GUILLERO MALDONADO: Den overnaturlig kraft og autoriteten fra Gud er tilgjengelig for dagens troende – akkurat som den var på bibelens tid – helbredelser, mirakler og utfrielser.
For å hjelpe deg å forstå den fulle åpenbaring av Guds overnaturlige kraft, deler Guillermo Maldonado bibelsk basert innsikt og gir et sterkt vitnesbyrd om hvordan du kan oppleve:
* En personlig erfaring med Guds overnaturlige kraft!
* Opplev Guds salvelse til å bli mer effektiv i tjenesten!
* Aktivisering av de åndelige gavene!
* Motta inspirasjon fra Gud!
* Utvikle tro for det mirakuløse!
* Forstå og operere i det overnaturlige!
* Begynne å oppleve det mirakuløse i ditt liv!

Forfatter: GUILLERMO MALDONADO

Innhold: LEDELSE

  • 978-82-7689-223-X EAN
  • 339 Produktnummer
  • Agape Forlag AS Leverandør
  • Pocket Format
  • 2015 Produksjonsår

GUILLERO MALDONADO: Den overnaturlig kraft og autoriteten fra Gud er tilgjengelig for dagens troende – akkurat som den var på bibelens tid – helbredelser, mirakler og utfrielser.
For å hjelpe deg å forstå den fulle åpenbaring av Guds overnaturlige kraft, deler Guillermo Maldonado bibelsk basert innsikt og gir et sterkt vitnesbyrd om hvordan du kan oppleve:
* En personlig erfaring med Guds overnaturlige kraft!
* Opplev Guds salvelse til å bli mer effektiv i tjenesten!
* Aktivisering av de åndelige gavene!
* Motta inspirasjon fra Gud!
* Utvikle tro for det mirakuløse!
* Forstå og operere i det overnaturlige!
* Begynne å oppleve det mirakuløse i ditt liv!

Forfatter: GUILLERMO MALDONADO

Innhold: LEDELSE
Les mer

Velg antall  

Produktbeskrivelse

Guilermo Maldonado

Om Guillero Maldonado

Maldonado er grunnlegger og hovedpastor for menigheten ‘King Jesus Ministry’. I et intervju utført av Publishers Weekly, uttalte Maldonado at Kristus viste seg for ham i løpet av en intens bønn og hørbart snakket til ham og sa: «Jeg har kalt deg til å ta min overnaturlig kraft til denne generasjonen».
Han startet en kirke med tolv medlemmer i 1996. Han har skrevet over 50 bøker og manualer som mange er blitt oversatt til spansk, engelsk, portugisisk, italiensk og fransk.
Maldonado forkynner det han ser som det viktige budskapet om Jesus og Hans forløsende kraft. Dette gjør han i menigeheten og på sinene tv-program ‘The Supernatural’ som blir sendt på TBN, Daystar, og The Church Channel. Hans menighet som ligger i Miami, Florida, har 20.000 medlemmer.

Bønnens kunst

I denne viktige håndboken om bønn tar Kenneth E. Hagin oss med til Guds ord for å forklare ulke former for bønn, og hvordan vi kan be på den mest effektive måten. Han oppmunter oss til å komme frimodig fram for Guds trone, og til å lære å flyte med Den Hellige Ånd når vi ber.
Denne boken er viktig for alle troende, bønnegrupper og menigheter. Den dekker emner som å be for nasjonen, forbønn for de fortapte, bønn om utfrielse, sukk i Ånden, faste og bønn for dem som er bundet av synd. Pastor Hagin sier: «Vi tror at Gud skal bruke denne boken til å reise opp og trene et stort antall mennesker som vet hvordan de skal be, og som vil gå i bresjen for Herrens arbeid i disse siste dager.»

Forfatter: KENNETH E. HAGIN

Tema: BØNN 

 
Kjærlighet, veien til seier

I denne mektige boken: Kjærlighet – veien til seier, viser Kenneth E. Hagin oss hvorfor Guds kjærlighet er så livsnødvendig i våre liv. Han sier: «Svaret på veldig mange av livets problemer finner vi i denne uttalelsen: ’Guds kjærlighet svikter ikke!’ Om du lærer å vandre i kjærlighet, vil heller ikke du svikte. Jeg snakker om guddommelig kjærlighet – Guds kjærlighet i oss – ikke menneskelig kjærlighet.»

