Denne boken vil lære hvordan du kan utvikle din tro til å ha tillit til Guds ord for omstendighetene som vil møte ditt liv. Enkel og frigjørende undervisning om tro.

Forfatter: FRED PRICE

  • 978-82-90055-59-5 EAN
  • 094 Produktnummer
  • Livets Ord Forlag AS Leverandør
  • Pocket Format
  • 1987 Produksjonsår

Denne boken vil lære hvordan du kan utvikle din tro til å ha tillit til Guds ord for omstendighetene som vil møte ditt liv. Enkel og frigjørende undervisning om tro.

Forfatter: FRED PRICE
Les mer

Veil.pris: 149 NOK

Tilbudspris: 79 NOK

Du sparer: 70 NOK

Velg antall  

Produktbeskrivelse

Fred Price

Om Fred Price

Fredrick K. C. Price er pastor og grunnlegger av menigheten Crenshaw Christian Center i California.
Dette er en menighet med godt over 10.000 medlemmer. Han er mest kjent for å forkynne om “tro”.
Han er en av de som har gått på bibelskolen til Kenneth E. Hagin.

Visdom, lev ikke livet uten

Larry Lea oppfordrer alle kristne til å gjøre bønnen om visdom til sitt bønneemne nummer ett.
Søkende kristne vil finne både svar og inspirasjon i denne boken om visdom.

Forfatter: LARRY LEA

Tema: BØNN - DISIPLIN 

 
Hunger etter vekkelse

Nesten to millioner mennesker fra hele verden har besøkt Brownsville Assembly of God i Pensacola, Florida.
Evangelist Steve Hill vet nøyaktig hvorfor. Bokens personlige vitnesbyrd og Stephens personlige fortellinger om sin omvendelse og brennende lengsel etter mer av Jesus, kommer til å tenne en ild i deg. På samme måte som de tusenvis av mennesker som har blitt radikalt forvandlet etter et møte med den levende Gud.

Forfatter: STEVE HILL 

 
Lytt til Den Hellige Ånd - Forvent deg mirakler

Steve Sampson reiser verden over som evangelist. Han opererer også i profetisk og helbredene tjeneste. Han legger vekt på å oppmuntre Guds eget folk. Likeså å utfordre mennesker til å våge å tro Gud for at mirakuløse ting skal skje i deres liv.
Mirakler er helt vanlig i hans  møter. Hans undervisning om å høre Guds stemme, sammen med å vandre med Den Hellige Ånd, er noen av hovedoverskriftene i hans forkynnelse. 

Forfatter: STEVE SAMPSON

Tema: HØRE GUDS STEMME - LEDELSE 

 
Lær deg å si nei uten å få dårlig samvittighet

Denne boken vil forandre dine tanker om dette med å si nei. Her vil du kunne få en større porsjon av autoritet og seier. Lær deg til å si nei med et smil og med djervhet.

Forfatter: ROBERTS LIARDON

Tema: SAMVITTIGHET - LYDIGHET 

 
Mennesket i tre dimensjoner (Del I og del II)

‘Mennesket i tre dimensjoner’ er et resultat av mange års studi-er Kenneth E. Hagin har gjort.
Læren om menneskets tredelte natur, ånd, sjel og legeme, har alltid interessert pastor Hagin. Som så mange andre kristne hadde han aldri lært noe om denne grunnleggende bibelske sannhet.
Da han begynte å studere dette området, støtte han på mye forvirring og misforståelse. Dette gjaldt spesielt da han prøvde å få klarlagt forskjellen mellom ånd og sjel. «Det har blitt undervist mye feil selv fra prekestolen,» sier han.

Forfatter: KENNETH E. HAGIN

Tema: TREDELTE MENNESKE 

 
Mennesket vs. Guds herlighet

Det å operere i det overnaturlige skulle være en dagligdags opplevelse for alle troende. På samme måte som det å lese Bibelen, lovsynge og tilbe Gud. Denne boken vil åpenbare for deg Guds muligheter til å komme inn i denne vandringen. Boken vil gi deg nye ’linser’ slik at du kan se hva som er mulig for deg i den åndelige verden. Begi deg ut på denne reisen av mirakler. Tar du utfordringen? 

 
Hvorfor mennesker faller under Guds kraft!

