Åpne dine øyne til miraklene som skjer rundt deg. I ‘Et mirakuløst liv’ deler Bruce Van Natta de miraklene som han har opplevd. Her kan du lese om englene som ble sendt for å redde livet hans etter en ulykke som gjorde at han ble knust under en semitrailer, sammen med de mirakuløse historiene av andre som vil vise deg hvordan du kan oppleve det overnaturlige i din hverdag.
Du vil bli overrasket når du leser om at mirakler finner sted i dag, sanne historier som høres ut som de kom rett ut av Bibelen. Blinde øyne og døve ører blir åpnet, svulster forsvinner, demoner blir kastet ut, og fanger blir satt fri fra hjertesorg, smerte, depresjon og frykt. Gud har skapt deg til å leve en mirakuløst liv med Ham, og disse trosoppbyggende historiene, støttet av bibelske referanser, vil motivere deg til seier.

Forfatter: BRYCE VAN NATTA

Innhold: MIRAKLER

  • 978-82-7689-195-8 EAN
  • 329 Produktnummer
  • Agape Forlag AS Leverandør
  • Pocket Format
  • 2013 Produksjonsår

Åpne dine øyne til miraklene som skjer rundt deg. I ‘Et mirakuløst liv’ deler Bruce Van Natta de miraklene som han har opplevd. Her kan du lese om englene som ble sendt for å redde livet hans etter en ulykke som gjorde at han ble knust under en semitrailer, sammen med de mirakuløse historiene av andre som vil vise deg hvordan du kan oppleve det overnaturlige i din hverdag.
Du vil bli overrasket når du leser om at mirakler finner sted i dag, sanne historier som høres ut som de kom rett ut av Bibelen. Blinde øyne og døve ører blir åpnet, svulster forsvinner, demoner blir kastet ut, og fanger blir satt fri fra hjertesorg, smerte, depresjon og frykt. Gud har skapt deg til å leve en mirakuløst liv med Ham, og disse trosoppbyggende historiene, støttet av bibelske referanser, vil motivere deg til seier.

Forfatter: BRYCE VAN NATTA

Innhold: MIRAKLER
Les mer

Velg antall  

Produktbeskrivelse

Bruce Van Natta

Om Bruce Van Natta

Bruce Van Natta har blitt sendt på et oppdrag fra Jesus til å starte branner i folks hjerter for Gud. Han fikk kroppen knust under en semitrailer og hadde en ut-av-kroppen-opplevelse der han så englene Herren sendte til hans unsettelse. Gjennom sin tjeneste 'Sweet Bread Ministries' deler han sitt gripende vitnesbyrd over hele verden, og elsker å se at folk bli frelst, helbredet, satt fri, ved den makt og kjærlighet som finnes i Jesus.

Hvordan vandre i Guds overnaturlige kraft

GUILLERO MALDONADO: Den overnaturlig kraft og autoriteten fra Gud er tilgjengelig for dagens troende – akkurat som den var på bibelens tid – helbredelser, mirakler og utfrielser.
For å hjelpe deg å forstå den fulle åpenbaring av Guds overnaturlige kraft, deler Guillermo Maldonado bibelsk basert innsikt og gir et sterkt vitnesbyrd om hvordan du kan oppleve:
* En personlig erfaring med Guds overnaturlige kraft!
* Opplev Guds salvelse til å bli mer effektiv i tjenesten!
* Aktivisering av de åndelige gavene!
* Motta inspirasjon fra Gud!
* Utvikle tro for det mirakuløse!
* Forstå og operere i det overnaturlige!
* Begynne å oppleve det mirakuløse i ditt liv!

