Gud har virkelig høye tanker om deg. Han vil at du skal forstå «hvor rik på herlighet hans arv er . . og hvor overveldende stor hans makt er for oss som tror.»
I denne boken deler Sten Nilsson på en ydmyk og kjærlig måte de oppdagelsene han har gjort i løpet av mer enn 60 år med daglig lesing av bibelen. Selv om den er dyp, er den lettlest - en gullgruve for både yngre og eldre lesere.

Forfatter: STEN NILSSON

  • 978-82-91311-53-6 EAN
  • 195 Produktnummer
  • Livets Ord Forlag AS Leverandør
  • Pocket Format
  • 1998 Produksjonsår

Gud har virkelig høye tanker om deg. Han vil at du skal forstå «hvor rik på herlighet hans arv er . . og hvor overveldende stor hans makt er for oss som tror.»
I denne boken deler Sten Nilsson på en ydmyk og kjærlig måte de oppdagelsene han har gjort i løpet av mer enn 60 år med daglig lesing av bibelen. Selv om den er dyp, er den lettlest - en gullgruve for både yngre og eldre lesere.

Forfatter: STEN NILSSON
Les mer

Veil.pris: 149 NOK

Tilbudspris: 79 NOK

Du sparer: 70 NOK

Velg antall  

Produktbeskrivelse

Steen Nilsson

Om Sten Nilsson

Sten Nilsson har hatt en betydningsfull tjeneste som veirydder og pioner for den svenske trosvekkelsen.
Han er en høyt skattet forkynner med mange års erfaring som pastor, misjonær, bibellærer og sjelesørger.
Det kan også nevnes at han er svigerfar til Ulf Ekman. Han døde i 2009.

Visdom, lev ikke livet uten

Larry Lea oppfordrer alle kristne til å gjøre bønnen om visdom til sitt bønneemne nummer ett.
Søkende kristne vil finne både svar og inspirasjon i denne boken om visdom.

Forfatter: LARRY LEA

Tema: BØNN - DISIPLIN 

 
Lær deg gleden ved bønn

Denne boken har revolusjonert bønnelivet til mange mennesker. Her vil du lære hvordan du kan ta en time til bønn hver dag, og kjenne stor glede ved det. 

Forfatter: LARRY LEA

Tema: BØNN - DISIPLIN 

 
Kvinnespørsmål

«Ikke i noen andre kirker jeg kjenner til, står kvinner mer fritt til å tale, lære, preke, be, rope, og inneha ansvarsfulle posisjoner, enn i pinseforsamlinger eller fullevangeliske forsamlinger. 
Og samtidig er det ingen som hevder mer høylydt at de følger Guds Ord helt og fullt, enn de fullevangeliske menighetene og pinsemenighetene. 
Det er faktisk det fullevangelisk betyr: Å følge den hele og fulle Sannhet. 
Derfor er det maktpåliggende for oss å enten innrømme at vi ignorerer og krenker Guds Ord i særskilte tilfeller, eller så må vi tolke det i overensstemmelse med de praktiseringer vi tillater i vår midte».

Forfatter: KENNETH E. HAGIN

Tema: KVINNER 

 
Hvordan du kan leve og ikke dø

Gud vil ikke at du skal ha noen sykdommer. Han vil at du skal motta hans undergjørende kraft og bli fullstendig fri. Når jeg nå skriver denne boken, er det ved Guds kraft. For å drive ut enhver sykdom i de av dere som leser denne boken og sliter med disse problemene. For øvrig kan de samme prinsippene som, det her underv.ises om, tillempes på alle kriser; økonomiske, følelsesmessige, sosiale, åndelige eller fysiske. Tenk på hva Guds Ord kan gjøre for deg mens du leser denne bønnen. 

Forfatter: NORVEL HAYES

Tema: SEIER 

 
Hvordan tyde drømmer og syner

Vi mennesker har vanskelig for å forstå betydningen av en åndelig drøm eller et syn, for de inneholder ofte unike eller uvanlige symboler. Hvorfor bruker Gud ofte symboler og lar oss ikke få en enkel og likefram forståelse av hva som er tydningen? Hva betyr symbolene? Hvordan kan du vite om en nattlig opplevelse i søvne er fra Herren og ikke fantasi? 
I denne boken gir Perry Stone deg også blant annet svar på:
* Er min drøm virkelig fra Gud?
* Hvordan skiller jeg mellom typer av åndelige visjoner?
* Hvorfor har jeg mareritt eller urene drømmer? * Hva betyr mine drømmer om en kjær avdød?
Profetisk innsikt!

