I litt over to år har disse budskapene kommet til meg under nattevåk, på kjøreturer, i ferier, hjemme, i nød og sorg og etter møter med mennesker som har trengt hjelp. Ja i alle livets situasjoner har denne boka blitt til. Mitt hjertes ønske og min bønn til Gud for denne andaktsboka, er at du skal få oppleve å møte Jesus gjennom budskapene. At de skal nå inn til deg og røre ved deg. Det viktigste et menneske kan oppleve er nettopp et møte med den levende Gud som forvandler hele livet. Gud er ikke overfladisk, men dyp. Derfor vil Han inn i dypet på oss og gjennomsyre oss med sin kjærlighet. GUD ER KJÆRLIGHET! Hans dype kjærlighet og kraft søker dypet i deg. Du er så høyt elsket!

  • 978-82-7689-236-9 EAN
  • 351 Produktnummer
  • Agape Forlag Leverandør
  • (Andaktsbok) Format
  • 2016 Produksjonsår

I litt over to år har disse budskapene kommet til meg under nattevåk, på kjøreturer, i ferier, hjemme, i nød og sorg og etter møter med mennesker som har trengt hjelp. Ja i alle livets situasjoner har denne boka blitt til. Mitt hjertes ønske og min bønn til Gud for denne andaktsboka, er at du skal få oppleve å møte Jesus gjennom budskapene. At de skal nå inn til deg og røre ved deg. Det viktigste et menneske kan oppleve er nettopp et møte med den levende Gud som forvandler hele livet. Gud er ikke overfladisk, men dyp. Derfor vil Han inn i dypet på oss og gjennomsyre oss med sin kjærlighet. GUD ER KJÆRLIGHET! Hans dype kjærlighet og kraft søker dypet i deg. Du er så høyt elsket!
Les mer

Veil.pris: 298 NOK

Tilbudspris: 259 NOK

Du sparer: 39 NOK

Velg antall  

Produktbeskrivelse

 

 Irene Vestvik

Jeg ble født 25. august 1960. Er vokst opp i ett godt og kristent hjem i Grimstad med mamma og pappa og en søskenflokk på syv. Pikenavnet mitt er Wroldsen. Bor nå i Veavågen på Karmøy og er gift med Jonny Vestvik. Vi har 3 flotte barn, svigerbarn og barnebarn. Jeg er aktiv med i menigheten Troens Ord både som forkynner og i lovsang. Driver også ett omsorgsarbeid. 

Jesus har gjort mirakler og helbredelse enkelt for oss

Har du noen gang lurt på om mirakler virkelig skjer i dag?
Trenger du eller en av dine kjære et mirakel eller helbredelse? Er du lei av å være lei? Eller ønsker du bare å bli mer trygg i troen?

Gud er en god Gud, og Hans kraft er levende og virksom i verden i dag. Det er Hans vilje at alle skal bli helbredet, og at mirakler skal være en dagligdags opplevelse i livet vårt. Og ikke nok med det, mirakler er enkelt for Ham - det er ingen sak for Jesus! Hans mirakelskapende kraft er tilgjengelig i dag, og Han holder ikke tilbake for noen!

Du trenger ikke en spesiell salvelse eller gave for å få tilgang til den livgivende kraften fra Gud. Guds kraft er til frelse for hver den som tror! ’Jesus har gjort mirakler og helbredelse enkelt for oss’ er en overflod av den kunnskapen som kommer rett fra Guds Ord til deg. Det vil sette deg i stand til å «skru på bryteren» til din tro og motta alt Gud har for deg. 

 
Guds sanne natur

«Jeg har prøvd å være den perfekte personen Gud forventer jeg skal være, men det får jeg ikke til. Jeg gir opp.»

«Jeg vet at Gud elsker meg, men det virker som Han aldri svarer på mine bønner.» «Jeg gjør alt Bibelen sier jeg burde, så hvorfor har ikke Gud velsignet meg som Han har lovet?»

«Er Gud schizofren? Bibelen er full av ingenting annet enn motsetninger.»