Forfatter: KENNETH E. HAGIN

Tema: KJÆRLIGHET 

 
Profetisk bønn

Hensikten med denne boken er at alle som leser den skal få oppleve en livsforvandling som åpner for profetisk bønn som skaper ny framtid. Dette blir en virkelighet når vi lærer oss å vandre vår strekning i bønn, fra nederlagsplassen til seiersplassen.
Grunnforutsetningen for at vi kan vandre denne strekningen, er Jesus Kristus som gikk den først.
Han skapte og åpnet denne muligheten med evige fotavtrykk, som gjennom alle tider og omstendigheter er merket med Hans dyrebare blod.  Heb.12:24 sier at Jesu blod taler sterkere enn Abels blod. Abels blod representerer de fotspor som går i feil retning mot nederlag. Jesu blod har gått foran deg i hver situasjon som du møter.

Forfatter: VELLO VAIM

Innhold: PROFETISK - BØNN 

 
Den Hellige Ånd og Hans gaver

Dette er en studiebok på lik linje med «Bibelsk bønn».
Boken er inndelt i 24 deler og avsluttes med spørsmål laget for selvstudie. Boken er i A5.
 
«Når det gjelder Åndens gaver, brødre, vil jeg ikke la være å gi dere kunnskap om dem.» 1. Kor 12:1

Forfatter: KENNETH E. HAGIN

Tema: DEN HELLIGE ÅND 

 
Guddommelig utfrielse

De fleste troende elsker Kristus, men på grunn av mangel på kunnskap, lever fortsatt mange i fangenskap av fienden. Demoniske ånder er den viktigste årsaken til mange følelsesmessige, åndelige og fysiske problemer vi sliter med i vår tid. Løsningen på dette problemet, som du vil oppdage i denne boken, er den dyrebare befrielsen Jesus kjøpte for oss.


Gjennom bibelske eksempler, sine egne personlige erfaringer og mektige vitnesbyrd av mennesker som har blitt befridd, viser apostel Guillermo Maldonado deg tydelig at utfrielse er en del av det ferdige verket på korset, der Jesus vant krigen mot synd, sykdom, død og alt annet fienden vil prøve seg med.


Enten du trenger utfrielse eller har et ønske om å bidra til å sette andre fri, gir ’Guddommelig utfrielse’ løsninger for å bekjempe fienden, slik at du kan nyte fred, frihet og et fruktbart liv. 

 
Hvorfor tro på Jesus?

Jesus Kristus er den mest kjente personen som noensinne har levd. De fleste kjenner hans navn, men de vet egentlig ikke hvem Han var eller hva Hans oppgave var. Hvis han virkelig var en Frelser, som noen sier, på hvilken måte betyr det at Hans eksistens påvirker oss i dag? Og hvorfor skal vi tro på Ham? Som Jesus levde og tjente på jorden, lærte han oss emner som: Hva er sannhet? Hva er meningen med livet? Hva er kjærlighet? Hva er hensikten med mitt liv? Hvordan blir min fremtid? I denne boken kan du utforske det unike livet og læren til Jesus Kristus. Du vil også bli introdusert til moderne mennesker fra ulike bakgrunner som forteller hvordan og hvorfor de kom til tro på Jesus – og hvilken forskjell det gjør i deres liv i dag. 

 
Hva bibelen sier om demoner og onde ånder

Denne boken handler om djevelen, demoner og demonisk aktivitet. De første to kapitlene omhandler Satans eller Lucifers opprinnelse og fall. Hvor kom Satan fra? Er det mulig at han en gang hersket over et rike på jorden? 
I Efeserne 6,12 står det: «For vår kamp er ikke mot kjøtt og blod, men mot makter og åndskrefter,
mot verdens herskere i dette mørket, mot ondskapens åndehær i himmelrommet.» 
Alt på denne jorden – hvert menneske, hver skapning – blir dominert, hersket over eller influert fra den usynlige verden. 
Hvor kom disse åndene opprinnelig fra? 
Først av alt er djevelen og demonene falne skapninger. 

