«De fleste mennesker lever et komplisert liv. De er frustrerte, forvirrede og utbrente. Men jeg har gode nyheter til deg: Du trenger ikke å ha det på den måten. Du kan leve et forenklet liv! Et liv preget av fred, glede, tilfredshet og fruktbarhet. Men, om vi ikke er konsentrerte og fokuserte på den enkle måten å løse problemet, er det lett å falle tilbake til det kompliserte igjen.
Livet kan ikke oppleves enkelt om vi ikke tilnærmer oss alle utfordringer på en enkel måte. Det er vår holdning til enhver utfordring som avgjør hvor lett eller vanskelig og komplisert situasjonen vil bli.
La meg dele med deg 100 måter du kan forenkle ditt liv og som igjen vil forøke din livsglede».

Forfatter: JOYCE MEYER

  • 978-82-7689-168-3 EAN
  • 281 Produktnummer
  • Agape Forlag AS Leverandør
  • Pocket Format
  • 2009 Produksjonsår

«De fleste mennesker lever et komplisert liv. De er frustrerte, forvirrede og utbrente. Men jeg har gode nyheter til deg: Du trenger ikke å ha det på den måten. Du kan leve et forenklet liv! Et liv preget av fred, glede, tilfredshet og fruktbarhet. Men, om vi ikke er konsentrerte og fokuserte på den enkle måten å løse problemet, er det lett å falle tilbake til det kompliserte igjen.
Livet kan ikke oppleves enkelt om vi ikke tilnærmer oss alle utfordringer på en enkel måte. Det er vår holdning til enhver utfordring som avgjør hvor lett eller vanskelig og komplisert situasjonen vil bli.
La meg dele med deg 100 måter du kan forenkle ditt liv og som igjen vil forøke din livsglede».

Forfatter: JOYCE MEYER
Les mer

Velg antall  

Produktbeskrivelse

Joyce Meyer

Om Joyce Meyer

Joyce Meyer har en turbulent bakgrunn. I hele sin oppvekst ble hun misbrukt sexuelt av sin far. Dette første naturligvis til mange psykiske og fysiske skavanker.
Det var en lang vei hun hadde å gå etter at hun ble frelst. Men denne veien har blitt til en velsignelse for tusener av kvinner (og menn) som på grunn av hennes erfaring, selv har kommet ut i frihet.
I dag er hun en av USAs mest framgangsrike forkynnere.

Den selvsikre kvinne

«Gud har et vidunderlig forsett med ditt liv, og min bønn er at det å lese denne boka vil hjelpe deg til å fullende det på en mer fullstendig måte enn noen gang tidligere. Du kan holde hodet høyt hevet og være full av selvtillit med tanke på deg selv og din framtid. Du kan være frimodig og ta skrittet ut og gjennomføre nye ting – til og med slike ting som ingen mann eller kvinne noen gang har gjort tidligere. Du er i besittelse av det som skal til!»

Forfatter: JOYCE MEYER

Innhold: SINNET / TANKEBYGNINGER 

 
Den bibelske veien til å motta Den Hellige Ånd

Når vi studerer den nytestamentlige menigheten, er det åpenbart at de første kristne trodde at det å ta imot Den Hellige Ånd, er en erfaring som følger etter frelsen. Etter min mening ser vi dette tydeligst i Apostlenes gjerninger 8. Som ung gutt og forkynner blant baptistene fikk jeg lys over dette skriftavsnittet og så at det er en erfaring som følger etter frelsen, kalt i Skriften for å ''ta imot Den Hellige Ånd,'' eller ''bli døpt med Den Hellige Ånd.''

Forfatter: KENNETH E. HAGIN 

 
Jesus den åpne døren

Ikke ha den innstillingen at; andre kan nok vandre gjennom den åpne døren av Guds beste for deres liv, men ikke jeg. 
Du kan vandre i Guds perfekte vilje for ditt liv! 
I denne boken «Jesus - den åpne døren» vil du lære hvordan du kan samarbeide med Herren, slik at også du kan oppleve å vandre gjennom åpne dører til de velsignelser og muligheter Herren har
spesielt for ditt liv. 
Du trenger ikke å miste motet om det skulle være andre mennesker som har lukket dører for deg, eller hindret deg i å komme igjennom disse dørene. 

