TAL GUDS ORD!
FORNY DITT SINN!
FORVANDLE DITT LIV!

Tryggheten, motet og besluttsomheten til mange av de største heltene i Bibelen og til mennesker som har forvandlet verden, er resultatet av ett enkelt, kraftfullt bibelsk prinsipp. Det er et prinsipp som er vevd inn i selve grunnlaget for skapelsen som, når det benyttes, har makt til å skape ro i kaos, overvinne hindringer og vinne hver kamp.
Hemmeligheten? Å aktivere kraften i Guds talte Ord.
Kyle Winkler utfordrer deg til å tale ut strategiske bibelske sannheter som vil hjelpe deg å:
• DEFINERE HENSIKT OG IDENTITET
• OPPLEVE HVILE OG OPPFRISKNING
• OVERVINNE HINDRINGER
• TA DEL I ÅNDELIG KRIGFØRING

  • 978-82-7689-256-7 EAN
  • 372 Produktnummer
  • Agape Forlag Leverandør
  • Stor pocket Format
  • 2019 Produksjonsår

TAL GUDS ORD!
FORNY DITT SINN!
FORVANDLE DITT LIV!

Tryggheten, motet og besluttsomheten til mange av de største heltene i Bibelen og til mennesker som har forvandlet verden, er resultatet av ett enkelt, kraftfullt bibelsk prinsipp. Det er et prinsipp som er vevd inn i selve grunnlaget for skapelsen som, når det benyttes, har makt til å skape ro i kaos, overvinne hindringer og vinne hver kamp.
Hemmeligheten? Å aktivere kraften i Guds talte Ord.
Kyle Winkler utfordrer deg til å tale ut strategiske bibelske sannheter som vil hjelpe deg å:
• DEFINERE HENSIKT OG IDENTITET
• OPPLEVE HVILE OG OPPFRISKNING
• OVERVINNE HINDRINGER
• TA DEL I ÅNDELIG KRIGFØRING

Les mer

Velg antall  

Produktbeskrivelse

Kyle Winkler utruster mennesker til å leve i seier. Hans app ‘Shut Up, Devil!’, har fått mye ros og er en av de beste kristne app’ene for iPhone og Android.
Kyle, en ettertraktet taler og en hyppig gjest i kristne medier, er kjent for å bruke sin egen historie for å understreke kraften i Guds Ord når det gjelder seier over frykt, usikkerhet og hendelser fra fortiden. Han har en mastergrad i guddommelighet innen bibelske studier fra Regent University. Kyles siste bok ’Silence Satan’ ble en bestselger innen temaet åndelig krigføring, og har satt tusenvis av mennesker istand til å stoppe fiendens angrep, trusler, løgner og beskyldninger.

https://www.kylewinkler.org/videos/

Grip dagen

Kommer du stadig nærmere den personen du virkelig ønsker å være? Utretter du det du ønsker å utrette i livet? Er du en person med hensikt, eller flyter du gjennom dagene, ukene, månedene og årene og venter på å se hvor livet fører deg? Trenger du å ta ansvar for livet ditt? Er det på tide med en forandring? Trenger du å gripe dagen i dag og hver dag? 

 
Jesus har gjort mirakler og helbredelse enkelt for oss

Har du noen gang lurt på om mirakler virkelig skjer i dag?
Trenger du eller en av dine kjære et mirakel eller helbredelse? Er du lei av å være lei? Eller ønsker du bare å bli mer trygg i troen?

Gud er en god Gud, og Hans kraft er levende og virksom i verden i dag. Det er Hans vilje at alle skal bli helbredet, og at mirakler skal være en dagligdags opplevelse i livet vårt. Og ikke nok med det, mirakler er enkelt for Ham - det er ingen sak for Jesus! Hans mirakelskapende kraft er tilgjengelig i dag, og Han holder ikke tilbake for noen!

Du trenger ikke en spesiell salvelse eller gave for å få tilgang til den livgivende kraften fra Gud. Guds kraft er til frelse for hver den som tror! ’Jesus har gjort mirakler og helbredelse enkelt for oss’ er en overflod av den kunnskapen som kommer rett fra Guds Ord til deg. Det vil sette deg i stand til å «skru på bryteren» til din tro og motta alt Gud har for deg. 

