Guds løfter står fast. «Ingen av Guds Ord er kraftløse». « Jeg vil våke over mitt ord så jeg
fullbyrder det» (Jer 1,12). Disse løfter er i din munn. Våg derfor å si dem! Våg å bekjenne dem! Du har ofte sagt. Jeg tror! Jeg tror på Gud! Men du må gjøre mer enn å tro i ditt hjerte. Ovennevnte skriftsted sier: Bekjenn med din munn!
Miraklet er i din munn! Vær frimodig og si disse løftene høyt. Si dem til deg selv! Si dem til djevelen! Si dem til din sykdom! Si dem til ditt fjell av vanskeligheter! Bekjenn dem til tross for alle ytre tegn på det motsatte! Når vi uttaler og bekjenner Hans Ord, lar Han miraklet skje! DU HAR ET MIRAKEL I DIN MUNN!

Forfatter: JOHN OSTEEN

  • 978-82-90055-08-0 EAN
  • 003 Produktnummer
  • Agape Forlag AS Leverandør
  • Hefte A5 Format
  • 1972 Produksjonsår

Guds løfter står fast. «Ingen av Guds Ord er kraftløse». « Jeg vil våke over mitt ord så jeg
fullbyrder det» (Jer 1,12). Disse løfter er i din munn. Våg derfor å si dem! Våg å bekjenne dem! Du har ofte sagt. Jeg tror! Jeg tror på Gud! Men du må gjøre mer enn å tro i ditt hjerte. Ovennevnte skriftsted sier: Bekjenn med din munn!
Miraklet er i din munn! Vær frimodig og si disse løftene høyt. Si dem til deg selv! Si dem til djevelen! Si dem til din sykdom! Si dem til ditt fjell av vanskeligheter! Bekjenn dem til tross for alle ytre tegn på det motsatte! Når vi uttaler og bekjenner Hans Ord, lar Han miraklet skje! DU HAR ET MIRAKEL I DIN MUNN!

Forfatter: JOHN OSTEEN
Les mer

Velg antall  

Produktbeskrivelse

John Osteen

Om John Osteen

John Osteen har vært til velsignelse for millioner av mennesker opp gjennom årene.
Han ble dypt savnet da han gikk hjem til Gud i 1999. Ikke minst fra sin menighet i Housten, Texas; “Oasis of Love.” I dag er det hans sønn; Joel Osteen som er pastor dennne Amerikas største meninghet.
Han er nok mest kjent i Norge for sine hefter; ’Det er et mirakel i din munn’, ’Nedbryte festningsverk’ og ’Det guddommelige kjærlighets vell’.

Guds medisin

I margen på en god engelsk studiebibel er den siste linjen gjengitt: « . . . og MEDISIN for hele deres legeme.» Gud er interessert i at vi skal bli helbredet hvis vi er syke. Han er også interessert i å bevare oss friske. Gud har gitt oss et middel til vår helbredelse og helse – Guds Medisin.
Hva slags middel er det? Hvilke rettigheter har vi? Hva tilhører oss egentlig når det gjelder legemlig helbredelse og helse? Hvordan kan vi få fastslått hva som er garantert oss?
Det fins bare en vei. Gjennom at vi kontinuerlig, omhyggelig, flittig, ærbødig og under bønn studerer Guds Ord.
Jeg ble født syk. Jeg hadde ikke en normal barndom. Aldri sprang og lekte jeg som andre barn. Jeg hadde aldri en god natts søvn før jeg ble 17 år. Som et lite barn, og senere som tenåring, satt jeg og så meg rundt med åpen munn og lengtende øyne og betraktet de tingene vanlige barn kunne gjøre. 

Forfatter: KENNETH E. HAGIN 

 
Hvordan forstå salvelsen

I forordet til denne boken, sier Kenneth E. Hagin: «Da jeg begynte min tjeneste for over 50 år siden, kunne jeg ha ønsket at jeg hadde  det materialet som er tilgjengelig i dag. Vårt liv og vår tjeneste hadde sikkert vært anderledes.»
Hagin deler boken inn i tre deler. I den første delen tar han for seg den enkeltes salvelse som alle mottok ved den nye fødsel. En salvelse som blir forøket ved dåpen i Den Hellige Ånd. I den andre delen, viser han oss at det er snakk om en spesiell salvelse over tjenestegavene. Og i den tredje, deler han med oss om den sterkeste av alle salvelser; den ’kollektive’ salvelse. Den salvelse som kommer over troende som samles i kraft og herlighet.

