På sin varme og personlige måte oppmuntrer og viser Joyce Meyer oss hvordan vi kan styrke kvaliteten på våre liv. Hun begynner med en av de mest grunnleggende sannheter alle kristne, ung som eldre, må lære seg å forstå – Gud elsker oss, og Han har forberedt kun det beste for hver og en av oss.
I denne eksklusive boken, vil du finne over 100 utvalgte daglige andakter. Hver og en inneholdende utvalgte skriftsteder og praktiske forklaringer. 
ANDAKTSBOK!

Forfatter: JOYCE MEYER

  • 978-82-7689-070-9 EAN
  • 211 Produktnummer
  • Agape Forlag AS Leverandør
  • Pocket Format
  • 1999 Produksjonsår

På sin varme og personlige måte oppmuntrer og viser Joyce Meyer oss hvordan vi kan styrke kvaliteten på våre liv. Hun begynner med en av de mest grunnleggende sannheter alle kristne, ung som eldre, må lære seg å forstå – Gud elsker oss, og Han har forberedt kun det beste for hver og en av oss.
I denne eksklusive boken, vil du finne over 100 utvalgte daglige andakter. Hver og en inneholdende utvalgte skriftsteder og praktiske forklaringer. 
ANDAKTSBOK!

Forfatter: JOYCE MEYER
Les mer

Velg antall  

Produktbeskrivelse

Joyce Meyer

Om Joyce Meyer

Joyce Meyer har en turbulent bakgrunn. I hele sin oppvekst ble hun misbrukt sexuelt av sin far. Dette første naturligvis til mange psykiske og fysiske skavanker.
Det var en lang vei hun hadde å gå etter at hun ble frelst. Men denne veien har blitt til en velsignelse for tusener av kvinner (og menn) som på grunn av hennes erfaring, selv har kommet ut i frihet.
I dag er hun en av USAs mest framgangsrike forkynnere.

Rette & gale tanker

Det du tror er et resultat av hva du tenker. Hvis du tenker galt, vil du tro galt. Men å meditere på Guds Ord vil korrigere tankene dine! I Rette & gale tanker forklarer Kenneth E. Hagin Skriften og viser deg hvordan du kan:
• Få kontakt med den virkningsfulle forbindelsen mellom å tenke, tro og bekjenne
• Fornye ditt sinn og få tankene dine i overensstemmelse med Guds Ord
• Lære å kjenne hva som er kilden til tankene dine
• Bekjenne rett og overvinne djevelen hver gang
• Følge skriftens skritt for å vandre i seier på alle  områder av livet!

Forfatter: KENNETH E. HAGIN

Tema: TANKER - SINNET 

 
Bønnens hemmelighet

I det første kapittelet i “Bønnens hemmelighet”, deler Kenneth E. Hagin med seg av den store åpenbaringen Gud gav ham som førte til at hans  eldre bror ble frelst. Hagin hadde bedt oppriktig og inderlig for sin bror i årevis – men åpenbart uten resultater. 
Etter å ha brukt “Bønnens hemmelighet”, viste Gud ham at hans bror ville bli frelst innen et visst antall dager. Denne “Bønnens hemmelighet”, har du også mulighet til å benytte deg av for å få vunnet dine kjære. 

Forfatter: KENNETH E. HAGIN

Tema: BØNN - FORBØNN 

 
Hvis Satan ikke kan stjele dine drømmer . . .

Din elskede himmelske far har en spesiell gave til deg. Da Han først plantet denne gaven i ditt hjerte, var den den minste av all såkorn. Men bli ikke bedrøvet, den har potensiale i seg til å vokse til noe stort og vidunderlig, både i størrelse og i skjønnhet. Denne gaven er faktisk en drøm!
Hvilken bedre måte kan Satan frarøve deg din framtid – enn å snappe fra deg entusiasmen – for denne gudgitte drømmen. Vær klar over at han står klar og bruker alle triks og knep for å så sine egne tanker av tvil, frykt, forstyrrelse og motløshet i ditt liv.

