Er din munn travelt opptatt med å fortelle alle om dine vanskeligheter? Virker det som om din munn snakker på egne vegne? Du kan bryte dette problematiske lemmets egen oppførsel og få det til å arbeide for deg!
«Meg og min store munn» vil trene deg til å få din munn til å tale ord som kan føre deg ovenpå i livet. Bestselgende forfatter Joyce Meyer, understreker at ved å tale Guds Ord som samsvarer med det livet du lever, vil det føre til at du vil oppleve Guds strøm gjennom ditt liv.

Forfatter: JOYCE MEYER

Innhold: SINNET / TANKEBYGNINGER

  • 978-82-7689-087-3 EAN
  • 222 Produktnummer
  • Agape Forlag AS Leverandør
  • Pocket Format
  • 2001 Produksjonsår

Er din munn travelt opptatt med å fortelle alle om dine vanskeligheter? Virker det som om din munn snakker på egne vegne? Du kan bryte dette problematiske lemmets egen oppførsel og få det til å arbeide for deg!
«Meg og min store munn» vil trene deg til å få din munn til å tale ord som kan føre deg ovenpå i livet. Bestselgende forfatter Joyce Meyer, understreker at ved å tale Guds Ord som samsvarer med det livet du lever, vil det føre til at du vil oppleve Guds strøm gjennom ditt liv.

Forfatter: JOYCE MEYER

Innhold: SINNET / TANKEBYGNINGER
Les mer

Velg antall  

Produktbeskrivelse

Joyce Meyer

Om Joyce Meyer

Joyce Meyer har en turbulent bakgrunn. I hele sin oppvekst ble hun misbrukt sexuelt av sin far. Dette første naturligvis til mange psykiske og fysiske skavanker.
Det var en lang vei hun hadde å gå etter at hun ble frelst. Men denne veien har blitt til en velsignelse for tusener av kvinner (og menn) som på grunn av hennes erfaring, selv har kommet ut i frihet.
I dag er hun en av USAs mest framgangsrike forkynnere.

Følger du Guds plan?

"Noen fordreier det du sier, fører det ut i overdrivelser og villfarelse og skaper forvirring i Kristi legeme. Det vil sikkert være de som leser denne boken, som tar ting ut av sin sammenheng og ender i villfarelse. Men uansett skal ikke villedede mennesker, som lett farer vill, hindre oss i å flyte med i det som er bibelsk og rett. Det burde ikke hindre oss i å flyte med i det den Hellige Ånd vil lære Kristi legeme i demte tid. J eg tror at de som har ører å høre med vil høre hva Anden sier til
Menigheten i denne tid. De vil samarbeide med ham forat Guds verk skal bli synlig, det som vi i vårt hjerte lengter etter".

Forfatter: KENNETH E. HAGIN

Tema: LEDELSE 

 
Kjærlighet, veien til seier

I denne mektige boken: Kjærlighet – veien til seier, viser Kenneth E. Hagin oss hvorfor Guds kjærlighet er så livsnødvendig i våre liv. Han sier: «Svaret på veldig mange av livets problemer finner vi i denne uttalelsen: ’Guds kjærlighet svikter ikke!’ Om du lærer å vandre i kjærlighet, vil heller ikke du svikte. Jeg snakker om guddommelig kjærlighet – Guds kjærlighet i oss – ikke menneskelig kjærlighet.»

Forfatter: KENNETH E. HAGIN

Tema: KJÆRLIGHET 

 
Velkommen Hellige Ånd

BENNY HINN’s bestselger God Morgen Hellige Ånd, introduserte millioner av kristne til Den Hellige Ånd som sin personlige venn og hjelper. Nå, i denne oppfølgende boken Velkommen Hellige Ånd, forteller Hinn om den forvandlende og energiskapende kraft Den Hellige Ånd har hatt på hans liv.
Likeså vil du se at den samme opplevelse av kraft, kjærlighet og nåde er tilgjengelig for deg.
BENNY HINN inviterer deg til å «overgi deg til vinden» - på samme måte som en hangglider tar av, opp mot vinden. Tillat at Den Hellige Ånd løfter deg opp - og lærer deg hemmelighetene til et liv i Ånden - så du også kan si: «Velkommen Hellige Ånd!» «Dette kan være den mest bemerkelsesverdige bok om Den Hellige Ånds velsignelse som du noensinne har lest. Jeg lover deg at denne boken vil forvandle ditt liv.» - Evangelist Oral Roberts

