Føles dine bønner, lovprisning og tilbedelse noen ganger som rutine? Uker eller måneder kan passere uten manifestasjon av noe økonomisk, åndelig eller personlig gjennombrudd.
I denne boken viser Perry Stone deg hvordan du frigjør strømmer av himmelens velsignelser gjennom både Guds åpenbaring og inngripen av engler. Med kraftfulle eksempler fra livet til bibelske personer og aktuelle eksempler fra sitt eget liv, avslører han følgende:
* Tolv sannheter han lærte av de største bønnekriger
* Nøklene til å gjenkjenne himmelens porter
* Hva du bør gjøre når Gud sier nei eller svaret drøyer
* Syv åndelige lover du må følge for bønnesvar
 Du trenger ikke å være bundet av frustrasjon over ubesvarte bønner og et mirakelløst liv. Guds ønske å møte dine behov, og ønsker å helle ut sin overflod av velsigner – som er en del av Hans pakt med deg.
EMNE: PROFETISK - HIMMELEN!

Forfatter: PERRY STONE

  • 978-82-7689-196-9 EAN
  • 328 Produktnummer
  • Agape Forlag AS Leverandør
  • Pocket Format
  • 2013 Produksjonsår

Føles dine bønner, lovprisning og tilbedelse noen ganger som rutine? Uker eller måneder kan passere uten manifestasjon av noe økonomisk, åndelig eller personlig gjennombrudd.
I denne boken viser Perry Stone deg hvordan du frigjør strømmer av himmelens velsignelser gjennom både Guds åpenbaring og inngripen av engler. Med kraftfulle eksempler fra livet til bibelske personer og aktuelle eksempler fra sitt eget liv, avslører han følgende:
* Tolv sannheter han lærte av de største bønnekriger
* Nøklene til å gjenkjenne himmelens porter
* Hva du bør gjøre når Gud sier nei eller svaret drøyer
* Syv åndelige lover du må følge for bønnesvar
 Du trenger ikke å være bundet av frustrasjon over ubesvarte bønner og et mirakelløst liv. Guds ønske å møte dine behov, og ønsker å helle ut sin overflod av velsigner – som er en del av Hans pakt med deg.
EMNE: PROFETISK - HIMMELEN!

Forfatter: PERRY STONE
Les mer

Velg antall  

Produktbeskrivelse

Perry Stone

Om Perry Stone

Perry Stone er en bestselgende forfatter av flere bøker, inkludert ‘The Meal That Heals’, ‘Breaking the Jewish Code’, og ‘Forstå tydningen av drømmer og visjoner’ (som er på norsk). Han leder en av USAs raskest voksende organisasjoner; The Voice of Evangelism.
Som en internasjonal evangelist, har Perry Stone en BA i teologi fra Covenant Livet Christian College. Han bor i Cleveland, Tennessee, med sin kone, Pam, og deres to barn.

Vandre i tro

I både Det gamle og Det nye testamente ser vi eksempler på hvordan Guds folk kunne gjøre store gjerninger ved å legge handling til sin tro. Store mirakler ble utført av ydmyke mennesker som handlet på Guds ord med enkel tro.
En av de beste definisjonene på tro er: Hvis du tror, vil du handle. Hvis du tror Guds ord, vil du handle som om det var sant. «Tro er full tillit til det en håper på, overbevisning om det en ikke ser".(Heb 11:1). Tro er tillit til det en håper på.
Oppskriften på tro i aksjon kan anvendes når man tar imot dåpen i Den Hellige Ånd, på samme måte som når man tar imot alle Guds gaver.
STUDIEHEFTE!

Forfatter: KENNETH E. HAGIN 

 
Den Hellige Ånd og Hans gaver

Dette er en studiebok på lik linje med «Bibelsk bønn».
Boken er inndelt i 24 deler og avsluttes med spørsmål laget for selvstudie. Boken er i A5.
 