Forfatter: JERRY SAVELLE

Tema: SATAN - DRØMMER 

 
Krafttanker - 12 strategier for å vinne kampen om ditt sinn

«En av mine favorittordtak er; «Dit hvor sinnet er vendt, følger mennesket.» Jeg tror helhjertet at våre tanker ’leder’ oss, staker ut kursen for våre liv og peker ut en bestemt retning. Dette vil til slutt bestemme vårt endemål for livet. Våre tanker får oss til å ha visse holdninger og perspektiver, de påvirker våre relasjoner, de bestemmer hvor produktive vi vil være, både på det personlige og det yrkesmessige plan. De har stor innflytelse på den generelle kvaliteten vi har i våre liv.  Vi må absolutt forstå ’kraften av tanker’!
 STORPOCKET

Forfatter: JOYCE MEYER

Innhold: SINNET / TANKEBYGNINGER 

 
Den selvsikre kvinne

«Gud har et vidunderlig forsett med ditt liv, og min bønn er at det å lese denne boka vil hjelpe deg til å fullende det på en mer fullstendig måte enn noen gang tidligere. Du kan holde hodet høyt hevet og være full av selvtillit med tanke på deg selv og din framtid. Du kan være frimodig og ta skrittet ut og gjennomføre nye ting – til og med slike ting som ingen mann eller kvinne noen gang har gjort tidligere. Du er i besittelse av det som skal til!»

Forfatter: JOYCE MEYER

Innhold: SINNET / TANKEBYGNINGER 

 
Ordet - Navnet - Blodet

Prinsippene du finner i denne boken vil legge en sterk grunnvoll for å stå seirende i den åndelige kampen du står overfor.
Gud har en mektig plan for sitt folk. Han har fastslått i sitt Ord at Hans barn skal overvinne Satans ødeleggende planer. Dette betyr ikke at vi må tilbringe vår tid med å kjempe mot djevelen. Gud har gitt oss våre våpen! Ordet, Navnet og Blodet!

Forfatter: JOYCE MEYER

Innhold: SINNET / AUTORITET 

 
Å vente på Gud

Har du ventet på ditt gjennombrudd fra Gud? Forundrer du deg over at svaret du vet Gud har lovet deg ikke har dukket opp? Føler du det som om seieren passerer deg forbi? Bli ikke motløs! (Hefte)

Forfatter: JOYCE MEYER 

 
Opprett gode vaner

«De fleste mennesker lever et komplisert liv. De er frustrerte, forvirrede og utbrente. Men jeg har gode nyheter til deg: Du trenger ikke å ha det på den måten. Du kan leve et forenklet liv! Et liv preget av fred, glede, tilfredshet og fruktbarhet. Men, om vi ikke er konsentrerte og fokuserte på den enkle måten å løse problemet, er det lett å falle tilbake til det kompliserte igjen.
Livet kan ikke oppleves enkelt om vi ikke tilnærmer oss alle utfordringer på en enkel måte. Det er vår holdning til enhver utfordring som avgjør hvor lett eller vanskelig og komplisert situasjonen vil bli.
La meg dele med deg 100 måter du kan forenkle ditt liv og som igjen vil forøke din livsglede».

Forfatter: JOYCE MEYER

Innhold: SINNET / TANKEBYGNINGER 

 
Ordet - Navnet - Blodet

Prinsippene du finner i denne boken vil legge en sterk grunnvoll for å stå seirende i den åndelige kampen du står overfor.
Gud har en mektig plan for sitt folk. Han har fastslått i sitt Ord at Hans barn skal overvinne Satans ødeleggende planer. Dette betyr ikke at vi må tilbringe vår tid med å kjempe mot djevelen. Gud har gitt oss våre våpen! Ordet, Navnet og Blodet!

Forfatter: JOYCE MEYER

Innhold: SINNET / AUTORITET 

 
Guds medisin

I margen på en god engelsk studiebibel er den siste linjen gjengitt: « . . . og MEDISIN for hele deres legeme.» Gud er interessert i at vi skal bli helbredet hvis vi er syke. Han er også interessert i å bevare oss friske. Gud har gitt oss et middel til vår helbredelse og helse – Guds Medisin.
Hva slags middel er det? Hvilke rettigheter har vi? Hva tilhører oss egentlig når det gjelder legemlig helbredelse og helse? Hvordan kan vi få fastslått hva som er garantert oss?
Det fins bare en vei. Gjennom at vi kontinuerlig, omhyggelig, flittig, ærbødig og under bønn studerer Guds Ord.
Jeg ble født syk. Jeg hadde ikke en normal barndom. Aldri sprang og lekte jeg som andre barn. Jeg hadde aldri en god natts søvn før jeg ble 17 år. Som et lite barn, og senere som tenåring, satt jeg og så meg rundt med åpen munn og lengtende øyne og betraktet de tingene vanlige barn kunne gjøre. 

