I denne boka legger Cliff Self fram metoden for at hver eneste mann kan heve seg opp over middelmådigheten og bli en Guds kjempe. Tilværelsen stiller oss som menn overfor en lang rekke utfordringer. I seg selv er hver og én av disse i stand til å spolere en manns skjebne. Clifford legger fram et nytt syn på hvordan det er mulig for oss å håndtere utfordringene, overvinne dem og manne oss opp for Gud. Boka er nødvendig lesning for enhver mann som nærer et inderlig ønske om en forvandling til det aller beste.

Forfatter: CLIFF CELF

Tema: MENN

  • 978-82-7689-173-X EAN
  • 283 Produktnummer
  • Agape Forlag AS Leverandør
  • Pocket Format
  • 2009 Produksjonsår

I denne boka legger Cliff Self fram metoden for at hver eneste mann kan heve seg opp over middelmådigheten og bli en Guds kjempe. Tilværelsen stiller oss som menn overfor en lang rekke utfordringer. I seg selv er hver og én av disse i stand til å spolere en manns skjebne. Clifford legger fram et nytt syn på hvordan det er mulig for oss å håndtere utfordringene, overvinne dem og manne oss opp for Gud. Boka er nødvendig lesning for enhver mann som nærer et inderlig ønske om en forvandling til det aller beste.

Forfatter: CLIFF CELF

Tema: MENN
Les mer

Veil.pris: 159 NOK

Tilbudspris: 79 NOK

Du sparer: 80 NOK

Velg antall  

Produktbeskrivelse

Self Cliff

Om Self Cliff

Dr. Cliff Self er grunnleggeren av Courageous Livng Christian Center og har vært hovedpastor i over 20 år.
Da han var en ung nyutdannet pastor, hadde han gleden av å reise fast med Ed Cole på mange av deres ’Maximized Manhood’ konferanser.

Cliff Selv har utgitt flere bøker og har deltatt i radio- og tv-programmer.
Han er en en inspirende forkynner og bruker fargerike illustrasjoner og bibelsk visdom for å berike forkynnelsen.

Ordet - Navnet - Blodet

Prinsippene du finner i denne boken vil legge en sterk grunnvoll for å stå seirende i den åndelige kampen du står overfor.
Gud har en mektig plan for sitt folk. Han har fastslått i sitt Ord at Hans barn skal overvinne Satans ødeleggende planer. Dette betyr ikke at vi må tilbringe vår tid med å kjempe mot djevelen. Gud har gitt oss våre våpen! Ordet, Navnet og Blodet!

Forfatter: JOYCE MEYER

Innhold: SINNET / AUTORITET 

 
Hjelp meg, jeg er stresset

I denne kraftfulle, lille boken vil du oppdage hvordan du kan takle stress og lære å slappe av, slik at du ikke bryter sammen.

Forfatter: JOYCE MEYER 

 
Det blir slik du sier

Kvinnen som rørte ved Jesu klær mottok nøyaktig hva hun sa. Bibelen sier: (overs. av 1930) «For hun sa; «Om jeg bare får røre ved klærne hans blir jeg frisk.» (Vers 28). 
Det hun sa var hva hun trodde. Jeg vet det fordi Jesus sier: «Datter din tro har frelst deg.» (Gjort deg hel, eng. overs.) 
Hva du sier, er hva du tror. Du får det du sier. Mark. 11,23-24: «Sannelig jeg sier dere; Om noen sier til dette fjellet; Løft deg og kast deg i havet! og han ikke tviler i sitt hjerte, men tror at det han sier, vil skje, så skal det også gå slik. Derfor sier jeg dere; Alt det dere ber om i bønnene deres – tro at dere har fått det, og dere skal få det.» 

Forfatter: KENNETH E. HAGIN 

 
Navnet Jesus

Guds Ord lærer oss at vi har fullmakt til å bruke Navnet Jesus i bønn, – når vi behandler demoner – og når vi ber for syke. Hemmeligheten til kraften, ligger i bruken av Navnet!
«Dette er hva velkjente forkynnere har sagt om Kenneth E. Hagins bok: Navnet Jesus:«Navnet
Jesus, var en velsignelse for meg»   — Oral Roberts
«Ikke en levende sjel har den gudgitte innsikten i kraften av Jesu Navn, som broder Hagin har» — Kenneth Copeland
«Dette er en klassiker! Jeg vil på det varmeste anbefale ethvert Guds barn å få tak i denne boken» — John Osteen

Forfatter: KENNETH E. HAGIN

Tema: JESUS - AUTORITET 

 
Håndkrem

En fyldig håndkrem for tørre og såre hender med en nydelig duft. Inneholder naturlige oljer – nattlysolje og olivenolje, beskytter hendene. Holder hendene med næring slik at de er myke å ta på. Denne håndkremen vil bidra til at hendene dine føles myke og gi huden ny glød. Gjør hard og ru hud myk og smidig. Trekker raskt inn og mykgjør neglbåndene. Tilfører pleiende oljer og
mineraler. (50 ml.) 

Veil.pris: 128 NOK

Tilbudspris: 59 NOK

Du sparer: 69 NOK

 
Få mer ut av din dag

Vi er kanskje den travleste generasjonen som noensinne har levd. I denne boken vil Marilyn Hickey lære deg, at på tross av din travelhet, kan du bli et lykkelig, produktivt menneske, og være et effektivt redskap for Gud. 
La Marilyn hjelpe deg på en praktisk måte til å la Jesus bli din første-prioritet når du setter deg mål for dine daglige aktiviteter. Lær deg hvordan du kan ta tid til mer gledesfylt og  produktiv hverdag.
En toppaktuell bok.

Forfatter: MARYLYNN HICKEY 

Veil.pris: 139 NOK

Tilbudspris: 69 NOK

Du sparer: 70 NOK

 

×Tips en venn

Få mer ut av din dag Få mer ut av din dag Livets Ord Forlag AS

Send tipset til (din venns e-postadresse)

Din e-postadresse (IP: 54.198.108.19)

Din kommentar (valgfritt)
Minst et par ord, dersom du skriver noe

Sender, vennligst vent ..  Avbryt