Det gamle testamente beskriver Debora som en mektig kombinasjon av dommer, forbeder, profet, mor i Israel, og militær strateg. Debora brøt ute av sin samtid. Ikke ut av opprør, men i lydighet til Gud for å sette sitt folk fri. Som i bibelsk tid, kaller Gud dagens kvinner til en hensikt som er større enn dem selv. Deboras Salvelse viser at selv om du kan ha blitt fanget i tradisjon og låst i fangenskap av kultur- og kjønns-fordommer, ønsker Gud for deg å bryte gjennom disse barrierene. Nå er tiden inne til å oppfylle din hensikt i livet!

Forfatter: MICHELLE MC CLAIN-WALTERS

Innhold: KVINNER - PROFETISK

  • 978-82-7689-227-3 EAN
  • 342 Produktnummer
  • Agape Forlag AS Leverandør
  • Pocket Format
  • 2015 Produksjonsår

Det gamle testamente beskriver Debora som en mektig kombinasjon av dommer, forbeder, profet, mor i Israel, og militær strateg. Debora brøt ute av sin samtid. Ikke ut av opprør, men i lydighet til Gud for å sette sitt folk fri. Som i bibelsk tid, kaller Gud dagens kvinner til en hensikt som er større enn dem selv. Deboras Salvelse viser at selv om du kan ha blitt fanget i tradisjon og låst i fangenskap av kultur- og kjønns-fordommer, ønsker Gud for deg å bryte gjennom disse barrierene. Nå er tiden inne til å oppfylle din hensikt i livet!

Forfatter: MICHELLE MC CLAIN-WALTERS

Innhold: KVINNER - PROFETISK
Les mer

Velg antall  

Produktbeskrivelse

Michelle McClain-Walters har reist til over femti nasjoner og har hatt profetiske undervisningsseminar som har aktivert tusenvis i kunsten å høre Guds stemme.
Hun er en internasjonal og nasjonal konferansetaler. Hun er også apostolisk teamleder for ’The Impact Network’. En organisasjon som arbeider tett sammen med apostelen John Echardt. (Utgiver av andaktsboken ’Åndelig krigføring’). Michelle bor i Chicago med sin ektemann, pastor Floyd A. Walters Jr.

Bibelsk bønn

En troendes bønneliv skulle basere seg på og bygge på Guds Ord. I denne boka skal vi diskutere de mange bønneprinsippene som finnes i Guds Ord.
Når du studerer disse bønneprinsippene, må du bestemme deg for å få dem inn i hjertet ditt slik at du kan praktisere dem i ditt eget private bønneliv. Det er hva jeg gjorde for mer enn femtifem år siden, og jeg har mottatt bønnesvar hele tiden siden!

Forfatter: KENNETH E. HAGIN

Tema: BØNN 

 
Den tredje trådens hemmelighet

Den tredje trådens hemmelighet ble skrevet ut av en lidenskap for å se ekteskap helbredet – uansett problemer eller bare ønsket om å bygge et sterkere fundament. Skriftstedene og gjennomsiktighet av felles opplevelser i denne boken, gjør det lett å forstå og forholde seg til den.
’Hemmeligheten’ er Den Hellige Ånd!» – John Weed, pastor, misjonær til Kasakhstan. Ekteskap er fundamentet for hele samfunnet. Det er Guds ideelle ordning. Den tredje trådens hemmelighet er basert på Skriften. «En tretvinnet tråd kan ikke så lett slites av.» (Forkynneren 4:12). Den skildrer forholdet mellom en mann og kone med Den Hellige Ånd – bildet vi må ha i tankene våre av et bibelsk ekteskap. Jesus sa: «For dersom jeg ikke går bort, kommer ikke Talsmannen til dere. Men går jeg bort, kan jeg sende ham til dere.» (Joh 16:7). 
Han er oppfyllelsen av Jesu løfte om å aldri forlate eller overgi oss. I den Hellige Ånd, har vi tilgang til den største rådgiver i verden. Han ønsker at vårt ekteskap skal lykkes!

