Det har blitt sagt; «Synsevnen er en funksjon som ligger i øynene – en visjon er noe vi har i hjertet». Visjonen frigjør deg fra de begrensninger som dine fysiske øyne legger på synsfeltet ditt.
Den slipper deg inn til den friheten som hjertet lar deg se. Visjonen gjør det også mulig å bære lidelse og tåle skuffelser. Den gir håp midt i fortvilelsen og utholdenhet i trengsler. Visjonen gir den nedtrykte inspirasjon og den motløse nytt pågangsmot. 

Forfatter: MYLES MUNROE

Innhold: LEDELSE

  • 978-82-7689-126-8 EAN
  • 250 Produktnummer
  • Agape Forlag AS Leverandør
  • Pocket Format
  • 2007 Produksjonsår

Det har blitt sagt; «Synsevnen er en funksjon som ligger i øynene – en visjon er noe vi har i hjertet». Visjonen frigjør deg fra de begrensninger som dine fysiske øyne legger på synsfeltet ditt.
Den slipper deg inn til den friheten som hjertet lar deg se. Visjonen gjør det også mulig å bære lidelse og tåle skuffelser. Den gir håp midt i fortvilelsen og utholdenhet i trengsler. Visjonen gir den nedtrykte inspirasjon og den motløse nytt pågangsmot. 

Forfatter: MYLES MUNROE

Innhold: LEDELSE
Les mer

Velg antall  

Produktbeskrivelse

Myles Munroe

Om Myles Munroe

Myles Munroe var en internasjonal motiverende forkynner. Han har utgitt flere bestselgende bøker om kristen livsstil og etikk i forretningslivet.
Myles Munroe, (20 april 1954-9 november 2014) var en Bahamian evangelisk kristen evangelist og ordinert pinse pastor som grunnla og ledet Bahamas Faith Ministries International (BFMI) og Myles Munroe International (MMI). Han var administrerende direktør og styreleder i Den internasjonale Third World Leaders Association og president i International Leadership Training Institute, samt forfatter av en rekke bøker. [1] Munroe døde sammen med sin kone og 8 andre i en flyulykke 9. november 2014.

Hjelp meg, jeg er deprimert

Opplever du en konstant følelse av håpløshet og kjedsommelighet uten noen åpenbar årsak? 
Som troende er ikke gleden noe vi forsøker å fabrikkere ‑ den er alt i oss og venter på å bli forløst! 

Forfatter: JOYCE MEYER 

 
Hvordan bli ledet av Ånden

Uansett hvem du er, eller hva du er opptatt av, Guds plan for deg er at du skal lykkes og ha framgang. Gud ønsker at du skal motta alt det himmelen har å tilby. Det inkluderer åndelig framgang, økonomisk framgang, helse og fred i sinnet. Men den eneste veien du helt og holdent kan erfare Guds fullkomne plan på, er om du lar deg lede av Den Hellige Ånd.
I denne boken, legger Norvel Hayes ut Guds Ord og underbygger det med sine egne erfaringer, hvordan du kan bli ledet av Ånden. Han under-streker viktigheten av å meditere (grunne) på Guds Ord. Tilbe Gud, forny sitt sinn, slik at vi kan være i stand til å høre Åndens stemme. 

Forfatter: NORVEL HAYES

Tema: LEDET AV ÅNDEN 

 
Englehistorier

«Glem ikke å være gjestfrie, for på den måten har noen hatt engler som gjester, uten å vite det» (Hebr 13:02). 
Har engler virkelig eksistert? Hva er deres formål? Samarbeider de med oss? Og hva med demoner og falne engler? Hvardan skal vi forholde oss til dem? 
'Englehistorier' gir svar på disse spørsmålene gjennom en samling av stevnemøter med engler, fortalt av flere kristne profetiske og apostoliske ledere. Disse fortellingene er selvopplevd.
Opplysende og sterke historiene vil vise deg at de eksisterer og virker som medhjelpere i den synlige og den usynlige verden. Boken vil gi leserne bibelsk innsikt i dette fasinerende emnet.

Forfatter: JONATHAN NIXON

Innhold: ENGLER 

 
Du har det allerede

Lik hunden på forsiden, bruker de fleste kristne hele sitt liv på å jage etter noe som de allerede har. De ber alltid Herren om å gjøre noe – om enten å velsigne, helbrede, utfri eller å gi dem framgang – når de i virkeligheten søker etter ting som alt har blitt gitt dem. De tror at Gud kan gjøre hva som helst, men ikke at Han har (i fortidsform) gjort veldig mye. Efeserbrevet ble imidlertid skrevet fra en totalt annen synsvinkel: Alt er allerede fullført i Kristus og er gitt til den gjenfødte troende. Det er allerede fullført og allerede vårt! En seirende kristen søker ikke seier, men håndhever istedenfor den seieren som alt er vunnet gjennom Jesu Kristi død, begravelse og oppstandelse. Vi prøver ikke på å vinne en kamp. Vi kommer fra en kamp som allerede er blitt vunnet! Jesus har seiret, og vi håndhever hans erobring. (Rom 8:37).

