Har du noen gang lurt på om mirakler virkelig skjer i dag?
Trenger du eller en av dine kjære et mirakel eller helbredelse? Er du lei av å være lei? Eller ønsker du bare å bli mer trygg i troen?

Gud er en god Gud, og Hans kraft er levende og virksom i verden i dag. Det er Hans vilje at alle skal bli helbredet, og at mirakler skal være en dagligdags opplevelse i livet vårt. Og ikke nok med det, mirakler er enkelt for Ham - det er ingen sak for Jesus! Hans mirakelskapende kraft er tilgjengelig i dag, og Han holder ikke tilbake for noen!

Du trenger ikke en spesiell salvelse eller gave for å få tilgang til den livgivende kraften fra Gud. Guds kraft er til frelse for hver den som tror! ’Jesus har gjort mirakler og helbredelse enkelt for oss’ er en overflod av den kunnskapen som kommer rett fra Guds Ord til deg. Det vil sette deg i stand til å «skru på bryteren» til din tro og motta alt Gud har for deg.

  • 978-82-7689-400-4 EAN
  • 373 Produktnummer
  • Agape Forlag Leverandør
  • Pocket Format
  • 2019 Produksjonsår

Har du noen gang lurt på om mirakler virkelig skjer i dag?
Trenger du eller en av dine kjære et mirakel eller helbredelse? Er du lei av å være lei? Eller ønsker du bare å bli mer trygg i troen?

Gud er en god Gud, og Hans kraft er levende og virksom i verden i dag. Det er Hans vilje at alle skal bli helbredet, og at mirakler skal være en dagligdags opplevelse i livet vårt. Og ikke nok med det, mirakler er enkelt for Ham - det er ingen sak for Jesus! Hans mirakelskapende kraft er tilgjengelig i dag, og Han holder ikke tilbake for noen!

Du trenger ikke en spesiell salvelse eller gave for å få tilgang til den livgivende kraften fra Gud. Guds kraft er til frelse for hver den som tror! ’Jesus har gjort mirakler og helbredelse enkelt for oss’ er en overflod av den kunnskapen som kommer rett fra Guds Ord til deg. Det vil sette deg i stand til å «skru på bryteren» til din tro og motta alt Gud har for deg.
Les mer

Velg antall  

Produktbeskrivelse

 

Carlie Terradez

Om Carlie Terradez

Carlie Terradez har undervist tusenvis av mennesker om hvordan de skal be for syke og motta helbredelse for seg selv. Hun har selv opplevd å bli helbredet for epilepsi og alvorlige allergier, og hun har sett datteren sin helbredet for en livstruende sykdom. Carlies tjeneste strekker seg over mange land, hvor hun bringer Guds helbredende gave ut til verden.

 

Guddommelig utfrielse

De fleste troende elsker Kristus, men på grunn av mangel på kunnskap, lever fortsatt mange i fangenskap av fienden. Demoniske ånder er den viktigste årsaken til mange følelsesmessige, åndelige og fysiske problemer vi sliter med i vår tid. Løsningen på dette problemet, som du vil oppdage i denne boken, er den dyrebare befrielsen Jesus kjøpte for oss.


Gjennom bibelske eksempler, sine egne personlige erfaringer og mektige vitnesbyrd av mennesker som har blitt befridd, viser apostel Guillermo Maldonado deg tydelig at utfrielse er en del av det ferdige verket på korset, der Jesus vant krigen mot synd, sykdom, død og alt annet fienden vil prøve seg med.


Enten du trenger utfrielse eller har et ønske om å bidra til å sette andre fri, gir ’Guddommelig utfrielse’ løsninger for å bekjempe fienden, slik at du kan nyte fred, frihet og et fruktbart liv. 

 
Mennesket vs. Guds herlighet

Det å operere i det overnaturlige skulle være en dagligdags opplevelse for alle troende. På samme måte som det å lese Bibelen, lovsynge og tilbe Gud. Denne boken vil åpenbare for deg Guds muligheter til å komme inn i denne vandringen. Boken vil gi deg nye ’linser’ slik at du kan se hva som er mulig for deg i den åndelige verden. Begi deg ut på denne reisen av mirakler. Tar du utfordringen? 