«Spørsmål og kommentarer som disse, tvang Andrew Wommack til å presentere dette dypt enkle budskapet som finnes i denne boken. Ofte er det slik at menneskelig begrensninger og kristendommens formørkede menneskelighet, har forkludret den sanne Guds natur. Gud ønsker ikke noe annet enn et intimt vennskap med sine barn.
Hvis du lurer på hvem Gud er, eller om Han bryr seg, la Andrew Wommack viser deg Guds sanne natur i denne boken.
Jeg tror at den eneste grunnen til at du og jeg ikke har elsket Gud mer, er fordi Han har blitt mistolket, og vi har misforstått Hans sanne natur!» – Andrew Wommack 

 
Tro som overvinner alt

Tro er som å ha en sykkel. Du kan snakke om hvor langt den kan ta deg, men inntil du faktisk bruker den, kommer du ikke noe sted!
Det samme er tilfelle med troen din. Selv om du fikk den da du tok imot Kristus, er det bare ved å bruke troen at du kan nå de stedene og løftene Gud har for deg. Og hvordan bruker du troen? Ved å tro.
I ’Tro som overvinner alt’ kaster Tommy Lilja lys over prosessen det er å snu en uvirksom tro til en tro som overvinner alt. Han bruker både sitt eget overnaturlige vitnesbyrd og Guds Ord. Tommy lærer oss hvordan vi skal leve overnaturlig, få seier over djevelen og stå imot de prøvelser og den motgang som følger med det å være en troende. Trinn for trinn viser han oss også hvor troen begynner: På Guds hemmelig sted, i den høyeste ly.
Akkurat som en bygningsmann bygger, en leder leder og en lærer underviser, er en troende en som tror. Vet du hvordan du skal tro? La Tommy lære deg hvordan i; ’Tro som overvinner alt’. 

 
Guddommelig utfrielse

De fleste troende elsker Kristus, men på grunn av mangel på kunnskap, lever fortsatt mange i fangenskap av fienden. Demoniske ånder er den viktigste årsaken til mange følelsesmessige, åndelige og fysiske problemer vi sliter med i vår tid. Løsningen på dette problemet, som du vil oppdage i denne boken, er den dyrebare befrielsen Jesus kjøpte for oss.


Gjennom bibelske eksempler, sine egne personlige erfaringer og mektige vitnesbyrd av mennesker som har blitt befridd, viser apostel Guillermo Maldonado deg tydelig at utfrielse er en del av det ferdige verket på korset, der Jesus vant krigen mot synd, sykdom, død og alt annet fienden vil prøve seg med.


Enten du trenger utfrielse eller har et ønske om å bidra til å sette andre fri, gir ’Guddommelig utfrielse’ løsninger for å bekjempe fienden, slik at du kan nyte fred, frihet og et fruktbart liv. 

 
Det guddommelige kjærlighets vell

Den åndelige åpenbaringen som du vil finne i dette heftet kan forandre ditt liv. Det vil hjelpe deg til å oppdage når «Jesus av Nasaret går forbi» og rører ved deg med sin kjærlighets mirakelkraft.
Jeg elsker Guds barn og ønsker å hjelpe hver og en til å finne det beste for sitt liv. Hvis du bare vil tro – alt er mulig for den som tror. Tro at Gud ønsker å bruke deg til å hjelpe andre.
Tro at Gud vil bruke deg til å nå andre!
Du kan vinne sjeler!
Du kan bringe mennesker tilbake til Gud!

Forfatter: JOHN OSTEEN 

 
Hva bibelen sier om demoner og onde ånder

Denne boken handler om djevelen, demoner og demonisk aktivitet. De første to kapitlene omhandler Satans eller Lucifers opprinnelse og fall. Hvor kom Satan fra? Er det mulig at han en gang hersket over et rike på jorden? 
I Efeserne 6,12 står det: «For vår kamp er ikke mot kjøtt og blod, men mot makter og åndskrefter,
mot verdens herskere i dette mørket, mot ondskapens åndehær i himmelrommet.» 
Alt på denne jorden – hvert menneske, hver skapning – blir dominert, hersket over eller influert fra den usynlige verden. 
Hvor kom disse åndene opprinnelig fra? 
Først av alt er djevelen og demonene falne skapninger. 

