Føles dine bønner, lovprisning og tilbedelse noen ganger som rutine? Uker eller måneder kan passere uten manifestasjon av noe økonomisk, åndelig eller personlig gjennombrudd.
I denne boken viser Perry Stone deg hvordan du frigjør strømmer av himmelens velsignelser gjennom både Guds åpenbaring og inngripen av engler. Med kraftfulle eksempler fra livet til bibelske personer og aktuelle eksempler fra sitt eget liv, avslører han følgende:
* Tolv sannheter han lærte av de største bønnekriger
* Nøklene til å gjenkjenne himmelens porter
* Hva du bør gjøre når Gud sier nei eller svaret drøyer
* Syv åndelige lover du må følge for bønnesvar
 Du trenger ikke å være bundet av frustrasjon over ubesvarte bønner og et mirakelløst liv. Guds ønske å møte dine behov, og ønsker å helle ut sin overflod av velsigner – som er en del av Hans pakt med deg.
EMNE: PROFETISK - HIMMELEN!

Forfatter: PERRY STONE

  • 978-82-7689-196-9 EAN
  • 328 Produktnummer
  • Agape Forlag AS Leverandør
  • Pocket Format
  • 2013 Produksjonsår

Føles dine bønner, lovprisning og tilbedelse noen ganger som rutine? Uker eller måneder kan passere uten manifestasjon av noe økonomisk, åndelig eller personlig gjennombrudd.
I denne boken viser Perry Stone deg hvordan du frigjør strømmer av himmelens velsignelser gjennom både Guds åpenbaring og inngripen av engler. Med kraftfulle eksempler fra livet til bibelske personer og aktuelle eksempler fra sitt eget liv, avslører han følgende:
* Tolv sannheter han lærte av de største bønnekriger
* Nøklene til å gjenkjenne himmelens porter
* Hva du bør gjøre når Gud sier nei eller svaret drøyer
* Syv åndelige lover du må følge for bønnesvar
 Du trenger ikke å være bundet av frustrasjon over ubesvarte bønner og et mirakelløst liv. Guds ønske å møte dine behov, og ønsker å helle ut sin overflod av velsigner – som er en del av Hans pakt med deg.
EMNE: PROFETISK - HIMMELEN!

Forfatter: PERRY STONE
Les mer

Velg antall  

Produktbeskrivelse

Perry Stone

Om Perry Stone

Perry Stone er en bestselgende forfatter av flere bøker, inkludert ‘The Meal That Heals’, ‘Breaking the Jewish Code’, og ‘Forstå tydningen av drømmer og visjoner’ (som er på norsk). Han leder en av USAs raskest voksende organisasjoner; The Voice of Evangelism.
Som en internasjonal evangelist, har Perry Stone en BA i teologi fra Covenant Livet Christian College. Han bor i Cleveland, Tennessee, med sin kone, Pam, og deres to barn.

Den tredje trådens hemmelighet

Den tredje trådens hemmelighet ble skrevet ut av en lidenskap for å se ekteskap helbredet – uansett problemer eller bare ønsket om å bygge et sterkere fundament. Skriftstedene og gjennomsiktighet av felles opplevelser i denne boken, gjør det lett å forstå og forholde seg til den.
’Hemmeligheten’ er Den Hellige Ånd!» – John Weed, pastor, misjonær til Kasakhstan. Ekteskap er fundamentet for hele samfunnet. Det er Guds ideelle ordning. Den tredje trådens hemmelighet er basert på Skriften. «En tretvinnet tråd kan ikke så lett slites av.» (Forkynneren 4:12). Den skildrer forholdet mellom en mann og kone med Den Hellige Ånd – bildet vi må ha i tankene våre av et bibelsk ekteskap. Jesus sa: «For dersom jeg ikke går bort, kommer ikke Talsmannen til dere. Men går jeg bort, kan jeg sende ham til dere.» (Joh 16:7). 
Han er oppfyllelsen av Jesu løfte om å aldri forlate eller overgi oss. I den Hellige Ånd, har vi tilgang til den største rådgiver i verden. Han ønsker at vårt ekteskap skal lykkes!

Forfatter: ALAN & JAMIE WOOD

Tema: EKTESKAP - SAMLIV 

Veil.pris: 149 NOK

Tilbudspris: 69 NOK

Du sparer: 80 NOK

 
Du er verdifull og høyt elsket

Innholdet i denne boken er noe som har ligget i min ånd siden jeg ble frelst for snart åtte år siden.
Etter som årene har gått, har det modnet seg frem til å bli denne boken. Det du kommer til å lese er Guds Ord, gode nyheter fra Gud Faders hjerte til deg.
Humanismen sier at Gud og gudstilbedelse er et produkt av menneskenes lengsler og drømmer.
Men det er helt feil. Tvert i mot, mennesket er et produkt av Guds kjærlighet og drøm. Vi er skapt av Gud for å leve med Ham. Bare dette er livets mening. Når du leser denne boken, ønsker jeg at du skal gjøre det med et åpent hjerte og sinn, for da vet jeg at Gud kan få tale til deg.