 
Det er overnaturlig

LA DET OVERNATURLIGE BLI NATURLIG!

Guddommelige møter med det overnaturlige – tegn, under, mirakler, helbredelser og Den Hellige Ånds gaver – burde være normalt blant de som følger Jesus! Likevel er det mange av Messias’ etterfølgere som er trette, kjeder seg og har en åndelig hunger. De er desperate etter noe sterkt og livsforvandlende.
Det finnes en intimitet med Gud som få av oss har opplevd, og som bare venter på oss! Sid Roth er programleder for TV-programmet It’s Supernatural [Det er overnaturlig!] Han har gitt sitt liv til å undervise mennesker om hvordan de skal leve ut en livsstil hvor mirakler er vanlig kost, bønnesvar er det normale, og hverdagsmennesker får kraft til å demonstrere Guds rike og oppfylle sin guddommelige hensikt.
Det er overnaturlig! er et produkt av intervjuer Sid har foretatt i løpet av 40 år med noen av verdens mest respekterte ledere som vandrer i Guds overnaturlige kraft.  

 
En bok for ungdom

Ideell for enkeltlesning og bruk i grupper

VENNSKAP OG FORHOLD
* Spørsmål ekte venner burde stille hverandre
* Grunner til å si nei til sex før ekteskapet
* 7 måter å unngå sex før ekteskapet på

SKOLE
* 4 ting å lære på skolen som ingen underviser om
* 7 nøkler til å huske det du studerer

SELVRESPEKT
* 5 måter å bli populær på uten å miste ryktet
* 4 typer frykt du må overvinne hver dag
* 6 ting du må tro om deg selv

PENGER
* 6 forretningsideer du kan starte med som tenåring
* 4 grunner til at du vil få mer når du gir

AUTORITET
* 5 ting du ikke bør angre på resten av livet

SUKSESS
* 7 mål å nå før du er 18
* 5 gode vaner som vil gjøre deg til en vinner 

 
Vandre i tro

I både Det gamle og Det nye testamente ser vi eksempler på hvordan Guds folk kunne gjøre store gjerninger ved å legge handling til sin tro. Store mirakler ble utført av ydmyke mennesker som handlet på Guds ord med enkel tro.
En av de beste definisjonene på tro er: Hvis du tror, vil du handle. Hvis du tror Guds ord, vil du handle som om det var sant. «Tro er full tillit til det en håper på, overbevisning om det en ikke ser".(Heb 11:1). Tro er tillit til det en håper på.
Oppskriften på tro i aksjon kan anvendes når man tar imot dåpen i Den Hellige Ånd, på samme måte som når man tar imot alle Guds gaver.
STUDIEHEFTE!

Forfatter: KENNETH E. HAGIN 

 
Autoriteten til den troende

Den kontroversielle temaet om den troendes autoritet i Kristus, er mye diskutert i kirken i dag.
Andrew Wommack, internasjonalt kjent bibellærer, bringer et friskt perspektiv på dette viktige åndelige emnet som kan utfordre alt du har lært, inkludert:
Ved å grave i Skriften, avslører Andrew den åndelige betydningen av valgene dine, ord og handlinger og hvordan de påvirker din evne til å stå imot angrepene fra Satan og å motta Guds beste. Oppdag den mektige sannheter bak sann åndelig autoritet og begynner å se virkelige resultater.

Forfatter: ANDREW WOMMACK

Tema: AUTORITET 

 
Lær deg gleden ved bønn

Denne boken har revolusjonert bønnelivet til mange mennesker. Her vil du lære hvordan du kan ta en time til bønn hver dag, og kjenne stor glede ved det. 

