Hver enkelt av oss har unike gaver og talenter som skal brukes til vår gudgitte hensikt, men å ofre vår Gud lovprisning og tilbedelse, er noe alle er kalt til å gjøre. Gud er verdig vår tilbedelse. Hans kjærlighet og nåde mot oss er grenseløs. Han er så trofast mot oss. Å gi Ham pris og tilbedelse, er en måte vi kan gi Ham gjensvar på.
Jesus sa, at uten at vi blir som barn, kan vi ikke komme inn i himlenes rike. Har du noen gang betraktet de små under tider med tilbedelse? Deres øyne stråler når de klapper i sine små hender til musikken. Noen av dem klarer å synge ’halleluja’, selv om deres normale ordforråd er begrenset. 

Forfatter: LEONARD SCOTT

Tema: TILBEDELSE

  • 978-82-7689-158-6 EAN
  • 275 Produktnummer
  • Agape Forlag AS Leverandør
  • Pocket Format
  • 2009 Produksjonsår

Hver enkelt av oss har unike gaver og talenter som skal brukes til vår gudgitte hensikt, men å ofre vår Gud lovprisning og tilbedelse, er noe alle er kalt til å gjøre. Gud er verdig vår tilbedelse. Hans kjærlighet og nåde mot oss er grenseløs. Han er så trofast mot oss. Å gi Ham pris og tilbedelse, er en måte vi kan gi Ham gjensvar på.
Jesus sa, at uten at vi blir som barn, kan vi ikke komme inn i himlenes rike. Har du noen gang betraktet de små under tider med tilbedelse? Deres øyne stråler når de klapper i sine små hender til musikken. Noen av dem klarer å synge ’halleluja’, selv om deres normale ordforråd er begrenset. 

Forfatter: LEONARD SCOTT

Tema: TILBEDELSE
Les mer

Velg antall  

Produktbeskrivelse

Leonard Scott

Om Leonard Scott

Leonard Scott er grunnleggeren av Tyscott Records, verdens eldste afro-amerikanske gospel studio. Han har skrevet over 100 sanger og har medvirket i et ukjent antall plater med mange forskjellige artister.
Hensikten med Leonard Scotts tjeneste, er å herliggjøre Gud, forsterke Guds Menighet og vinne de fortapte for Jesus. Hans tjeneste er oppmuntring, instruering, frelse, opplysning, befrielse, tilbedelse og hengivelse. Han tror at ingenting er umulig for de som tror og at ingenting er for vanskelig for Gud
Han og hans kone, Christine, har syv barn og 11 barnebarn.

De faderlige prinsipper

Den eneste som er i stand til å gi deg din egentlige, sanne identitet som mann, er en far. Dette grunnleggende prinsippet mangler i en rekke av kulturene våre i dag, og fraværet av dette er opphavet til mange sosiale problemer. De aller fleste unge menn løper omkring på utkikk etter en far, og de er ute av stand til å finne ham. De løper til vennene sine, men det er fullstendig forgjeves. Det er ikke mulig å finne en far i en annen likesinnet som også er på utkikk etter en far.
Det er ikke mulig å oppdage hvem du selv er ved å skjele til en som heller ikke har klart for seg hvem han eller hun er.

Forfatter: MYLES MUNROE

Innhold: LEDELSE - MENN 

 
Paulus` åpenbaring

I dette budskapet vil jeg ta for meg hvordan Gud åpenbarte Jesus Kristus for apostelen Paulus. I
denne åpenbaringen ser vi den overnaturlige siden ved kristentroen i et lys som dagens menighet
aldri har sett.
Paulus’ åpenbaring begynner med at Jesus ble gjort til synd. Den fortsetter gjennom den førti
dager lange perioden fra korsfestelsen til Han satte seg ved Majestetens høyre hånd i det høye.
Den tar for seg hva Jesus gjorde, og hva som ble gjort med Ham i løpet av de tre dagene og
nettene før Han sto opp fra de døde. Hvordan han bar sitt blod inn i Det aller helligste i himmelen,
og hvordan han til slutt satte seg ved Faderens høyre hånd. 

 
Kjærligheten slår aldri feil

Naturlig menneskelig kjærlighet er selvisk. Den er opptatt av meg, hva som er mitt, hva jeg kan få og hva jeg har å stå i med. Guddommelig kjærlighet er uselvisk. Den er ikke opptatt av hvordan jeg kan bruke deg og hva jeg kan få av deg. Den er opptatt av hva jeg kan gi. Å, hvor menigheten trenger å kjenne og vandre i lyset av guddommelig kjærlighet! Det vil løse dine problemer.

Forfatter: KENNETH E. HAGIN 

 
Deboras salvelse

Det gamle testamente beskriver Debora som en mektig kombinasjon av dommer, forbeder, profet, mor i Israel, og militær strateg. Debora brøt ute av sin samtid. Ikke ut av opprør, men i lydighet til Gud for å sette sitt folk fri. Som i bibelsk tid, kaller Gud dagens kvinner til en hensikt som er større enn dem selv. Deboras Salvelse viser at selv om du kan ha blitt fanget i tradisjon og låst i fangenskap av kultur- og kjønns-fordommer, ønsker Gud for deg å bryte gjennom disse barrierene. Nå er tiden inne til å oppfylle din hensikt i livet!

Forfatter: MICHELLE MC CLAIN-WALTERS

Innhold: KVINNER - PROFETISK 

 
Tilbedelse

Uansett hvordan dine omstendigheter ser ut akkurat nå – enten du er syk, blakk eller deprimert – så ønsker Gud at du skal ha seier! Han ønsker å gi deg alt det himmelen har å tilby, nå.
Norvel Hayes vet hvordan du kan oppleve seier i ditt liv. Han vet hvordan du skal få tak i Guds beste for ditt liv. Det viktigste: han kjenner nøkkelen til alle disse tingene. Han vet hvordan man skal tilbe og prise Faderen.
Ved hjelp av de prinsippene og den kunnskapen om tilbedelse og lovprisning som du finner i denne boken, kan du forandre ditt liv for alltid! Norvel Hayes gjorde det, og han ønsker å vise deg hvordan.

Forfatter: NORVEL HAYES

Tema: TILBEDELSE 

 

×Tips en venn

Tilbedelse Tilbedelse Agape Forlag AS

Send tipset til (din venns e-postadresse)

Din e-postadresse (IP: 54.80.96.153)

Din kommentar (valgfritt)
Minst et par ord, dersom du skriver noe

Sender, vennligst vent ..  Avbryt