Forfatter: KENNETH E. HAGIN

Tema: JESUS - LEDELSE 

 
Bibelsk bønn (A4 studieheftem/spiralrygg)

En troendes bønneliv skulle basere seg på og bygge på Guds Ord. I denne boka skal vi diskutere de mange bønneprinsippene som finnes i Guds Ord.
Når du studerer disse bønneprinsippene, må du bestemme deg for å få dem inn i hjertet ditt slik at du kan praktisere dem i ditt eget private bønneliv. Det er hva jeg gjorde for mer enn femtifem år siden, og jeg har mottatt bønnesvar hele tiden siden!
A4 med spiralrygg

Forfatter: KENNETH E. HAGIN

Tema: DEN HELLIGE ÅND 

 
Et konfliktfritt liv

Den framgangsrike forfatteren Joyce Meyer ønsker at du skal få kjennskap til at dette virkelig er mulig å oppnå! I boken Et konfliktfritt liv vever hun personlige erfaringer sammen med solid undervisning fra Bibelen. På sin enestående måte viser hun deg klart og tydelig hvordan du kan oppleve sunne, lykkelige relasjoner i din egen tilværelse.
Hun viser deg hvordan du kan trenge inn til kjernen og fjerne årsakene til konfliktene. Gjør dine erfaringer med en tilværelse preget av fred i dag!

Forfatter: JOYCE MEYER

Innhold: SINNET / TANKEBYGNINGER 

 
Hjelp meg, jeg er stresset

I denne kraftfulle, lille boken vil du oppdage hvordan du kan takle stress og lære å slappe av, slik at du ikke bryter sammen.

Forfatter: JOYCE MEYER 

 
Hjelp meg, jeg er redd

Mange mennesker lever hele livet forkrøplet og bundet av frykt. Enten det er frykt for å dø eller frykt for å få håret skamklippet, gjør frykt livet trist! Frykt kan man ikke ønske bort . . . den må konfronteres og takles med Guds ord. Vi må vise frykten at den ikke får styre oss!

Forfatter: JOYCE MEYER 

 
Krafttanker - 12 strategier for å vinne kampen om ditt sinn

«En av mine favorittordtak er; «Dit hvor sinnet er vendt, følger mennesket.» Jeg tror helhjertet at våre tanker ’leder’ oss, staker ut kursen for våre liv og peker ut en bestemt retning. Dette vil til slutt bestemme vårt endemål for livet. Våre tanker får oss til å ha visse holdninger og perspektiver, de påvirker våre relasjoner, de bestemmer hvor produktive vi vil være, både på det personlige og det yrkesmessige plan. De har stor innflytelse på den generelle kvaliteten vi har i våre liv.  Vi må absolutt forstå ’kraften av tanker’!
 STORPOCKET

Forfatter: JOYCE MEYER

Innhold: SINNET / TANKEBYGNINGER 

 
Guddommelig utfrielse

De fleste troende elsker Kristus, men på grunn av mangel på kunnskap, lever fortsatt mange i fangenskap av fienden. Demoniske ånder er den viktigste årsaken til mange følelsesmessige, åndelige og fysiske problemer vi sliter med i vår tid. Løsningen på dette problemet, som du vil oppdage i denne boken, er den dyrebare befrielsen Jesus kjøpte for oss.


Gjennom bibelske eksempler, sine egne personlige erfaringer og mektige vitnesbyrd av mennesker som har blitt befridd, viser apostel Guillermo Maldonado deg tydelig at utfrielse er en del av det ferdige verket på korset, der Jesus vant krigen mot synd, sykdom, død og alt annet fienden vil prøve seg med.


Enten du trenger utfrielse eller har et ønske om å bidra til å sette andre fri, gir ’Guddommelig utfrielse’ løsninger for å bekjempe fienden, slik at du kan nyte fred, frihet og et fruktbart liv. 

 
Hvordan tyde drømmer og syner

Vi mennesker har vanskelig for å forstå betydningen av en åndelig drøm eller et syn, for de inneholder ofte unike eller uvanlige symboler. Hvorfor bruker Gud ofte symboler og lar oss ikke få en enkel og likefram forståelse av hva som er tydningen? Hva betyr symbolene? Hvordan kan du vite om en nattlig opplevelse i søvne er fra Herren og ikke fantasi? 
I denne boken gir Perry Stone deg også blant annet svar på:
* Er min drøm virkelig fra Gud?
* Hvordan skiller jeg mellom typer av åndelige visjoner?
* Hvorfor har jeg mareritt eller urene drømmer? * Hva betyr mine drømmer om en kjær avdød?
Profetisk innsikt!