Forfatter: LARRY LEA

Tema: BØNN - DISIPLIN 

 
Åpne himmelens porter

Føles dine bønner, lovprisning og tilbedelse noen ganger som rutine? Uker eller måneder kan passere uten manifestasjon av noe økonomisk, åndelig eller personlig gjennombrudd.
I denne boken viser Perry Stone deg hvordan du frigjør strømmer av himmelens velsignelser gjennom både Guds åpenbaring og inngripen av engler. Med kraftfulle eksempler fra livet til bibelske personer og aktuelle eksempler fra sitt eget liv, avslører han følgende:
* Tolv sannheter han lærte av de største bønnekriger
* Nøklene til å gjenkjenne himmelens porter
* Hva du bør gjøre når Gud sier nei eller svaret drøyer
* Syv åndelige lover du må følge for bønnesvar
 Du trenger ikke å være bundet av frustrasjon over ubesvarte bønner og et mirakelløst liv. Guds ønske å møte dine behov, og ønsker å helle ut sin overflod av velsigner – som er en del av Hans pakt med deg.
EMNE: PROFETISK - HIMMELEN!

Forfatter: PERRY STONE 

 
Adgang til det guddommelige

Denne boka viser deg hvordan du kan leve på en overnaturlig måte, møte Gud og oppleve radikal profetisk ledelse. Du står i døråpningen til større dimensjoner i Ånden. Dagligdags levemåte er ikke noe for deg, og en utvannet åpenbaring er ikke din arv.
Du kan bli ledet på en effektiv måte av Den Hellige Ånd. Du kan kjenne og skjelne Guds vilje for livet ditt. Du kan virke i enorme mirakler og enorm autoritet. Du kan motta og vandre i mer.
Det overnaturlige livet er for deg! 

 
Bønnens hemmelighet

I det første kapittelet i “Bønnens hemmelighet”, deler Kenneth E. Hagin med seg av den store åpenbaringen Gud gav ham som førte til at hans  eldre bror ble frelst. Hagin hadde bedt oppriktig og inderlig for sin bror i årevis – men åpenbart uten resultater. 
Etter å ha brukt “Bønnens hemmelighet”, viste Gud ham at hans bror ville bli frelst innen et visst antall dager. Denne “Bønnens hemmelighet”, har du også mulighet til å benytte deg av for å få vunnet dine kjære. 

Forfatter: KENNETH E. HAGIN

Tema: BØNN - FORBØNN 

 
Det normale kristenliv

Hva er et normalt kristenliv? Det er et spørsmål vi gjør vel i å overveie. Vårt studium vil vise at det er noe helt annet enn det en gjennomsnittskristen lever. Ser vi på de krav Guds Ord stiller, for eksempel i Bergprekenen, vil vi kanskje tvile på om noen annen enn Jesus selv i det hele tatt har levd et normalt kristenliv. Men har Jesus levd et slikt liv, så er også det svaret på spørsmålet vårt.
I Galaterne 2,20 gir Paulus en definisjon av kristenlivet: «Jeg lever ikke lenger selv, men Kristus lever i meg». Apostelens prinsipp gjelder ikke bare for spesielle og særegne individer, men vi tror han dermed har presentert Guds plan og mønster for hver eneste troende. Det hele rommes altså i disse få ordene: «Jeg lever ikke lenger selv, men Kristus lever i meg».

Forfatter: WATCHAM NEE 

 
Kjøpt fri fra sykdom, fattigdom og død

Sjelden har de ’gode nyheter’ blitt tolket så mesterlig som i Kenneth E. Hagins hefte; Kjøpt fri fra fattigdom, sykdom og død. Den tekst som Kenneth E. Hagin har brukt, er Galaterbrevet 3:13-14.
Her viser han oss hvordan Jesus Kristus kjøpte oss fri fra den gammeltestamentlige forbannelse og åpnet veien til Abrahams velsignelser, fremgang, helse og all Åndens velsignelse. Enhver troende trenger å bli godt fundamentert i undervisningen om forsoningen.

