Vi mennesker har vanskelig for å forstå betydningen av en åndelig drøm eller et syn, for de inneholder ofte unike eller uvanlige symboler. Hvorfor bruker Gud ofte symboler og lar oss ikke få en enkel og likefram forståelse av hva som er tydningen? Hva betyr symbolene? Hvordan kan du vite om en nattlig opplevelse i søvne er fra Herren og ikke fantasi? 
I denne boken gir Perry Stone deg også blant annet svar på:
* Er min drøm virkelig fra Gud?
* Hvordan skiller jeg mellom typer av åndelige visjoner?
* Hvorfor har jeg mareritt eller urene drømmer? * Hva betyr mine drømmer om en kjær avdød?
Profetisk innsikt!

Forfatter: PERRY STONE

Tema: DRØMMER - SYNER - PROFETISK

  • 978-82-7689-188-8 EAN
  • 322 Produktnummer
  • Agape Forlag AS Leverandør
  • Pocket Format
  • 2012 Produksjonsår

Vi mennesker har vanskelig for å forstå betydningen av en åndelig drøm eller et syn, for de inneholder ofte unike eller uvanlige symboler. Hvorfor bruker Gud ofte symboler og lar oss ikke få en enkel og likefram forståelse av hva som er tydningen? Hva betyr symbolene? Hvordan kan du vite om en nattlig opplevelse i søvne er fra Herren og ikke fantasi? 
I denne boken gir Perry Stone deg også blant annet svar på:
* Er min drøm virkelig fra Gud?
* Hvordan skiller jeg mellom typer av åndelige visjoner?
* Hvorfor har jeg mareritt eller urene drømmer? * Hva betyr mine drømmer om en kjær avdød?
Profetisk innsikt!

Forfatter: PERRY STONE

Tema: DRØMMER - SYNER - PROFETISK
Les mer

Velg antall  

Produktbeskrivelse

Perry Stone

Om Perry Stone

Perry Stone er en bestselgende forfatter av flere bøker, inkludert ‘The Meal That Heals’, ‘Breaking the Jewish Code’, og ‘Forstå tydningen av drømmer og visjoner’ (som er på norsk). Han leder en av USAs raskest voksende organisasjoner; The Voice of Evangelism.
Som en internasjonal evangelist, har Perry Stone en BA i teologi fra Covenant Livet Christian College. Han bor i Cleveland, Tennessee, med sin kone, Pam, og deres to barn.

Åndelig krigføring

Med en djerv, proklamerende stilen, får du her hver dag en oppskrift på hvordan du kan konfrontere alle de demoniske festningsverkene som prøver å beleire din hverdag.
Dagens tekster er skrevet ut fra Guds ståsted, noe som gir deg kraft og visdom til å be for dine eller andres behov. 
Hver dag inneholder:
Mitt kall til åndelig kamp - visdom og rettledning fra Guds perspektiv på et bestemt emne for hver dag
Bønneerklæring - en skriftsted-basert bønn og en mulighet til å be spesifikk for andre
Ord fra Gud - et spesifikk bibelvers fokusert på dagens tema.
Boken er nå bare å få i pocketutgave!

Forfatter: JOHN EKHARDT

Innhold: GUDS TALE - ANDAKTSBOK 

 
Ekteskap, skilsmisse & gjengifte

Gjennom årene har det vært mye misforståelse i Menigheten når det gjelder emnet Ekteskap,
skilsmisse & gjengifte. Og som et resultat av det, har mennesker blitt såret, fordømt og forvirret.
Mange har lidd i stillhet. De har trodd at Gud er sint på dem eller at Gud er misfornøyd med dem, fordi de har gjort feiltrinn tidligere.
Men sannheten er at vår Himmelske Far er full av godhet og nåde. Han er ikke imot deg. Dine tidligere overtredelser eller feiltrinn, trenger ikke å holde deg borte fra å få oppfylt Guds guddommelige hensikt med ditt liv.

Forfatter: KENNETH E. HAGIN

Tema: EKTESKAP OG FAMILIELIV 

 
Daglig velsignelse (andaktsbok)

DIVERSE FORFATTERE
Denne boken byr på stor åndelig innsikt og veiledning fra Guds tjenere som står med Oral Roberts.
Stykkene som er skrevet av Oral Roberts, er hentet fra han tidligere publikasjon; A Daily Guide to Miracles.
Disse stykkene er det beste av det han publiserte gjennom hele 50 års tjeneste.
Nå har vi gleden av å kunne presentere deg disse enestående selvopplevde, gjennomprøvde erfaringer som vil være med å inspirere deg hver dag gjennom hele året.