Forfatter: PERRY STONE

Tema: DRØMMER - SYNER - PROFETISK 

 
Dyp kaller på dyp - Du er elsket

I litt over to år har disse budskapene kommet til meg under nattevåk, på kjøreturer, i ferier, hjemme, i nød og sorg og etter møter med mennesker som har trengt hjelp. Ja i alle livets situasjoner har denne boka blitt til. Mitt hjertes ønske og min bønn til Gud for denne andaktsboka, er at du skal få oppleve å møte Jesus gjennom budskapene. At de skal nå inn til deg og røre ved deg. Det viktigste et menneske kan oppleve er nettopp et møte med den levende Gud som forvandler hele livet. Gud er ikke overfladisk, men dyp. Derfor vil Han inn i dypet på oss og gjennomsyre oss med sin kjærlighet. GUD ER KJÆRLIGHET! Hans dype kjærlighet og kraft søker dypet i deg. Du er så høyt elsket! 

Veil.pris: 298 NOK

Tilbudspris: 269 NOK

Du sparer: 29 NOK

 
Faste

Når du faster, blir din ånd ’ryddet’ for det som hører denne verden og den blir utrolig følsom for det som er av Gud. Når du opplever kun et glimt av dette og de utallige belønninger og velsignelser som følger, forandrer det hele ditt perspektiv. 
Jentezen Franklin gir deg nøklene til å oppleve denne type forvandling i denne boken, en av de beste og mest omfattende bøker om emnet. 
Oppdag alt du trenger å vite for å låse opp kraften i den bibelske fasten, inkludert: 
* De forskjellige typer med fast beskrevet i Bibelen og hvordan du velger den som er riktig for deg.
* Sammenhengen mellom faste og bønn.
* De vesentlige elementer i en vellykket faste.
* Hva å forvente fysisk, mentalt og åndelig.

Forfatter: JENTEZEN FRANKLIN

Innhold: FASTE 

 
Mynten - En roman

Jenny Blake plukker opp en mynt som er innkapslet i asfalt, og som en følge av det, forhindrer hun et ran, får en jobb og treffer et menneske som skal komme til å forvandle hele hennes tilværelse for all framtid: Miss Shaw. 
De to utvikler et felles vennskap som gjør dem sterke nok til å ta hånd om hemmeligheter fra fortida – hemmeligheter som truer med å ødelegge dem. 
Jenny hjelper miss Shaw med å åpne seg for samfunnet omkring henne. Samtidig lærer Jenny av miss Shaw hvordan hun kan stå ansikt til ansikt med selv de mest smertefulle utfordringer i tilværelsen med tillit og tro. 
Slik blir det åpenbart hvordan Gud virker gjennom selv de minste detaljer – til og med gjennom noe så smått som en mynt.

Forfatter: JOYCE MEYER

Innhold: ROMAN 

Veil.pris: 149 NOK

Tilbudspris: 69 NOK

Du sparer: 80 NOK

 
God morgen Hellige Ånd!

I denne boken introduserer Benny Hinn oss for Den Hellige Ånd. At denne boken har fylt et behov, er ganske tydelig. Den har solgt over 3 millioner eks. av engelsk utgave. Norsk utgave er nå trykket over 12.000 eks. «Det var tre dager før jul i 1973. Solen stod likevel opp denne kalde og tåkete morgenen i Toronto. Plutselig var Han der. Den Hellige Ånd kom inn i rommet mitt. Han var like virkelig for meg den morgenen, som boken du nå holder i hånden. De følgende åtte timene hadde jeg en helt utrolig opplevelse med Den Hellige Ånd. Den forandret retningen for hele livet mitt.
Tårer av undring og glede strømmet nedover kinnene mine da jeg åpnet Bibelen, og Han gav meg svar på mine spørsmål. Det var som om rommet mitt var blitt løftet opp i det himmelske. Og jeg hadde bare lyst til å bli der for evig. Jeg hadde akkurat fylt 21 år, og dette besøket var den beste fødselsdagsgaven eller julegaven jeg noen gang hadde fått».

Forfatter: BENNY HINN

Innhold: DEN HELLIGE ÅND 

 
8 syner av Jesus

«Da hørte jeg fottrinn ute i korridoren. En kledd i hvitt kom inn døren, og jeg antok at det var en sykepleier. Da jeg så nærmere etter, så jeg at det var Jesus! Jeg fikk gåsehud over hele kroppen og kunne ikke si et ord. Jesus kom bort til sengen min og satte seg på en stol. Han synes å være kledd i hvitt og hadde et slags sandaler på føttene. Herren begynte samtalen med meg ved å si . . . »
I denne enestående boken forteller Kenneth E. Hagin detaljert om åtte syner av Jesus som han har hatt i sine år som kristen.