Forfatter: KENNETH E. HAGIN

Tema: SATAN - SEIER I ÅNDEVERDENEN 

 
En mann som vandret med Gud

Han var en troens apostel av vår tid. Han rystet verden i sin tid – og var med å la grunnen for en karismatisk vekkelse. Hans motto var enkelt: «Tro er handling», og «Bare tro». Han var en mann av én bok – Bibelen. Han kjente kun til én måte å lese den på – i Den Hellige Ånd.
Denne mannen hadde en tjeneste som bringer liv – over 60 år etter sin død. Hans navn er Smith Wigglesworth: «En mann som vandret med Gud».
Wigglesworth ønsket ingen assosiasjoner med noen form for død. Han trodde kun på LIVET!
George Stormont ble ofte referert til som Wigglesworths adopterte sønn. Han beskriver på en levende måte hendelser fra Wigglesworths begivenhetsrike liv. Han prøvde ikke å trekke oppmerksomheten på sin venns person, men heller på hans liv og virke i Den Hellige Ånd.
 
«Jeg har skrevet denne boken med tanke på de som vil bli grepet av denne mannens liv og virke og som ønsker å komme i funksjon i Åndens gaver. Smith Wigglesworth er en av de få personer jeg har kjent som har latt seg forme på en slik måte – til Kristi bilde». 
– George Stormont

Forfatter: GEORGE STORMONT

Tema: BIOGRAFI 

 
Pytons ånd

Du føler at noe har sneket seg inn, sakte, men sikkert, og stjålet din iver og glede til Gud og det har gått så langt at du rett og slett ikke har tid til det lenger. Føler du deg begrenset, hindret, kvalt og uproduktiv? De kampene du kjemper skjer i den usynlige verden, hvor til og med din nærmeste familie ikke forstår hva som skjer med deg. Ønsker som du en gang var lidenskapelig opptatt av, virker nå å være fullstendig utenfor rekkevidde. Drømmer og planer om fremtiden ser ut til å ha tørket opp; livet som var i dem har blitt kvalt av noe du ikke helt kan sette fingeren på.
Pytons ånd kan klemme gleden ut av din tilbedelse og liv med Gud.
Gud ønsker å bryte slangens grep om ditt indre liv. Han vil hjelpe deg å kunne puste igjen.

Forfatter: JENTEZEN FRANKLIN

Tema: SATAN - FRIHET 

 
Kraften i den talte tro

Don Gossett og E. W. Kenyon viser deg hvordan Guds løfter kan bli oppfylt i ditt eget liv.
Oppdag hvordan du kan:
* Styrke din tro.
* Leve et meningsfullt liv.
* La Gud forsørge deg og motta hans omsorgsfulle kjærlighet.
* Lære å kjenne dine ords sanne kraft.
* Oppnå hellig frimodighet.
* Bruke kraften i positive bekjennelser.
* Anvende og motta bibelske løfter daglig.
* Motta fysisk og åndelig helbredelse.

Løftet om tro kan bli ditt. Ta skrittet inn i et nytt liv og erfar sannheten og kraften i sann tro.

Forfatter: DON GOSSETT OG E. W. KENYON

Innhold: TRO - BEKJENNELSE 

 
Radikalt frelst

Denne boken er skrevet for å gi deg en bibelsk grunnvoll å stå på når du nå begynner din vandring med Gud. Dette er en enkel innføring for å hjelpe deg til å lære mer om Guds Ord og Hans plan for deg. Du vil finne at den er til hjelp og nytte både i din daglige bibellesning og som en oppslagsbok.
Når du lar Gud få førsteplassen i ditt liv, kommer Han til å gjøre spennende saker for deg. Glem ikke at Du er radikalt frelst!  

 
Bibelsk bønn (A4 studieheftem/spiralrygg)

En troendes bønneliv skulle basere seg på og bygge på Guds Ord. I denne boka skal vi diskutere de mange bønneprinsippene som finnes i Guds Ord.
Når du studerer disse bønneprinsippene, må du bestemme deg for å få dem inn i hjertet ditt slik at du kan praktisere dem i ditt eget private bønneliv. Det er hva jeg gjorde for mer enn femtifem år siden, og jeg har mottatt bønnesvar hele tiden siden!
A4 med spiralrygg

Forfatter: KENNETH E. HAGIN

Tema: DEN HELLIGE ÅND 

 
Den Hellige Ånd og Hans gaver

Dette er en studiebok på lik linje med «Bibelsk bønn».
Boken er inndelt i 24 deler og avsluttes med spørsmål laget for selvstudie. Boken er i A5.
 