Forfatter: PERRY STONE

Tema: DRØMMER - SYNER - PROFETISK 

 
En guddommelig åpenbaring om bønn

Når du begynner å snakke med Gud og pleie fellesskapet med Ham, gir Han deg svar og skjenker deg av sin visdom og innsikt. Han lar det bli klart for deg hvem du i virkeligheten er i Kristus. Samtidig lar Han deg få den kraften og den frimodigheten som er nødvendig for deg å være i besittelse av dersom du skal kunne be om en forvandling – ikke bare i din egen tilværelse, men også i tilværelsen til dem som omgir deg.  Boka ’En guddommelig åpenbaring om bønn’ kommer til å styrke deg i din overbevisning om at Gud er opptatt av å gjøre alt til det beste for deg, til og med når det kan virke som om bønnene vi ber, ikke får noe svar. Hold fram med å tenke på Ham og ha tro til Ham som den allmektige Faderen. Det er Han som er i besittelse av den nøkkelen som åpner døren så du får dekket alle behovene dine.

Forfatter: MARY K. BAXTER

Tema: KRAFT - ÅNDELIGE VERDEN - BØNN 

Veil.pris: 229 NOK

Tilbudspris: 79 NOK

Du sparer: 150 NOK

 
Dyp kaller på dyp - Du er elsket

I litt over to år har disse budskapene kommet til meg under nattevåk, på kjøreturer, i ferier, hjemme, i nød og sorg og etter møter med mennesker som har trengt hjelp. Ja i alle livets situasjoner har denne boka blitt til. Mitt hjertes ønske og min bønn til Gud for denne andaktsboka, er at du skal få oppleve å møte Jesus gjennom budskapene. At de skal nå inn til deg og røre ved deg. Det viktigste et menneske kan oppleve er nettopp et møte med den levende Gud som forvandler hele livet. Gud er ikke overfladisk, men dyp. Derfor vil Han inn i dypet på oss og gjennomsyre oss med sin kjærlighet. GUD ER KJÆRLIGHET! Hans dype kjærlighet og kraft søker dypet i deg. Du er så høyt elsket! 

Veil.pris: 298 NOK

Tilbudspris: 269 NOK

Du sparer: 29 NOK

 
Tid for å gråte

Boken handler om Steve Hills omvendelse fra stoff-/alkoholisme til å bli en radikal kristen som i dag står lokalt i vekkelsen i Pensacola.
Dypt i hver mann og kvinne er det en kilde som venter  på å bryte fram - en kilde så mektig at den har sitt eget språk - tårenes språk. Tårenes språk slippes løs når vi endelig får se  hvem vi er i vårt forhold til Gud.

Forfatter: STEVE HILL 

Veil.pris: 149 NOK

Tilbudspris: 69 NOK

Du sparer: 80 NOK

 
Englehistorier

«Glem ikke å være gjestfrie, for på den måten har noen hatt engler som gjester, uten å vite det» (Hebr 13:02). 
Har engler virkelig eksistert? Hva er deres formål? Samarbeider de med oss? Og hva med demoner og falne engler? Hvardan skal vi forholde oss til dem? 
'Englehistorier' gir svar på disse spørsmålene gjennom en samling av stevnemøter med engler, fortalt av flere kristne profetiske og apostoliske ledere. Disse fortellingene er selvopplevd.
Opplysende og sterke historiene vil vise deg at de eksisterer og virker som medhjelpere i den synlige og den usynlige verden. Boken vil gi leserne bibelsk innsikt i dette fasinerende emnet.

Forfatter: JONATHAN NIXON

Innhold: ENGLER 

 
Fordoble dine evner ved Guds hjelp

Jeg har forsøkt å dele med deg noen prinsipper fra Ordet, som vil styrke ditt kristenliv. Det er Guds vilje at vi skal bære mye frukt, og på den måten blir Gud herliggjort. 
Ordet lærer oss enkelt og greit at om du vil bruke dine evner til det ytterste, vil du ikke bare få jobben gjort, men du vil fordoble dine evner samtidig. 
Det er spennende å vite at du hele tiden kan bli mer produktiv for Guds rike. Du kan vokse med en mer fullstendig, dypere og klarere kunnskap om Ham. 
De enkle sannhetene i dette heftet, kan gjøre deg til en vinner i alle situasjoner og omstendigheter du møter. 