Forfatter: KENNETH E. HAGIN 

 
8 syner av Jesus

«Da hørte jeg fottrinn ute i korridoren. En kledd i hvitt kom inn døren, og jeg antok at det var en sykepleier. Da jeg så nærmere etter, så jeg at det var Jesus! Jeg fikk gåsehud over hele kroppen og kunne ikke si et ord. Jesus kom bort til sengen min og satte seg på en stol. Han synes å være kledd i hvitt og hadde et slags sandaler på føttene. Herren begynte samtalen med meg ved å si . . . »
I denne enestående boken forteller Kenneth E. Hagin detaljert om åtte syner av Jesus som han har hatt i sine år som kristen.

Forfatter: KENNETH E. HAGIN

Tema: PROFETISK - SYNER 

 
Hvorfor mennesker faller under Guds kraft!

Hvorfor faller folk under Guds kraft? Når det naturlige kommer i kontakt med det overnaturlige, så må noe gi etter.
Kirkehistorien beretter om at det i hver eneste stor bevegelse av Guds kraft og Ånd var folk som falt. Halvparten av Det nye testamente er skrevet av Paulus; en kar som falt under kraften.
Vi kan ikke se Den Hellige Ånd noe mer enn vi kan se vinden, men vi ser vindens resultater. Gud gjør noen ting på dette området som har med våre sanser å gjøre, slik at folk kan se. Han demonstrerer Sin kraft for å la folk bli klar over at Han er virksom.

Forfatter: KENNETH E. HAGIN 

 
Den selvsikre kvinne

«Gud har et vidunderlig forsett med ditt liv, og min bønn er at det å lese denne boka vil hjelpe deg til å fullende det på en mer fullstendig måte enn noen gang tidligere. Du kan holde hodet høyt hevet og være full av selvtillit med tanke på deg selv og din framtid. Du kan være frimodig og ta skrittet ut og gjennomføre nye ting – til og med slike ting som ingen mann eller kvinne noen gang har gjort tidligere. Du er i besittelse av det som skal til!»

Forfatter: JOYCE MEYER

Innhold: SINNET / TANKEBYGNINGER 

 
Ånden i oss & Ånden over oss

Hva er hensikten med dåpen i Den Hellige Ånd?
Har troende som ikke er ’åndsfylt’, Den Hellige ånd?
Hva menes det med å ’vandre i ånden’?
Etter at et menneske har tatt imot Jesus Kristus som Frelser og er blitt døpt inn i Kristi legeme som et medlem av Guds familie, venter en annen opplevelse som vil føre ham dypere inn i det som har med Gud å gjøre, inn i en dypere åndelig dimensjon. Denne opplevelsen er dåpen i Den Hellige Ånd.
Enkelte troende har vært forvirret angående denne neste opplevelsen, og teologer og menighetsledere har debattert emnet opp gjennom århundrene. Jeg trodde selv en gang at Åndens verk var avsluttet da man ble døpt inn i Kristus – da man ble født på ny.  Men i Bibelen ser vi klart at det er to forskjellige og atskilte verk, og dette vil jeg forsøke å vise i denne boken. Jeg vil også forklare hensikten med dette tosidige verk fra Guds Ånd: Ånden i oss i gjenfødelsen skaper karakter, og Ånden over oss i Den Hellige Ånds dåp forbereder for tjeneste.

Forfatter: KENNETH E. HAGIN

Tema: DEN HELLIGE ÅND 

 
Krig mot gjeld

Bruker du mesteparten av dine penger til å betale dine kreditorer? Sitter du fast i stor gjeld? Din situasjon er ikke håpløs. I denne boken vil John Avanzini vise deg hva Skriften sier om å komme fri fra gjeld!