Forfatter: GUILLERMO MALDONADO

Innhold: LEDELSE 

 
Hva tro er

Troen sier det samme som Guds Ord sier! Vantroen, på den andre siden, tar parti imot Guds Ord.
Det er trist at det finnes så mange «troende» som taler vantro, og på den måten tar parti imot Guds Ord. Og så lurer de på hvorfor Guds Ord ikke virker for dem. En av de beste måtene i finne ut hva noe er, er å finne ut hva det ikke er. La oss gjøre det i disse leksjonene.
Først: Tro er ikke håp. Altfor ofte håper folk bare at de vil motta dåpen i Den Hellige Ånd, helbredelse eller et bønnesvar. Men det er ikke å håpe som får jobben gjort; det er å tro. Nå er troen. Hvis det ikke er nå, er det ikke tro.

Forfatter: KENNETH E. HAGIN

Tema: TRO 

 
En bedre pakt

Det går tydelig frem at israelsfolket måtte lide på grunn av at de brøt Guds bud, ja på grunn av at de syndet mot Guds ord. Og selv om jeg nå taler om jødene, så er det de samme prinsippene som gjelder for oss i dag. Du må huske på at så lenge israelsfolket holdt Guds bud, ble de ikke syke, men da de syndet, ble deres legemer fulle av sykdom. Men selv da hadde de full rett til å vende seg til Herren, motta tilgivelse for sine synder og bli helbredet for sine sykdommer. 
I dag lever vi i en bedre pakt som er basert på bedre løfter. Dersom vi holder vår del av pakten, vil de samme tingene virke for oss som de gjorde for israelsfolket under Den Gamle Pakt. Det er i hvertfall jeg sikker på.

Forfatter: KENNETH E. HAGIN 

 
Hvordan oppfylle Guds guddommelige hensikt

Visste du at det finnes en guddommelig forutbestemmelse for ditt liv? Vel, det gjør det! Gud har en plan for alle kristnes liv, og det inkluderer deg! De grunnleggende prinsippene i pastor Kenneth Hagin jr.’s nye bok, Hvordan fullføre din guddommelige forutbestemmelse, vil hjelpe deg til å forstå at det finnes en felles guddommelig forutbestemmelse for alle kristne. 
Du vil få hjelp til å forstå hva denne forutbestemmelsen er og hvordan du skal oppfylle den.

Forfatter: KENNETH HAGIN JR. 

 
Salvelsen

Hensikten med Salvelsen er å videreføre det herlige forholdet du har til Ånden og lede deg til å oppleve kraften til å tjene Herren Jesus på det området han har kalt deg. Kraften er Åndens salvelse som ble lovet av Jesus etter oppstandelsen: «Men dere skal få kraft når Den Hellige Ånd kommer over dere, og dere skal være mine vitner . . . » (Apg 1,8)
Jeg tror alle er enige i at hvis det noen gang har vært en tid da Kristi legeme trengte kraft, så er den tiden nå. Det er bare den allmektige Guds mirakelgjørende kraft som kan rulle bort tidebølgen av synd og sykdom som fyller hvert hjørne av verden.

Forfatter: BENNY HINN

Innhold: SALVELSE 

 
Bibelleseplan

Les hele Bibelen på ett år, eller ta en måneds leseplan. Alt i denne boken.
Skriftlesning fra Det nye og Det gamle Testamentet for hver dag. 

 
Uanstrengt forandring

Uanstrengt forandring – det høres umulig ut. Det er imidlertid hva Ordet åpenbarer om hvordan Guds rike fungerer.
De fleste ser på forandring som både vanskelig og smerte-fullt – en prosess med mye krevende arbeid. Etter deres måte å tenke på, kreves en enorm mengde av anstrengelse for at de skal kunne forandre sine tanker, gjøremål og omstendigheter. På grunn av dette, er forandring noe de kjemper imot. Det er vanskelig å forandre på vaner, tradisjoner og problemer som man har hatt i lang tid.
Folk stivner i gamle former – gamle måter å tenke og handle på – derfor er det bare en naturlig motstand mot forandring.
I denne boken, har jeg lyst til å dele noen sannheter fra Guds Ord med deg, som totalt kan forandre på måten du forstår og tilnærmer deg forandring. Hvis du tar imot disse sannhetene i ditt hjerte og bruker dem i ditt liv, vil du bli i stand til å se at forandringer vil skje uanstrengt i ditt liv.