Forfatter: KENNETH E. HAGIN

Tema: SATAN - SEIER I ÅNDEVERDENEN 

 
Faste

Når du faster, blir din ånd ’ryddet’ for det som hører denne verden og den blir utrolig følsom for det som er av Gud. Når du opplever kun et glimt av dette og de utallige belønninger og velsignelser som følger, forandrer det hele ditt perspektiv. 
Jentezen Franklin gir deg nøklene til å oppleve denne type forvandling i denne boken, en av de beste og mest omfattende bøker om emnet. 
Oppdag alt du trenger å vite for å låse opp kraften i den bibelske fasten, inkludert: 
* De forskjellige typer med fast beskrevet i Bibelen og hvordan du velger den som er riktig for deg.
* Sammenhengen mellom faste og bønn.
* De vesentlige elementer i en vellykket faste.
* Hva å forvente fysisk, mentalt og åndelig.

Forfatter: JENTEZEN FRANKLIN

Innhold: FASTE 

 
Nyfrelst

Et lite hefte som tar opp de grunnlgeggende ting som hører kristenlivet til.
«Jeg er overbevist om at det vil få stor betydning for deg å lese denne boken. Jeg belyser noen grunnleggende emner som er viktig for deg som nyfrelst å forstå. Du leser ut denne boka på en halv time. Ta deg tid og skriv ned spørsmål som dukker opp. Det er noen blanke sider etter hvert kapitel. Snakk med noen venner som kan hjelpe deg med spørsmålene, eller ta de med til menigheten. Lykke til og Gud velsigne deg.»

Forfatter:TOM JENSEN

Tema: EVANGELISERING - NY FØDSEL 

 
Våpen mot frykt

Det er ikke Guds vilje at ditt liv skal være styrt av frykt – av hvilket som helst slag. Likevel er frykt et av de største onder du er nødt til å kjempe imot – og vinne! 
Så for å leve et seirende liv, trenger du å ta utfordringen personlig å bli en som kjemper imot frykt. 
Din tro vil seire over frykten når du bestemmer deg for å bli en som kjemper imot frykt.
Nøkkelen til å leve i tro i en verden som er drevet av frykt, er selvfølgelig å overlate ditt liv til Jesus Kristus som Herre. 
For å være en som kjemper imot frykt på en effektiv måte, vil du trenge Guds arsenal av åndelige våpen – Hans våpen mot frykt. Uten disse guddommelige våpnene kan du ikke overvinne frykt. 

Forfatter: JENTEZEN FRANKLIN

Innhold: FRI FRA FRYKT 

 
En guddommelig åpenbaring om engler

«Jeg har skrevet om mange av disse opplevelsene i mine tidligere utgitte bøker. I disse bøkene forteller jeg detaljert om den åpenbaringskunnskapen Gud har gitt meg, og hva Han gjennom årene har vist meg angående hans mysterier. I denne boken ønsker jeg å vektlegge visjonene og åpenbaringene Gud har gitt meg om engler. Jeg ønsker å vise hva englenes arbeid betyr for oss, mens vi elsker og tjener Gud.
I 1976, da jeg begynte å fortelle om åpenbaringene Gud hadde gitt meg, var jeg som en pionér som trengte meg frem i ukjent terreng. Da jeg var ute for å forkynne, var det stunder da jeg ble spottet, forfulgt og latterliggjort. Men jeg fortsatte med å fortelle min historie, for jeg opplevde at jeg hadde fått et mandat fra Gud til å gjøre det. I dag sender Gud en overflod av manifestasjoner og åpenbaringer. Gud har hemmeligheter Han vil åpenbare for oss i denne tid, og vi må tro Ham».

Forfatter: MARY K. BAXTER

Tema: KRAFT - ÅNDELIGE VERDEN - ENGLER 

 
Autoriteten til den troende

Den kontroversielle temaet om den troendes autoritet i Kristus, er mye diskutert i kirken i dag.
Andrew Wommack, internasjonalt kjent bibellærer, bringer et friskt perspektiv på dette viktige åndelige emnet som kan utfordre alt du har lært, inkludert:
Ved å grave i Skriften, avslører Andrew den åndelige betydningen av valgene dine, ord og handlinger og hvordan de påvirker din evne til å stå imot angrepene fra Satan og å motta Guds beste. Oppdag den mektige sannheter bak sann åndelig autoritet og begynner å se virkelige resultater.

