«Helbrede de syke» har over hele verden vært regnet som det 20. århundredes klassiker om guddommelig helbredelse.
T. L. Osborn har sett resultater av Jesu Kristi oppstandelseskraft, og mirakuløse helbredelser blant store skarer av mennesker verden over.
Tusener er blitt helbredet ved å lese DENNE BOKEN!
Mange tusener har opplevd helbredelse for sine legemer når de har handlet på de sannheter som de har lært ved å lese «Helbrede de syke».
Boken har vært utgitt tidligere på forskjellige forlag. 
Alle har sett viktigheten av at denne boken er tilgjengelig for mennesker som vil lære mer om guddommelig helbredelse.

Forfatter: T. L. OSBORNE

Tema: HELBREDELSE

  • 978-82-7689-063-6 EAN
  • 096 Produktnummer
  • Agape Forlag AS Leverandør
  • Pocket Format
  • 1999 Produksjonsår

«Helbrede de syke» har over hele verden vært regnet som det 20. århundredes klassiker om guddommelig helbredelse.
T. L. Osborn har sett resultater av Jesu Kristi oppstandelseskraft, og mirakuløse helbredelser blant store skarer av mennesker verden over.
Tusener er blitt helbredet ved å lese DENNE BOKEN!
Mange tusener har opplevd helbredelse for sine legemer når de har handlet på de sannheter som de har lært ved å lese «Helbrede de syke».
Boken har vært utgitt tidligere på forskjellige forlag. 
Alle har sett viktigheten av at denne boken er tilgjengelig for mennesker som vil lære mer om guddommelig helbredelse.

Forfatter: T. L. OSBORNE

Tema: HELBREDELSE
Les mer

Velg antall  

Produktbeskrivelse

T. L. Osborn

Om T. L. Osborn

T. L. Osborn har ved flere anledninger besøkt Norge. Tidligere om årene sammen med sin hustru; Daisy, som nå er gått hjem til himmelen.
Osborn er nok kanskje en av de som har nådd flest mennesker med evangeliet om Jesus. Hans kampanjer, bøker, kassetter og traktater er spredt i millioner verden over.
Hans klassiker “Helbrede de syke”, må/bør leses av alle kristne. Den har kommet ut i Norge på flere forlag opp gjennom årene.

Hvordan tyde drømmer og syner

Vi mennesker har vanskelig for å forstå betydningen av en åndelig drøm eller et syn, for de inneholder ofte unike eller uvanlige symboler. Hvorfor bruker Gud ofte symboler og lar oss ikke få en enkel og likefram forståelse av hva som er tydningen? Hva betyr symbolene? Hvordan kan du vite om en nattlig opplevelse i søvne er fra Herren og ikke fantasi? 
I denne boken gir Perry Stone deg også blant annet svar på:
* Er min drøm virkelig fra Gud?
* Hvordan skiller jeg mellom typer av åndelige visjoner?
* Hvorfor har jeg mareritt eller urene drømmer? * Hva betyr mine drømmer om en kjær avdød?
Profetisk innsikt!

Forfatter: PERRY STONE

Tema: DRØMMER - SYNER - PROFETISK 

 
Forståelsen av de åndelige gaver

Guds ønsker for deg at du skal ha et fremgangsrikt og gledesfylt liv i fellesskap med Den Hellige Ånd. Åndens gaver er gitt deg i nært fellesskap med Åndens innsikt. Han vet hva du trenger for å kunne leve seirende i en tid med vanskeligheter og prøvelser. Gud ønsker også at du skal kunne være til hjelp for andre mennesker med de gaver Han ønsker å utruste deg med.
I denne kraftfulle boken, ønsker Buddy Harrison (forøvrig svigersønn av Kenneth E. Hagin), å gi deg innsikt i Åndens gaver. På en direkte og praktisk måte ønsker han å forklare hvordan Åndens gaver virker.
Ikke vent med å lære deg disse viktige sannheter om Åndens gaver. Dette var gaver Gud hadde tiltenkt alle sine barn. Du kan begynne å forstå gavenes betydning allerede i dag!