«Når det gjelder Åndens gaver, brødre, vil jeg ikke la være å gi dere kunnskap om dem.» 1. Kor 12:1

Forfatter: KENNETH E. HAGIN

Tema: DEN HELLIGE ÅND 

 
Guds medisin

I margen på en god engelsk studiebibel er den siste linjen gjengitt: « . . . og MEDISIN for hele deres legeme.» Gud er interessert i at vi skal bli helbredet hvis vi er syke. Han er også interessert i å bevare oss friske. Gud har gitt oss et middel til vår helbredelse og helse – Guds Medisin.
Hva slags middel er det? Hvilke rettigheter har vi? Hva tilhører oss egentlig når det gjelder legemlig helbredelse og helse? Hvordan kan vi få fastslått hva som er garantert oss?
Det fins bare en vei. Gjennom at vi kontinuerlig, omhyggelig, flittig, ærbødig og under bønn studerer Guds Ord.
Jeg ble født syk. Jeg hadde ikke en normal barndom. Aldri sprang og lekte jeg som andre barn. Jeg hadde aldri en god natts søvn før jeg ble 17 år. Som et lite barn, og senere som tenåring, satt jeg og så meg rundt med åpen munn og lengtende øyne og betraktet de tingene vanlige barn kunne gjøre. 

Forfatter: KENNETH E. HAGIN 

 
Til forsvar for Israel

Etter tjueseks år med støtte til staten Israel og det jødiske folk, oppfordret pastor John Hagee over fire hundre av de mest framtredende evangeliske lederne i USA til å danne Christians united for Israel, og i dag er dette en landsomfattende organisasjon som teller millioner av mennesker. De støtter Israel og det jødiske folket, og oppfyller på den måten ordene i profeten Jesajas bok.

Forfatter: JOHN HAGEE

Tema: ISRAEL 

 
Dyret slippes løs

Det er en urovekkende stemning hengende som stormskyer over verden. Hvorfor er det så mye omveltning på så mange nivåer? Hvor er verden på veg, og hvor går ferden? Hvem vil dukke opp fra nasjonene som en utvalgt leder?
I tider med usikkerhet, ønsker du å vite at ting er under kontroll, og skjer som planlagt.
I boken ‘Slipp fri Dyret’, demonstrerer Perry Stone hvordan bibelske profetier spiller inn på verdens scene i dag. I denne informative og profetisk gripende bok, vil du oppdage . . .
* De bibelske profetier og islamske tradisjoner som begge peker på et kommende rike og en global diktator som vil få et grep på verden!
* Hvilke globale bekymringer som vil bli satt i scene for disse avsluttende hendelsene!
* At Gud har – som Han alltid har hatt – full kontroll midt oppe I det som skjer!

Forfatter: PERRY STONE

Tema: DRØMMER - SYNER - PROFETISK 

 
Hvordan tyde drømmer og syner

Vi mennesker har vanskelig for å forstå betydningen av en åndelig drøm eller et syn, for de inneholder ofte unike eller uvanlige symboler. Hvorfor bruker Gud ofte symboler og lar oss ikke få en enkel og likefram forståelse av hva som er tydningen? Hva betyr symbolene? Hvordan kan du vite om en nattlig opplevelse i søvne er fra Herren og ikke fantasi? 
I denne boken gir Perry Stone deg også blant annet svar på:
* Er min drøm virkelig fra Gud?
* Hvordan skiller jeg mellom typer av åndelige visjoner?
* Hvorfor har jeg mareritt eller urene drømmer? * Hva betyr mine drømmer om en kjær avdød?
Profetisk innsikt!

Forfatter: PERRY STONE

Tema: DRØMMER - SYNER - PROFETISK 

 
Gode nyheter til de syke

Religion har sagt at sykdom er Guds straff eller tukt. 
Hvor ofte hører vi ikke folk si: «Det er nok en mening med det.» «Det er nok noe du skal ha.» Hvor befriende det da er å oppdage at den Jesus som har betalt vår gjeld også «tok bort våre plager og bar våre sykdommer.» (Matt 8:17). Den samme Jesus som sa: «Dine synder er tilgitt,» Han sa også: «Stå opp, ta båren din og gå hjem!» Det er dette som er GODE NYHETER TIL DE SYKE!

Forfatter: ÅGE ÅLESKJÆR

Innhold: HELBREDELSE 

 
Kristen filosofi

Alle ser på livet gjennom et filter. Bibelen kaller det din filosofi. Det er måten du tenker på, og den styrer utfallet av ditt liv.
Spør deg selv: Tror du at Bibelen er det ufeilbarlige og inspirerte Guds Ord? Tror du at det bare er én vei til Gud?
Er Gud god eller dømmende? Er det Han som kontrollerer ditt bestemmelsessted eller er det opp til deg?
Svarene på disse spørsmålene og mange andre, vil bestemme din filosofi. Da vil denne filosofien, påvirke måten du ser på mange sosiale spørsmål, som skapelse,evolusjon, abort og homoseksualitet.
Kristen filosofi henvender seg til måten vi tenker på, eller burde tenke på i overensstemmelse med Guds Ord.
Den viser hvordan kristen filosofi kan brukes på en praktisk måte til å gi svar på spørsmålene som vi møter i vår kultur. Den vil forandre på måten du betrakter verden på for alltid. 