Forfatter: ALAN & JAMIE WOOD

Tema: EKTESKAP - SAMLIV 

Veil.pris: 149 NOK

Tilbudspris: 69 NOK

Du sparer: 80 NOK

 
Gode nyheter til de syke

Religion har sagt at sykdom er Guds straff eller tukt. 
Hvor ofte hører vi ikke folk si: «Det er nok en mening med det.» «Det er nok noe du skal ha.» Hvor befriende det da er å oppdage at den Jesus som har betalt vår gjeld også «tok bort våre plager og bar våre sykdommer.» (Matt 8:17). Den samme Jesus som sa: «Dine synder er tilgitt,» Han sa også: «Stå opp, ta båren din og gå hjem!» Det er dette som er GODE NYHETER TIL DE SYKE!

Forfatter: ÅGE ÅLESKJÆR

Innhold: HELBREDELSE 

 
Kristne i forbønn

Dette er tiden for kristne til å gå i forbønn. Først av alt skal vi be for landet og de som styrer.
Deretter for å vinne de fortapte og be for hverandre. Kenneth E. Hagin sier: «Alt for ofte sier vi at vi tror på bønn og lar det bli med det.» 
Han tar oss med i dette heftet inn i forbønnens verden og lar oss oppleve alt hva Gud har for oss på dette området. Han fortsetter med å si: «Du kan si at du tror på det å kjøre bil. Men det betyr ikke at du kan kjøre bil. Du kan lære en hel del ved å lese bøker om bilkjøring. Men det er allikevel en hel del ting som du ikke kan lære før du setter deg inn i en bil og begynner å kjøre. Du lærer ved pratiskt å utføre».

Forfatter: KENNETH E. HAGIN

Tema: BØNN - FORBØNN 

 
Annas salvelse

Gud samler en hær av kvinner med Anna-salvelsen som vil rope ut til Herren, inntil Hans herlighet dekker jorden som vannet dekker havet. De med Annas salvelse vil arbeide og kjempe i forbønn for at Guds kraft skal vinne den fortapte, gjenopplive kirken og påvirke samfunnet med Kongedømmets evangelium.
Disse kvinnene vil bli utstyrt med ild, iver og kraft til å forkynne Jesu Kristi navn til de som lengter etter utfrielse. Gud vekker en bønnebevegelse som frigjør rikets herlighet. Vi ønsker å se rettferdighet, fred og glede i Den Hellige Ånd på jorden igjen! 

 
Dyret slippes løs

Det er en urovekkende stemning hengende som stormskyer over verden. Hvorfor er det så mye omveltning på så mange nivåer? Hvor er verden på veg, og hvor går ferden? Hvem vil dukke opp fra nasjonene som en utvalgt leder?
I tider med usikkerhet, ønsker du å vite at ting er under kontroll, og skjer som planlagt.
I boken ‘Slipp fri Dyret’, demonstrerer Perry Stone hvordan bibelske profetier spiller inn på verdens scene i dag. I denne informative og profetisk gripende bok, vil du oppdage . . .
* De bibelske profetier og islamske tradisjoner som begge peker på et kommende rike og en global diktator som vil få et grep på verden!
* Hvilke globale bekymringer som vil bli satt i scene for disse avsluttende hendelsene!
* At Gud har – som Han alltid har hatt – full kontroll midt oppe I det som skjer!

Forfatter: PERRY STONE

Tema: DRØMMER - SYNER - PROFETISK 

 
Fornyet i Hans nærvær

Jesus kaller de som hungrer etter rettferdighet for salige. Bare et kort øyeblikk i Hans nærvær, bringer salig befrielse. I det øyeblikket av berøring, blir byrdene løftet av og all skyld forsvinner. Det gir en opplevelset av tilfredshet.
I denne boken “”Fornyet i Hans nærvær’’, tar Lynne Hammond deg med inn i Guds nærvær. Lynne er en av vår tids mest anerkjente bønneledere, og hun gjør forbindelsen tilgjengelig mellom Guds nærvær og Hans ledelse for ditt liv.