Forfatter: ANDREW WOMMACK

Tema: FORANDRING OG LEDELSE 

 
Til forsvar for Israel

Etter tjueseks år med støtte til staten Israel og det jødiske folk, oppfordret pastor John Hagee over fire hundre av de mest framtredende evangeliske lederne i USA til å danne Christians united for Israel, og i dag er dette en landsomfattende organisasjon som teller millioner av mennesker. De støtter Israel og det jødiske folket, og oppfyller på den måten ordene i profeten Jesajas bok.

Forfatter: JOHN HAGEE

Tema: ISRAEL 

 
Annas salvelse

Gud samler en hær av kvinner med Anna-salvelsen som vil rope ut til Herren, inntil Hans herlighet dekker jorden som vannet dekker havet. De med Annas salvelse vil arbeide og kjempe i forbønn for at Guds kraft skal vinne den fortapte, gjenopplive kirken og påvirke samfunnet med Kongedømmets evangelium.
Disse kvinnene vil bli utstyrt med ild, iver og kraft til å forkynne Jesu Kristi navn til de som lengter etter utfrielse. Gud vekker en bønnebevegelse som frigjør rikets herlighet. Vi ønsker å se rettferdighet, fred og glede i Den Hellige Ånd på jorden igjen! 

 
Tid for å gråte

Boken handler om Steve Hills omvendelse fra stoff-/alkoholisme til å bli en radikal kristen som i dag står lokalt i vekkelsen i Pensacola.
Dypt i hver mann og kvinne er det en kilde som venter  på å bryte fram - en kilde så mektig at den har sitt eget språk - tårenes språk. Tårenes språk slippes løs når vi endelig får se  hvem vi er i vårt forhold til Gud.

Forfatter: STEVE HILL 

Veil.pris: 149 NOK

Tilbudspris: 69 NOK

Du sparer: 80 NOK

 
Fotkrem

En frisk og naturlig krem som pleier føttene. Denne kremen tilfører rikelig med fukt og pleie til tørre og såre føtter. Kremen er en redning for føtter som er sprukne og tørre og med behov for pleie og omsorg. Dine føtter vil bli myke og med en frisk og ren duft. Hindrer tørrhet – Nærer huden din – Opprettholder fuktighetsnivå – (100 ml.) 

Veil.pris: 143 NOK

Tilbudspris: 69 NOK

Du sparer: 74 NOK

 
Englehistorier

«Glem ikke å være gjestfrie, for på den måten har noen hatt engler som gjester, uten å vite det» (Hebr 13:02). 
Har engler virkelig eksistert? Hva er deres formål? Samarbeider de med oss? Og hva med demoner og falne engler? Hvardan skal vi forholde oss til dem? 
'Englehistorier' gir svar på disse spørsmålene gjennom en samling av stevnemøter med engler, fortalt av flere kristne profetiske og apostoliske ledere. Disse fortellingene er selvopplevd.
Opplysende og sterke historiene vil vise deg at de eksisterer og virker som medhjelpere i den synlige og den usynlige verden. Boken vil gi leserne bibelsk innsikt i dette fasinerende emnet.

Forfatter: JONATHAN NIXON

Innhold: ENGLER 

 
En guddommelig åpenbaring om engler

«Jeg har skrevet om mange av disse opplevelsene i mine tidligere utgitte bøker. I disse bøkene forteller jeg detaljert om den åpenbaringskunnskapen Gud har gitt meg, og hva Han gjennom årene har vist meg angående hans mysterier. I denne boken ønsker jeg å vektlegge visjonene og åpenbaringene Gud har gitt meg om engler. Jeg ønsker å vise hva englenes arbeid betyr for oss, mens vi elsker og tjener Gud.
I 1976, da jeg begynte å fortelle om åpenbaringene Gud hadde gitt meg, var jeg som en pionér som trengte meg frem i ukjent terreng. Da jeg var ute for å forkynne, var det stunder da jeg ble spottet, forfulgt og latterliggjort. Men jeg fortsatte med å fortelle min historie, for jeg opplevde at jeg hadde fått et mandat fra Gud til å gjøre det. I dag sender Gud en overflod av manifestasjoner og åpenbaringer. Gud har hemmeligheter Han vil åpenbare for oss i denne tid, og vi må tro Ham».

