Gud har virkelig høye tanker om deg. Han vil at du skal forstå «hvor rik på herlighet hans arv er . . og hvor overveldende stor hans makt er for oss som tror.»
I denne boken deler Sten Nilsson på en ydmyk og kjærlig måte de oppdagelsene han har gjort i løpet av mer enn 60 år med daglig lesing av bibelen. Selv om den er dyp, er den lettlest - en gullgruve for både yngre og eldre lesere.

Forfatter: STEN NILSSON

  • 978-82-91311-53-6 EAN
  • 195 Produktnummer
  • Livets Ord Forlag AS Leverandør
  • Pocket Format
  • 1998 Produksjonsår

Gud har virkelig høye tanker om deg. Han vil at du skal forstå «hvor rik på herlighet hans arv er . . og hvor overveldende stor hans makt er for oss som tror.»
I denne boken deler Sten Nilsson på en ydmyk og kjærlig måte de oppdagelsene han har gjort i løpet av mer enn 60 år med daglig lesing av bibelen. Selv om den er dyp, er den lettlest - en gullgruve for både yngre og eldre lesere.

Forfatter: STEN NILSSON
Les mer

Veil.pris: 149 NOK

Tilbudspris: 79 NOK

Du sparer: 70 NOK

Velg antall  

Produktbeskrivelse

Steen Nilsson

Om Sten Nilsson

Sten Nilsson har hatt en betydningsfull tjeneste som veirydder og pioner for den svenske trosvekkelsen.
Han er en høyt skattet forkynner med mange års erfaring som pastor, misjonær, bibellærer og sjelesørger.
Det kan også nevnes at han er svigerfar til Ulf Ekman. Han døde i 2009.

Innta høyder ved lovsang

Rachel Jeffries har en visjon hun har fått av Gud om hvordan vi skal innta områder for Herren Jesus Kristus.
Da hun var 18 år begynte Herren å undervise henne om lovprisning og tilbedelse. Hun lære hvordan lovprisning er et nøkkelvåpen imot sataniske makter og hvordan det å synge Guds Ord i tilbedelse får de himmelske hærskarer til å arbeide for deg.

Forfatter: RACHEL JEFFRIES 

 
Zoé - Guds type liv

’ZOE - Guds type liv’ åpenbarer hemmeligheter som vil vise deg hvordan du kan begynne å regjere i livet. Når du begynner å se hva dette Guds liv kan utrette i deg, vil miraklene bli en naturlig del av din vandring. 
Kenneth E. Hagin tror at årsaken til at så mange troende taper kampen mot mørkets makter, er fordi de ikke kjenner til sitt slektskap med Gud. De kjenner ikke til sine rettigheter. 
Denne viktige klassikeren vil vise deg hvordan du kan få dette til å fungere i ditt liv, slik at du kan begynne å ta komandoen i den åndelige verden. 

Forfatter: KENNETH E. HAGIN

Tema: GUDS TYPE LIV 

Veil.pris: 49 NOK

Tilbudspris: 29 NOK

Du sparer: 20 NOK

 
Få mer ut av din dag

Vi er kanskje den travleste generasjonen som noensinne har levd. I denne boken vil Marilyn Hickey lære deg, at på tross av din travelhet, kan du bli et lykkelig, produktivt menneske, og være et effektivt redskap for Gud. 
La Marilyn hjelpe deg på en praktisk måte til å la Jesus bli din første-prioritet når du setter deg mål for dine daglige aktiviteter. Lær deg hvordan du kan ta tid til mer gledesfylt og  produktiv hverdag.
En toppaktuell bok.

Forfatter: MARYLYNN HICKEY 

Veil.pris: 139 NOK

Tilbudspris: 69 NOK

Du sparer: 70 NOK

 
Lær deg å si nei uten å få dårlig samvittighet

Denne boken vil forandre dine tanker om dette med å si nei. Her vil du kunne få en større porsjon av autoritet og seier. Lær deg til å si nei med et smil og med djervhet.

Forfatter: ROBERTS LIARDON

Tema: SAMVITTIGHET - LYDIGHET 

 
Hvordan tyde drømmer og syner

Vi mennesker har vanskelig for å forstå betydningen av en åndelig drøm eller et syn, for de inneholder ofte unike eller uvanlige symboler. Hvorfor bruker Gud ofte symboler og lar oss ikke få en enkel og likefram forståelse av hva som er tydningen? Hva betyr symbolene? Hvordan kan du vite om en nattlig opplevelse i søvne er fra Herren og ikke fantasi? 
I denne boken gir Perry Stone deg også blant annet svar på:
* Er min drøm virkelig fra Gud?
* Hvordan skiller jeg mellom typer av åndelige visjoner?
* Hvorfor har jeg mareritt eller urene drømmer? * Hva betyr mine drømmer om en kjær avdød?
Profetisk innsikt!