Forfatter: ANDREW WOMMACK 

 
Relasjoner (Andaktsbok)

RELASJONER
Kan du oppfylle Guds hensikt med ditt liv i samvær med din makker? Bestselgende forfatter, Myles Munroe, sier at; det kan du!
I denne unike andkatsboken vil du kunne oppdage:
* Oppdag din unike oppgave som kvinne og mann!
* Lær hvordan du kan oppfylle din partners behov!
* Finn bibelske løsninger på konflikter i samlivet!
Oppdag Guds tanke for deg som mann og kvinne, og begynn og bygg et sterkt, produktivt og kjærlig samspill i dag.

Forfatter: MYLES MUNROE

Innhold: ANDAKTSBOK 

Veil.pris: 298 NOK

Tilbudspris: 150 NOK

Du sparer: 148 NOK

 
De faderlige prinsipper

Den eneste som er i stand til å gi deg din egentlige, sanne identitet som mann, er en far. Dette grunnleggende prinsippet mangler i en rekke av kulturene våre i dag, og fraværet av dette er opphavet til mange sosiale problemer. De aller fleste unge menn løper omkring på utkikk etter en far, og de er ute av stand til å finne ham. De løper til vennene sine, men det er fullstendig forgjeves. Det er ikke mulig å finne en far i en annen likesinnet som også er på utkikk etter en far.
Det er ikke mulig å oppdage hvem du selv er ved å skjele til en som heller ikke har klart for seg hvem han eller hun er.

Forfatter: MYLES MUNROE

Innhold: LEDELSE - MENN 

 
Slik blir du en leder

En lang rekke mennesker kommer rett og slett til å fortsette å bli sittende hjemme i håp om at en eller annen oppsøker dem og forfremmer dem til noe bedre. I årevis blir de sittende og vente, og det vil de fortsette med like til sin dødsdag. Du har ikke råd til å la det finne sted med deg! Vår verden lider under mangelen på lederskap. 
Det er Guds vilje at du blir en leder og fører andre mennesker fram til det fulle potensialet deres i Herren. Slå deg ikke til tåls med noe mindre enn ditt aller beste! Dersom du tar imot denne utfordringen, så les denne boka om igjen helt til du er fylt med trangen til å lede andre og med den innsikten som er nødvendig for å føre andre mennesker til lederskap.

Forfatter: MYLES MUNROE

Innhold: LEDELSE 

 
Kampen om ditt sinn

Bekymring, tvil, forvirring, depresjon, sinne og  følelse av fordømmelse . . . alt dette er angrep på ditt sinn. Hvis du plages av negative tanker, fatt mot! Joyce Meyer har hjulpet millioner av mennesker med å vinne kampen mot disse angrep – og hun kan også hjelpe deg! 
I denne boken, som er hennes bestselger noensinne, lærer Joyce Meyer deg hvordan du kan forandre ditt sinn. Hun lærer deg hvordan du kan ta et oppgjør med og håndtere tusenvis av tanker. Hun lærer deg til å fokusere ditt sinn til å tenke på den måten Gud tenker.
Hun deler med seg av de prøvelser, tragedier og de seire hun har hatt i sitt eget ekteskap, familie og tjeneste som har ført til livsforvandlende, vidunderlige seire. Hun tar deg med hele veien – steg for steg.

Forfatter: JOYCE MEYER

Innhold: SINNET / TANKEBYGNINGER 

 
Hvordan oppfylle Guds guddommelige hensikt

Visste du at det finnes en guddommelig forutbestemmelse for ditt liv? Vel, det gjør det! Gud har en plan for alle kristnes liv, og det inkluderer deg! De grunnleggende prinsippene i pastor Kenneth Hagin jr.’s nye bok, Hvordan fullføre din guddommelige forutbestemmelse, vil hjelpe deg til å forstå at det finnes en felles guddommelig forutbestemmelse for alle kristne. 
Du vil få hjelp til å forstå hva denne forutbestemmelsen er og hvordan du skal oppfylle den.

Forfatter: KENNETH HAGIN JR. 