Forfatter: MARY K. BAXTER

Tema: KRAFT - ÅNDELIGE VERDEN - ENGLER 

 
En guddommelig åpenbaring om bønn

Når du begynner å snakke med Gud og pleie fellesskapet med Ham, gir Han deg svar og skjenker deg av sin visdom og innsikt. Han lar det bli klart for deg hvem du i virkeligheten er i Kristus. Samtidig lar Han deg få den kraften og den frimodigheten som er nødvendig for deg å være i besittelse av dersom du skal kunne be om en forvandling – ikke bare i din egen tilværelse, men også i tilværelsen til dem som omgir deg.  Boka ’En guddommelig åpenbaring om bønn’ kommer til å styrke deg i din overbevisning om at Gud er opptatt av å gjøre alt til det beste for deg, til og med når det kan virke som om bønnene vi ber, ikke får noe svar. Hold fram med å tenke på Ham og ha tro til Ham som den allmektige Faderen. Det er Han som er i besittelse av den nøkkelen som åpner døren så du får dekket alle behovene dine.

Forfatter: MARY K. BAXTER

Tema: KRAFT - ÅNDELIGE VERDEN - BØNN 

Veil.pris: 229 NOK

Tilbudspris: 79 NOK

Du sparer: 150 NOK

 
Opplev hemmeligheten til et fungerende bønneliv

Denne fasinerende boken kombinerer bibelsk undervisning med personlig erfaring, og tilbyr en rekke praktiske verktøy som vil ha innvirkning på livet ditt. Det vil også hjelpe deg å forstå den enorme innvirkningen din bønn har og oppfordrer deg til å bruke forbønn i din praktiske hverdag. 
Trinn for trinn, går Suzette Hattingh gjennom Skriften og viser deg hvordan du kan forstå hvordan Gud leder i bønn og deretter svarer bønn. Med sin unike, humoristisk stil, vil hun utfordre deg og tenne en ny lidenskap og lyst til bønn i deg. 
'Opplev hemmeligheten til et fungerende bønneliv' bønneliv vil hjelpe deg: 
* Vandre og snakke med Gud
* Oppfylle Hans evige hensikter for deg og for Hans Rike på all jorden
* Lær deg hvordan bruke autoritet og ta det herredømme Han har gitt deg
* Bli ledet av den Hellige Ånd etter som Han leder din bønn og deler himmelens byrder med deg på jorden
Suzette bok er hennes livsstil. Hun skriver hva hun lever og lever det hun skriver. 'Opplev hemmeligheten til et fungerende bønneliv' er en bok for alle. Det er ikke bare en klassiker for bokhyllen, men en håndbok for Veien!

Forfatter: SUZETTE HATTINGH

Tema: BØNN 

 
Nyfrelst

Et lite hefte som tar opp de grunnlgeggende ting som hører kristenlivet til.
«Jeg er overbevist om at det vil få stor betydning for deg å lese denne boken. Jeg belyser noen grunnleggende emner som er viktig for deg som nyfrelst å forstå. Du leser ut denne boka på en halv time. Ta deg tid og skriv ned spørsmål som dukker opp. Det er noen blanke sider etter hvert kapitel. Snakk med noen venner som kan hjelpe deg med spørsmålene, eller ta de med til menigheten. Lykke til og Gud velsigne deg.»

Forfatter:TOM JENSEN

Tema: EVANGELISERING - NY FØDSEL 

 

×Tips en venn

Nyfrelst Nyfrelst Agape Innsyn

Send tipset til (din venns e-postadresse)

Din e-postadresse (IP: 54.221.75.115)

Din kommentar (valgfritt)
Minst et par ord, dersom du skriver noe

Sender, vennligst vent ..  Avbryt