 
Kunsten å gå på vannet

Det var ikke bare skjebnen eller flaks at Peter gikk på vannet mens de andre apostlene ble sittende i båten. Men hvorfor opplever noen mirakler og andre ikke? En fatalistisk filosofi vil fortelle deg at mirakler bare skjer hvis Gud vil. Men hvis du virkelig tror på dette, vil det virkelig drepe din tro!
Hvis du ønsker å se mirakler i ditt liv, er det første som skjer at det kommer til å få deg ut av båten! I denne boken deler Andrew mange av sine troserfaringer han har lært fra Guds Ord om å gå i det mirakuløse. Hvis du vil motta disse sannhetene kan du også gå på vannet! 

 
Alle Hagins småhefter

Her har vi samlet alle Hagin småhefter. Heftene koster kr 45,- per stk.
Det vil blir kr 720,- /16 x 45).
Du betaler kun kr 550,- ved å bestille alle samlet. 

 
Tro som overvinner alt

Tro er som å ha en sykkel. Du kan snakke om hvor langt den kan ta deg, men inntil du faktisk bruker den, kommer du ikke noe sted!
Det samme er tilfelle med troen din. Selv om du fikk den da du tok imot Kristus, er det bare ved å bruke troen at du kan nå de stedene og løftene Gud har for deg. Og hvordan bruker du troen? Ved å tro.
I ’Tro som overvinner alt’ kaster Tommy Lilja lys over prosessen det er å snu en uvirksom tro til en tro som overvinner alt. Han bruker både sitt eget overnaturlige vitnesbyrd og Guds Ord. Tommy lærer oss hvordan vi skal leve overnaturlig, få seier over djevelen og stå imot de prøvelser og den motgang som følger med det å være en troende. Trinn for trinn viser han oss også hvor troen begynner: På Guds hemmelig sted, i den høyeste ly.
Akkurat som en bygningsmann bygger, en leder leder og en lærer underviser, er en troende en som tror. Vet du hvordan du skal tro? La Tommy lære deg hvordan i; ’Tro som overvinner alt’. 

 
Himmelsk såkorn

BE DE BØNNENE SOM GUD ØNSKER Å BESVARE!



Tim Sheets er en apostel, pastor og forfatter bosatt i sørvestlige Ohio. Er utdannet ved Christ for the
Nations Institute i Dallas, Texas. Han returnerte til Ohio i 1979 for å bli pastor i The Oasis Church i
Middletown. Hans visjon er å reise opp mennesker som helhjertet vil presentere Kirken på jorden og
evangelisere verden lidenskapelig.

Ordene vi taler i bønn er som åndelige frø. På samme måte som planting av frø i bakken produserer
en høst, kan du lære å be på en måte som planter himmelens velsignelser her på jorden.

Tim Sheets deler en åpenbarende ny dimensjon som vil ta ditt bønneliv til kraftige nye dimensjoner.
Tal ord i tro og bruk ordene som himmelen lengter etter å høre!


Gjør deg klar til å:

* Be med autoritet: Lær hvordan dine bønner og proklamasjoner er overnaturlige krefter i den
usynlige sfære.

* Be med tillit: Tal dine ord i overensstemmelse med Gud.

* Be med forventning: Vær en medarbeider med himmelen slik at du kan forvandle ditt liv, familie,
kirke og region for Guds rike.



LÆR HVORDAN DU KAN AKTIVERE GUDS TIDLØSE STRATEGI FOR SEIER, VELSIGNELSE OG
VEKKELSE VED Å BEPLANTE HIMMELEN MED BØNNER!



Forfatter: TIM SHEETS 

Veil.pris: 239 NOK

Tilbudspris: 179 NOK

Du sparer: 60 NOK

 
Hva bibelen sier om demoner og onde ånder

Denne boken handler om djevelen, demoner og demonisk aktivitet. De første to kapitlene omhandler Satans eller Lucifers opprinnelse og fall. Hvor kom Satan fra? Er det mulig at han en gang hersket over et rike på jorden? 
I Efeserne 6,12 står det: «For vår kamp er ikke mot kjøtt og blod, men mot makter og åndskrefter,
mot verdens herskere i dette mørket, mot ondskapens åndehær i himmelrommet.» 
Alt på denne jorden – hvert menneske, hver skapning – blir dominert, hersket over eller influert fra den usynlige verden. 
Hvor kom disse åndene opprinnelig fra? 
Først av alt er djevelen og demonene falne skapninger. 