Forfatter: JAN OLAV HANSEN

Tema: GUD SOM FAR 

 
Bibelleseplan

Les hele Bibelen på ett år, eller ta en måneds leseplan. Alt i denne boken.
Skriftlesning fra Det nye og Det gamle Testamentet for hver dag. 

 
Med to tomme hender

Joar Kaasa er en mann av et godt hjerte. Han har en stor nød for de utslåtte mennesker som ingen vil hjelpe. Joar hadde også en stor nød for mennesker da han gikk på kjøret. Da han selv var langt nede i elendigheten tenkte han på å hjelpe sine medmennesker. 
Les for eksempel da han ordnet en fotballkamp mellom politiet og rusmisbrukerne i Fredrikstad, og den gang han ble venn med butikksjefen på REMA 1000 i Fredrikstad, og da han var med på å utforme den ’Helhetlige Ruspolitiske Handlingsplan’ for Fredrikstad Kommune. I tillegg var han med på mye annet. 
Les alt det Joar har vært igjennom før han ble frelst og den tiden etter at han ble frelst. Jesus satte Joar helt fri fra rus, alkohol og røyk.
«Får Sønnen frigjort dere, da blir dere virkelig fri.» (Joh. 8:36)
 - Svein E. Christensen

Forfatter: JOAR KAASA

Tema: EVANGELISERING 

 
Dyret slippes løs

Det er en urovekkende stemning hengende som stormskyer over verden. Hvorfor er det så mye omveltning på så mange nivåer? Hvor er verden på veg, og hvor går ferden? Hvem vil dukke opp fra nasjonene som en utvalgt leder?
I tider med usikkerhet, ønsker du å vite at ting er under kontroll, og skjer som planlagt.
I boken ‘Slipp fri Dyret’, demonstrerer Perry Stone hvordan bibelske profetier spiller inn på verdens scene i dag. I denne informative og profetisk gripende bok, vil du oppdage . . .
* De bibelske profetier og islamske tradisjoner som begge peker på et kommende rike og en global diktator som vil få et grep på verden!
* Hvilke globale bekymringer som vil bli satt i scene for disse avsluttende hendelsene!
* At Gud har – som Han alltid har hatt – full kontroll midt oppe I det som skjer!

Forfatter: PERRY STONE

Tema: DRØMMER - SYNER - PROFETISK 

 
Hvordan tyde drømmer og syner

Vi mennesker har vanskelig for å forstå betydningen av en åndelig drøm eller et syn, for de inneholder ofte unike eller uvanlige symboler. Hvorfor bruker Gud ofte symboler og lar oss ikke få en enkel og likefram forståelse av hva som er tydningen? Hva betyr symbolene? Hvordan kan du vite om en nattlig opplevelse i søvne er fra Herren og ikke fantasi? 
I denne boken gir Perry Stone deg også blant annet svar på:
* Er min drøm virkelig fra Gud?
* Hvordan skiller jeg mellom typer av åndelige visjoner?
* Hvorfor har jeg mareritt eller urene drømmer? * Hva betyr mine drømmer om en kjær avdød?
Profetisk innsikt!

Forfatter: PERRY STONE

Tema: DRØMMER - SYNER - PROFETISK 

 
Vær ikke bekymret for noe

Vanskelige tider, prøvelser og trengsel er en del av livet i denne verden.
Men Gud har vist oss hvordan vi skal nyte fred som en del av dagliglivet. 
Vi kan velge å enten la oss tynge ned av bekymring og engstelse, eller å leve i den freden og gleden som Faderen hadde tenkt.
I ’Vær ikke bekymret for noe’ underviser forfatteren Joyce Meyer oss om hvordan vi skal ta til oss av Guds fred midt i negative omstendigheter, i stedet for å reagere med å bli anspent og full av frykt, slik mange mennesker i verden gjør. Hun åpenbarer egenskapene til den fred Jesus beskriver
i Johannes 4,27 – en fred som er forskjellig fra alt verden kjenner til – og hvordan den kan fylle hvert område av ditt liv.

