Hensikten med denne boken er at alle som leser den skal få oppleve en livsforvandling som åpner for profetisk bønn som skaper ny framtid. Dette blir en virkelighet når vi lærer oss å vandre vår strekning i bønn, fra nederlagsplassen til seiersplassen.
Grunnforutsetningen for at vi kan vandre denne strekningen, er Jesus Kristus som gikk den først.
Han skapte og åpnet denne muligheten med evige fotavtrykk, som gjennom alle tider og omstendigheter er merket med Hans dyrebare blod.  Heb.12:24 sier at Jesu blod taler sterkere enn Abels blod. Abels blod representerer de fotspor som går i feil retning mot nederlag. Jesu blod har gått foran deg i hver situasjon som du møter.

Forfatter: VELLO VAIM

Innhold: PROFETISK - BØNN

  • 978-82-7689-135-7 EAN
  • 259 Produktnummer
  • Agape Forlag AS Leverandør
  • Pocket Format
  • 2006 Produksjonsår

Hensikten med denne boken er at alle som leser den skal få oppleve en livsforvandling som åpner for profetisk bønn som skaper ny framtid. Dette blir en virkelighet når vi lærer oss å vandre vår strekning i bønn, fra nederlagsplassen til seiersplassen.
Grunnforutsetningen for at vi kan vandre denne strekningen, er Jesus Kristus som gikk den først.
Han skapte og åpnet denne muligheten med evige fotavtrykk, som gjennom alle tider og omstendigheter er merket med Hans dyrebare blod.  Heb.12:24 sier at Jesu blod taler sterkere enn Abels blod. Abels blod representerer de fotspor som går i feil retning mot nederlag. Jesu blod har gått foran deg i hver situasjon som du møter.

Forfatter: VELLO VAIM

Innhold: PROFETISK - BØNN
Les mer

Velg antall  

Produktbeskrivelse

Vello Vaim

Om Vello Vaim

Vello Vaim har vært i tjeneste for Herren i mer enn 40 år, både som pastor og reisende predikant. Hans kall er til hele Kristi Kropp med internasjonal betydning.

1991, i Kansas City, USA, fikk han ta imot en sterk profetisk bønnevisjon som forvandlet hans liv. Etter denne opplevelsen har han reist som forkynner til mange land på forskjellige kontinenter. Han reiser kontinuerlig til USA og flere land i Europa. Gud har kalt Vello til en profetisk tjeneste og dette preger også hans undervisning. Hans hjerte brenner for å se Guds hensikt og planer gå i oppfyllelse i den tid vi lever i nå, og at Guds menighet vil reise seg og innta sin plass og funksjon helt og fullt. Vello har vært gift med Ingalill i 31 år og de har to barn, Michael og Elise.

Dyret slippes løs

Det er en urovekkende stemning hengende som stormskyer over verden. Hvorfor er det så mye omveltning på så mange nivåer? Hvor er verden på veg, og hvor går ferden? Hvem vil dukke opp fra nasjonene som en utvalgt leder?
I tider med usikkerhet, ønsker du å vite at ting er under kontroll, og skjer som planlagt.
I boken ‘Slipp fri Dyret’, demonstrerer Perry Stone hvordan bibelske profetier spiller inn på verdens scene i dag. I denne informative og profetisk gripende bok, vil du oppdage . . .
* De bibelske profetier og islamske tradisjoner som begge peker på et kommende rike og en global diktator som vil få et grep på verden!
* Hvilke globale bekymringer som vil bli satt i scene for disse avsluttende hendelsene!
* At Gud har – som Han alltid har hatt – full kontroll midt oppe I det som skjer!

Forfatter: PERRY STONE

Tema: DRØMMER - SYNER - PROFETISK 

 
Den selvsikre kvinne

«Gud har et vidunderlig forsett med ditt liv, og min bønn er at det å lese denne boka vil hjelpe deg til å fullende det på en mer fullstendig måte enn noen gang tidligere. Du kan holde hodet høyt hevet og være full av selvtillit med tanke på deg selv og din framtid. Du kan være frimodig og ta skrittet ut og gjennomføre nye ting – til og med slike ting som ingen mann eller kvinne noen gang har gjort tidligere. Du er i besittelse av det som skal til!»