Forfatter: BENNY HINN

Innhold: DEN HELLIGE ÅND 

 
Vokse opp åndelig

Kristi legeme har behov for medlemmer som er åndelig modne. Alle sammen starter vi som åndelige babyer i Kristus når vi blir født på nytt. Men Gud har ikke tenkt at vi skal bli værende der.
Gud ønsker at vi skal vokse opp til kristen modenhet.
I denne boka ‘Vokse opp åndelig‘, sammenlikner Kenneth E. Hagin trinnene i åndelig vekst med trinnene i fysisk vekst.
*  Finne ut hvor du står i din egen åndelige vekst!
*  Vokse inn i det neste stadiet av åndelig utvikling!
*  Vandre i nært fellesskap med Faderen, Sønnen og Den Hellige Ånd!
*  Fornye ditt sinn med en diett bestående av Guds Ord!
*  Se forskjellen mellom det naturlige mennesket, det kjødelige mennesket og det åndelige mennesket!

Forfatter: KENNETH E. HAGIN

Tema: ÅNDELIG VEKST 

 
Hjelp meg, jeg er redd

Mange mennesker lever hele livet forkrøplet og bundet av frykt. Enten det er frykt for å dø eller frykt for å få håret skamklippet, gjør frykt livet trist! Frykt kan man ikke ønske bort . . . den må konfronteres og takles med Guds ord. Vi må vise frykten at den ikke får styre oss!

Forfatter: JOYCE MEYER 

 
Hjelp meg, jeg er utrygg

Føler du at du ikke er elsket og er forkastet av de rundt deg og kanskje også av Gud? Føler du deg truet når andre opplever seier og suksess? 

Forfatter: JOYCE MEYER 

 
Grip dagen

Kommer du stadig nærmere den personen du virkelig ønsker å være? Utretter du det du ønsker å utrette i livet? Er du en person med hensikt, eller flyter du gjennom dagene, ukene, månedene og årene og venter på å se hvor livet fører deg? Trenger du å ta ansvar for livet ditt? Er det på tide med en forandring? Trenger du å gripe dagen i dag og hver dag? 

 
Hjelp meg, jeg er deprimert

Opplever du en konstant følelse av håpløshet og kjedsommelighet uten noen åpenbar årsak? 
Som troende er ikke gleden noe vi forsøker å fabrikkere ‑ den er alt i oss og venter på å bli forløst! 

Forfatter: JOYCE MEYER 

 
Åpne himmelens porter

Føles dine bønner, lovprisning og tilbedelse noen ganger som rutine? Uker eller måneder kan passere uten manifestasjon av noe økonomisk, åndelig eller personlig gjennombrudd.
I denne boken viser Perry Stone deg hvordan du frigjør strømmer av himmelens velsignelser gjennom både Guds åpenbaring og inngripen av engler. Med kraftfulle eksempler fra livet til bibelske personer og aktuelle eksempler fra sitt eget liv, avslører han følgende:
* Tolv sannheter han lærte av de største bønnekriger
* Nøklene til å gjenkjenne himmelens porter
* Hva du bør gjøre når Gud sier nei eller svaret drøyer
* Syv åndelige lover du må følge for bønnesvar
 Du trenger ikke å være bundet av frustrasjon over ubesvarte bønner og et mirakelløst liv. Guds ønske å møte dine behov, og ønsker å helle ut sin overflod av velsigner – som er en del av Hans pakt med deg.
EMNE: PROFETISK - HIMMELEN!