Forfatter: LYNN HAMMOND

Tema: TILBEDELSE 

 
Kast din bekymring på Herren!

«Kast din bekymring på Herren,» er mer enn en bok. Den er en erfaring _ og en erfaring som har velsignet dens tallrike lesere. De skriver og forteller om liv som er blitt forvandlet, legemer som er blitt helbredet, og byrder som er blitt løftet av som et resultat av at man har lest «Kast din bekymring på Herren,», og har fulgt Kenneth Hagins humoristiske og fornuftige råd. (Og hvis du skulle kjenne noen «verdensmestere i bekymring», så er dette boken for dem!) 

Forfatter: KENNETH E. HAGIN

Tema: KJØPT FRI - SYKDOM 

 
Den selvsikre kvinne

«Gud har et vidunderlig forsett med ditt liv, og min bønn er at det å lese denne boka vil hjelpe deg til å fullende det på en mer fullstendig måte enn noen gang tidligere. Du kan holde hodet høyt hevet og være full av selvtillit med tanke på deg selv og din framtid. Du kan være frimodig og ta skrittet ut og gjennomføre nye ting – til og med slike ting som ingen mann eller kvinne noen gang har gjort tidligere. Du er i besittelse av det som skal til!»

Forfatter: JOYCE MEYER

Innhold: SINNET / TANKEBYGNINGER 

 
100 måter å forenkle ditt liv

«De fleste mennesker lever et komplisert liv. De er frustrerte, forvirrede og utbrente. Men jeg har gode nyheter til deg: Du trenger ikke å ha det på den måten. Du kan leve et forenklet liv! Et liv preget av fred, glede, tilfredshet og fruktbarhet. Men, om vi ikke er konsentrerte og fokuserte på den enkle måten å løse problemet, er det lett å falle tilbake til det kompliserte igjen.
Livet kan ikke oppleves enkelt om vi ikke tilnærmer oss alle utfordringer på en enkel måte. Det er vår holdning til enhver utfordring som avgjør hvor lett eller vanskelig og komplisert situasjonen vil bli.
La meg dele med deg 100 måter du kan forenkle ditt liv og som igjen vil forøke din livsglede».

Forfatter: JOYCE MEYER 

 
Vokse opp åndelig

Kristi legeme har behov for medlemmer som er åndelig modne. Alle sammen starter vi som åndelige babyer i Kristus når vi blir født på nytt. Men Gud har ikke tenkt at vi skal bli værende der.
Gud ønsker at vi skal vokse opp til kristen modenhet.
I denne boka ‘Vokse opp åndelig‘, sammenlikner Kenneth E. Hagin trinnene i åndelig vekst med trinnene i fysisk vekst.
*  Finne ut hvor du står i din egen åndelige vekst!
*  Vokse inn i det neste stadiet av åndelig utvikling!
*  Vandre i nært fellesskap med Faderen, Sønnen og Den Hellige Ånd!
*  Fornye ditt sinn med en diett bestående av Guds Ord!
*  Se forskjellen mellom det naturlige mennesket, det kjødelige mennesket og det åndelige mennesket!

Forfatter: KENNETH E. HAGIN

Tema: ÅNDELIG VEKST 

 
Jesus, navnet over alle navn

Joyce Meyer fører deg inn i Tronsalen for å oppdage majesteten og underet vi finner ved Faderens høyre hånd. Lær hvordan troen er en kraft, og hvordan Den Hellige Ånds kraft som bor i deg som en kristen, kan bli forløst gjennom bønn.
Jesus sa: «Meg er gitt all makt i himmel og på jord!» og «Om dere ber meg om noe i mitt navn, så skal jeg gjøre det!» (Mat 28:18; Joh 14:14, 1988 overs.). Jesus ga oss sitt Navn, for at vi skulle bruke det når vi ber om noe som er etter Hans vilje.
Livsforvandlende? Du kan ikke forvente noe mindre fra Han som gjør alle ting nye. Oppdag hvordan du forløser Guds kraft i livet ditt i dag, og utrett store ting gjennom JESUS – Navnet over alle navn!