Forfatter: BUDDY HARRISON

Innhold: ÅNDELIGE GAVER 

 
Blodet

Det er kraft i Jesu blod. Det er ingen tvil om det. Men samtidig har blodet ingen “magiske” krefter i seg selv. Kraften kommer fra Herren Jesus selv, og Han er den som vil handle på dine vegne når du anvender Hans blod gjennom bønn.
Vi anvender Jesu blod gjennom bønn og tro. Men det er Herren som dekker oss. Vi dekker ikke oss selv. Da jeg bad Den Hellige Ånd om å gi meg en forståelse av blodspakten, hadde jeg dusinvis av spørsmål. Men Han gav meg svarene fra Ordet, og jeg vil gjerne dele dem med deg.

Forfatter: BENNY HINN

Innhold: BLODET 

 
Kjøpt fri fra sykdom, fattigdom og død

Sjelden har de ’gode nyheter’ blitt tolket så mesterlig som i Kenneth E. Hagins hefte; Kjøpt fri fra fattigdom, sykdom og død. Den tekst som Kenneth E. Hagin har brukt, er Galaterbrevet 3:13-14.
Her viser han oss hvordan Jesus Kristus kjøpte oss fri fra den gammeltestamentlige forbannelse og åpnet veien til Abrahams velsignelser, fremgang, helse og all Åndens velsignelse. Enhver troende trenger å bli godt fundamentert i undervisningen om forsoningen.

Forfatter: KENNETH E. HAGIN

Tema: BØNN - FORBØNN 

 
Guds sanne natur

«Jeg har prøvd å være den perfekte personen Gud forventer jeg skal være, men det får jeg ikke til. Jeg gir opp.»

«Jeg vet at Gud elsker meg, men det virker som Han aldri svarer på mine bønner.» «Jeg gjør alt Bibelen sier jeg burde, så hvorfor har ikke Gud velsignet meg som Han har lovet?»

«Er Gud schizofren? Bibelen er full av ingenting annet enn motsetninger.»

«Spørsmål og kommentarer som disse, tvang Andrew Wommack til å presentere dette dypt enkle budskapet som finnes i denne boken. Ofte er det slik at menneskelig begrensninger og kristendommens formørkede menneskelighet, har forkludret den sanne Guds natur. Gud ønsker ikke noe annet enn et intimt vennskap med sine barn.
Hvis du lurer på hvem Gud er, eller om Han bryr seg, la Andrew Wommack viser deg Guds sanne natur i denne boken.
Jeg tror at den eneste grunnen til at du og jeg ikke har elsket Gud mer, er fordi Han har blitt mistolket, og vi har misforstått Hans sanne natur!» – Andrew Wommack 

 
Ånd, sjel & legeme

Selv om Guds Ord helt tydelig lærer at mennesket består av tre ulike deler, er det veldig få kristne som har en funksjonell forståelse av ånd, sjel og legeme i sitt hverdagsliv!
De fleste mennesker tror faktisk at de bare er delt opp i kropp og sjel. De blander sammen sjel og ånd som om det er det samme. Når du forstår ånd, sjel og legeme, låser det opp det åndelige området, så du kan oppleve hvem du er, og hva du har i Kristus!
Siden det åndelige området ikke kan sees eller føles, så blir den eneste måten du kan oppfatte åndelige sannheter på, gjennom Guds Ord. Ta rett og slett Guds Ord og tro det!

Forfatter: ANDREW WOMMACK

Tema: ÅND, SJEL OG LEGEME 

 
Den Hellige Ånd og Hans gaver

Dette er en studiebok på lik linje med «Bibelsk bønn».
Boken er inndelt i 24 deler og avsluttes med spørsmål laget for selvstudie. Boken er i A5.
 