Forfatter: ORAL ROBERTS MED FLERE

Innhold: ANDAKTSBOK 

 
Bønner som utretter mye

Bønn er ikke en religiøs form uten kraft. Den er effektiv og presis og bringer resultater. Gud våker over sitt ord for å fyllbyrde det.
Denne boken  vil hjelpe deg til å be mer effektivt for de enkelte behov du har. Boken inneholder salvede bønner hvor du kan selv velge å sette inn navnet på den/de som du ber for. Da vil du kunne be djervt og sterkt uten å lete etter de rette ordene.
I USA er dette en bestselger gjennom mange år. Anbefales!

Forfatter: GERALDINE COPELAND

Tema: BØNNER - KVINNER 

 
Åpne himmelens porter

Føles dine bønner, lovprisning og tilbedelse noen ganger som rutine? Uker eller måneder kan passere uten manifestasjon av noe økonomisk, åndelig eller personlig gjennombrudd.
I denne boken viser Perry Stone deg hvordan du frigjør strømmer av himmelens velsignelser gjennom både Guds åpenbaring og inngripen av engler. Med kraftfulle eksempler fra livet til bibelske personer og aktuelle eksempler fra sitt eget liv, avslører han følgende:
* Tolv sannheter han lærte av de største bønnekriger
* Nøklene til å gjenkjenne himmelens porter
* Hva du bør gjøre når Gud sier nei eller svaret drøyer
* Syv åndelige lover du må følge for bønnesvar
 Du trenger ikke å være bundet av frustrasjon over ubesvarte bønner og et mirakelløst liv. Guds ønske å møte dine behov, og ønsker å helle ut sin overflod av velsigner – som er en del av Hans pakt med deg.
EMNE: PROFETISK - HIMMELEN!

Forfatter: PERRY STONE 

 
Dyret slippes løs

Det er en urovekkende stemning hengende som stormskyer over verden. Hvorfor er det så mye omveltning på så mange nivåer? Hvor er verden på veg, og hvor går ferden? Hvem vil dukke opp fra nasjonene som en utvalgt leder?
I tider med usikkerhet, ønsker du å vite at ting er under kontroll, og skjer som planlagt.
I boken ‘Slipp fri Dyret’, demonstrerer Perry Stone hvordan bibelske profetier spiller inn på verdens scene i dag. I denne informative og profetisk gripende bok, vil du oppdage . . .
* De bibelske profetier og islamske tradisjoner som begge peker på et kommende rike og en global diktator som vil få et grep på verden!
* Hvilke globale bekymringer som vil bli satt i scene for disse avsluttende hendelsene!
* At Gud har – som Han alltid har hatt – full kontroll midt oppe I det som skjer!

Forfatter: PERRY STONE

Tema: DRØMMER - SYNER - PROFETISK 

 
Helbrede de syke

«Helbrede de syke» har over hele verden vært regnet som det 20. århundredes klassiker om guddommelig helbredelse.
T. L. Osborn har sett resultater av Jesu Kristi oppstandelseskraft, og mirakuløse helbredelser blant store skarer av mennesker verden over.
Tusener er blitt helbredet ved å lese DENNE BOKEN!
Mange tusener har opplevd helbredelse for sine legemer når de har handlet på de sannheter som de har lært ved å lese «Helbrede de syke».
Boken har vært utgitt tidligere på forskjellige forlag. 
Alle har sett viktigheten av at denne boken er tilgjengelig for mennesker som vil lære mer om guddommelig helbredelse.