Forfatter: MICHALE LANDSMAN

Tema: HJELPETJENESTER 

 
Til forsvar for Israel

Etter tjueseks år med støtte til staten Israel og det jødiske folk, oppfordret pastor John Hagee over fire hundre av de mest framtredende evangeliske lederne i USA til å danne Christians united for Israel, og i dag er dette en landsomfattende organisasjon som teller millioner av mennesker. De støtter Israel og det jødiske folket, og oppfyller på den måten ordene i profeten Jesajas bok.

Forfatter: JOHN HAGEE

Tema: ISRAEL 

 
Jerusalem nedtelling

John Hagee klargjør djervt grunnen til at radikale Islamitter og Israel ikke kan bo fredfullt sammen.

Likeså inspirerer Hagee oss til å forstå hvorfor kristne over hele verden må støtte Israel.

«De nasjoner som er på linje med Guds hensikt, vil motta Hans velsignelse.         

De som følger den motsatte hensikten som Gud har, vil motta Guds dom uten sidestykke»

Forfatter: JOHN HAGEE

Tema: ISRAEL 

 
Vær ikke bekymret for noe

Vanskelige tider, prøvelser og trengsel er en del av livet i denne verden.
Men Gud har vist oss hvordan vi skal nyte fred som en del av dagliglivet. 
Vi kan velge å enten la oss tynge ned av bekymring og engstelse, eller å leve i den freden og gleden som Faderen hadde tenkt.
I ’Vær ikke bekymret for noe’ underviser forfatteren Joyce Meyer oss om hvordan vi skal ta til oss av Guds fred midt i negative omstendigheter, i stedet for å reagere med å bli anspent og full av frykt, slik mange mennesker i verden gjør. Hun åpenbarer egenskapene til den fred Jesus beskriver
i Johannes 4,27 – en fred som er forskjellig fra alt verden kjenner til – og hvordan den kan fylle hvert område av ditt liv.

Forfatter: JOYCE MEYER

Innhold: SINNET / TANKEBYGNINGER 

 
Salvelsen

Hensikten med Salvelsen er å videreføre det herlige forholdet du har til Ånden og lede deg til å oppleve kraften til å tjene Herren Jesus på det området han har kalt deg. Kraften er Åndens salvelse som ble lovet av Jesus etter oppstandelsen: «Men dere skal få kraft når Den Hellige Ånd kommer over dere, og dere skal være mine vitner . . . » (Apg 1,8)
Jeg tror alle er enige i at hvis det noen gang har vært en tid da Kristi legeme trengte kraft, så er den tiden nå. Det er bare den allmektige Guds mirakelgjørende kraft som kan rulle bort tidebølgen av synd og sykdom som fyller hvert hjørne av verden.

Forfatter: BENNY HINN

Innhold: SALVELSE 

 
Hunger etter vekkelse

Nesten to millioner mennesker fra hele verden har besøkt Brownsville Assembly of God i Pensacola, Florida.
Evangelist Steve Hill vet nøyaktig hvorfor. Bokens personlige vitnesbyrd og Stephens personlige fortellinger om sin omvendelse og brennende lengsel etter mer av Jesus, kommer til å tenne en ild i deg. På samme måte som de tusenvis av mennesker som har blitt radikalt forvandlet etter et møte med den levende Gud.

Forfatter: STEVE HILL 

 
Kathryn Kuhlman, hennes åndelige arv og den innvirkning på mitt liv

Denne bemerkelsesverdige boken er ikke bare en dramatisk fortelling om den mest betydelsesfulle kvinnelige evangelisten som noensinne har levd! Det er også fortellingen om hvordan Gud brukte hennes liv til å preke for og berøre livet til Benny Hinn.
BIOGRAFI

Forfatter: BENNY HINN 

Veil.pris: 169 NOK

Tilbudspris: 79 NOK

Du sparer: 90 NOK

 

×Tips en venn

Kathryn Kuhlman, hennes åndelige arv og den innvirkning på mitt liv Kathryn Kuhlman, hennes åndelige arv og den innvirkning på mitt liv Agape Forlag AS

Send tipset til (din venns e-postadresse)

Din e-postadresse (IP: 54.198.108.19)

Din kommentar (valgfritt)
Minst et par ord, dersom du skriver noe

Sender, vennligst vent ..  Avbryt