Forfatter: PERRY STONE

Tema: DRØMMER - SYNER - PROFETISK 

 
Hvordan du kan få sterk tro

Denne boken vil lære hvordan du kan utvikle din tro til å ha tillit til Guds ord for omstendighetene som vil møte ditt liv. Enkel og frigjørende undervisning om tro.

Forfatter: FRED PRICE 

Veil.pris: 149 NOK

Tilbudspris: 79 NOK

Du sparer: 70 NOK

 
Englehistorier

«Glem ikke å være gjestfrie, for på den måten har noen hatt engler som gjester, uten å vite det» (Hebr 13:02). 
Har engler virkelig eksistert? Hva er deres formål? Samarbeider de med oss? Og hva med demoner og falne engler? Hvardan skal vi forholde oss til dem? 
'Englehistorier' gir svar på disse spørsmålene gjennom en samling av stevnemøter med engler, fortalt av flere kristne profetiske og apostoliske ledere. Disse fortellingene er selvopplevd.
Opplysende og sterke historiene vil vise deg at de eksisterer og virker som medhjelpere i den synlige og den usynlige verden. Boken vil gi leserne bibelsk innsikt i dette fasinerende emnet.

Forfatter: JONATHAN NIXON

Innhold: ENGLER 

 
Gud er ikke nok - Han er mer enn nok

Jeg vet ikke hvordan det er med deg, men jeg ber om at jeg også kan fatte det! Bare tanken på bredden, lengden, dybden og høyden av Guds kjærlighet sprenger våre tanker! Det finnes ikke ord nok i noe språk til å beskrive Guds kjærlighet! Hvorfor? Fordi Gud er kjærlighet. Bare tenk på det et øyeblikk! Gud og Hans kjærlighet er en og samme ting. Gud er kjærlighet! Det er mektige saker!

Forfatter: JESSE DUPLANTIS

Tema: GUD ER NOK 

Veil.pris: 169 NOK

Tilbudspris: 69 NOK

Du sparer: 100 NOK

 
Vær ikke bekymret for noe

Vanskelige tider, prøvelser og trengsel er en del av livet i denne verden.
Men Gud har vist oss hvordan vi skal nyte fred som en del av dagliglivet. 
Vi kan velge å enten la oss tynge ned av bekymring og engstelse, eller å leve i den freden og gleden som Faderen hadde tenkt.
I ’Vær ikke bekymret for noe’ underviser forfatteren Joyce Meyer oss om hvordan vi skal ta til oss av Guds fred midt i negative omstendigheter, i stedet for å reagere med å bli anspent og full av frykt, slik mange mennesker i verden gjør. Hun åpenbarer egenskapene til den fred Jesus beskriver
i Johannes 4,27 – en fred som er forskjellig fra alt verden kjenner til – og hvordan den kan fylle hvert område av ditt liv.

Forfatter: JOYCE MEYER

Innhold: SINNET / TANKEBYGNINGER 

 
Tid for å gråte

Boken handler om Steve Hills omvendelse fra stoff-/alkoholisme til å bli en radikal kristen som i dag står lokalt i vekkelsen i Pensacola.
Dypt i hver mann og kvinne er det en kilde som venter  på å bryte fram - en kilde så mektig at den har sitt eget språk - tårenes språk. Tårenes språk slippes løs når vi endelig får se  hvem vi er i vårt forhold til Gud.

Forfatter: STEVE HILL 

Veil.pris: 149 NOK

Tilbudspris: 69 NOK

Du sparer: 80 NOK

 
Hvordan du kan leve og ikke dø

Gud vil ikke at du skal ha noen sykdommer. Han vil at du skal motta hans undergjørende kraft og bli fullstendig fri. Når jeg nå skriver denne boken, er det ved Guds kraft. For å drive ut enhver sykdom i de av dere som leser denne boken og sliter med disse problemene. For øvrig kan de samme prinsippene som, det her underv.ises om, tillempes på alle kriser; økonomiske, følelsesmessige, sosiale, åndelige eller fysiske. Tenk på hva Guds Ord kan gjøre for deg mens du leser denne bønnen. 