Forfatter: KENNETH E. HAGIN

Tema: SALVELSE 

 
Kristne i forbønn

Dette er tiden for kristne til å gå i forbønn. Først av alt skal vi be for landet og de som styrer.
Deretter for å vinne de fortapte og be for hverandre. Kenneth E. Hagin sier: «Alt for ofte sier vi at vi tror på bønn og lar det bli med det.» 
Han tar oss med i dette heftet inn i forbønnens verden og lar oss oppleve alt hva Gud har for oss på dette området. Han fortsetter med å si: «Du kan si at du tror på det å kjøre bil. Men det betyr ikke at du kan kjøre bil. Du kan lære en hel del ved å lese bøker om bilkjøring. Men det er allikevel en hel del ting som du ikke kan lære før du setter deg inn i en bil og begynner å kjøre. Du lærer ved pratiskt å utføre».

Forfatter: KENNETH E. HAGIN

Tema: BØNN - FORBØNN 

 
Hjelp meg, jeg er redd

Mange mennesker lever hele livet forkrøplet og bundet av frykt. Enten det er frykt for å dø eller frykt for å få håret skamklippet, gjør frykt livet trist! Frykt kan man ikke ønske bort . . . den må konfronteres og takles med Guds ord. Vi må vise frykten at den ikke får styre oss!

Forfatter: JOYCE MEYER 

 
Forførelser - Hvordan gjenkjenne ekte og falske tjenester

"Jeg tror ikke noen er i tvil om at vi lever i de siste tider. Og derfor fører Satan en intens krig for å
forsøke å forføre de kristne."
Mange vil prøve å lede deg vekk fra den riktige Veien. Her vil du lære å skille mellom ekte og falske
lærere. Et viktig lite hefte for vår tid. 

 
Troens ABC

Det er ingen grenser for hva den kristne, fylt av ånden, kan gjøre for Gud. Uansett hvor han er, hvis
han vil lære TROENS ABC.
Lær deg de første stegene med Jesus.
*Hvor du bør lese i bibelen!
* Hvordan du skal be!
* Hvordan vandre i tro! 

 
Det guddommelige kjærlighets vell

Den åndelige åpenbaringen som du vil finne i dette heftet kan forandre ditt liv. Det vil hjelpe deg til å oppdage når «Jesus av Nasaret går forbi» og rører ved deg med sin kjærlighets mirakelkraft.
Jeg elsker Guds barn og ønsker å hjelpe hver og en til å finne det beste for sitt liv. Hvis du bare vil tro – alt er mulig for den som tror. Tro at Gud ønsker å bruke deg til å hjelpe andre.
Tro at Gud vil bruke deg til å nå andre!
Du kan vinne sjeler!
Du kan bringe mennesker tilbake til Gud!

Forfatter: JOHN OSTEEN 

 
Nedbryte festningsverk

Innholdet i dette heftet er skrevet med Guds kjærlighet. Det er skrevet med et brennende ønske om å hjelpe dem som lider
 nederlag og ikke vet hvordan de skal få seier i sine liv.
Selv om du er har lidd nederlag og er blitt mismodig, vil Gud gi deg lys over hvordan du skal kunne vinne seier i ditt liv, og også hjelpe deg til å vinne enhver kamp i fremtiden, om du bare vil følge disse anvisningene.

Forfatter: JOHN OSTEEN 

 
Jesus den åpne døren

Ikke ha den innstillingen at; andre kan nok vandre gjennom den åpne døren av Guds beste for deres liv, men ikke jeg. 
Du kan vandre i Guds perfekte vilje for ditt liv! 
I denne boken «Jesus - den åpne døren» vil du lære hvordan du kan samarbeide med Herren, slik at også du kan oppleve å vandre gjennom åpne dører til de velsignelser og muligheter Herren har
spesielt for ditt liv. 
Du trenger ikke å miste motet om det skulle være andre mennesker som har lukket dører for deg, eller hindret deg i å komme igjennom disse dørene. 

