TAL GUDS ORD!
FORNY DITT SINN!
FORVANDLE DITT LIV!

Tryggheten, motet og besluttsomheten til mange av de største heltene i Bibelen og til mennesker som har forvandlet verden, er resultatet av ett enkelt, kraftfullt bibelsk prinsipp. Det er et prinsipp som er vevd inn i selve grunnlaget for skapelsen som, når det benyttes, har makt til å skape ro i kaos, overvinne hindringer og vinne hver kamp.
Hemmeligheten? Å aktivere kraften i Guds talte Ord.
Kyle Winkler utfordrer deg til å tale ut strategiske bibelske sannheter som vil hjelpe deg å:
• DEFINERE HENSIKT OG IDENTITET
• OPPLEVE HVILE OG OPPFRISKNING
• OVERVINNE HINDRINGER
• TA DEL I ÅNDELIG KRIGFØRING

  • 978-82-7689-256-7 EAN
  • 372 Produktnummer
  • Agape Forlag Leverandør
  • Stor pocket Format
  • 2019 Produksjonsår

TAL GUDS ORD!
FORNY DITT SINN!
FORVANDLE DITT LIV!

Tryggheten, motet og besluttsomheten til mange av de største heltene i Bibelen og til mennesker som har forvandlet verden, er resultatet av ett enkelt, kraftfullt bibelsk prinsipp. Det er et prinsipp som er vevd inn i selve grunnlaget for skapelsen som, når det benyttes, har makt til å skape ro i kaos, overvinne hindringer og vinne hver kamp.
Hemmeligheten? Å aktivere kraften i Guds talte Ord.
Kyle Winkler utfordrer deg til å tale ut strategiske bibelske sannheter som vil hjelpe deg å:
• DEFINERE HENSIKT OG IDENTITET
• OPPLEVE HVILE OG OPPFRISKNING
• OVERVINNE HINDRINGER
• TA DEL I ÅNDELIG KRIGFØRING

Les mer

Velg antall  

Produktbeskrivelse

Kyle Winkler utruster mennesker til å leve i seier. Hans app ‘Shut Up, Devil!’, har fått mye ros og er en av de beste kristne app’ene for iPhone og Android.
Kyle, en ettertraktet taler og en hyppig gjest i kristne medier, er kjent for å bruke sin egen historie for å understreke kraften i Guds Ord når det gjelder seier over frykt, usikkerhet og hendelser fra fortiden. Han har en mastergrad i guddommelighet innen bibelske studier fra Regent University. Kyles siste bok ’Silence Satan’ ble en bestselger innen temaet åndelig krigføring, og har satt tusenvis av mennesker istand til å stoppe fiendens angrep, trusler, løgner og beskyldninger.

https://www.kylewinkler.org/videos/

Jesus har gjort mirakler og helbredelse enkelt for oss

Har du noen gang lurt på om mirakler virkelig skjer i dag?
Trenger du eller en av dine kjære et mirakel eller helbredelse? Er du lei av å være lei? Eller ønsker du bare å bli mer trygg i troen?

Gud er en god Gud, og Hans kraft er levende og virksom i verden i dag. Det er Hans vilje at alle skal bli helbredet, og at mirakler skal være en dagligdags opplevelse i livet vårt. Og ikke nok med det, mirakler er enkelt for Ham - det er ingen sak for Jesus! Hans mirakelskapende kraft er tilgjengelig i dag, og Han holder ikke tilbake for noen!

Du trenger ikke en spesiell salvelse eller gave for å få tilgang til den livgivende kraften fra Gud. Guds kraft er til frelse for hver den som tror! ’Jesus har gjort mirakler og helbredelse enkelt for oss’ er en overflod av den kunnskapen som kommer rett fra Guds Ord til deg. Det vil sette deg i stand til å «skru på bryteren» til din tro og motta alt Gud har for deg. 

