Jenny Blake plukker opp en mynt som er innkapslet i asfalt, og som en følge av det, forhindrer hun et ran, får en jobb og treffer et menneske som skal komme til å forvandle hele hennes tilværelse for all framtid: Miss Shaw. 
De to utvikler et felles vennskap som gjør dem sterke nok til å ta hånd om hemmeligheter fra fortida – hemmeligheter som truer med å ødelegge dem. 
Jenny hjelper miss Shaw med å åpne seg for samfunnet omkring henne. Samtidig lærer Jenny av miss Shaw hvordan hun kan stå ansikt til ansikt med selv de mest smertefulle utfordringer i tilværelsen med tillit og tro. 
Slik blir det åpenbart hvordan Gud virker gjennom selv de minste detaljer – til og med gjennom noe så smått som en mynt.

Forfatter: JOYCE MEYER

Innhold: ROMAN

  • 978-82-7689-150-0 EAN
  • 268 Produktnummer
  • Agape Forlag AS Leverandør
  • Stivinnbundet Format
  • 2008 Produksjonsår

Jenny Blake plukker opp en mynt som er innkapslet i asfalt, og som en følge av det, forhindrer hun et ran, får en jobb og treffer et menneske som skal komme til å forvandle hele hennes tilværelse for all framtid: Miss Shaw. 
De to utvikler et felles vennskap som gjør dem sterke nok til å ta hånd om hemmeligheter fra fortida – hemmeligheter som truer med å ødelegge dem. 
Jenny hjelper miss Shaw med å åpne seg for samfunnet omkring henne. Samtidig lærer Jenny av miss Shaw hvordan hun kan stå ansikt til ansikt med selv de mest smertefulle utfordringer i tilværelsen med tillit og tro. 
Slik blir det åpenbart hvordan Gud virker gjennom selv de minste detaljer – til og med gjennom noe så smått som en mynt.

Forfatter: JOYCE MEYER

Innhold: ROMAN
Les mer

Veil.pris: 149 NOK

Tilbudspris: 69 NOK

Du sparer: 80 NOK

Velg antall  

Produktbeskrivelse

Joyce Meyer

Om Joyce Meyer

Joyce Meyer har en turbulent bakgrunn. I hele sin oppvekst ble hun misbrukt sexuelt av sin far. Dette første naturligvis til mange psykiske og fysiske skavanker.
Det var en lang vei hun hadde å gå etter at hun ble frelst. Men denne veien har blitt til en velsignelse for tusener av kvinner (og menn) som på grunn av hennes erfaring, selv har kommet ut i frihet.
I dag er hun en av USAs mest framgangsrike forkynnere.

Bli løftet opp

Hver enkelt av oss har unike gaver og talenter som skal brukes til vår gudgitte hensikt, men å ofre vår Gud lovprisning og tilbedelse, er noe alle er kalt til å gjøre. Gud er verdig vår tilbedelse. Hans kjærlighet og nåde mot oss er grenseløs. Han er så trofast mot oss. Å gi Ham pris og tilbedelse, er en måte vi kan gi Ham gjensvar på.
Jesus sa, at uten at vi blir som barn, kan vi ikke komme inn i himlenes rike. Har du noen gang betraktet de små under tider med tilbedelse? Deres øyne stråler når de klapper i sine små hender til musikken. Noen av dem klarer å synge ’halleluja’, selv om deres normale ordforråd er begrenset. 

Forfatter: LEONARD SCOTT

Tema: TILBEDELSE 

 
Vandre i tro

I både Det gamle og Det nye testamente ser vi eksempler på hvordan Guds folk kunne gjøre store gjerninger ved å legge handling til sin tro. Store mirakler ble utført av ydmyke mennesker som handlet på Guds ord med enkel tro.
En av de beste definisjonene på tro er: Hvis du tror, vil du handle. Hvis du tror Guds ord, vil du handle som om det var sant. «Tro er full tillit til det en håper på, overbevisning om det en ikke ser".(Heb 11:1). Tro er tillit til det en håper på.
Oppskriften på tro i aksjon kan anvendes når man tar imot dåpen i Den Hellige Ånd, på samme måte som når man tar imot alle Guds gaver.
STUDIEHEFTE!

