Har du noen gang lurt på om mirakler virkelig skjer i dag?
Trenger du eller en av dine kjære et mirakel eller helbredelse? Er du lei av å være lei? Eller ønsker du bare å bli mer trygg i troen?

Gud er en god Gud, og Hans kraft er levende og virksom i verden i dag. Det er Hans vilje at alle skal bli helbredet, og at mirakler skal være en dagligdags opplevelse i livet vårt. Og ikke nok med det, mirakler er enkelt for Ham - det er ingen sak for Jesus! Hans mirakelskapende kraft er tilgjengelig i dag, og Han holder ikke tilbake for noen!

Du trenger ikke en spesiell salvelse eller gave for å få tilgang til den livgivende kraften fra Gud. Guds kraft er til frelse for hver den som tror! ’Jesus har gjort mirakler og helbredelse enkelt for oss’ er en overflod av den kunnskapen som kommer rett fra Guds Ord til deg. Det vil sette deg i stand til å «skru på bryteren» til din tro og motta alt Gud har for deg.

  • 978-82-7689-400-4 EAN
  • 373 Produktnummer
  • Agape Forlag Leverandør
  • Pocket Format
  • 2019 Produksjonsår

Har du noen gang lurt på om mirakler virkelig skjer i dag?
Trenger du eller en av dine kjære et mirakel eller helbredelse? Er du lei av å være lei? Eller ønsker du bare å bli mer trygg i troen?

Gud er en god Gud, og Hans kraft er levende og virksom i verden i dag. Det er Hans vilje at alle skal bli helbredet, og at mirakler skal være en dagligdags opplevelse i livet vårt. Og ikke nok med det, mirakler er enkelt for Ham - det er ingen sak for Jesus! Hans mirakelskapende kraft er tilgjengelig i dag, og Han holder ikke tilbake for noen!

Du trenger ikke en spesiell salvelse eller gave for å få tilgang til den livgivende kraften fra Gud. Guds kraft er til frelse for hver den som tror! ’Jesus har gjort mirakler og helbredelse enkelt for oss’ er en overflod av den kunnskapen som kommer rett fra Guds Ord til deg. Det vil sette deg i stand til å «skru på bryteren» til din tro og motta alt Gud har for deg.
Les mer

Velg antall  

Produktbeskrivelse

 

Carlie Terradez

Om Carlie Terradez

Carlie Terradez har undervist tusenvis av mennesker om hvordan de skal be for syke og motta helbredelse for seg selv. Hun har selv opplevd å bli helbredet for epilepsi og alvorlige allergier, og hun har sett datteren sin helbredet for en livstruende sykdom. Carlies tjeneste strekker seg over mange land, hvor hun bringer Guds helbredende gave ut til verden.

 

Guddommelig utfrielse

De fleste troende elsker Kristus, men på grunn av mangel på kunnskap, lever fortsatt mange i fangenskap av fienden. Demoniske ånder er den viktigste årsaken til mange følelsesmessige, åndelige og fysiske problemer vi sliter med i vår tid. Løsningen på dette problemet, som du vil oppdage i denne boken, er den dyrebare befrielsen Jesus kjøpte for oss.


Gjennom bibelske eksempler, sine egne personlige erfaringer og mektige vitnesbyrd av mennesker som har blitt befridd, viser apostel Guillermo Maldonado deg tydelig at utfrielse er en del av det ferdige verket på korset, der Jesus vant krigen mot synd, sykdom, død og alt annet fienden vil prøve seg med.


Enten du trenger utfrielse eller har et ønske om å bidra til å sette andre fri, gir ’Guddommelig utfrielse’ løsninger for å bekjempe fienden, slik at du kan nyte fred, frihet og et fruktbart liv. 

 
Grip tak i dine drømmer

Spørsmålet er ikke om du kan drømme, men om du har mot til å handle på dem!

Har du en drøm i ditt hjerte?

Har livets bekymringer begravet den?

Har noen fortalt deg at det er for sent?

Ikke tro på hva de sier!

Gud har en drøm for deg!

Om du vil søke Ham, vil Han åpenbare den for deg!

Når du er inne i en prosess, skal du ikke begrense det

Gud kan gjøre! Han er uendelig, og det er også mulighetene i din Gud!