Hvorfor faller folk under Guds kraft? Når det naturlige kommer i kontakt med det overnaturlige, så må noe gi etter.
Kirkehistorien beretter om at det i hver eneste stor bevegelse av Guds kraft og Ånd var folk som falt. Halvparten av Det nye testamente er skrevet av Paulus; en kar som falt under kraften.
Vi kan ikke se Den Hellige Ånd noe mer enn vi kan se vinden, men vi ser vindens resultater. Gud gjør noen ting på dette området som har med våre sanser å gjøre, slik at folk kan se. Han demonstrerer Sin kraft for å la folk bli klar over at Han er virksom.

Forfatter: KENNETH E. HAGIN 

 
Forførelser - Hvordan gjenkjenne ekte og falske tjenester

"Jeg tror ikke noen er i tvil om at vi lever i de siste tider. Og derfor fører Satan en intens krig for å
forsøke å forføre de kristne."
Mange vil prøve å lede deg vekk fra den riktige Veien. Her vil du lære å skille mellom ekte og falske
lærere. Et viktig lite hefte for vår tid. 

 
Jerusalem nedtelling

John Hagee klargjør djervt grunnen til at radikale Islamitter og Israel ikke kan bo fredfullt sammen.

Likeså inspirerer Hagee oss til å forstå hvorfor kristne over hele verden må støtte Israel.

«De nasjoner som er på linje med Guds hensikt, vil motta Hans velsignelse.         

De som følger den motsatte hensikten som Gud har, vil motta Guds dom uten sidestykke»

Forfatter: JOHN HAGEE

Tema: ISRAEL 

 
Englehistorier

«Glem ikke å være gjestfrie, for på den måten har noen hatt engler som gjester, uten å vite det» (Hebr 13:02). 
Har engler virkelig eksistert? Hva er deres formål? Samarbeider de med oss? Og hva med demoner og falne engler? Hvardan skal vi forholde oss til dem? 
'Englehistorier' gir svar på disse spørsmålene gjennom en samling av stevnemøter med engler, fortalt av flere kristne profetiske og apostoliske ledere. Disse fortellingene er selvopplevd.
Opplysende og sterke historiene vil vise deg at de eksisterer og virker som medhjelpere i den synlige og den usynlige verden. Boken vil gi leserne bibelsk innsikt i dette fasinerende emnet.

Forfatter: JONATHAN NIXON

Innhold: ENGLER 

 
Når helbredelsen lar vente på seg

Når helbredelsen lar vente på seg, fjerner løgnene som Satan har fortalt Menigheten om helbredelse. Ved å bruke Skriften som grunnvoll, hjelper Hammond deg å bygge opp troen din, slik at du virkelig tror at Gud ønsker at du skal bli helbredet og hel. Han gir deg makten til å finne helbredelse på alle områder av livet ditt.
Alt er mulig for Gud. Jesus er ikke bare Helbrederen, men Han er din Helbreder. Finn ut hvordan du skal gjøre krav på helbredelsen som med rette tilhører deg.

Forfatter: LYNN HAMMOND

Tema: HELBREDELSE 

 
Hvordan tyde drømmer og syner

Vi mennesker har vanskelig for å forstå betydningen av en åndelig drøm eller et syn, for de inneholder ofte unike eller uvanlige symboler. Hvorfor bruker Gud ofte symboler og lar oss ikke få en enkel og likefram forståelse av hva som er tydningen? Hva betyr symbolene? Hvordan kan du vite om en nattlig opplevelse i søvne er fra Herren og ikke fantasi? 
I denne boken gir Perry Stone deg også blant annet svar på:
* Er min drøm virkelig fra Gud?
* Hvordan skiller jeg mellom typer av åndelige visjoner?
* Hvorfor har jeg mareritt eller urene drømmer? * Hva betyr mine drømmer om en kjær avdød?
Profetisk innsikt!