Forfatter: KENNETH E. HAGIN 

 
Kampen om ditt sinn

Bekymring, tvil, forvirring, depresjon, sinne og  følelse av fordømmelse . . . alt dette er angrep på ditt sinn. Hvis du plages av negative tanker, fatt mot! Joyce Meyer har hjulpet millioner av mennesker med å vinne kampen mot disse angrep – og hun kan også hjelpe deg! 
I denne boken, som er hennes bestselger noensinne, lærer Joyce Meyer deg hvordan du kan forandre ditt sinn. Hun lærer deg hvordan du kan ta et oppgjør med og håndtere tusenvis av tanker. Hun lærer deg til å fokusere ditt sinn til å tenke på den måten Gud tenker.
Hun deler med seg av de prøvelser, tragedier og de seire hun har hatt i sitt eget ekteskap, familie og tjeneste som har ført til livsforvandlende, vidunderlige seire. Hun tar deg med hele veien – steg for steg.

Forfatter: JOYCE MEYER

Innhold: SINNET / TANKEBYGNINGER 

 
Hvordan vandre i Guds overnaturlige kraft

GUILLERO MALDONADO: Den overnaturlig kraft og autoriteten fra Gud er tilgjengelig for dagens troende – akkurat som den var på bibelens tid – helbredelser, mirakler og utfrielser.
For å hjelpe deg å forstå den fulle åpenbaring av Guds overnaturlige kraft, deler Guillermo Maldonado bibelsk basert innsikt og gir et sterkt vitnesbyrd om hvordan du kan oppleve:
* En personlig erfaring med Guds overnaturlige kraft!
* Opplev Guds salvelse til å bli mer effektiv i tjenesten!
* Aktivisering av de åndelige gavene!
* Motta inspirasjon fra Gud!
* Utvikle tro for det mirakuløse!
* Forstå og operere i det overnaturlige!
* Begynne å oppleve det mirakuløse i ditt liv!

Forfatter: GUILLERMO MALDONADO

Innhold: LEDELSE 

 
Hjelp meg, jeg er motløs

Vi har alle sammen vært motløse når tingene ikke gikk slik som vi hadde planlagt. Noen ganger kan det virke som om alt går galt, og at alle våre forhåpninger faller i grus. 

Forfatter: JOYCE MEYER 

 
Livet i Ordet

På sin varme og personlige måte oppmuntrer og viser Joyce Meyer oss hvordan vi kan styrke kvaliteten på våre liv. Hun begynner med en av de mest grunnleggende sannheter alle kristne, ung som eldre, må lære seg å forstå – Gud elsker oss, og Han har forberedt kun det beste for hver og en av oss.
I denne eksklusive boken, vil du finne over 100 utvalgte daglige andakter. Hver og en inneholdende utvalgte skriftsteder og praktiske forklaringer. 
ANDAKTSBOK!

Forfatter: JOYCE MEYER 

 
Hjelp meg, jeg er stresset

I denne kraftfulle, lille boken vil du oppdage hvordan du kan takle stress og lære å slappe av, slik at du ikke bryter sammen.

Forfatter: JOYCE MEYER 

 
Den selvsikre kvinne

«Gud har et vidunderlig forsett med ditt liv, og min bønn er at det å lese denne boka vil hjelpe deg til å fullende det på en mer fullstendig måte enn noen gang tidligere. Du kan holde hodet høyt hevet og være full av selvtillit med tanke på deg selv og din framtid. Du kan være frimodig og ta skrittet ut og gjennomføre nye ting – til og med slike ting som ingen mann eller kvinne noen gang har gjort tidligere. Du er i besittelse av det som skal til!»