Det ville være imot Hans karakter om han sviktet deg! Tro at du kan, for du tror at Han kan!

Du kan stole på Ham! 

 
Nye steg i tro


Tro er forskjellen mellom nederlag og seier i en kristens liv, sier Kenneth E. Hagin i innledningen i denne boken.
I 26 leksjoner formidler han en konsentrert og lettfattelig undevisning som vil hjelpe den troende og få et stabilt og trossterkt kristenliv.
De trostanker han formidler er like enkle, friske og lettfattelige som de var når Jesus underviste dem.
Boken ble første gang utgitt i 1988.
Den er revidert og gitt ut på nytt i 2018. 

 
Dyp kaller på dyp - Du er elsket

I litt over to år har disse budskapene kommet til meg under nattevåk, på kjøreturer, i ferier, hjemme, i nød og sorg og etter møter med mennesker som har trengt hjelp. Ja i alle livets situasjoner har denne boka blitt til. Mitt hjertes ønske og min bønn til Gud for denne andaktsboka, er at du skal få oppleve å møte Jesus gjennom budskapene. At de skal nå inn til deg og røre ved deg. Det viktigste et menneske kan oppleve er nettopp et møte med den levende Gud som forvandler hele livet. Gud er ikke overfladisk, men dyp. Derfor vil Han inn i dypet på oss og gjennomsyre oss med sin kjærlighet. GUD ER KJÆRLIGHET! Hans dype kjærlighet og kraft søker dypet i deg. Du er så høyt elsket! 

Veil.pris: 298 NOK

Tilbudspris: 259 NOK

Du sparer: 39 NOK

 
Kjøpt fri fra sykdom, fattigdom og død

Sjelden har de ’gode nyheter’ blitt tolket så mesterlig som i Kenneth E. Hagins hefte; Kjøpt fri fra fattigdom, sykdom og død. Den tekst som Kenneth E. Hagin har brukt, er Galaterbrevet 3:13-14.
Her viser han oss hvordan Jesus Kristus kjøpte oss fri fra den gammeltestamentlige forbannelse og åpnet veien til Abrahams velsignelser, fremgang, helse og all Åndens velsignelse. Enhver troende trenger å bli godt fundamentert i undervisningen om forsoningen.

Forfatter: KENNETH E. HAGIN

Tema: BØNN - FORBØNN 

 
Bibelsk måte å motta helbredelse

Hvis dine bønner ikke er blitt besvart, så gi ikke opp håpet, for Gud hører og svarer på bønn! Pastor Kenneth E. Hagins ’Skritt på veien til bønnesvar’ åpenbarer flere skritt som sikrer den troende bønnesvar når de følges trofast.
Dette informative studieheftet besvarer spørsmål som:
* Hvor viktig er det å studere skriftsteder som gir løfte om det svaret du trenger?
* Hvorfor bør du gjøre deg avhengig av Den Hellige Ånd i ditt bønneliv?
* Hvilken viktig rolle spiller lovprisningen i bønn?
* Hvordan skal man be for å oppnå resultater?
Dette dynamiske studieheftet med 13 leksjoner er ment for bibelstudiegrupper eller personlig studium.
STUDIEHEFTE!

Forfatter: KENNETH E. HAGIN 

 
Bibelleseplan

Les hele Bibelen på ett år, eller ta en måneds leseplan. Alt i denne boken.
Skriftlesning fra Det nye og Det gamle Testamentet for hver dag. 

 
Det normale kristenliv

Hva er et normalt kristenliv? Det er et spørsmål vi gjør vel i å overveie. Vårt studium vil vise at det er noe helt annet enn det en gjennomsnittskristen lever. Ser vi på de krav Guds Ord stiller, for eksempel i Bergprekenen, vil vi kanskje tvile på om noen annen enn Jesus selv i det hele tatt har levd et normalt kristenliv. Men har Jesus levd et slikt liv, så er også det svaret på spørsmålet vårt.
I Galaterne 2,20 gir Paulus en definisjon av kristenlivet: «Jeg lever ikke lenger selv, men Kristus lever i meg». Apostelens prinsipp gjelder ikke bare for spesielle og særegne individer, men vi tror han dermed har presentert Guds plan og mønster for hver eneste troende. Det hele rommes altså i disse få ordene: «Jeg lever ikke lenger selv, men Kristus lever i meg».