Forfatter: JOYCE MEYER

Innhold: SINNET / TANKEBYGNINGER 

 
Hvordan slippe troen løs

Bibelen lærer at dersom du tror i ditt hjerte og bekjenner med din munn, skal du få det du sier. I Hvordan slippe troen løs underviser pastor Kenneth E. Hagin om denne sannheten, og viser klart og tydelig at «bekjennelse er troens uttrykksmåte.»
I denne spennende, lille boken vil du oppdage:
*  Tre slags bekjennelser
*  Hvorfor troen må utøves, forløses og slippes løs for å fungere
*  Hvorfor bekjennelsen er nøkkelen til å motta fra Gud.
*  Hvordan en rett bekjennelse åpner døren for Guds overnaturlige velsignelser.
*  Hvordan bygge et solid, positivt trosliv!

Forfatter: KENNETH E. HAGIN

Tema: TRO 

 
Kathryn Kuhlman

Tusenvis av mennesker ble helbredet av Den Hellige Ånd gjennom hennes tjeneste. De ble helbredet ved kunnskapsord. Hun la aldri sine hender på noen personer. 
Før hvert møte åpnet hun seg opp for Den Hellige Ånds tjeneste, så Han alene skulle få virke i møtene. Hun refererte ofte til Den Hellige Ånd som sin beste venn. Hun kalte Ham også for «Den største av alle lærere». 
 
«Dette er mer enn en fortelling om en spesiell kvinne. Det er en åndelig biografi om en kvinne som ble brukt av Gud til mirakuløse helbredelser. 
I boken er også utdrag fra seks av hennes sterkeste taler som ble holdt på radio. 
«Vi kan lære viktige ting fra Kathryn Kuhlmans liv og tjeneste. jeg har ikke skrevet en biografi i vanlig forstand, men en reise i begivenheter i den åndelige verden. Jeg er selv takknemlig for de ting jeg selv har lært av dette. Disse ting ønsker jeg å dele med deg i denne boken. Mange av ordene – er hennes egne.»

Forfatter: ROBERTS LIARDON

Tema: BIOGRAFI 

 
Bibelleseplan

Les hele Bibelen på ett år, eller ta en måneds leseplan. Alt i denne boken.
Skriftlesning fra Det nye og Det gamle Testamentet for hver dag. 

 
Hunger etter vekkelse

Nesten to millioner mennesker fra hele verden har besøkt Brownsville Assembly of God i Pensacola, Florida.
Evangelist Steve Hill vet nøyaktig hvorfor. Bokens personlige vitnesbyrd og Stephens personlige fortellinger om sin omvendelse og brennende lengsel etter mer av Jesus, kommer til å tenne en ild i deg. På samme måte som de tusenvis av mennesker som har blitt radikalt forvandlet etter et møte med den levende Gud.

Forfatter: STEVE HILL 

 
Blodet

Det er kraft i Jesu blod. Det er ingen tvil om det. Men samtidig har blodet ingen “magiske” krefter i seg selv. Kraften kommer fra Herren Jesus selv, og Han er den som vil handle på dine vegne når du anvender Hans blod gjennom bønn.
Vi anvender Jesu blod gjennom bønn og tro. Men det er Herren som dekker oss. Vi dekker ikke oss selv. Da jeg bad Den Hellige Ånd om å gi meg en forståelse av blodspakten, hadde jeg dusinvis av spørsmål. Men Han gav meg svarene fra Ordet, og jeg vil gjerne dele dem med deg.

Forfatter: BENNY HINN

Innhold: BLODET 

 
Gud er ikke nok - Han er mer enn nok

Jeg vet ikke hvordan det er med deg, men jeg ber om at jeg også kan fatte det! Bare tanken på bredden, lengden, dybden og høyden av Guds kjærlighet sprenger våre tanker! Det finnes ikke ord nok i noe språk til å beskrive Guds kjærlighet! Hvorfor? Fordi Gud er kjærlighet. Bare tenk på det et øyeblikk! Gud og Hans kjærlighet er en og samme ting. Gud er kjærlighet! Det er mektige saker!