Forfatter: JOYCE MEYER

Innhold: SINNET / TANKEBYGNINGER 

 
Ordet - Navnet - Blodet

Prinsippene du finner i denne boken vil legge en sterk grunnvoll for å stå seirende i den åndelige kampen du står overfor.
Gud har en mektig plan for sitt folk. Han har fastslått i sitt Ord at Hans barn skal overvinne Satans ødeleggende planer. Dette betyr ikke at vi må tilbringe vår tid med å kjempe mot djevelen. Gud har gitt oss våre våpen! Ordet, Navnet og Blodet!

Forfatter: JOYCE MEYER

Innhold: SINNET / AUTORITET 

 
Helseføde (andaktsbok)

Helseføde er bygget på undervisningen gjennom det første året av Bønn og Helbredelsesskolen i 1979, og den er en daglig andaktsbok beregnet på å gi deg en dose av Guds medisin hver dag.
Kenneth E. Hagin deler prinsipper fra Ordet som vil hjelpe deg med å motta den helbredelsen som Jesus kjøpte for mer enn to tusen år siden.
Når du åpner hjertet ditt for undervisningen i denne boken, vil du erfare et liv i overflod. Når du mediterer på Ordet og handler på det, vil hvert symptom, hver sykdom og hver skrøpelighet forsvinne, og du vil oppleve et liv i helse og helbredelse.
(Stivinnbundet)

Forfatter: KENNETH E. HAGIN

Tema: ANDAKTSBOK 

 
Dyp kaller på dyp - Du er elsket

I litt over to år har disse budskapene kommet til meg under nattevåk, på kjøreturer, i ferier, hjemme, i nød og sorg og etter møter med mennesker som har trengt hjelp. Ja i alle livets situasjoner har denne boka blitt til. Mitt hjertes ønske og min bønn til Gud for denne andaktsboka, er at du skal få oppleve å møte Jesus gjennom budskapene. At de skal nå inn til deg og røre ved deg. Det viktigste et menneske kan oppleve er nettopp et møte med den levende Gud som forvandler hele livet. Gud er ikke overfladisk, men dyp. Derfor vil Han inn i dypet på oss og gjennomsyre oss med sin kjærlighet. GUD ER KJÆRLIGHET! Hans dype kjærlighet og kraft søker dypet i deg. Du er så høyt elsket! 

Veil.pris: 298 NOK

Tilbudspris: 259 NOK

Du sparer: 39 NOK

 
Å vente på Gud

Har du ventet på ditt gjennombrudd fra Gud? Forundrer du deg over at svaret du vet Gud har lovet deg ikke har dukket opp? Føler du det som om seieren passerer deg forbi? Bli ikke motløs! (Hefte)

Forfatter: JOYCE MEYER 

 
Hjelp meg, jeg er stresset

I denne kraftfulle, lille boken vil du oppdage hvordan du kan takle stress og lære å slappe av, slik at du ikke bryter sammen.

Forfatter: JOYCE MEYER 

 
Mennesket vs. Guds herlighet

Det å operere i det overnaturlige skulle være en dagligdags opplevelse for alle troende. På samme måte som det å lese Bibelen, lovsynge og tilbe Gud. Denne boken vil åpenbare for deg Guds muligheter til å komme inn i denne vandringen. Boken vil gi deg nye ’linser’ slik at du kan se hva som er mulig for deg i den åndelige verden. Begi deg ut på denne reisen av mirakler. Tar du utfordringen? 

 
Den troendes autoritet

Dette heftet er Kenneth E. Hagins bestselger i USA. Ingen av hans hefter er blitt vist slik oppmerksomhet som «Authority of the beliver.» Heftet gir en inngående innføring i hvordan du kan ta deg av Satan og hans demoniske aktivitet med den autoriteten Kristus har gitt deg. 
Heftet har nå blitt revidert og tilført de siste oppdateringer. (64 sider).