 
Kristen filosofi

Alle ser på livet gjennom et filter. Bibelen kaller det din filosofi. Det er måten du tenker på, og den styrer utfallet av ditt liv.
Spør deg selv: Tror du at Bibelen er det ufeilbarlige og inspirerte Guds Ord? Tror du at det bare er én vei til Gud?
Er Gud god eller dømmende? Er det Han som kontrollerer ditt bestemmelsessted eller er det opp til deg?
Svarene på disse spørsmålene og mange andre, vil bestemme din filosofi. Da vil denne filosofien, påvirke måten du ser på mange sosiale spørsmål, som skapelse,evolusjon, abort og homoseksualitet.
Kristen filosofi henvender seg til måten vi tenker på, eller burde tenke på i overensstemmelse med Guds Ord.
Den viser hvordan kristen filosofi kan brukes på en praktisk måte til å gi svar på spørsmålene som vi møter i vår kultur. Den vil forandre på måten du betrakter verden på for alltid. 

 
Tro som overvinner alt

Tro er som å ha en sykkel. Du kan snakke om hvor langt den kan ta deg, men inntil du faktisk bruker den, kommer du ikke noe sted!
Det samme er tilfelle med troen din. Selv om du fikk den da du tok imot Kristus, er det bare ved å bruke troen at du kan nå de stedene og løftene Gud har for deg. Og hvordan bruker du troen? Ved å tro.
I ’Tro som overvinner alt’ kaster Tommy Lilja lys over prosessen det er å snu en uvirksom tro til en tro som overvinner alt. Han bruker både sitt eget overnaturlige vitnesbyrd og Guds Ord. Tommy lærer oss hvordan vi skal leve overnaturlig, få seier over djevelen og stå imot de prøvelser og den motgang som følger med det å være en troende. Trinn for trinn viser han oss også hvor troen begynner: På Guds hemmelig sted, i den høyeste ly.
Akkurat som en bygningsmann bygger, en leder leder og en lærer underviser, er en troende en som tror. Vet du hvordan du skal tro? La Tommy lære deg hvordan i; ’Tro som overvinner alt’. 

 
Mennesket vs. Guds herlighet

Det å operere i det overnaturlige skulle være en dagligdags opplevelse for alle troende. På samme måte som det å lese Bibelen, lovsynge og tilbe Gud. Denne boken vil åpenbare for deg Guds muligheter til å komme inn i denne vandringen. Boken vil gi deg nye ’linser’ slik at du kan se hva som er mulig for deg i den åndelige verden. Begi deg ut på denne reisen av mirakler. Tar du utfordringen? 

 
Det er et mirakel i din munn

Guds løfter står fast. «Ingen av Guds Ord er kraftløse». « Jeg vil våke over mitt ord så jeg
fullbyrder det» (Jer 1,12). Disse løfter er i din munn. Våg derfor å si dem! Våg å bekjenne dem! Du har ofte sagt. Jeg tror! Jeg tror på Gud! Men du må gjøre mer enn å tro i ditt hjerte. Ovennevnte skriftsted sier: Bekjenn med din munn!
Miraklet er i din munn! Vær frimodig og si disse løftene høyt. Si dem til deg selv! Si dem til djevelen! Si dem til din sykdom! Si dem til ditt fjell av vanskeligheter! Bekjenn dem til tross for alle ytre tegn på det motsatte! Når vi uttaler og bekjenner Hans Ord, lar Han miraklet skje! DU HAR ET MIRAKEL I DIN MUNN!

Forfatter: JOHN OSTEEN 

 
Adgang til det guddommelige

Denne boka viser deg hvordan du kan leve på en overnaturlig måte, møte Gud og oppleve radikal profetisk ledelse. Du står i døråpningen til større dimensjoner i Ånden. Dagligdags levemåte er ikke noe for deg, og en utvannet åpenbaring er ikke din arv.
Du kan bli ledet på en effektiv måte av Den Hellige Ånd. Du kan kjenne og skjelne Guds vilje for livet ditt. Du kan virke i enorme mirakler og enorm autoritet. Du kan motta og vandre i mer.
Det overnaturlige livet er for deg! 

 
Hvordan oppfylle Guds guddommelige hensikt

Visste du at det finnes en guddommelig forutbestemmelse for ditt liv? Vel, det gjør det! Gud har en
plan for alle kristnes liv, og det inkluderer deg! De grunnleggende prinsippene i pastor Kenneth Hagin
jr.’s nye bok, Hvordan fullføre din guddommelige forutbestemmelse, vil hjelpe deg til å forstå at det
finnes en felles guddommelig forutbestemmelse for alle kristne. 