Forfatter: NORVEL HAYES

Tema: SEIER 

 
Profetisk bønn

Hensikten med denne boken er at alle som leser den skal få oppleve en livsforvandling som åpner for profetisk bønn som skaper ny framtid. Dette blir en virkelighet når vi lærer oss å vandre vår strekning i bønn, fra nederlagsplassen til seiersplassen.
Grunnforutsetningen for at vi kan vandre denne strekningen, er Jesus Kristus som gikk den først.
Han skapte og åpnet denne muligheten med evige fotavtrykk, som gjennom alle tider og omstendigheter er merket med Hans dyrebare blod.  Heb.12:24 sier at Jesu blod taler sterkere enn Abels blod. Abels blod representerer de fotspor som går i feil retning mot nederlag. Jesu blod har gått foran deg i hver situasjon som du møter.

Forfatter: VELLO VAIM

Innhold: PROFETISK - BØNN 

 
Kathryn Kuhlman, hennes åndelige arv og den innvirkning på mitt liv

Denne bemerkelsesverdige boken er ikke bare en dramatisk fortelling om den mest betydelsesfulle kvinnelige evangelisten som noensinne har levd! Det er også fortellingen om hvordan Gud brukte hennes liv til å preke for og berøre livet til Benny Hinn.
BIOGRAFI

Forfatter: BENNY HINN 

Veil.pris: 169 NOK

Tilbudspris: 79 NOK

Du sparer: 90 NOK

 
Fordoble dine evner ved Guds hjelp

Jeg har forsøkt å dele med deg noen prinsipper fra Ordet, som vil styrke ditt kristenliv. Det er Guds vilje at vi skal bære mye frukt, og på den måten blir Gud herliggjort. 
Ordet lærer oss enkelt og greit at om du vil bruke dine evner til det ytterste, vil du ikke bare få jobben gjort, men du vil fordoble dine evner samtidig. 
Det er spennende å vite at du hele tiden kan bli mer produktiv for Guds rike. Du kan vokse med en mer fullstendig, dypere og klarere kunnskap om Ham. 
De enkle sannhetene i dette heftet, kan gjøre deg til en vinner i alle situasjoner og omstendigheter du møter. 

Forfatter: MICHALE LANDSMAN

Tema: HJELPETJENESTER 

 
Hunger etter vekkelse

Nesten to millioner mennesker fra hele verden har besøkt Brownsville Assembly of God i Pensacola, Florida.
Evangelist Steve Hill vet nøyaktig hvorfor. Bokens personlige vitnesbyrd og Stephens personlige fortellinger om sin omvendelse og brennende lengsel etter mer av Jesus, kommer til å tenne en ild i deg. På samme måte som de tusenvis av mennesker som har blitt radikalt forvandlet etter et møte med den levende Gud.

Forfatter: STEVE HILL 

 
En guddommelig åpenbaring om engler

«Jeg har skrevet om mange av disse opplevelsene i mine tidligere utgitte bøker. I disse bøkene forteller jeg detaljert om den åpenbaringskunnskapen Gud har gitt meg, og hva Han gjennom årene har vist meg angående hans mysterier. I denne boken ønsker jeg å vektlegge visjonene og åpenbaringene Gud har gitt meg om engler. Jeg ønsker å vise hva englenes arbeid betyr for oss, mens vi elsker og tjener Gud.
I 1976, da jeg begynte å fortelle om åpenbaringene Gud hadde gitt meg, var jeg som en pionér som trengte meg frem i ukjent terreng. Da jeg var ute for å forkynne, var det stunder da jeg ble spottet, forfulgt og latterliggjort. Men jeg fortsatte med å fortelle min historie, for jeg opplevde at jeg hadde fått et mandat fra Gud til å gjøre det. I dag sender Gud en overflod av manifestasjoner og åpenbaringer. Gud har hemmeligheter Han vil åpenbare for oss i denne tid, og vi må tro Ham».

Forfatter: MARY K. BAXTER

Tema: KRAFT - ÅNDELIGE VERDEN - ENGLER 

 

×Tips en venn

En guddommelig åpenbaring om engler En guddommelig åpenbaring om engler  

Send tipset til (din venns e-postadresse)

Din e-postadresse (IP: 54.198.96.198)

Din kommentar (valgfritt)
Minst et par ord, dersom du skriver noe

Sender, vennligst vent ..  Avbryt