Forfatter: WATCHAM NEE 

 
En 40 dagers faste fra negative ord

På et eller annet tidspunkt i ditt liv har du sikkert prøvd å faste. Kanskje fra mat, tv eller andre ting, for
å prøve å fokusere mer bestemt på din vandring med Kristus. Kanskje faste er en stadig gjentakende
handling i ditt åndelige liv. Men har du prøvd å faste fra ord?
Kanskje ser du på deg selv som en ganske positiv person. Men allikevel merker du at du fra tid til
annen bruker ord som er med å såre og støter andre personer. Dette gjør at du blir frarøvet gleden
over vandringen med Jesus på grunn av dårlig samvittighet.
’40 dagers faste fra ord’ vil peke på bibelske prinsipper i en 40 dagers periode. Ikke bare vil ditt
vokabular bli forandret, ditt hjerte vil også bli forvandlet.
Når du tar denne åndelige reisen, vil du merke at du tar avstand fra:
* dømmende holdning * kritikk * negativitet
* sladder * klaging * sarkasme 

 
Fordoble dine evner ved Guds hjelp

Jeg har forsøkt å dele med deg noen prinsipper fra Ordet, som vil styrke ditt kristenliv. Det er Guds vilje at vi skal bære mye frukt, og på den måten blir Gud herliggjort. 
Ordet lærer oss enkelt og greit at om du vil bruke dine evner til det ytterste, vil du ikke bare få jobben gjort, men du vil fordoble dine evner samtidig. 
Det er spennende å vite at du hele tiden kan bli mer produktiv for Guds rike. Du kan vokse med en mer fullstendig, dypere og klarere kunnskap om Ham. 
De enkle sannhetene i dette heftet, kan gjøre deg til en vinner i alle situasjoner og omstendigheter du møter. 

Forfatter: MICHALE LANDSMAN

Tema: HJELPETJENESTER 

 
Guds ord om guddommelig helbredelse

Når jeg betjener med helbredelse, legger jeg hendene på de syke i lydighet mot den åndelige loven «kontakt og overføring» – mine henders kontakt overfører Guds helbredende kraft inn i kroppene deres for å gjøre om det som Satan har satt i verk og for å få i stand en helbredelse i dem så de kan bli helbredet (Markus 16,18; Apostelgjerningene 19,11-12).
Når jeg er bevisst på at Guds helbredende kraft har gått inn i dem, sier jeg: «Der er det.» 
Det er så langt jeg kan ta mennesker. Det er der mitt ansvar slutter og deres begynner.
STUDIEHEFTE!

Forfatter: KENNETH E. HAGIN 

 
Be din familie inn i Guds familie

Mange kristne lengter etter å se at deres kjære blir født inn i Guds familie. Men de vet egentlig ikke hvordan de kan hjelpe dem åndelig. DU KAN GJØRE DET. Ordet vil stå for prøven dersom du vet hvordan det skal brukes. Du kan få Gud til å virke for deg, men det er visse ting du må lære før du kan gjøre det. Det er også ting du må gjøre for at det skal oppfylles.
Det er to måter å lære Guds Ord på. Den første er å se Ordet, og den andre er å høre Ordet. Jeg kaller disse to kanaler ’’Stereosystemet for å få Guds Ord inn i oss’’. En definisjon av ordet stereo, er forsterket. Derfor er stereoforståelse en ’’forsterket forståelse’’.
Vi vet at troen kommer ved å høre Guds Ord og ikke ved å se det. Paulus sier i Romerne 10:17 «Så kommer da troen av det budskapet en hører, og budskapet kommer av Kristi Ord». 

Forfatter: DAVID INGLES

Tema: EVANGELISERING - GUDS FAMILIE 

 

×Tips en venn

Jesus har gjort mirakler og helbredelse enkelt for oss Jesus har gjort mirakler og helbredelse enkelt for oss Agape Forlag

Send tipset til (din venns e-postadresse)

Din e-postadresse (IP: 34.238.189.171)

Din kommentar (valgfritt)
Minst et par ord, dersom du skriver noe

Sender, vennligst vent ..  Avbryt