Forfatter: JESSE DUPLANTIS

Tema: GUD ER NOK 

Veil.pris: 169 NOK

Tilbudspris: 69 NOK

Du sparer: 100 NOK

 
Til forsvar for Israel

Etter tjueseks år med støtte til staten Israel og det jødiske folk, oppfordret pastor John Hagee over fire hundre av de mest framtredende evangeliske lederne i USA til å danne Christians united for Israel, og i dag er dette en landsomfattende organisasjon som teller millioner av mennesker. De støtter Israel og det jødiske folket, og oppfyller på den måten ordene i profeten Jesajas bok.

Forfatter: JOHN HAGEE

Tema: ISRAEL 

 
Du kan høre Guds stemme

Dette er en bok om å høre fra Gud. Det å høre Guds stemme, burde være den mest grunnleggende tingen vi lærte som nye kristne. Likevel er det skrevet lite om dette emnet. Denne boken gir praktisk undervisning om hvordan man skal opptenne Den Hellige Ånd og begynne å høre Hans stemme hver dag. 
Dette er ikke et verk for å overbevise skeptikerne, men snarere for å gi mat til og utruste dem som hungrer. Utallige kristne er trøtte av kjødelige sprell, og lengter etter å høre Mesterens stemme. Det er en guddommelig lengsel som overalt blir opptent på ny i de troendes hjerter, en lengsel etter å kjenne Åndens sinn og bare bruke energi på de ting Han har kalt dem til. 

Forfatter: STEVE SAMPSON

Tema: HØRE GUDS STEMME - LEDELSE 

 
Grip tak i dine drømmer

Spørsmålet er ikke om du kan drømme, men om du har mot til å handle på dem!
Har du en drøm i ditt hjerte?
Har livets bekymringer begravet den?
Har noen fortalt deg at det er for sent?
Ikke tro på hva de sier!
Gud har en drøm for deg!
Om du vil søke Ham, vil Han åpenbare den for deg!
Når du er inne i en prosess, skal du ikke begrense det
Gud kan gjøre! Han er uendelig, og det er også mulighetene i din Gud!
Det ville være imot Hans karakter om han sviktet deg! Tro at du kan, for du tror at Han kan!
Du kan stole på Ham! 

 
Radiotalen Norge ikke tålte

I helvetestalen går han fra å snakke til mange til den enkelte i løpet av to setninger: «Jeg taler sikkert til mange i kveld som vet de er uomvendt. Du vet at om du stupte død ned på gulvet i dette øye­blikk, så stupte du like i helvete.» – Det var en ­teknikk han brukte veldig mye. Han hadde­ en evne til å snakke i overskrifter, nesten tabloid. Som retorisk kraft var han overlegen mange andre, sier Kullerud. Nære venner Selv om mange fordømte Hallesby etter radiotalen, var det først da Hamar-biskop Kristian Schjelderup kom på banen, at 50-tallets store ideologiske debatt var et faktum. I et intervju sa han at «for meg hører læren om evig helvetesstraff ikke hjemme i kjærlighetens religion». Ole Hallesby kviet seg lenge for å svare Schjelderup, som han så på som en god venn. Men til slutt måtte han til pers. Prosessoren pekte på at bare i Matteus-evangeliet har Jesus 18 ganger omtalt den evige fortapelse, og i ni av disse skildret pinen på ulikt vis.
Kr 20,- per stk
Ved bestilling av:
10 stk kr 15,- per stk
30 stk kr 12,- per stk
50 stk kr 10,- per stk
100 stk kr 8,- per stk 

