å:
• DEFINERE HENSIKT OG IDENTITET
• OPPLEVE HVILE OG OPPFRISKNING
• OVERVINNE HINDRINGER
• TA DEL I ÅNDELIG KRIGFØRING

  • 978-82-7689-256-7 EAN
  • 372 Produktnummer
  • Agape Forlag Leverandør
  • Stor pocket Format
  • 2019 Produksjonsår

TAL GUDS ORD!
FORNY DITT SINN!
FORVANDLE DITT LIV!

Tryggheten, motet og besluttsomheten til mange av de største heltene i Bibelen og til mennesker som har forvandlet verden, er resultatet av ett enkelt, kraftfullt bibelsk prinsipp. Det er et prinsipp som er vevd inn i selve grunnlaget for skapelsen som, når det benyttes, har makt til å skape ro i kaos, overvinne hindringer og vinne hver kamp.
Hemmeligheten? Å aktivere kraften i Guds talte Ord.
Kyle Winkler utfordrer deg til å tale ut strategiske bibelske sannheter som vil hjelpe deg å:
• DEFINERE HENSIKT OG IDENTITET
• OPPLEVE HVILE OG OPPFRISKNING
• OVERVINNE HINDRINGER
• TA DEL I ÅNDELIG KRIGFØRING

Les mer

Denne varen er på lager hos oss 24/05/2019.
Kjøp den allerede nå og få den tilsendt så snart vi har den. Denne varen vil bli markert som "Forhåndskjøp" på din kvittering

Velg antall  

Produktbeskrivelse

Kyle Winkler utruster mennesker til å leve i seier. Hans app ‘Shut Up, Devil!’, har fått mye ros og er en av de beste kristne app’ene for iPhone og Android.
Kyle, en ettertraktet taler og en hyppig gjest i kristne medier, er kjent for å bruke sin egen historie for å understreke kraften i Guds Ord når det gjelder seier over frykt, usikkerhet og hendelser fra fortiden. Han har en mastergrad i guddommelighet innen bibelske studier fra Regent University. Kyles siste bok ’Silence Satan’ ble en bestselger innen temaet åndelig krigføring, og har satt tusenvis av mennesker istand til å stoppe fiendens angrep, trusler, løgner og beskyldninger.

https://www.kylewinkler.org/videos/

Kunsten å gå på vannet

Det var ikke bare skjebnen eller flaks at Peter gikk på vannet mens de andre apostlene ble sittende i båten. Men hvorfor opplever noen mirakler og andre ikke? En fatalistisk filosofi vil fortelle deg at mirakler bare skjer hvis Gud vil. Men hvis du virkelig tror på dette, vil det virkelig drepe din tro!
Hvis du ønsker å se mirakler i ditt liv, er det første som skjer at det kommer til å få deg ut av båten! I denne boken deler Andrew mange av sine troserfaringer han har lært fra Guds Ord om å gå i det mirakuløse. Hvis du vil motta disse sannhetene kan du også gå på vannet! 

 
Det er overnaturlig

LA DET OVERNATURLIGE BLI NATURLIG!

Guddommelige møter med det overnaturlige – tegn, under, mirakler, helbredelser og Den Hellige Ånds gaver – burde være normalt blant de som følger Jesus! Likevel er det mange av Messias’ etterfølgere som er trette, kjeder seg og har en åndelig hunger. De er desperate etter noe sterkt og livsforvandlende.
Det finnes en intimitet med Gud som få av oss har opplevd, og som bare venter på oss! Sid Roth er programleder for TV-programmet It’s Supernatural [Det er overnaturlig!] Han har gitt sitt liv til å undervise mennesker om hvordan de skal leve ut en livsstil hvor mirakler er vanlig kost, bønnesvar er det normale, og hverdagsmennesker får kraft til å demonstrere Guds rike og oppfylle sin guddommelige hensikt.
Det er overnaturlig! er et produkt av intervjuer Sid har foretatt i løpet av 40 år med noen av verdens mest respekterte ledere som vandrer i Guds overnaturlige kraft.  

 
Dyp kaller på dyp - Du er elsket

I litt over to år har disse budskapene kommet til meg under nattevåk, på kjøreturer, i ferier, hjemme, i nød og sorg og etter møter med mennesker som har trengt hjelp. Ja i alle livets situasjoner har denne boka blitt til. Mitt hjertes ønske og min bønn til Gud for denne andaktsboka, er at du skal få oppleve å møte Jesus gjennom budskapene. At de skal nå inn til deg og røre ved deg. Det viktigste et menneske kan oppleve er nettopp et møte med den levende Gud som forvandler hele livet. Gud er ikke overfladisk, men dyp. Derfor vil Han inn i dypet på oss og gjennomsyre oss med sin kjærlighet. GUD ER KJÆRLIGHET! Hans dype kjærlighet og kraft søker dypet i deg. Du er så høyt elsket! 

Veil.pris: 298 NOK

Tilbudspris: 259 NOK

Du sparer: 39 NOK

 
Kristen filosofi

Alle ser på livet gjennom et filter. Bibelen kaller det din filosofi. Det er måten du tenker på, og den styrer utfallet av ditt liv.
Spør deg selv: Tror du at Bibelen er det ufeilbarlige og inspirerte Guds Ord? Tror du at det bare er én vei til Gud?
Er Gud god eller dømmende? Er det Han som kontrollerer ditt bestemmelsessted eller er det opp til deg?
Svarene på disse spørsmålene og mange andre, vil bestemme din filosofi. Da vil denne filosofien, påvirke måten du ser på mange sosiale spørsmål, som skapelse,evolusjon, abort og homoseksualitet.
Kristen filosofi henvender seg til måten vi tenker på, eller burde tenke på i overensstemmelse med Guds Ord.
Den viser hvordan kristen filosofi kan brukes på en praktisk måte til å gi svar på spørsmålene som vi møter i vår kultur. Den vil forandre på måten du betrakter verden på for alltid. 

 

×Tips en venn

Hvordan aktivere kraften i Guds Ord Hvordan aktivere kraften i Guds Ord Agape Forlag

Send tipset til (din venns e-postadresse)

Din e-postadresse (IP: 18.212.206.217)

Din kommentar (valgfritt)
Minst et par ord, dersom du skriver noe

Sender, vennligst vent ..  Avbryt