Forfatter: KENNETH E. HAGIN

Tema: PROFETISK - SYNER 

 
Dyret slippes løs

Det er en urovekkende stemning hengende som stormskyer over verden. Hvorfor er det så mye omveltning på så mange nivåer? Hvor er verden på veg, og hvor går ferden? Hvem vil dukke opp fra nasjonene som en utvalgt leder?
I tider med usikkerhet, ønsker du å vite at ting er under kontroll, og skjer som planlagt.
I boken ‘Slipp fri Dyret’, demonstrerer Perry Stone hvordan bibelske profetier spiller inn på verdens scene i dag. I denne informative og profetisk gripende bok, vil du oppdage . . .
* De bibelske profetier og islamske tradisjoner som begge peker på et kommende rike og en global diktator som vil få et grep på verden!
* Hvilke globale bekymringer som vil bli satt i scene for disse avsluttende hendelsene!
* At Gud har – som Han alltid har hatt – full kontroll midt oppe I det som skjer!

Forfatter: PERRY STONE

Tema: DRØMMER - SYNER - PROFETISK 

 
Roten til avvisning

Ingen unngår avvisning fullstendig. Men alle trenger ikke å bli ødelagt av den! I denne spennende og mektige boken vil Joyce Meyer vise deg at Gud har makten til å sette alle fri fra avvisningens ødeleggende virkninger. Vår Far har gitt oss, som sine barn, en metode for å bli befridd fra avvisningens rot.
Du vil lære:
* Hvordan du skal identifisere avvisningens rot.
* Avvisningens årsaker og virkninger.
* Avvisningens virkning på din oppfatning av deg selv og mennesker rundt deg.
* Hvordan du skal rive ned de murer avvisningen får deg til å bygge.
* Hvordan du skal unngå perfeksjonismens urealistiske forventninger.

Forfatter: JOYCE MEYER

Innhold: SINNET / TANKEBYGNINGER 

 
Kampen om ditt sinn

Bekymring, tvil, forvirring, depresjon, sinne og  følelse av fordømmelse . . . alt dette er angrep på ditt sinn. Hvis du plages av negative tanker, fatt mot! Joyce Meyer har hjulpet millioner av mennesker med å vinne kampen mot disse angrep – og hun kan også hjelpe deg! 
I denne boken, som er hennes bestselger noensinne, lærer Joyce Meyer deg hvordan du kan forandre ditt sinn. Hun lærer deg hvordan du kan ta et oppgjør med og håndtere tusenvis av tanker. Hun lærer deg til å fokusere ditt sinn til å tenke på den måten Gud tenker.
Hun deler med seg av de prøvelser, tragedier og de seire hun har hatt i sitt eget ekteskap, familie og tjeneste som har ført til livsforvandlende, vidunderlige seire. Hun tar deg med hele veien – steg for steg.

Forfatter: JOYCE MEYER

Innhold: SINNET / TANKEBYGNINGER 

 
Ha alltid overflod

Denne boken vil vise deg en ny dimensjon av overflodsliv. Den er en investeringsplan som er hentet fra Guds Ord, og den kan ikke slå feil.
Gud ønsker å velsigne deg over alle ting. Over alt ønsker Han at du skal ha framgang!

Forfatter: JOHN AVANZINI

Tema: ØKONOMI - PENGER 

 
Den selvsikre kvinne

«Gud har et vidunderlig forsett med ditt liv, og min bønn er at det å lese denne boka vil hjelpe deg til å fullende det på en mer fullstendig måte enn noen gang tidligere. Du kan holde hodet høyt hevet og være full av selvtillit med tanke på deg selv og din framtid. Du kan være frimodig og ta skrittet ut og gjennomføre nye ting – til og med slike ting som ingen mann eller kvinne noen gang har gjort tidligere. Du er i besittelse av det som skal til!»

Forfatter: JOYCE MEYER

Innhold: SINNET / TANKEBYGNINGER 

 

×Tips en venn

Den selvsikre kvinne Den selvsikre kvinne Agape Forlag AS

Send tipset til (din venns e-postadresse)

Din e-postadresse (IP: 54.198.108.19)

Din kommentar (valgfritt)
Minst et par ord, dersom du skriver noe

Sender, vennligst vent ..  Avbryt