Forfatter: T. L. OSBORNE

Tema: HELBREDELSE 

 
Et plutselig møte med himmelen

Himmelen er et høyst virkelig sted. Den er ofte blitt framstilt som et sted der alle sitter på luftige skyer og spiller harpe hele evigheten. Men ifølge Guds ord er dette bildet langt fra sannheten. Så hvordan er egentlig himmelen?
I denne boken forteller Jesse Duplantis om flere begivenheter han har opplevd i sitt forhold til Gud - hendelser som han kaller nærkontakt av det guddommelige slaget. En av disse hendelsene er hans reise til himmelen i 1988. Han forteller om de vidunderlige tingene Herren har på lager for oss, både i himmelen og her på jorden.
«Jeg tror at om mennesker kunne se de skattene som Gud har på lager for dem i himmelen, ville de ikke ha så store vanskeligheter med å forstå at det er Guds vilje å gjøre dem framgangsrike og helbrede dem her på jorden . . .  Alt du kunne tenke deg, alt du kunne ønske her på jorden, er allerede blitt gitt deg der.»

Forfatter: JESSE DUPLANTIS

Tema: HIMMELEN 

 
Et mirakuløst liv

Åpne dine øyne til miraklene som skjer rundt deg. I ‘Et mirakuløst liv’ deler Bruce Van Natta de miraklene som han har opplevd. Her kan du lese om englene som ble sendt for å redde livet hans etter en ulykke som gjorde at han ble knust under en semitrailer, sammen med de mirakuløse historiene av andre som vil vise deg hvordan du kan oppleve det overnaturlige i din hverdag.
Du vil bli overrasket når du leser om at mirakler finner sted i dag, sanne historier som høres ut som de kom rett ut av Bibelen. Blinde øyne og døve ører blir åpnet, svulster forsvinner, demoner blir kastet ut, og fanger blir satt fri fra hjertesorg, smerte, depresjon og frykt. Gud har skapt deg til å leve en mirakuløst liv med Ham, og disse trosoppbyggende historiene, støttet av bibelske referanser, vil motivere deg til seier.

Forfatter: BRYCE VAN NATTA

Innhold: MIRAKLER 

 
Gud er ikke nok - Han er mer enn nok

Jeg vet ikke hvordan det er med deg, men jeg ber om at jeg også kan fatte det! Bare tanken på bredden, lengden, dybden og høyden av Guds kjærlighet sprenger våre tanker! Det finnes ikke ord nok i noe språk til å beskrive Guds kjærlighet! Hvorfor? Fordi Gud er kjærlighet. Bare tenk på det et øyeblikk! Gud og Hans kjærlighet er en og samme ting. Gud er kjærlighet! Det er mektige saker!

Forfatter: JESSE DUPLANTIS

Tema: GUD ER NOK 

Veil.pris: 169 NOK

Tilbudspris: 69 NOK

Du sparer: 100 NOK

 
God morgen Hellige Ånd!

I denne boken introduserer Benny Hinn oss for Den Hellige Ånd. At denne boken har fylt et behov, er ganske tydelig. Den har solgt over 3 millioner eks. av engelsk utgave. Norsk utgave er nå trykket over 12.000 eks. «Det var tre dager før jul i 1973. Solen stod likevel opp denne kalde og tåkete morgenen i Toronto. Plutselig var Han der. Den Hellige Ånd kom inn i rommet mitt. Han var like virkelig for meg den morgenen, som boken du nå holder i hånden. De følgende åtte timene hadde jeg en helt utrolig opplevelse med Den Hellige Ånd. Den forandret retningen for hele livet mitt.
Tårer av undring og glede strømmet nedover kinnene mine da jeg åpnet Bibelen, og Han gav meg svar på mine spørsmål. Det var som om rommet mitt var blitt løftet opp i det himmelske. Og jeg hadde bare lyst til å bli der for evig. Jeg hadde akkurat fylt 21 år, og dette besøket var den beste fødselsdagsgaven eller julegaven jeg noen gang hadde fått».

Forfatter: BENNY HINN

Innhold: DEN HELLIGE ÅND 

 
Følger du Guds plan?

"Noen fordreier det du sier, fører det ut i overdrivelser og villfarelse og skaper forvirring i Kristi legeme. Det vil sikkert være de som leser denne boken, som tar ting ut av sin sammenheng og ender i villfarelse. Men uansett skal ikke villedede mennesker, som lett farer vill, hindre oss i å flyte med i det som er bibelsk og rett. Det burde ikke hindre oss i å flyte med i det den Hellige Ånd vil lære Kristi legeme i demte tid. J eg tror at de som har ører å høre med vil høre hva Anden sier til
Menigheten i denne tid. De vil samarbeide med ham forat Guds verk skal bli synlig, det som vi i vårt hjerte lengter etter".