Du vil få hjelp til å forstå hva denne forutbestemmelsen er og hvordan du skal oppfylle den.



Forfatter: KENNETH HAGIN JR. 

Veil.pris: 149 NOK

Tilbudspris: 119 NOK

Du sparer: 30 NOK

 
En frisk salvelse

Gud ønsker ikke at hans folk skal være tomme brønner. Han ønsker at de skal være fulle reservoarer med levende vann av Den Hellige Ånd. Guds plan for alle troende er at de skal kontinuerlig bli fylt og motta en frisk salvelse av Den Hellige Ånd.
Gud går fram mektig over jorden i dag. Og den eneste måten Guds folk kan holde tritt med Ham på, er at de hele tiden mottar frisk salvelse over sine liv.
Stå i Guds nærvær inntil du mottar Guds friske salvelse!

Forfatter: KENNETH E. HAGIN

Tema: SALVELSE 

 
Når helbredelsen lar vente på seg

Når helbredelsen lar vente på seg, fjerner løgnene som Satan har fortalt Menigheten om helbredelse. Ved å bruke Skriften som grunnvoll, hjelper Hammond deg å bygge opp troen din, slik at du virkelig tror at Gud ønsker at du skal bli helbredet og hel. Han gir deg makten til å finne helbredelse på alle områder av livet ditt.
Alt er mulig for Gud. Jesus er ikke bare Helbrederen, men Han er din Helbreder. Finn ut hvordan du skal gjøre krav på helbredelsen som med rette tilhører deg.

Forfatter: LYNN HAMMOND

Tema: HELBREDELSE 

 
Den bibelske veien til velsignelse

I likhet med enhver god far ønsker vår kjærlige Far i himmelen bare det beste for sine barn. Likevel er
det få som virkelig opplever det beste Faderen har å gi - ja, som i det hele tatt forstår hva som er «det
beste.» I boken Den bibelske veien til velsignelse, skrevet av helbredelses¬evangelisten BENNY HINN,
fornemmer leseren Faderens dype og rotfeste¬de lengsel etter å øse velsignelser over oss. Vi får se de
mange måtene Faderen velsigner sine barn på. Vi utfordres til å ta Faderens betingelser for velsignelse
på alvor, og også Hans formål med velsignelsen. Sist, men ikke minst blir vi oppmuntret til å forstå og
ta til oss Guds løfter til dem som trofast gir.



Forfatter: BENNY HINN



Innhold: GUDS VELSIGNELSE 

Veil.pris: 189 NOK

Tilbudspris: 159 NOK

Du sparer: 30 NOK

 
Åpne himmelens porter

Føles dine bønner, lovprisning og tilbedelse noen ganger som rutine? Uker eller måneder kan passere uten manifestasjon av noe økonomisk, åndelig eller personlig gjennombrudd.
I denne boken viser Perry Stone deg hvordan du frigjør strømmer av himmelens velsignelser gjennom både Guds åpenbaring og inngripen av engler. Med kraftfulle eksempler fra livet til bibelske personer og aktuelle eksempler fra sitt eget liv, avslører han følgende:
* Tolv sannheter han lærte av de største bønnekriger
* Nøklene til å gjenkjenne himmelens porter
* Hva du bør gjøre når Gud sier nei eller svaret drøyer
* Syv åndelige lover du må følge for bønnesvar
 Du trenger ikke å være bundet av frustrasjon over ubesvarte bønner og et mirakelløst liv. Guds ønske å møte dine behov, og ønsker å helle ut sin overflod av velsigner – som er en del av Hans pakt med deg.
EMNE: PROFETISK - HIMMELEN!