Forfatter: JOYCE MEYER

Innhold: SINNET / TANKEBYGNINGER 

 
Livet i Ordet

På sin varme og personlige måte oppmuntrer og viser Joyce Meyer oss hvordan vi kan styrke kvaliteten på våre liv. Hun begynner med en av de mest grunnleggende sannheter alle kristne, ung som eldre, må lære seg å forstå – Gud elsker oss, og Han har forberedt kun det beste for hver og en av oss.
I denne eksklusive boken, vil du finne over 100 utvalgte daglige andakter. Hver og en inneholdende utvalgte skriftsteder og praktiske forklaringer. 
ANDAKTSBOK!

Forfatter: JOYCE MEYER 

Veil.pris: 249 NOK

Tilbudspris: 169 NOK

Du sparer: 80 NOK

 
Å vente på Gud

Har du ventet på ditt gjennombrudd fra Gud? Forundrer du deg over at svaret du vet Gud har lovet deg ikke har dukket opp? Føler du det som om seieren passerer deg forbi? Bli ikke motløs! (Hefte)

Forfatter: JOYCE MEYER 

 
Våpen mot frykt

Det er ikke Guds vilje at ditt liv skal være styrt av frykt – av hvilket som helst slag. Likevel er frykt et av de største onder du er nødt til å kjempe imot – og vinne! 
Så for å leve et seirende liv, trenger du å ta utfordringen personlig å bli en som kjemper imot frykt. 
Din tro vil seire over frykten når du bestemmer deg for å bli en som kjemper imot frykt.
Nøkkelen til å leve i tro i en verden som er drevet av frykt, er selvfølgelig å overlate ditt liv til Jesus Kristus som Herre. 
For å være en som kjemper imot frykt på en effektiv måte, vil du trenge Guds arsenal av åndelige våpen – Hans våpen mot frykt. Uten disse guddommelige våpnene kan du ikke overvinne frykt. 

Forfatter: JENTEZEN FRANKLIN

Innhold: FRI FRA FRYKT 

 
Blodet

Det er kraft i Jesu blod. Det er ingen tvil om det. Men samtidig har blodet ingen “magiske” krefter i seg selv. Kraften kommer fra Herren Jesus selv, og Han er den som vil handle på dine vegne når du anvender Hans blod gjennom bønn.
Vi anvender Jesu blod gjennom bønn og tro. Men det er Herren som dekker oss. Vi dekker ikke oss selv. Da jeg bad Den Hellige Ånd om å gi meg en forståelse av blodspakten, hadde jeg dusinvis av spørsmål. Men Han gav meg svarene fra Ordet, og jeg vil gjerne dele dem med deg.

Forfatter: BENNY HINN

Innhold: BLODET 

 
Krafttanker - 12 strategier for å vinne kampen om ditt sinn

«En av mine favorittordtak er; «Dit hvor sinnet er vendt, følger mennesket.» Jeg tror helhjertet at våre tanker ’leder’ oss, staker ut kursen for våre liv og peker ut en bestemt retning. Dette vil til slutt bestemme vårt endemål for livet. Våre tanker får oss til å ha visse holdninger og perspektiver, de påvirker våre relasjoner, de bestemmer hvor produktive vi vil være, både på det personlige og det yrkesmessige plan. De har stor innflytelse på den generelle kvaliteten vi har i våre liv.  Vi må absolutt forstå ’kraften av tanker’!
 STORPOCKET

Forfatter: JOYCE MEYER

Innhold: SINNET / TANKEBYGNINGER 

 

×Tips en venn

Deboras salvelse Deboras salvelse Agape Forlag AS

Send tipset til (din venns e-postadresse)

Din e-postadresse (IP: 3.80.85.76)

Din kommentar (valgfritt)
Minst et par ord, dersom du skriver noe

Sender, vennligst vent ..  Avbryt