«Når det gjelder Åndens gaver, brødre, vil jeg ikke la være å gi dere kunnskap om dem.» 1. Kor 12:1

Forfatter: KENNETH E. HAGIN

Tema: DEN HELLIGE ÅND 

 
Vær ikke bekymret for noe

Vanskelige tider, prøvelser og trengsel er en del av livet i denne verden.
Men Gud har vist oss hvordan vi skal nyte fred som en del av dagliglivet. 
Vi kan velge å enten la oss tynge ned av bekymring og engstelse, eller å leve i den freden og gleden som Faderen hadde tenkt.
I ’Vær ikke bekymret for noe’ underviser forfatteren Joyce Meyer oss om hvordan vi skal ta til oss av Guds fred midt i negative omstendigheter, i stedet for å reagere med å bli anspent og full av frykt, slik mange mennesker i verden gjør. Hun åpenbarer egenskapene til den fred Jesus beskriver
i Johannes 4,27 – en fred som er forskjellig fra alt verden kjenner til – og hvordan den kan fylle hvert område av ditt liv.

Forfatter: JOYCE MEYER

Innhold: SINNET / TANKEBYGNINGER 

 
Hva bibelen sier om demoner og onde ånder

Denne boken handler om djevelen, demoner og demonisk aktivitet. De første to kapitlene omhandler Satans eller Lucifers opprinnelse og fall. Hvor kom Satan fra? Er det mulig at han en gang hersket over et rike på jorden? 
I Efeserne 6,12 står det: «For vår kamp er ikke mot kjøtt og blod, men mot makter og åndskrefter,
mot verdens herskere i dette mørket, mot ondskapens åndehær i himmelrommet.» 
Alt på denne jorden – hvert menneske, hver skapning – blir dominert, hersket over eller influert fra den usynlige verden. 
Hvor kom disse åndene opprinnelig fra? 
Først av alt er djevelen og demonene falne skapninger. 

Forfatter: KENNETH E. HAGIN

Tema: SATAN - SEIER I ÅNDEVERDENEN 

 
Krafttanker - 12 strategier for å vinne kampen om ditt sinn

«En av mine favorittordtak er; «Dit hvor sinnet er vendt, følger mennesket.» Jeg tror helhjertet at våre tanker ’leder’ oss, staker ut kursen for våre liv og peker ut en bestemt retning. Dette vil til slutt bestemme vårt endemål for livet. Våre tanker får oss til å ha visse holdninger og perspektiver, de påvirker våre relasjoner, de bestemmer hvor produktive vi vil være, både på det personlige og det yrkesmessige plan. De har stor innflytelse på den generelle kvaliteten vi har i våre liv.  Vi må absolutt forstå ’kraften av tanker’!
 STORPOCKET

Forfatter: JOYCE MEYER

Innhold: SINNET / TANKEBYGNINGER 

 
Lær deg å si nei uten å få dårlig samvittighet

Denne boken vil forandre dine tanker om dette med å si nei. Her vil du kunne få en større porsjon av autoritet og seier. Lær deg til å si nei med et smil og med djervhet.

Forfatter: ROBERTS LIARDON

Tema: SAMVITTIGHET - LYDIGHET 

 
Gode nyheter til de syke

Religion har sagt at sykdom er Guds straff eller tukt. 
Hvor ofte hører vi ikke folk si: «Det er nok en mening med det.» «Det er nok noe du skal ha.» Hvor befriende det da er å oppdage at den Jesus som har betalt vår gjeld også «tok bort våre plager og bar våre sykdommer.» (Matt 8:17). Den samme Jesus som sa: «Dine synder er tilgitt,» Han sa også: «Stå opp, ta båren din og gå hjem!» Det er dette som er GODE NYHETER TIL DE SYKE!