Forfatter: PERRY STONE

Tema: DRØMMER - SYNER - PROFETISK 

 
Radiotalen Norge ikke tålte

I helvetestalen går han fra å snakke til mange til den enkelte i løpet av to setninger: «Jeg taler sikkert til mange i kveld som vet de er uomvendt. Du vet at om du stupte død ned på gulvet i dette øye­blikk, så stupte du like i helvete.» – Det var en ­teknikk han brukte veldig mye. Han hadde­ en evne til å snakke i overskrifter, nesten tabloid. Som retorisk kraft var han overlegen mange andre, sier Kullerud. Nære venner Selv om mange fordømte Hallesby etter radiotalen, var det først da Hamar-biskop Kristian Schjelderup kom på banen, at 50-tallets store ideologiske debatt var et faktum. I et intervju sa han at «for meg hører læren om evig helvetesstraff ikke hjemme i kjærlighetens religion». Ole Hallesby kviet seg lenge for å svare Schjelderup, som han så på som en god venn. Men til slutt måtte han til pers. Prosessoren pekte på at bare i Matteus-evangeliet har Jesus 18 ganger omtalt den evige fortapelse, og i ni av disse skildret pinen på ulikt vis.
Kr 20,- per stk
Ved bestilling av:
10 stk kr 15,- per stk
30 stk kr 12,- per stk
50 stk kr 10,- per stk
100 stk kr 8,- per stk 

 
La ikke djevelen stjele din framtid

Gud har en plan for hver eneste kristen, ikke bare for de få utvalgte! Når du tror på Jesus, har du rett til alt Han har lovet deg. Han har salvet deg for å fullføre en hensikt, og har gitt deg all autoritet og kraft til å stå imot den onde og fullføre alt Han har planlagt for livet ditt.
I denne innsiktsfulle boken lærer Norvel Hayes oss at Jesus ønsker at dagens troende skal bruke sin autoritet og gå inn i Guds plan for dem i tjenesten. Hvis du er villig til å betale bønnens pris, stå i tro og stå imot den onde, vil det komme mektige resultater.

Forfatter: NORVEL HAYES

Tema: SEIER - SATAN 

 
Et mirakuløst liv

Åpne dine øyne til miraklene som skjer rundt deg. I ‘Et mirakuløst liv’ deler Bruce Van Natta de miraklene som han har opplevd. Her kan du lese om englene som ble sendt for å redde livet hans etter en ulykke som gjorde at han ble knust under en semitrailer, sammen med de mirakuløse historiene av andre som vil vise deg hvordan du kan oppleve det overnaturlige i din hverdag.
Du vil bli overrasket når du leser om at mirakler finner sted i dag, sanne historier som høres ut som de kom rett ut av Bibelen. Blinde øyne og døve ører blir åpnet, svulster forsvinner, demoner blir kastet ut, og fanger blir satt fri fra hjertesorg, smerte, depresjon og frykt. Gud har skapt deg til å leve en mirakuløst liv med Ham, og disse trosoppbyggende historiene, støttet av bibelske referanser, vil motivere deg til seier.

Forfatter: BRYCE VAN NATTA

Innhold: MIRAKLER 

 
En guddommelig åpenbaring om engler

«Jeg har skrevet om mange av disse opplevelsene i mine tidligere utgitte bøker. I disse bøkene forteller jeg detaljert om den åpenbaringskunnskapen Gud har gitt meg, og hva Han gjennom årene har vist meg angående hans mysterier. I denne boken ønsker jeg å vektlegge visjonene og åpenbaringene Gud har gitt meg om engler. Jeg ønsker å vise hva englenes arbeid betyr for oss, mens vi elsker og tjener Gud.
I 1976, da jeg begynte å fortelle om åpenbaringene Gud hadde gitt meg, var jeg som en pionér som trengte meg frem i ukjent terreng. Da jeg var ute for å forkynne, var det stunder da jeg ble spottet, forfulgt og latterliggjort. Men jeg fortsatte med å fortelle min historie, for jeg opplevde at jeg hadde fått et mandat fra Gud til å gjøre det. I dag sender Gud en overflod av manifestasjoner og åpenbaringer. Gud har hemmeligheter Han vil åpenbare for oss i denne tid, og vi må tro Ham».

Forfatter: MARY K. BAXTER

Tema: KRAFT - ÅNDELIGE VERDEN - ENGLER 

 

×Tips en venn

En guddommelig åpenbaring om engler En guddommelig åpenbaring om engler  

Send tipset til (din venns e-postadresse)

Din e-postadresse (IP: 54.198.108.19)

Din kommentar (valgfritt)
Minst et par ord, dersom du skriver noe

Sender, vennligst vent ..  Avbryt