 
Tid for å gråte

Boken handler om Steve Hills omvendelse fra stoff-/alkoholisme til å bli en radikal kristen som i dag står lokalt i vekkelsen i Pensacola.
Dypt i hver mann og kvinne er det en kilde som venter  på å bryte fram - en kilde så mektig at den har sitt eget språk - tårenes språk. Tårenes språk slippes løs når vi endelig får se  hvem vi er i vårt forhold til Gud.

Forfatter: STEVE HILL 

Veil.pris: 149 NOK

Tilbudspris: 69 NOK

Du sparer: 80 NOK

 
En mann som vandret med Gud

Han var en troens apostel av vår tid. Han rystet verden i sin tid – og var med å la grunnen for en karismatisk vekkelse. Hans motto var enkelt: «Tro er handling», og «Bare tro». Han var en mann av én bok – Bibelen. Han kjente kun til én måte å lese den på – i Den Hellige Ånd.
Denne mannen hadde en tjeneste som bringer liv – over 60 år etter sin død. Hans navn er Smith Wigglesworth: «En mann som vandret med Gud».
Wigglesworth ønsket ingen assosiasjoner med noen form for død. Han trodde kun på LIVET!
George Stormont ble ofte referert til som Wigglesworths adopterte sønn. Han beskriver på en levende måte hendelser fra Wigglesworths begivenhetsrike liv. Han prøvde ikke å trekke oppmerksomheten på sin venns person, men heller på hans liv og virke i Den Hellige Ånd.
 
«Jeg har skrevet denne boken med tanke på de som vil bli grepet av denne mannens liv og virke og som ønsker å komme i funksjon i Åndens gaver. Smith Wigglesworth er en av de få personer jeg har kjent som har latt seg forme på en slik måte – til Kristi bilde». 
– George Stormont

Forfatter: GEORGE STORMONT

Tema: BIOGRAFI 

 
Mesterboken

Første gang boken kom på trykk, var i Leipzig i 1498. Den oppnådde stor popularitet og fikk blant annet en overstrømmende anbefaling av Martin Luther. I senere århundrer fortsatte den sin seiersgang i evangeliske kirker. – Sverre Norborg 
 
Jeg ber deg ennå en gang, og du bør følge mitt råd: Kjøp deg Tauler-boken som nå er kommet. For det er en bok hvor du vil finne en slik kraft av den rene saliggjørende lærdom. Alt annet blir jordisk og kjødelig sammenliknet med dette, selv om det er på gresk, latin eller hebraisk. – Martin Luther 
 
Den andre høsten fant jeg Tauler omvendelseshistorie. Denne boken lærte meg å føle dybden av den brønn som man kan drikke det åndelige vann av, og gjennom det renses i sitt eget hjerte. – Hans Nielsen Hauge

Innhold: HELLIGGJØRELSE 

 
Lær deg gleden ved bønn

Denne boken har revolusjonert bønnelivet til mange mennesker. Her vil du lære hvordan du kan ta en time til bønn hver dag, og kjenne stor glede ved det. 

Forfatter: LARRY LEA

Tema: BØNN - DISIPLIN 

 
Deboras salvelse

Det gamle testamente beskriver Debora som en mektig kombinasjon av dommer, forbeder, profet, mor i Israel, og militær strateg. Debora brøt ute av sin samtid. Ikke ut av opprør, men i lydighet til Gud for å sette sitt folk fri. Som i bibelsk tid, kaller Gud dagens kvinner til en hensikt som er større enn dem selv. Deboras Salvelse viser at selv om du kan ha blitt fanget i tradisjon og låst i fangenskap av kultur- og kjønns-fordommer, ønsker Gud for deg å bryte gjennom disse barrierene. Nå er tiden inne til å oppfylle din hensikt i livet!

Forfatter: MICHELLE MC CLAIN-WALTERS

Innhold: KVINNER - PROFETISK 

 
Skarpere enn et tveegget sverd

En spesiell melding fra Andrew Wommack:
Skarpere enn et tveegget sverd er en sammenstilling og oppsummering av de seksten mest etterspurte og viktige åpenbaringer Gud har gitt meg.
Hvert kapittel tar for seg et bestemt emne i en forkortet form, noe som gjør det mye enklere å se hvordan disse sannhetene er relatert og avhengige av hverandre.
For eksempel, hvis du forstår budskapet om nåde, men har ikke balansert det med tro, vil ingen av dem fungere effektivt i livet ditt. Jeg oppfordrer deg, ta deg tid til å lese boken gjennom, og deretter gå tilbake og studere de foreslåtte materialene er oppført på slutten av hvert kapittel. 