Forfatter: PERRY STONE 

 
Mesterboken

Første gang boken kom på trykk, var i Leipzig i 1498. Den oppnådde stor popularitet og fikk blant annet en overstrømmende anbefaling av Martin Luther. I senere århundrer fortsatte den sin seiersgang i evangeliske kirker. – Sverre Norborg 
 
Jeg ber deg ennå en gang, og du bør følge mitt råd: Kjøp deg Tauler-boken som nå er kommet. For det er en bok hvor du vil finne en slik kraft av den rene saliggjørende lærdom. Alt annet blir jordisk og kjødelig sammenliknet med dette, selv om det er på gresk, latin eller hebraisk. – Martin Luther 
 
Den andre høsten fant jeg Tauler omvendelseshistorie. Denne boken lærte meg å føle dybden av den brønn som man kan drikke det åndelige vann av, og gjennom det renses i sitt eget hjerte. – Hans Nielsen Hauge

Innhold: HELLIGGJØRELSE 

 
Det blir slik du sier

Kvinnen som rørte ved Jesu klær mottok nøyaktig hva hun sa. Bibelen sier: (overs. av 1930) «For hun sa; «Om jeg bare får røre ved klærne hans blir jeg frisk.» (Vers 28). 
Det hun sa var hva hun trodde. Jeg vet det fordi Jesus sier: «Datter din tro har frelst deg.» (Gjort deg hel, eng. overs.) 
Hva du sier, er hva du tror. Du får det du sier. Mark. 11,23-24: «Sannelig jeg sier dere; Om noen sier til dette fjellet; Løft deg og kast deg i havet! og han ikke tviler i sitt hjerte, men tror at det han sier, vil skje, så skal det også gå slik. Derfor sier jeg dere; Alt det dere ber om i bønnene deres – tro at dere har fått det, og dere skal få det.» 

Forfatter: KENNETH E. HAGIN 

 
Tid for å gråte

Boken handler om Steve Hills omvendelse fra stoff-/alkoholisme til å bli en radikal kristen som i dag står lokalt i vekkelsen i Pensacola.
Dypt i hver mann og kvinne er det en kilde som venter  på å bryte fram - en kilde så mektig at den har sitt eget språk - tårenes språk. Tårenes språk slippes løs når vi endelig får se  hvem vi er i vårt forhold til Gud.

Forfatter: STEVE HILL 

Veil.pris: 149 NOK

Tilbudspris: 69 NOK

Du sparer: 80 NOK

 
Hjelp meg, jeg er redd

Mange mennesker lever hele livet forkrøplet og bundet av frykt. Enten det er frykt for å dø eller frykt for å få håret skamklippet, gjør frykt livet trist! Frykt kan man ikke ønske bort . . . den må konfronteres og takles med Guds ord. Vi må vise frykten at den ikke får styre oss!

Forfatter: JOYCE MEYER 

 
Visdom, lev ikke livet uten

Larry Lea oppfordrer alle kristne til å gjøre bønnen om visdom til sitt bønneemne nummer ett.
Søkende kristne vil finne både svar og inspirasjon i denne boken om visdom.

Forfatter: LARRY LEA

Tema: BØNN - DISIPLIN 

 
Helbrede de syke

«Helbrede de syke» har over hele verden vært regnet som det 20. århundredes klassiker om guddommelig helbredelse.
T. L. Osborn har sett resultater av Jesu Kristi oppstandelseskraft, og mirakuløse helbredelser blant store skarer av mennesker verden over.
Tusener er blitt helbredet ved å lese DENNE BOKEN!
Mange tusener har opplevd helbredelse for sine legemer når de har handlet på de sannheter som de har lært ved å lese «Helbrede de syke».
Boken har vært utgitt tidligere på forskjellige forlag. 
Alle har sett viktigheten av at denne boken er tilgjengelig for mennesker som vil lære mer om guddommelig helbredelse.

Forfatter: T. L. OSBORNE

Tema: HELBREDELSE 

 
Hva bibelen sier om demoner og onde ånder

Denne boken handler om djevelen, demoner og demonisk aktivitet. De første to kapitlene omhandler Satans eller Lucifers opprinnelse og fall. Hvor kom Satan fra? Er det mulig at han en gang hersket over et rike på jorden? 
I Efeserne 6,12 står det: «For vår kamp er ikke mot kjøtt og blod, men mot makter og åndskrefter,
mot verdens herskere i dette mørket, mot ondskapens åndehær i himmelrommet.» 
Alt på denne jorden – hvert menneske, hver skapning – blir dominert, hersket over eller influert fra den usynlige verden. 
Hvor kom disse åndene opprinnelig fra? 
Først av alt er djevelen og demonene falne skapninger. 