 
Opplev hemmeligheten til et fungerende bønneliv

Denne fasinerende boken kombinerer bibelsk undervisning med personlig erfaring, og tilbyr en rekke praktiske verktøy som vil ha innvirkning på livet ditt. Det vil også hjelpe deg å forstå den enorme innvirkningen din bønn har og oppfordrer deg til å bruke forbønn i din praktiske hverdag. 
Trinn for trinn, går Suzette Hattingh gjennom Skriften og viser deg hvordan du kan forstå hvordan Gud leder i bønn og deretter svarer bønn. Med sin unike, humoristisk stil, vil hun utfordre deg og tenne en ny lidenskap og lyst til bønn i deg. 
'Opplev hemmeligheten til et fungerende bønneliv' bønneliv vil hjelpe deg: 
* Vandre og snakke med Gud
* Oppfylle Hans evige hensikter for deg og for Hans Rike på all jorden
* Lær deg hvordan bruke autoritet og ta det herredømme Han har gitt deg
* Bli ledet av den Hellige Ånd etter som Han leder din bønn og deler himmelens byrder med deg på jorden
Suzette bok er hennes livsstil. Hun skriver hva hun lever og lever det hun skriver. 'Opplev hemmeligheten til et fungerende bønneliv' er en bok for alle. Det er ikke bare en klassiker for bokhyllen, men en håndbok for Veien!

Forfatter: SUZETTE HATTINGH

Tema: BØNN 

 
Faste & Bønn

«Hensikten med denne boken er å sette lyset på et av Bibelens kanskje mest neglisjerte emner. Og til en viss grad gjenopprette denne delen av evangeliet ved å framholde sannheten om faste, belyst fra forskjellige sider.
Vi behandler her en mektig side av Ordet. Den kan åpne vei for en veldig kraft til Jesu ære, til Kristi legemes oppbyggelse og til en vekkelse i denne siste tid. Ved en riktig bruk av bønn og faste i arbeidet for sjelene, vil de troende kunne stå mer grunnfestet under forfølgelse, ødeleggelse og andre tragedier endetiden vil føre med seg. Vi vil ha til vår rådighet et av de mest effektive våpen i kampen, slik at vi kan gå seirende gjennom den».

Forfatter: FRANKLIN HALL

Tema: FASTE 

 
Fordoble dine evner ved Guds hjelp

Jeg har forsøkt å dele med deg noen prinsipper fra Ordet, som vil styrke ditt kristenliv. Det er Guds vilje at vi skal bære mye frukt, og på den måten blir Gud herliggjort. 
Ordet lærer oss enkelt og greit at om du vil bruke dine evner til det ytterste, vil du ikke bare få jobben gjort, men du vil fordoble dine evner samtidig. 
Det er spennende å vite at du hele tiden kan bli mer produktiv for Guds rike. Du kan vokse med en mer fullstendig, dypere og klarere kunnskap om Ham. 
De enkle sannhetene i dette heftet, kan gjøre deg til en vinner i alle situasjoner og omstendigheter du møter. 

Forfatter: MICHALE LANDSMAN

Tema: HJELPETJENESTER 

 
Salvelsen

Hensikten med Salvelsen er å videreføre det herlige forholdet du har til Ånden og lede deg til å oppleve kraften til å tjene Herren Jesus på det området han har kalt deg. Kraften er Åndens salvelse som ble lovet av Jesus etter oppstandelsen: «Men dere skal få kraft når Den Hellige Ånd kommer over dere, og dere skal være mine vitner . . . » (Apg 1,8)
Jeg tror alle er enige i at hvis det noen gang har vært en tid da Kristi legeme trengte kraft, så er den tiden nå. Det er bare den allmektige Guds mirakelgjørende kraft som kan rulle bort tidebølgen av synd og sykdom som fyller hvert hjørne av verden.

Forfatter: BENNY HINN

Innhold: SALVELSE 

 

×Tips en venn

Salvelsen Salvelsen Agape Forlag AS

Send tipset til (din venns e-postadresse)

Din e-postadresse (IP: 54.81.102.236)

Din kommentar (valgfritt)
Minst et par ord, dersom du skriver noe

Sender, vennligst vent ..  Avbryt