Forfatter: KENNETH E. HAGIN

Tema: LEDELSE 

 
Fornyet i Hans nærvær

Jesus kaller de som hungrer etter rettferdighet for salige. Bare et kort øyeblikk i Hans nærvær, bringer salig befrielse. I det øyeblikket av berøring, blir byrdene løftet av og all skyld forsvinner. Det gir en opplevelset av tilfredshet.
I denne boken “”Fornyet i Hans nærvær’’, tar Lynne Hammond deg med inn i Guds nærvær. Lynne er en av vår tids mest anerkjente bønneledere, og hun gjør forbindelsen tilgjengelig mellom Guds nærvær og Hans ledelse for ditt liv.

Forfatter: LYNN HAMMOND

Tema: TILBEDELSE 

 
Hva bibelen sier om demoner og onde ånder

Denne boken handler om djevelen, demoner og demonisk aktivitet. De første to kapitlene omhandler Satans eller Lucifers opprinnelse og fall. Hvor kom Satan fra? Er det mulig at han en gang hersket over et rike på jorden? 
I Efeserne 6,12 står det: «For vår kamp er ikke mot kjøtt og blod, men mot makter og åndskrefter,
mot verdens herskere i dette mørket, mot ondskapens åndehær i himmelrommet.» 
Alt på denne jorden – hvert menneske, hver skapning – blir dominert, hersket over eller influert fra den usynlige verden. 
Hvor kom disse åndene opprinnelig fra? 
Først av alt er djevelen og demonene falne skapninger. 

Forfatter: KENNETH E. HAGIN

Tema: SATAN - SEIER I ÅNDEVERDENEN 

 
Jerusalem nedtelling

John Hagee klargjør djervt grunnen til at radikale Islamitter og Israel ikke kan bo fredfullt sammen.

Likeså inspirerer Hagee oss til å forstå hvorfor kristne over hele verden må støtte Israel.

«De nasjoner som er på linje med Guds hensikt, vil motta Hans velsignelse.         

De som følger den motsatte hensikten som Gud har, vil motta Guds dom uten sidestykke»

Forfatter: JOHN HAGEE

Tema: ISRAEL 

 
Bibelleseplan

Les hele Bibelen på ett år, eller ta en måneds leseplan. Alt i denne boken.
Skriftlesning fra Det nye og Det gamle Testamentet for hver dag. 

 
Livet i Ordet

På sin varme og personlige måte oppmuntrer og viser Joyce Meyer oss hvordan vi kan styrke kvaliteten på våre liv. Hun begynner med en av de mest grunnleggende sannheter alle kristne, ung som eldre, må lære seg å forstå – Gud elsker oss, og Han har forberedt kun det beste for hver og en av oss.
I denne eksklusive boken, vil du finne over 100 utvalgte daglige andakter. Hver og en inneholdende utvalgte skriftsteder og praktiske forklaringer. 
ANDAKTSBOK!

Forfatter: JOYCE MEYER 

Veil.pris: 259 NOK

Tilbudspris: 229 NOK

Du sparer: 30 NOK

 
Vær ikke bekymret for noe

Vanskelige tider, prøvelser og trengsel er en del av livet i denne verden.
Men Gud har vist oss hvordan vi skal nyte fred som en del av dagliglivet. 
Vi kan velge å enten la oss tynge ned av bekymring og engstelse, eller å leve i den freden og gleden som Faderen hadde tenkt.
I ’Vær ikke bekymret for noe’ underviser forfatteren Joyce Meyer oss om hvordan vi skal ta til oss av Guds fred midt i negative omstendigheter, i stedet for å reagere med å bli anspent og full av frykt, slik mange mennesker i verden gjør. Hun åpenbarer egenskapene til den fred Jesus beskriver
i Johannes 4,27 – en fred som er forskjellig fra alt verden kjenner til – og hvordan den kan fylle hvert område av ditt liv.

Forfatter: JOYCE MEYER

Innhold: SINNET / TANKEBYGNINGER 

 

×Tips en venn

Vær ikke bekymret for noe Vær ikke bekymret for noe Agape Forlag AS

Send tipset til (din venns e-postadresse)

Din e-postadresse (IP: 54.90.92.204)

Din kommentar (valgfritt)
Minst et par ord, dersom du skriver noe

Sender, vennligst vent ..  Avbryt