Forfatter: KENNETH E. HAGIN

Tema: JESUS - LEDELSE 

 
Zoé - Guds type liv

’ZOE - Guds type liv’ åpenbarer hemmeligheter som vil vise deg hvordan du kan begynne å regjere i livet. Når du begynner å se hva dette Guds liv kan utrette i deg, vil miraklene bli en naturlig del av din vandring. 
Kenneth E. Hagin tror at årsaken til at så mange troende taper kampen mot mørkets makter, er fordi de ikke kjenner til sitt slektskap med Gud. De kjenner ikke til sine rettigheter. 
Denne viktige klassikeren vil vise deg hvordan du kan få dette til å fungere i ditt liv, slik at du kan begynne å ta komandoen i den åndelige verden. 

Forfatter: KENNETH E. HAGIN

Tema: GUDS TYPE LIV 

Veil.pris: 49 NOK

Tilbudspris: 29 NOK

Du sparer: 20 NOK

 
Hvis ikke Satan ikke kan stjele din glede . . .

Er du lei av å bli skuffet og motløs i din vandring med Herren? 
Har du tapt gleden et eller annet sted underveis? 
Vær ved godt mot! De kraftfulle sannhetene som denne boka presenterer, vil hjelp deg til å gjenoppdage gleden og få deg inn igjen på rett spor. Du kan være en som seirer i stedet for en som blir beseiret! 
Satan ønsker å ta fra deg gleden. Det er hans høyeste ønske. 
Vær ikke lenger skyteskive for fiendens angrep! 

Forfatter: JERRY SAVELLE

Tema: SATAN - GLEDE 

 
Mesterboken

Første gang boken kom på trykk, var i Leipzig i 1498. Den oppnådde stor popularitet og fikk blant annet en overstrømmende anbefaling av Martin Luther. I senere århundrer fortsatte den sin seiersgang i evangeliske kirker. – Sverre Norborg 
 
Jeg ber deg ennå en gang, og du bør følge mitt råd: Kjøp deg Tauler-boken som nå er kommet. For det er en bok hvor du vil finne en slik kraft av den rene saliggjørende lærdom. Alt annet blir jordisk og kjødelig sammenliknet med dette, selv om det er på gresk, latin eller hebraisk. – Martin Luther 
 
Den andre høsten fant jeg Tauler omvendelseshistorie. Denne boken lærte meg å føle dybden av den brønn som man kan drikke det åndelige vann av, og gjennom det renses i sitt eget hjerte. – Hans Nielsen Hauge

Innhold: HELLIGGJØRELSE 

 
Hvordan oppfylle Guds guddommelige hensikt

Visste du at det finnes en guddommelig forutbestemmelse for ditt liv? Vel, det gjør det! Gud har en
plan for alle kristnes liv, og det inkluderer deg! De grunnleggende prinsippene i pastor Kenneth Hagin
jr.’s nye bok, Hvordan fullføre din guddommelige forutbestemmelse, vil hjelpe deg til å forstå at det
finnes en felles guddommelig forutbestemmelse for alle kristne. 

Du vil få hjelp til å forstå hva denne forutbestemmelsen er og hvordan du skal oppfylle den.



Forfatter: KENNETH HAGIN JR. 

Veil.pris: 149 NOK

Tilbudspris: 119 NOK

Du sparer: 30 NOK

 
Bønnens hemmelighet

I det første kapittelet i “Bønnens hemmelighet”, deler Kenneth E. Hagin med seg av den store åpenbaringen Gud gav ham som førte til at hans  eldre bror ble frelst. Hagin hadde bedt oppriktig og inderlig for sin bror i årevis – men åpenbart uten resultater. 
Etter å ha brukt “Bønnens hemmelighet”, viste Gud ham at hans bror ville bli frelst innen et visst antall dager. Denne “Bønnens hemmelighet”, har du også mulighet til å benytte deg av for å få vunnet dine kjære. 

Forfatter: KENNETH E. HAGIN

Tema: BØNN - FORBØNN 

 
Kjærlighet, veien til seier

I denne mektige boken: Kjærlighet – veien til seier, viser Kenneth E. Hagin oss hvorfor Guds kjærlighet er så livsnødvendig i våre liv. Han sier: «Svaret på veldig mange av livets problemer finner vi i denne uttalelsen: ’Guds kjærlighet svikter ikke!’ Om du lærer å vandre i kjærlighet, vil heller ikke du svikte. Jeg snakker om guddommelig kjærlighet – Guds kjærlighet i oss – ikke menneskelig kjærlighet.»