Forfatter: ANDREW WOMMACK

Tema: AUTORITET 

 
Forførelser - Hvordan gjenkjenne ekte og falske tjenester

"Jeg tror ikke noen er i tvil om at vi lever i de siste tider. Og derfor fører Satan en intens krig for å
forsøke å forføre de kristne."
Mange vil prøve å lede deg vekk fra den riktige Veien. Her vil du lære å skille mellom ekte og falske
lærere. Et viktig lite hefte for vår tid. 

 
Den bibelske veien til å motta Den Hellige Ånd

Når vi studerer den nytestamentlige menigheten, er det åpenbart at de første kristne trodde at det å ta imot Den Hellige Ånd, er en erfaring som følger etter frelsen. Etter min mening ser vi dette tydeligst i Apostlenes gjerninger 8. Som ung gutt og forkynner blant baptistene fikk jeg lys over dette skriftavsnittet og så at det er en erfaring som følger etter frelsen, kalt i Skriften for å ''ta imot Den Hellige Ånd,'' eller ''bli døpt med Den Hellige Ånd.''

Forfatter: KENNETH E. HAGIN 

 
Opprett gode vaner

«De fleste mennesker lever et komplisert liv. De er frustrerte, forvirrede og utbrente. Men jeg har gode nyheter til deg: Du trenger ikke å ha det på den måten. Du kan leve et forenklet liv! Et liv preget av fred, glede, tilfredshet og fruktbarhet. Men, om vi ikke er konsentrerte og fokuserte på den enkle måten å løse problemet, er det lett å falle tilbake til det kompliserte igjen.
Livet kan ikke oppleves enkelt om vi ikke tilnærmer oss alle utfordringer på en enkel måte. Det er vår holdning til enhver utfordring som avgjør hvor lett eller vanskelig og komplisert situasjonen vil bli.
La meg dele med deg 100 måter du kan forenkle ditt liv og som igjen vil forøke din livsglede».

Forfatter: JOYCE MEYER

Innhold: SINNET / TANKEBYGNINGER 

 
Vær ikke bekymret for noe

Vanskelige tider, prøvelser og trengsel er en del av livet i denne verden.
Men Gud har vist oss hvordan vi skal nyte fred som en del av dagliglivet. 
Vi kan velge å enten la oss tynge ned av bekymring og engstelse, eller å leve i den freden og gleden som Faderen hadde tenkt.
I ’Vær ikke bekymret for noe’ underviser forfatteren Joyce Meyer oss om hvordan vi skal ta til oss av Guds fred midt i negative omstendigheter, i stedet for å reagere med å bli anspent og full av frykt, slik mange mennesker i verden gjør. Hun åpenbarer egenskapene til den fred Jesus beskriver
i Johannes 4,27 – en fred som er forskjellig fra alt verden kjenner til – og hvordan den kan fylle hvert område av ditt liv.

Forfatter: JOYCE MEYER

Innhold: SINNET / TANKEBYGNINGER 

 
Et konfliktfritt liv

Den framgangsrike forfatteren Joyce Meyer ønsker at du skal få kjennskap til at dette virkelig er mulig å oppnå! I boken Et konfliktfritt liv vever hun personlige erfaringer sammen med solid undervisning fra Bibelen. På sin enestående måte viser hun deg klart og tydelig hvordan du kan oppleve sunne, lykkelige relasjoner i din egen tilværelse.
Hun viser deg hvordan du kan trenge inn til kjernen og fjerne årsakene til konfliktene. Gjør dine erfaringer med en tilværelse preget av fred i dag!

Forfatter: JOYCE MEYER

Innhold: SINNET / TANKEBYGNINGER 

 

×Tips en venn

Dyp kaller på dyp - Du er elsket Dyp kaller på dyp - Du er elsket Agape Forlag

Send tipset til (din venns e-postadresse)

Din e-postadresse (IP: 34.238.189.171)

Din kommentar (valgfritt)
Minst et par ord, dersom du skriver noe

Sender, vennligst vent ..  Avbryt