Forfatter: PERRY STONE 

 
Hvordan du kan bli ledet av Guds Ånd

«Guds barn har rett til å forvente at de skal bli ledet av Guds Ånd,» skriver Kenneth E. Hagin.
«Mange ganger søker vi hjelp på andre måter enn slik Gud vil. Det bringer oss alltid i vanskeligheter.» Denne boken har allerede vært til hjelp for mange i Kristi legeme når det gjelder å bli ledet av Ånden. Skritt for skritt går Kenneth E. Hagin gjennom Skriften for å hjelpe kristne å styre utenom åndelige fallgruver og følge Guds Ånds ledelse på alle livets områder. Blant de emner som tas opp, er – tegn, samvittigheten, indre overbevisning, profetier, syner og disiplinering av menneskeånden.

Forfatter: KENNETH E. HAGIN

Tema: DEN HELLIGE ÅND - LEDELSE 

 
Forførelser - Hvordan gjenkjenne ekte og falske tjenester

"Jeg tror ikke noen er i tvil om at vi lever i de siste tider. Og derfor fører Satan en intens krig for å
forsøke å forføre de kristne."
Mange vil prøve å lede deg vekk fra den riktige Veien. Her vil du lære å skille mellom ekte og falske
lærere. Et viktig lite hefte for vår tid. 

 
Himmelen - en uventet reise

Da James Woodford døde, tilbrakte han 11 timer i himmelen. Da han kom tilbake, var han forandret for alltid. Som en vellykket flykaptein og forretningsmann, hadde James alt – en kjærlig familie, betydelig rikdom og alle de gode tingene som følger med det. Men ingenting av dette var nok til å tilfredsstille tomheten han følte i sitt hjerte. Han hungret alltid på noe mer. Og så døde han.
James var ikke en religiøs mann. Når det gjaldt sin tro på Gud, var han ambivalent. Men da han lå i sykehussengen, klinisk død i mer enn 11 timer, ble hans bevissthet forflyttet til himmelens underverker og helvetes grusomheter. Da han kom tilbake til denne verden, tok han tilbake den savnede freden hans sjel
hadde lengtet etter.
Bli med James Woodford på denne uforglemmelige reisen til livet som kommer!
* Våkne til de levende severdighetene, lydene og følelsene du kan nyte i himmelen for alltid.
* Bli inspirert av detaljerte beskrivelser av ’sammenhengende bønn’ i himmelen, Guds ’klebrige kjærlighet’ og hvordan det føles og klemme en engel!
* Møte med de skremmende virkelighetene i helvete, og de skarpe klørne av ødeleggelse som truet med å trekke James inn i evig mørke.
* Motta trøst i de ’seks enkle ordene’ som førte Jim inn i Kristi nærvær.
Enten du trenger håp for i morgen eller styrke for i dag, er denne historien din invitasjon til en radikal forvandling!  

 
Bibelsk bønn

En troendes bønneliv skulle basere seg på og bygge på Guds Ord. I denne boka skal vi diskutere de mange bønneprinsippene som finnes i Guds Ord.
Når du studerer disse bønneprinsippene, må du bestemme deg for å få dem inn i hjertet ditt slik at du kan praktisere dem i ditt eget private bønneliv. Det er hva jeg gjorde for mer enn femtifem år siden, og jeg har mottatt bønnesvar hele tiden siden!

Forfatter: KENNETH E. HAGIN

Tema: BØNN 

 
Prinsipper for visjonær kraft

Det har blitt sagt; «Synsevnen er en funksjon som ligger i øynene – en visjon er noe vi har i hjertet». Visjonen frigjør deg fra de begrensninger som dine fysiske øyne legger på synsfeltet ditt.
Den slipper deg inn til den friheten som hjertet lar deg se. Visjonen gjør det også mulig å bære lidelse og tåle skuffelser. Den gir håp midt i fortvilelsen og utholdenhet i trengsler. Visjonen gir den nedtrykte inspirasjon og den motløse nytt pågangsmot. 

Forfatter: MYLES MUNROE

Innhold: LEDELSE 

 

×Tips en venn

Hvordan aktivere kraften i Guds Ord Hvordan aktivere kraften i Guds Ord Agape Forlag

Send tipset til (din venns e-postadresse)

Din e-postadresse (IP: 100.26.176.182)

Din kommentar (valgfritt)
Minst et par ord, dersom du skriver noe

Sender, vennligst vent ..  Avbryt