Forfatter: KENNETH E. HAGIN

Tema: SATAN - SEIER I ÅNDEVERDENEN 

 
Vær ikke bekymret for noe

Vanskelige tider, prøvelser og trengsel er en del av livet i denne verden.
Men Gud har vist oss hvordan vi skal nyte fred som en del av dagliglivet. 
Vi kan velge å enten la oss tynge ned av bekymring og engstelse, eller å leve i den freden og gleden som Faderen hadde tenkt.
I ’Vær ikke bekymret for noe’ underviser forfatteren Joyce Meyer oss om hvordan vi skal ta til oss av Guds fred midt i negative omstendigheter, i stedet for å reagere med å bli anspent og full av frykt, slik mange mennesker i verden gjør. Hun åpenbarer egenskapene til den fred Jesus beskriver
i Johannes 4,27 – en fred som er forskjellig fra alt verden kjenner til – og hvordan den kan fylle hvert område av ditt liv.

Forfatter: JOYCE MEYER

Innhold: SINNET / TANKEBYGNINGER 

 
Adgang til det guddommelige

Denne boka viser deg hvordan du kan leve på en overnaturlig måte, møte Gud og oppleve radikal profetisk ledelse. Du står i døråpningen til større dimensjoner i Ånden. Dagligdags levemåte er ikke noe for deg, og en utvannet åpenbaring er ikke din arv.
Du kan bli ledet på en effektiv måte av Den Hellige Ånd. Du kan kjenne og skjelne Guds vilje for livet ditt. Du kan virke i enorme mirakler og enorm autoritet. Du kan motta og vandre i mer.
Det overnaturlige livet er for deg! 

 
Krafttanker - 12 strategier for å vinne kampen om ditt sinn

«En av mine favorittordtak er; «Dit hvor sinnet er vendt, følger mennesket.» Jeg tror helhjertet at våre tanker ’leder’ oss, staker ut kursen for våre liv og peker ut en bestemt retning. Dette vil til slutt bestemme vårt endemål for livet. Våre tanker får oss til å ha visse holdninger og perspektiver, de påvirker våre relasjoner, de bestemmer hvor produktive vi vil være, både på det personlige og det yrkesmessige plan. De har stor innflytelse på den generelle kvaliteten vi har i våre liv.  Vi må absolutt forstå ’kraften av tanker’!
 STORPOCKET

Forfatter: JOYCE MEYER

Innhold: SINNET / TANKEBYGNINGER 

 
Pytons ånd

Du føler at noe har sneket seg inn, sakte, men sikkert, og stjålet din iver og glede til Gud og det har gått så langt at du rett og slett ikke har tid til det lenger. Føler du deg begrenset, hindret, kvalt og uproduktiv? De kampene du kjemper skjer i den usynlige verden, hvor til og med din nærmeste familie ikke forstår hva som skjer med deg. Ønsker som du en gang var lidenskapelig opptatt av, virker nå å være fullstendig utenfor rekkevidde. Drømmer og planer om fremtiden ser ut til å ha tørket opp; livet som var i dem har blitt kvalt av noe du ikke helt kan sette fingeren på.
Pytons ånd kan klemme gleden ut av din tilbedelse og liv med Gud.
Gud ønsker å bryte slangens grep om ditt indre liv. Han vil hjelpe deg å kunne puste igjen.

Forfatter: JENTEZEN FRANKLIN

Tema: SATAN - FRIHET 

 
Kraften i Jesu Blod

Gjennom sine egne og andres erfaringer, gir Mary K. Baxter deg en dypere forståelse av kraften i Jesu blod. 
Dette har medført livsforvandlende resultater som igjen har resultert i:
* Overfunnet syndens kraft
* Vandrer i guddommelig helse og helhet
* Lever i fred og guddommelig omsorg
* Mottar hjelp i prøvelser
* Deler evangeliet med andre
* Bringer sine kjære til Gud
I sin utlegging av Skriftens Ord, leder Mary Baxter sine lesere inn i en dypere forståelse og hensikt med Det rensende blod som Jesus gav for deg på Golgata.