Forfatter: JOHN AVANZINI

Tema: ØKONOMI - PENGER 

 
Kristen filosofi

Alle ser på livet gjennom et filter. Bibelen kaller det din filosofi. Det er måten du tenker på, og den styrer utfallet av ditt liv.
Spør deg selv: Tror du at Bibelen er det ufeilbarlige og inspirerte Guds Ord? Tror du at det bare er én vei til Gud?
Er Gud god eller dømmende? Er det Han som kontrollerer ditt bestemmelsessted eller er det opp til deg?
Svarene på disse spørsmålene og mange andre, vil bestemme din filosofi. Da vil denne filosofien, påvirke måten du ser på mange sosiale spørsmål, som skapelse,evolusjon, abort og homoseksualitet.
Kristen filosofi henvender seg til måten vi tenker på, eller burde tenke på i overensstemmelse med Guds Ord.
Den viser hvordan kristen filosofi kan brukes på en praktisk måte til å gi svar på spørsmålene som vi møter i vår kultur. Den vil forandre på måten du betrakter verden på for alltid. 

 
Når helbredelsen lar vente på seg

Når helbredelsen lar vente på seg, fjerner løgnene som Satan har fortalt Menigheten om helbredelse. Ved å bruke Skriften som grunnvoll, hjelper Hammond deg å bygge opp troen din, slik at du virkelig tror at Gud ønsker at du skal bli helbredet og hel. Han gir deg makten til å finne helbredelse på alle områder av livet ditt.
Alt er mulig for Gud. Jesus er ikke bare Helbrederen, men Han er din Helbreder. Finn ut hvordan du skal gjøre krav på helbredelsen som med rette tilhører deg.

Forfatter: LYNN HAMMOND

Tema: HELBREDELSE 

 
Å vente på Gud

Har du ventet på ditt gjennombrudd fra Gud? Forundrer du deg over at svaret du vet Gud har lovet deg ikke har dukket opp? Føler du det som om seieren passerer deg forbi? Bli ikke motløs! (Hefte)

Forfatter: JOYCE MEYER 

 
Åpne himmelens porter

Føles dine bønner, lovprisning og tilbedelse noen ganger som rutine? Uker eller måneder kan passere uten manifestasjon av noe økonomisk, åndelig eller personlig gjennombrudd.
I denne boken viser Perry Stone deg hvordan du frigjør strømmer av himmelens velsignelser gjennom både Guds åpenbaring og inngripen av engler. Med kraftfulle eksempler fra livet til bibelske personer og aktuelle eksempler fra sitt eget liv, avslører han følgende:
* Tolv sannheter han lærte av de største bønnekriger
* Nøklene til å gjenkjenne himmelens porter
* Hva du bør gjøre når Gud sier nei eller svaret drøyer
* Syv åndelige lover du må følge for bønnesvar
 Du trenger ikke å være bundet av frustrasjon over ubesvarte bønner og et mirakelløst liv. Guds ønske å møte dine behov, og ønsker å helle ut sin overflod av velsigner – som er en del av Hans pakt med deg.
EMNE: PROFETISK - HIMMELEN!

Forfatter: PERRY STONE 

 
Fornyet i Hans nærvær

Jesus kaller de som hungrer etter rettferdighet for salige. Bare et kort øyeblikk i Hans nærvær, bringer salig befrielse. I det øyeblikket av berøring, blir byrdene løftet av og all skyld forsvinner. Det gir en opplevelset av tilfredshet.
I denne boken “”Fornyet i Hans nærvær’’, tar Lynne Hammond deg med inn i Guds nærvær. Lynne er en av vår tids mest anerkjente bønneledere, og hun gjør forbindelsen tilgjengelig mellom Guds nærvær og Hans ledelse for ditt liv.

Forfatter: LYNN HAMMOND

Tema: TILBEDELSE 

 

×Tips en venn

Livet i Ordet Livet i Ordet Agape Forlag AS

Send tipset til (din venns e-postadresse)

Din e-postadresse (IP: 34.207.82.217)

Din kommentar (valgfritt)
Minst et par ord, dersom du skriver noe

Sender, vennligst vent ..  Avbryt