 
100 måter å forenkle ditt liv

«De fleste mennesker lever et komplisert liv. De er frustrerte, forvirrede og utbrente. Men jeg har gode nyheter til deg: Du trenger ikke å ha det på den måten. Du kan leve et forenklet liv! Et liv preget av fred, glede, tilfredshet og fruktbarhet. Men, om vi ikke er konsentrerte og fokuserte på den enkle måten å løse problemet, er det lett å falle tilbake til det kompliserte igjen.
Livet kan ikke oppleves enkelt om vi ikke tilnærmer oss alle utfordringer på en enkel måte. Det er vår holdning til enhver utfordring som avgjør hvor lett eller vanskelig og komplisert situasjonen vil bli.
La meg dele med deg 100 måter du kan forenkle ditt liv og som igjen vil forøke din livsglede».

Forfatter: JOYCE MEYER 

 
Jeg var i himmelen

«En sommerdag i 1973, da jeg var 8 år gammel, ble jeg tatt med til himmelen og møtte Jesus . . .
jeg snudde meg, og der sto Jesus Kristus i all sin herlighet! Jeg falt på mine knær. Tårene begynte å strømme nedover kinnene mine. Hver gang Jesus taler, er det som piler av tro, drevet av kjærlighet, treffer deg og eksploderer på innsiden av deg.»

Forfatter: ROBERTS LIARDON

Tema: HIMMELEN  

 
God morgen Hellige Ånd!

I denne boken introduserer Benny Hinn oss for Den Hellige Ånd. At denne boken har fylt et behov, er ganske tydelig. Den har solgt over 3 millioner eks. av engelsk utgave. Norsk utgave er nå trykket over 12.000 eks. «Det var tre dager før jul i 1973. Solen stod likevel opp denne kalde og tåkete morgenen i Toronto. Plutselig var Han der. Den Hellige Ånd kom inn i rommet mitt. Han var like virkelig for meg den morgenen, som boken du nå holder i hånden. De følgende åtte timene hadde jeg en helt utrolig opplevelse med Den Hellige Ånd. Den forandret retningen for hele livet mitt.
Tårer av undring og glede strømmet nedover kinnene mine da jeg åpnet Bibelen, og Han gav meg svar på mine spørsmål. Det var som om rommet mitt var blitt løftet opp i det himmelske. Og jeg hadde bare lyst til å bli der for evig. Jeg hadde akkurat fylt 21 år, og dette besøket var den beste fødselsdagsgaven eller julegaven jeg noen gang hadde fått».

Forfatter: BENNY HINN

Innhold: DEN HELLIGE ÅND 

 
Den Hellige Ånd og Hans gaver

Dette er en studiebok på lik linje med «Bibelsk bønn».
Boken er inndelt i 24 deler og avsluttes med spørsmål laget for selvstudie. Boken er i A5.
 
«Når det gjelder Åndens gaver, brødre, vil jeg ikke la være å gi dere kunnskap om dem.» 1. Kor 12:1

Forfatter: KENNETH E. HAGIN

Tema: DEN HELLIGE ÅND 

 
8 syner av Jesus

«Da hørte jeg fottrinn ute i korridoren. En kledd i hvitt kom inn døren, og jeg antok at det var en sykepleier. Da jeg så nærmere etter, så jeg at det var Jesus! Jeg fikk gåsehud over hele kroppen og kunne ikke si et ord. Jesus kom bort til sengen min og satte seg på en stol. Han synes å være kledd i hvitt og hadde et slags sandaler på føttene. Herren begynte samtalen med meg ved å si . . . »
I denne enestående boken forteller Kenneth E. Hagin detaljert om åtte syner av Jesus som han har hatt i sine år som kristen.