Forfatter: JOYCE MEYER

Innhold: SINNET / TANKEBYGNINGER 

 
Hvordan tyde drømmer og syner

Vi mennesker har vanskelig for å forstå betydningen av en åndelig drøm eller et syn, for de inneholder ofte unike eller uvanlige symboler. Hvorfor bruker Gud ofte symboler og lar oss ikke få en enkel og likefram forståelse av hva som er tydningen? Hva betyr symbolene? Hvordan kan du vite om en nattlig opplevelse i søvne er fra Herren og ikke fantasi? 
I denne boken gir Perry Stone deg også blant annet svar på:
* Er min drøm virkelig fra Gud?
* Hvordan skiller jeg mellom typer av åndelige visjoner?
* Hvorfor har jeg mareritt eller urene drømmer? * Hva betyr mine drømmer om en kjær avdød?
Profetisk innsikt!

Forfatter: PERRY STONE

Tema: DRØMMER - SYNER - PROFETISK 

 
Guds sanne natur

«Jeg har prøvd å være den perfekte personen Gud forventer jeg skal være, men det får jeg ikke til. Jeg gir opp.»

«Jeg vet at Gud elsker meg, men det virker som Han aldri svarer på mine bønner.» «Jeg gjør alt Bibelen sier jeg burde, så hvorfor har ikke Gud velsignet meg som Han har lovet?»

«Er Gud schizofren? Bibelen er full av ingenting annet enn motsetninger.»

«Spørsmål og kommentarer som disse, tvang Andrew Wommack til å presentere dette dypt enkle budskapet som finnes i denne boken. Ofte er det slik at menneskelig begrensninger og kristendommens formørkede menneskelighet, har forkludret den sanne Guds natur. Gud ønsker ikke noe annet enn et intimt vennskap med sine barn.
Hvis du lurer på hvem Gud er, eller om Han bryr seg, la Andrew Wommack viser deg Guds sanne natur i denne boken.
Jeg tror at den eneste grunnen til at du og jeg ikke har elsket Gud mer, er fordi Han har blitt mistolket, og vi har misforstått Hans sanne natur!» – Andrew Wommack 

 
Faste

Når du faster, blir din ånd ’ryddet’ for det som hører denne verden og den blir utrolig følsom for det som er av Gud. Når du opplever kun et glimt av dette og de utallige belønninger og velsignelser som følger, forandrer det hele ditt perspektiv. 
Jentezen Franklin gir deg nøklene til å oppleve denne type forvandling i denne boken, en av de beste og mest omfattende bøker om emnet. 
Oppdag alt du trenger å vite for å låse opp kraften i den bibelske fasten, inkludert: 
* De forskjellige typer med fast beskrevet i Bibelen og hvordan du velger den som er riktig for deg.
* Sammenhengen mellom faste og bønn.
* De vesentlige elementer i en vellykket faste.
* Hva å forvente fysisk, mentalt og åndelig.

Forfatter: JENTEZEN FRANKLIN

Innhold: FASTE 

 
Mirakler

Lengter du etter å leve i det mirakuløse? Denne boken viser deg hvordan. På disse sidene finner du hjertevarmende, sanne historier om mennesker som har opplevd mirakler:
* En kvinne som er lam i armer og bein og plaget av  spasmer, reiser seg fra rullestolen.
* En ung mor som er erklært død blir fullstendig frisk når menigheten ber for henne.
* Ved Guds løfter vokser en startkapital på 70 dollar til et foretak med årsomsetning på 400 millioner dollar.
* En orkan på styrke 4 hindres fra å forårsake katastrofe ved at 250 troende ber.
* Et ekteskap i krise blir himmelsk som svar på ektemannens bønner.

Forfatter: PAT ROBERTSON

Tema: MIRAKLER 

 
Helbrede de syke

«Helbrede de syke» har over hele verden vært regnet som det 20. århundredes klassiker om guddommelig helbredelse.
T. L. Osborn har sett resultater av Jesu Kristi oppstandelseskraft, og mirakuløse helbredelser blant store skarer av mennesker verden over.
Tusener er blitt helbredet ved å lese DENNE BOKEN!
Mange tusener har opplevd helbredelse for sine legemer når de har handlet på de sannheter som de har lært ved å lese «Helbrede de syke».
Boken har vært utgitt tidligere på forskjellige forlag. 
Alle har sett viktigheten av at denne boken er tilgjengelig for mennesker som vil lære mer om guddommelig helbredelse.

Forfatter: T. L. OSBORNE

Tema: HELBREDELSE 

 
Jerusalem nedtelling

John Hagee klargjør djervt grunnen til at radikale Islamitter og Israel ikke kan bo fredfullt sammen.

Likeså inspirerer Hagee oss til å forstå hvorfor kristne over hele verden må støtte Israel.

«De nasjoner som er på linje med Guds hensikt, vil motta Hans velsignelse.         