Forfatter: KENNETH E. HAGIN

Tema: SATAN - SEIER I ÅNDEVERDENEN 

 
Vokse opp åndelig

Kristi legeme har behov for medlemmer som er åndelig modne. Alle sammen starter vi som åndelige babyer i Kristus når vi blir født på nytt. Men Gud har ikke tenkt at vi skal bli værende der.
Gud ønsker at vi skal vokse opp til kristen modenhet.
I denne boka ‘Vokse opp åndelig‘, sammenlikner Kenneth E. Hagin trinnene i åndelig vekst med trinnene i fysisk vekst.
*  Finne ut hvor du står i din egen åndelige vekst!
*  Vokse inn i det neste stadiet av åndelig utvikling!
*  Vandre i nært fellesskap med Faderen, Sønnen og Den Hellige Ånd!
*  Fornye ditt sinn med en diett bestående av Guds Ord!
*  Se forskjellen mellom det naturlige mennesket, det kjødelige mennesket og det åndelige mennesket!

Forfatter: KENNETH E. HAGIN

Tema: ÅNDELIG VEKST 

 
Jesus, navnet over alle navn

Joyce Meyer fører deg inn i Tronsalen for å oppdage majesteten og underet vi finner ved Faderens høyre hånd. Lær hvordan troen er en kraft, og hvordan Den Hellige Ånds kraft som bor i deg som en kristen, kan bli forløst gjennom bønn.
Jesus sa: «Meg er gitt all makt i himmel og på jord!» og «Om dere ber meg om noe i mitt navn, så skal jeg gjøre det!» (Mat 28:18; Joh 14:14, 1988 overs.). Jesus ga oss sitt Navn, for at vi skulle bruke det når vi ber om noe som er etter Hans vilje.
Livsforvandlende? Du kan ikke forvente noe mindre fra Han som gjør alle ting nye. Oppdag hvordan du forløser Guds kraft i livet ditt i dag, og utrett store ting gjennom JESUS – Navnet over alle navn!

Forfatter: JOYCE MEYER

Innhold: SINNET / TANKEBYGNINGER 

 
Dyret slippes løs

Det er en urovekkende stemning hengende som stormskyer over verden. Hvorfor er det så mye omveltning på så mange nivåer? Hvor er verden på veg, og hvor går ferden? Hvem vil dukke opp fra nasjonene som en utvalgt leder?
I tider med usikkerhet, ønsker du å vite at ting er under kontroll, og skjer som planlagt.
I boken ‘Slipp fri Dyret’, demonstrerer Perry Stone hvordan bibelske profetier spiller inn på verdens scene i dag. I denne informative og profetisk gripende bok, vil du oppdage . . .
* De bibelske profetier og islamske tradisjoner som begge peker på et kommende rike og en global diktator som vil få et grep på verden!
* Hvilke globale bekymringer som vil bli satt i scene for disse avsluttende hendelsene!
* At Gud har – som Han alltid har hatt – full kontroll midt oppe I det som skjer!

Forfatter: PERRY STONE

Tema: DRØMMER - SYNER - PROFETISK 

 
Kvinnespørsmål

«Ikke i noen andre kirker jeg kjenner til, står kvinner mer fritt til å tale, lære, preke, be, rope, og inneha ansvarsfulle posisjoner, enn i pinseforsamlinger eller fullevangeliske forsamlinger. 
Og samtidig er det ingen som hevder mer høylydt at de følger Guds Ord helt og fullt, enn de fullevangeliske menighetene og pinsemenighetene. 
Det er faktisk det fullevangelisk betyr: Å følge den hele og fulle Sannhet. 
Derfor er det maktpåliggende for oss å enten innrømme at vi ignorerer og krenker Guds Ord i særskilte tilfeller, eller så må vi tolke det i overensstemmelse med de praktiseringer vi tillater i vår midte».

Forfatter: KENNETH E. HAGIN

Tema: KVINNER 

 

×Tips en venn

Kvinnespørsmål Kvinnespørsmål Livets Ord Forlag AS

Send tipset til (din venns e-postadresse)

Din e-postadresse (IP: 54.90.92.204)

Din kommentar (valgfritt)
Minst et par ord, dersom du skriver noe

Sender, vennligst vent ..  Avbryt