 
Blodet

Det er kraft i Jesu blod. Det er ingen tvil om det. Men samtidig har blodet ingen “magiske” krefter i seg selv. Kraften kommer fra Herren Jesus selv, og Han er den som vil handle på dine vegne når du anvender Hans blod gjennom bønn.
Vi anvender Jesu blod gjennom bønn og tro. Men det er Herren som dekker oss. Vi dekker ikke oss selv. Da jeg bad Den Hellige Ånd om å gi meg en forståelse av blodspakten, hadde jeg dusinvis av spørsmål. Men Han gav meg svarene fra Ordet, og jeg vil gjerne dele dem med deg.

Forfatter: BENNY HINN

Innhold: BLODET 

 
God morgen Hellige Ånd!

I denne boken introduserer Benny Hinn oss for Den Hellige Ånd. At denne boken har fylt et behov, er ganske tydelig. Den har solgt over 3 millioner eks. av engelsk utgave. Norsk utgave er nå trykket over 12.000 eks. «Det var tre dager før jul i 1973. Solen stod likevel opp denne kalde og tåkete morgenen i Toronto. Plutselig var Han der. Den Hellige Ånd kom inn i rommet mitt. Han var like virkelig for meg den morgenen, som boken du nå holder i hånden. De følgende åtte timene hadde jeg en helt utrolig opplevelse med Den Hellige Ånd. Den forandret retningen for hele livet mitt.
Tårer av undring og glede strømmet nedover kinnene mine da jeg åpnet Bibelen, og Han gav meg svar på mine spørsmål. Det var som om rommet mitt var blitt løftet opp i det himmelske. Og jeg hadde bare lyst til å bli der for evig. Jeg hadde akkurat fylt 21 år, og dette besøket var den beste fødselsdagsgaven eller julegaven jeg noen gang hadde fått».

Forfatter: BENNY HINN

Innhold: DEN HELLIGE ÅND 

 
Ånden i oss & Ånden over oss

Hva er hensikten med dåpen i Den Hellige Ånd?
Har troende som ikke er ’åndsfylt’, Den Hellige ånd?
Hva menes det med å ’vandre i ånden’?
Etter at et menneske har tatt imot Jesus Kristus som Frelser og er blitt døpt inn i Kristi legeme som et medlem av Guds familie, venter en annen opplevelse som vil føre ham dypere inn i det som har med Gud å gjøre, inn i en dypere åndelig dimensjon. Denne opplevelsen er dåpen i Den Hellige Ånd.
Enkelte troende har vært forvirret angående denne neste opplevelsen, og teologer og menighetsledere har debattert emnet opp gjennom århundrene. Jeg trodde selv en gang at Åndens verk var avsluttet da man ble døpt inn i Kristus – da man ble født på ny.  Men i Bibelen ser vi klart at det er to forskjellige og atskilte verk, og dette vil jeg forsøke å vise i denne boken. Jeg vil også forklare hensikten med dette tosidige verk fra Guds Ånd: Ånden i oss i gjenfødelsen skaper karakter, og Ånden over oss i Den Hellige Ånds dåp forbereder for tjeneste.

Forfatter: KENNETH E. HAGIN

Tema: DEN HELLIGE ÅND 

 
Fire blodmåner

I løpet av de siste 500 årene har de blodrøde månene sammenfalt tre forskjellige ganger med den første dagen i påskefeiringen. Disse hendelsene hadde tilknytning til noen av de mest betydningsfulle dagene i jødisk historie. I 1492 (det siste året av den spanske inkvisisjonen da jøder ble utvist fra Spania), i 1948 (da Israel ble egen stat og frigjøringskrigen fant sted) og i 1967 (Seksdagers-krigen). Alle himmellegemer blir kontrollert av Guds usynlige hånd som tilkjennegir kommende begivenheter for menneskeheten. Det som skjer med sol og måne er ingen tilfeldighet.

De neste fire blodmånene finner sted under påsken og løvhyttefesten i 2014 og 2015. I denne meget spennende boken tar Hagee for seg hva disse fire blodmånene betyr, og hvorfor kristne må forstå disse tegnene og hva de innebærer for Israel og resten av verden.

https://www.youtube.com/watch?v=0kUf9kQdurQ&feature=youtu.be

Forfatter: JOHN HAGEE

Tema: HIMMELEN - PROFETISK 

 

×Tips en venn

Prinsipper for visjonær kraft Prinsipper for visjonær kraft Agape Forlag AS

Send tipset til (din venns e-postadresse)

Din e-postadresse (IP: 18.212.206.217)

Din kommentar (valgfritt)
Minst et par ord, dersom du skriver noe

Sender, vennligst vent ..  Avbryt