De som følger den motsatte hensikten som Gud har, vil motta Guds dom uten sidestykke»

Forfatter: JOHN HAGEE

Tema: ISRAEL 

 
Navnet Jesus

Guds Ord lærer oss at vi har fullmakt til å bruke Navnet Jesus i bønn, – når vi behandler demoner – og når vi ber for syke. Hemmeligheten til kraften, ligger i bruken av Navnet!
«Dette er hva velkjente forkynnere har sagt om Kenneth E. Hagins bok: Navnet Jesus:«Navnet
Jesus, var en velsignelse for meg»   — Oral Roberts
«Ikke en levende sjel har den gudgitte innsikten i kraften av Jesu Navn, som broder Hagin har» — Kenneth Copeland
«Dette er en klassiker! Jeg vil på det varmeste anbefale ethvert Guds barn å få tak i denne boken» — John Osteen

Forfatter: KENNETH E. HAGIN

Tema: JESUS - AUTORITET 

 
Bønnens hemmelighet

I det første kapittelet i “Bønnens hemmelighet”, deler Kenneth E. Hagin med seg av den store åpenbaringen Gud gav ham som førte til at hans  eldre bror ble frelst. Hagin hadde bedt oppriktig og inderlig for sin bror i årevis – men åpenbart uten resultater. 
Etter å ha brukt “Bønnens hemmelighet”, viste Gud ham at hans bror ville bli frelst innen et visst antall dager. Denne “Bønnens hemmelighet”, har du også mulighet til å benytte deg av for å få vunnet dine kjære. 

Forfatter: KENNETH E. HAGIN

Tema: BØNN - FORBØNN 

 
Daglig velsignelse (andaktsbok)

DIVERSE FORFATTERE
Denne boken byr på stor åndelig innsikt og veiledning fra Guds tjenere som står med Oral Roberts.
Stykkene som er skrevet av Oral Roberts, er hentet fra han tidligere publikasjon; A Daily Guide to Miracles.
Disse stykkene er det beste av det han publiserte gjennom hele 50 års tjeneste.
Nå har vi gleden av å kunne presentere deg disse enestående selvopplevde, gjennomprøvde erfaringer som vil være med å inspirere deg hver dag gjennom hele året.

Forfatter: ORAL ROBERTS MED FLERE

Innhold: ANDAKTSBOK 

Veil.pris: 249 NOK

Tilbudspris: 149 NOK

Du sparer: 100 NOK

 
Det er et mirakel i din munn

Guds løfter står fast. «Ingen av Guds Ord er kraftløse». « Jeg vil våke over mitt ord så jeg
fullbyrder det» (Jer 1,12). Disse løfter er i din munn. Våg derfor å si dem! Våg å bekjenne dem! Du har ofte sagt. Jeg tror! Jeg tror på Gud! Men du må gjøre mer enn å tro i ditt hjerte. Ovennevnte skriftsted sier: Bekjenn med din munn!
Miraklet er i din munn! Vær frimodig og si disse løftene høyt. Si dem til deg selv! Si dem til djevelen! Si dem til din sykdom! Si dem til ditt fjell av vanskeligheter! Bekjenn dem til tross for alle ytre tegn på det motsatte! Når vi uttaler og bekjenner Hans Ord, lar Han miraklet skje! DU HAR ET MIRAKEL I DIN MUNN!

Forfatter: JOHN OSTEEN 

 
Kampen om ditt sinn

Bekymring, tvil, forvirring, depresjon, sinne og  følelse av fordømmelse . . . alt dette er angrep på ditt sinn. Hvis du plages av negative tanker, fatt mot! Joyce Meyer har hjulpet millioner av mennesker med å vinne kampen mot disse angrep – og hun kan også hjelpe deg! 
I denne boken, som er hennes bestselger noensinne, lærer Joyce Meyer deg hvordan du kan forandre ditt sinn. Hun lærer deg hvordan du kan ta et oppgjør med og håndtere tusenvis av tanker. Hun lærer deg til å fokusere ditt sinn til å tenke på den måten Gud tenker.
Hun deler med seg av de prøvelser, tragedier og de seire hun har hatt i sitt eget ekteskap, familie og tjeneste som har ført til livsforvandlende, vidunderlige seire. Hun tar deg med hele veien – steg for steg.

Forfatter: JOYCE MEYER

Innhold: SINNET / TANKEBYGNINGER 

 

×Tips en venn

Åpne himmelens porter Åpne himmelens porter Agape Forlag AS

Send tipset til (din venns e-postadresse)

Din e-postadresse (IP: 18.207.132.114)

Din kommentar (valgfritt)
Minst et par ord, dersom du skriver noe

Sender, vennligst vent ..  Avbryt