Forfatter: MARY K. BAXTER

Tema: KRAFT - JESU BLOD 

 
Jeg Tarzan, du Jane

Har du noen ganger kjent det som om du og samlivs-partneren din befant dere på hver deres klode?
Dersom du har det, er det hjelp å få! «Jeg Tarzan – du Jane» gjør rede for hva som skal til for å sikre at du får et vellykket ekteskap. Boka er spekket med personlige beretninger og praktiske skritt du kan ta for å sikre at forholdet ditt blomstrer – og ikke bare overlever – i den hektiske hverdagen du er en del av. 
«Vi har virkelig behov for denne håpets røst i en kultur som er så dødbringende for ekteskapet!» – Mark Rutland, Ph. D., rektor ved Southeastern University.
«Daniels og Kathys bok «Jeg Tarzan – du Jane» er litt av et blinkskudd!» – Peter Lowe, administrerende direktør for Peter Lowe International.

«Jeg har kjent Daniel og Kathy i tjue år. De er tvers igjennom ekte.» – Terry Teykl, leder for Renewal Ministries.

«Uavhengig av hvilket stadium i parforholdet de befinner seg i, kan ethvert par høste visdom fra denne boka!» – Jodi Chiricosta, leder for den utadrettede virksomheten i Operation Blessing International.

«Praktisk og bibelsk visdom som bygger et sunt forhold.» – Willy Rice, pastor i Calvary Baptist Church, Clearwater.

«De har en forfriskende, praktisk tilnærming til ekteskapet som faktisk virker.» – Matthew Hart

Forfatter: DANIEL & KATHY BERNARD

Tema: EKTESKAP OG SAMLIV 

 
Lær deg gleden ved bønn

Denne boken har revolusjonert bønnelivet til mange mennesker. Her vil du lære hvordan du kan ta en time til bønn hver dag, og kjenne stor glede ved det. 

Forfatter: LARRY LEA

Tema: BØNN - DISIPLIN 

 
Følger du Guds plan?

"Noen fordreier det du sier, fører det ut i overdrivelser og villfarelse og skaper forvirring i Kristi legeme. Det vil sikkert være de som leser denne boken, som tar ting ut av sin sammenheng og ender i villfarelse. Men uansett skal ikke villedede mennesker, som lett farer vill, hindre oss i å flyte med i det som er bibelsk og rett. Det burde ikke hindre oss i å flyte med i det den Hellige Ånd vil lære Kristi legeme i demte tid. J eg tror at de som har ører å høre med vil høre hva Anden sier til
Menigheten i denne tid. De vil samarbeide med ham forat Guds verk skal bli synlig, det som vi i vårt hjerte lengter etter".

Forfatter: KENNETH E. HAGIN

Tema: LEDELSE 

 
Jesus har gjort mirakler og helbredelse enkelt for oss

Har du noen gang lurt på om mirakler virkelig skjer i dag?
Trenger du eller en av dine kjære et mirakel eller helbredelse? Er du lei av å være lei? Eller ønsker du bare å bli mer trygg i troen?

Gud er en god Gud, og Hans kraft er levende og virksom i verden i dag. Det er Hans vilje at alle skal bli helbredet, og at mirakler skal være en dagligdags opplevelse i livet vårt. Og ikke nok med det, mirakler er enkelt for Ham - det er ingen sak for Jesus! Hans mirakelskapende kraft er tilgjengelig i dag, og Han holder ikke tilbake for noen!

Du trenger ikke en spesiell salvelse eller gave for å få tilgang til den livgivende kraften fra Gud. Guds kraft er til frelse for hver den som tror! ’Jesus har gjort mirakler og helbredelse enkelt for oss’ er en overflod av den kunnskapen som kommer rett fra Guds Ord til deg. Det vil sette deg i stand til å «skru på bryteren» til din tro og motta alt Gud har for deg. 

 

×Tips en venn

Hvordan aktivere kraften i Guds Ord Hvordan aktivere kraften i Guds Ord Agape Forlag

Send tipset til (din venns e-postadresse)

Din e-postadresse (IP: 100.24.122.228)

Din kommentar (valgfritt)
Minst et par ord, dersom du skriver noe

Sender, vennligst vent ..  Avbryt