Forfatter: KENNETH E. HAGIN

Tema: BØNN - FORBØNN 

 
Guds ord om guddommelig helbredelse

Når jeg betjener med helbredelse, legger jeg hendene på de syke i lydighet mot den åndelige loven «kontakt og overføring» – mine henders kontakt overfører Guds helbredende kraft inn i kroppene deres for å gjøre om det som Satan har satt i verk og for å få i stand en helbredelse i dem så de kan bli helbredet (Markus 16,18; Apostelgjerningene 19,11-12).
Når jeg er bevisst på at Guds helbredende kraft har gått inn i dem, sier jeg: «Der er det.» 
Det er så langt jeg kan ta mennesker. Det er der mitt ansvar slutter og deres begynner.
STUDIEHEFTE!

Forfatter: KENNETH E. HAGIN 

 
Guds garanti for et gjeldfritt liv

Hvis det at du trofast betaler dine månedlige avdrag, måned etter måned, ville få deg ut av gjeld, hvorfor er du da ikke gjeldfri i dag?
Hvis du har gjeld, er det best du følger nøye med i det Guds Ånd har å si deg i denne boken! Det er en herskende ånd som bare har til hensikt å gjøre deg til trell.

Forfatter: JOHN AVANZINI

Tema: ØKONOMI - PENGER 

 
Følger du Guds plan?

"Noen fordreier det du sier, fører det ut i overdrivelser og villfarelse og skaper forvirring i Kristi legeme. Det vil sikkert være de som leser denne boken, som tar ting ut av sin sammenheng og ender i villfarelse. Men uansett skal ikke villedede mennesker, som lett farer vill, hindre oss i å flyte med i det som er bibelsk og rett. Det burde ikke hindre oss i å flyte med i det den Hellige Ånd vil lære Kristi legeme i demte tid. J eg tror at de som har ører å høre med vil høre hva Anden sier til
Menigheten i denne tid. De vil samarbeide med ham forat Guds verk skal bli synlig, det som vi i vårt hjerte lengter etter".

Forfatter: KENNETH E. HAGIN

Tema: LEDELSE 

 
Himmelsk såkorn

BE DE BØNNENE SOM GUD ØNSKER Å BESVARE!



Tim Sheets er en apostel, pastor og forfatter bosatt i sørvestlige Ohio. Er utdannet ved Christ for the
Nations Institute i Dallas, Texas. Han returnerte til Ohio i 1979 for å bli pastor i The Oasis Church i
Middletown. Hans visjon er å reise opp mennesker som helhjertet vil presentere Kirken på jorden og
evangelisere verden lidenskapelig.

Ordene vi taler i bønn er som åndelige frø. På samme måte som planting av frø i bakken produserer
en høst, kan du lære å be på en måte som planter himmelens velsignelser her på jorden.

Tim Sheets deler en åpenbarende ny dimensjon som vil ta ditt bønneliv til kraftige nye dimensjoner.
Tal ord i tro og bruk ordene som himmelen lengter etter å høre!


Gjør deg klar til å:

* Be med autoritet: Lær hvordan dine bønner og proklamasjoner er overnaturlige krefter i den
usynlige sfære.

* Be med tillit: Tal dine ord i overensstemmelse med Gud.

* Be med forventning: Vær en medarbeider med himmelen slik at du kan forvandle ditt liv, familie,
kirke og region for Guds rike.



LÆR HVORDAN DU KAN AKTIVERE GUDS TIDLØSE STRATEGI FOR SEIER, VELSIGNELSE OG
VEKKELSE VED Å BEPLANTE HIMMELEN MED BØNNER!



Forfatter: TIM SHEETS 

 

×Tips en venn

Jesus har gjort mirakler og helbredelse enkelt for oss Jesus har gjort mirakler og helbredelse enkelt for oss Agape Forlag

Send tipset til (din venns e-postadresse)

Din e-postadresse (IP: 3.83.32.171)

Din kommentar (valgfritt)
Minst et par ord, dersom du skriver noe

Sender, vennligst vent ..  Avbryt