Forfatter: KENNETH E. HAGIN

Tema: PROFETISK - SYNER 

 
En guddommelig åpenbaring om utfrielse

Mange kristne undrer seg over hvorfor de ikke klarer å overvinne synd og fristelser og opplever vedvarende problemer med sin helse, sin økonomi og sine relasjoner til andre. I denne boken blir disse løgnene fra Satan avslørt.
Gjennom Skriftene, visjoner om åndelig krigføring, og personlige møter med onde åndelige krefter, vil Mary Baxter hjelpe deg til seier ved å forklare disse kraftfulle sannheter:
* Overvinne dine frykt for fienden!
* Gjenkjenne og overvinne Satans feller!
* Oppleve seier over synd og egne fall!
* Bli fri fra uforklarlige angrep!
* Gå i forbønn til utfrielse for andre!
Dette er kampen som må vinnes med de åndelige våpen som Gud har gitt oss.

Forfatter: MARY K. BAXTER

Tema: KRAFT - ÅNDELIGE VERDEN - UTFRIELSE 

 
Krafttanker - 12 strategier for å vinne kampen om ditt sinn

«En av mine favorittordtak er; «Dit hvor sinnet er vendt, følger mennesket.» Jeg tror helhjertet at våre tanker ’leder’ oss, staker ut kursen for våre liv og peker ut en bestemt retning. Dette vil til slutt bestemme vårt endemål for livet. Våre tanker får oss til å ha visse holdninger og perspektiver, de påvirker våre relasjoner, de bestemmer hvor produktive vi vil være, både på det personlige og det yrkesmessige plan. De har stor innflytelse på den generelle kvaliteten vi har i våre liv.  Vi må absolutt forstå ’kraften av tanker’!
 STORPOCKET

Forfatter: JOYCE MEYER

Innhold: SINNET / TANKEBYGNINGER 

 
Ha alltid overflod

Denne boken vil vise deg en ny dimensjon av overflodsliv. Den er en investeringsplan som er hentet fra Guds Ord, og den kan ikke slå feil.
Gud ønsker å velsigne deg over alle ting. Over alt ønsker Han at du skal ha framgang!

Forfatter: JOHN AVANZINI

Tema: ØKONOMI - PENGER 

 
Deboras salvelse

Det gamle testamente beskriver Debora som en mektig kombinasjon av dommer, forbeder, profet, mor i Israel, og militær strateg. Debora brøt ute av sin samtid. Ikke ut av opprør, men i lydighet til Gud for å sette sitt folk fri. Som i bibelsk tid, kaller Gud dagens kvinner til en hensikt som er større enn dem selv. Deboras Salvelse viser at selv om du kan ha blitt fanget i tradisjon og låst i fangenskap av kultur- og kjønns-fordommer, ønsker Gud for deg å bryte gjennom disse barrierene. Nå er tiden inne til å oppfylle din hensikt i livet!

Forfatter: MICHELLE MC CLAIN-WALTERS

Innhold: KVINNER - PROFETISK 

 
Anklageren avslørt

Åndsmaktene som står bak baktalelse, sladder og anstøt, begynte sitt arbeid i Edens hage, og de har rast hele tiden etter det. De ødelegger familier, bryter ned menigheter og setter åndelige ledere i vanry. Hver eneste dag blir nye mennesker offer for disse kreftene.
Satan vil ha oss til å tro at kristne ikke kan såre hverandre – at åndelige angrep alltid kommer fra et sted utenfor menigheten. Men når dr. Kynan Bridges river masken av Anklageren, kommer sannheten for en dag. Satans åndsmakter som farer med baktalelse, sladder og anstøt bruker de troende til å infisere menigheten fra innsiden med bitterhet og åndelig splid. Og det verste er at de troende altfor ofte spiller på lag med dem i stedet for å kjempe imot.
Hvis du vil slutte med å jobbe for djevelen og i stedet fremme fred og oppleve frihet, er denne boken det rette redskapet til å veilede deg. Dr. Bridges viser deg hvordan du skal forstå makten i det talte ord, få seier over ting du har opplevd og som har såret deg, og hvordan du skal arbeide for å fremme enheten i Kristus. 

 

×Tips en venn

Anklageren avslørt Anklageren avslørt Agape Forlag AS

Send tipset til (din venns e-postadresse)

Din e-postadresse (IP: 54.198.96.198)

Din kommentar (valgfritt)
Minst et par ord, dersom du skriver noe

Sender, vennligst vent ..  Avbryt