Forfatter: KENNETH E. HAGIN

Tema: KJÆRLIGHET 

 
Tilbe Gud

«For snart to år siden deltok jeg for første gang i Den internasjonale kristne ambassadens feinng av løvhyttefesten i Jerusalem. I foajeen falt mine øyne på en liten bok med tittelen: “Worship God and have a life of victory”. 
Gud hadde lenge arbeidet med meg når det gjaldt lovprisning og tilbedelse. Jeg visste derfor straks at denne boken måtte jeg ha. Dette var dessuten en bok som ikke bare inspirerte til å tilbe, men som også ga praktisk hjelp etter hvert som jeg leste den, levde med den, og begynte å praktisere dens innhold, ble det klarere og klarere for meg at denne boken måtte komme ut på norsk. 
Mange flere måtte få gleden av dens budskap! Nå utgis den med bønn og tro på at den skal hjelpe mange inn i det herlige livet som bare tilbedelsen kan gi.» - Ellen G. Petersen

Forfatter: MARIA OLIVEIRA

Tema: TILBEDELSE 

 
Hvordan tyde drømmer og syner

Vi mennesker har vanskelig for å forstå betydningen av en åndelig drøm eller et syn, for de inneholder ofte unike eller uvanlige symboler. Hvorfor bruker Gud ofte symboler og lar oss ikke få en enkel og likefram forståelse av hva som er tydningen? Hva betyr symbolene? Hvordan kan du vite om en nattlig opplevelse i søvne er fra Herren og ikke fantasi? 
I denne boken gir Perry Stone deg også blant annet svar på:
* Er min drøm virkelig fra Gud?
* Hvordan skiller jeg mellom typer av åndelige visjoner?
* Hvorfor har jeg mareritt eller urene drømmer? * Hva betyr mine drømmer om en kjær avdød?
Profetisk innsikt!

Forfatter: PERRY STONE

Tema: DRØMMER - SYNER - PROFETISK 

 
Den bibelske veien til velsignelse

I likhet med enhver god far ønsker vår kjærlige Far i himmelen bare det beste for sine barn. Likevel er
det få som virkelig opplever det beste Faderen har å gi - ja, som i det hele tatt forstår hva som er «det
beste.» I boken Den bibelske veien til velsignelse, skrevet av helbredelses¬evangelisten BENNY HINN,
fornemmer leseren Faderens dype og rotfeste¬de lengsel etter å øse velsignelser over oss. Vi får se de
mange måtene Faderen velsigner sine barn på. Vi utfordres til å ta Faderens betingelser for velsignelse
på alvor, og også Hans formål med velsignelsen. Sist, men ikke minst blir vi oppmuntret til å forstå og
ta til oss Guds løfter til dem som trofast gir.



Forfatter: BENNY HINN



Innhold: GUDS VELSIGNELSE 

Veil.pris: 189 NOK

Tilbudspris: 159 NOK

Du sparer: 30 NOK

 
Nyfrelst

Et lite hefte som tar opp de grunnlgeggende ting som hører kristenlivet til.
«Jeg er overbevist om at det vil få stor betydning for deg å lese denne boken. Jeg belyser noen grunnleggende emner som er viktig for deg som nyfrelst å forstå. Du leser ut denne boka på en halv time. Ta deg tid og skriv ned spørsmål som dukker opp. Det er noen blanke sider etter hvert kapitel. Snakk med noen venner som kan hjelpe deg med spørsmålene, eller ta de med til menigheten. Lykke til og Gud velsigne deg.»

Forfatter:TOM JENSEN

Tema: EVANGELISERING - NY FØDSEL 

 
Nedbryte festningsverk

Innholdet i dette heftet er skrevet med Guds kjærlighet. Det er skrevet med et brennende ønske om å hjelpe dem som lider
 nederlag og ikke vet hvordan de skal få seier i sine liv.
Selv om du er har lidd nederlag og er blitt mismodig, vil Gud gi deg lys over hvordan du skal kunne vinne seier i ditt liv, og også hjelpe deg til å vinne enhver kamp i fremtiden, om du bare vil følge disse anvisningene.

Forfatter: JOHN OSTEEN 

 

×Tips en venn

Det er et mirakel i din munn Det er et mirakel i din munn Agape Forlag AS

Send tipset til (din venns e-postadresse)

Din e-postadresse (IP: 18.207.240.35)

Din kommentar (valgfritt)
Minst et par ord, dersom du skriver noe

Sender, vennligst vent ..  Avbryt