Forfatter: ÅGE ÅLESKJÆR

Innhold: HELBREDELSE 

 
Autoriteten til den troende

Den kontroversielle temaet om den troendes autoritet i Kristus, er mye diskutert i kirken i dag.
Andrew Wommack, internasjonalt kjent bibellærer, bringer et friskt perspektiv på dette viktige åndelige emnet som kan utfordre alt du har lært, inkludert:
Ved å grave i Skriften, avslører Andrew den åndelige betydningen av valgene dine, ord og handlinger og hvordan de påvirker din evne til å stå imot angrepene fra Satan og å motta Guds beste. Oppdag den mektige sannheter bak sann åndelig autoritet og begynner å se virkelige resultater.

Forfatter: ANDREW WOMMACK

Tema: AUTORITET 

 
Tilbedelse

Uansett hvordan dine omstendigheter ser ut akkurat nå – enten du er syk, blakk eller deprimert – så ønsker Gud at du skal ha seier! Han ønsker å gi deg alt det himmelen har å tilby, nå.
Norvel Hayes vet hvordan du kan oppleve seier i ditt liv. Han vet hvordan du skal få tak i Guds beste for ditt liv. Det viktigste: han kjenner nøkkelen til alle disse tingene. Han vet hvordan man skal tilbe og prise Faderen.
Ved hjelp av de prinsippene og den kunnskapen om tilbedelse og lovprisning som du finner i denne boken, kan du forandre ditt liv for alltid! Norvel Hayes gjorde det, og han ønsker å vise deg hvordan.

Forfatter: NORVEL HAYES

Tema: TILBEDELSE 

 
Å ha Guds favør over sitt liv

Velsignelsen av å erfare Guds favør i ditt liv er ikke tuftet på bakgrunnen din, talentene eller evnene dine, eller på noe du har gjort deg fortjent til. Det er et løfte til deg i Bibelen, og alt du behøver å gjøre, er å tro på det. Begunstigelse utenom det vanlige er tilgjengelig for ethvert gjenfødt Guds barn.
I denne boka ønsker jeg å vise deg hvorledes Guds favør forvandlet både mitt eget og andres liv, og hvorledes den kan forvandle også ditt liv.
Min bønn er at du vil gripe fatt i denne sannheten og bli forvandlet ved Guds favør på alle områder.
Mens du leser denne boka, så forbered deg på å triumfere og erfare at begunstigelse utenom det vanlige skal prege din tilværelse!

Forfatter: KATHE MCVEIGH

Tema: FAVÆR 

 
Uanstrengt forandring

Uanstrengt forandring – det høres umulig ut. Det er imidlertid hva Ordet åpenbarer om hvordan Guds rike fungerer.
De fleste ser på forandring som både vanskelig og smerte-fullt – en prosess med mye krevende arbeid. Etter deres måte å tenke på, kreves en enorm mengde av anstrengelse for at de skal kunne forandre sine tanker, gjøremål og omstendigheter. På grunn av dette, er forandring noe de kjemper imot. Det er vanskelig å forandre på vaner, tradisjoner og problemer som man har hatt i lang tid.
Folk stivner i gamle former – gamle måter å tenke og handle på – derfor er det bare en naturlig motstand mot forandring.
I denne boken, har jeg lyst til å dele noen sannheter fra Guds Ord med deg, som totalt kan forandre på måten du forstår og tilnærmer deg forandring. Hvis du tar imot disse sannhetene i ditt hjerte og bruker dem i ditt liv, vil du bli i stand til å se at forandringer vil skje uanstrengt i ditt liv.

Forfatter: ANDREW WOMMACK

Tema: FORANDRING OG LEDELSE 

 

×Tips en venn

Uanstrengt forandring Uanstrengt forandring Agape Forlag AS

Send tipset til (din venns e-postadresse)

Din e-postadresse (IP: 54.198.195.11)

Din kommentar (valgfritt)
Minst et par ord, dersom du skriver noe

Sender, vennligst vent ..  Avbryt