Forfatter: KENNETH E. HAGIN

Tema: BØNN - FORBØNN - AUTORITET 

 
Den selvsikre kvinne

«Gud har et vidunderlig forsett med ditt liv, og min bønn er at det å lese denne boka vil hjelpe deg til å fullende det på en mer fullstendig måte enn noen gang tidligere. Du kan holde hodet høyt hevet og være full av selvtillit med tanke på deg selv og din framtid. Du kan være frimodig og ta skrittet ut og gjennomføre nye ting – til og med slike ting som ingen mann eller kvinne noen gang har gjort tidligere. Du er i besittelse av det som skal til!»

Forfatter: JOYCE MEYER

Innhold: SINNET / TANKEBYGNINGER 

 
Kathryn Kuhlman, hennes åndelige arv og den innvirkning på mitt liv

Denne bemerkelsesverdige boken er ikke bare en dramatisk fortelling om den mest betydelsesfulle kvinnelige evangelisten som noensinne har levd! Det er også fortellingen om hvordan Gud brukte hennes liv til å preke for og berøre livet til Benny Hinn.
BIOGRAFI

Forfatter: BENNY HINN 

Veil.pris: 169 NOK

Tilbudspris: 79 NOK

Du sparer: 90 NOK

 
Meg og min store munn!

Er din munn travelt opptatt med å fortelle alle om dine vanskeligheter? Virker det som om din munn snakker på egne vegne? Du kan bryte dette problematiske lemmets egen oppførsel og få det til å arbeide for deg!
«Meg og min store munn» vil trene deg til å få din munn til å tale ord som kan føre deg ovenpå i livet. Bestselgende forfatter Joyce Meyer, understreker at ved å tale Guds Ord som samsvarer med det livet du lever, vil det føre til at du vil oppleve Guds strøm gjennom ditt liv.

Forfatter: JOYCE MEYER

Innhold: SINNET / TANKEBYGNINGER 

 
100 måter å forenkle ditt liv

«De fleste mennesker lever et komplisert liv. De er frustrerte, forvirrede og utbrente. Men jeg har gode nyheter til deg: Du trenger ikke å ha det på den måten. Du kan leve et forenklet liv! Et liv preget av fred, glede, tilfredshet og fruktbarhet. Men, om vi ikke er konsentrerte og fokuserte på den enkle måten å løse problemet, er det lett å falle tilbake til det kompliserte igjen.
Livet kan ikke oppleves enkelt om vi ikke tilnærmer oss alle utfordringer på en enkel måte. Det er vår holdning til enhver utfordring som avgjør hvor lett eller vanskelig og komplisert situasjonen vil bli.
La meg dele med deg 100 måter du kan forenkle ditt liv og som igjen vil forøke din livsglede».

Forfatter: JOYCE MEYER 

 
Rette & gale tanker

Det du tror er et resultat av hva du tenker. Hvis du tenker galt, vil du tro galt. Men å meditere på Guds Ord vil korrigere tankene dine! I Rette & gale tanker forklarer Kenneth E. Hagin Skriften og viser deg hvordan du kan:
• Få kontakt med den virkningsfulle forbindelsen mellom å tenke, tro og bekjenne
• Fornye ditt sinn og få tankene dine i overensstemmelse med Guds Ord
• Lære å kjenne hva som er kilden til tankene dine
• Bekjenne rett og overvinne djevelen hver gang
• Følge skriftens skritt for å vandre i seier på alle  områder av livet!

Forfatter: KENNETH E. HAGIN

Tema: TANKER - SINNET 

 

×Tips en venn

Mynten - En roman Mynten - En roman Agape Forlag AS

Send tipset til (din venns e-postadresse)

Din e-postadresse (IP: 18.212.206.217)

Din kommentar (valgfritt)
Minst et par ord, dersom du skriver noe

Sender, vennligst vent ..  Avbryt