«Når det gjelder Åndens gaver, brødre, vil jeg ikke la være å gi dere kunnskap om dem.» 1. Kor 12:1

Forfatter: KENNETH E. HAGIN

Tema: DEN HELLIGE ÅND 

 
Et plutselig møte med himmelen

Himmelen er et høyst virkelig sted. Den er ofte blitt framstilt som et sted der alle sitter på luftige skyer og spiller harpe hele evigheten. Men ifølge Guds ord er dette bildet langt fra sannheten. Så hvordan er egentlig himmelen?
I denne boken forteller Jesse Duplantis om flere begivenheter han har opplevd i sitt forhold til Gud - hendelser som han kaller nærkontakt av det guddommelige slaget. En av disse hendelsene er hans reise til himmelen i 1988. Han forteller om de vidunderlige tingene Herren har på lager for oss, både i himmelen og her på jorden.
«Jeg tror at om mennesker kunne se de skattene som Gud har på lager for dem i himmelen, ville de ikke ha så store vanskeligheter med å forstå at det er Guds vilje å gjøre dem framgangsrike og helbrede dem her på jorden . . .  Alt du kunne tenke deg, alt du kunne ønske her på jorden, er allerede blitt gitt deg der.»

Forfatter: JESSE DUPLANTIS

Tema: HIMMELEN 

 
Forståelsen av de åndelige gaver

Guds ønsker for deg at du skal ha et fremgangsrikt og gledesfylt liv i fellesskap med Den Hellige Ånd. Åndens gaver er gitt deg i nært fellesskap med Åndens innsikt. Han vet hva du trenger for å kunne leve seirende i en tid med vanskeligheter og prøvelser. Gud ønsker også at du skal kunne være til hjelp for andre mennesker med de gaver Han ønsker å utruste deg med.
I denne kraftfulle boken, ønsker Buddy Harrison (forøvrig svigersønn av Kenneth E. Hagin), å gi deg innsikt i Åndens gaver. På en direkte og praktisk måte ønsker han å forklare hvordan Åndens gaver virker.
Ikke vent med å lære deg disse viktige sannheter om Åndens gaver. Dette var gaver Gud hadde tiltenkt alle sine barn. Du kan begynne å forstå gavenes betydning allerede i dag!

Forfatter: BUDDY HARRISON

Innhold: ÅNDELIGE GAVER 

 
Du kan høre Guds stemme

Dette er en bok om å høre fra Gud. Det å høre Guds stemme, burde være den mest grunnleggende tingen vi lærte som nye kristne. Likevel er det skrevet lite om dette emnet. Denne boken gir praktisk undervisning om hvordan man skal opptenne Den Hellige Ånd og begynne å høre Hans stemme hver dag. 
Dette er ikke et verk for å overbevise skeptikerne, men snarere for å gi mat til og utruste dem som hungrer. Utallige kristne er trøtte av kjødelige sprell, og lengter etter å høre Mesterens stemme. Det er en guddommelig lengsel som overalt blir opptent på ny i de troendes hjerter, en lengsel etter å kjenne Åndens sinn og bare bruke energi på de ting Han har kalt dem til. 

Forfatter: STEVE SAMPSON

Tema: HØRE GUDS STEMME - LEDELSE 

 
Lytt til Den Hellige Ånd - Forvent deg mirakler

Steve Sampson reiser verden over som evangelist. Han opererer også i profetisk og helbredene tjeneste. Han legger vekt på å oppmuntre Guds eget folk. Likeså å utfordre mennesker til å våge å tro Gud for at mirakuløse ting skal skje i deres liv.
Mirakler er helt vanlig i hans  møter. Hans undervisning om å høre Guds stemme, sammen med å vandre med Den Hellige Ånd, er noen av hovedoverskriftene i hans forkynnelse. 

Forfatter: STEVE SAMPSON

Tema: HØRE GUDS STEMME - LEDELSE 

 
En guddommelig åpenbaring om utfrielse

Mange kristne undrer seg over hvorfor de ikke klarer å overvinne synd og fristelser og opplever vedvarende problemer med sin helse, sin økonomi og sine relasjoner til andre. I denne boken blir disse løgnene fra Satan avslørt.
Gjennom Skriftene, visjoner om åndelig krigføring, og personlige møter med onde åndelige krefter, vil Mary Baxter hjelpe deg til seier ved å forklare disse kraftfulle sannheter:
* Overvinne dine frykt for fienden!
* Gjenkjenne og overvinne Satans feller!
* Oppleve seier over synd og egne fall!
* Bli fri fra uforklarlige angrep!
* Gå i forbønn til utfrielse for andre!
Dette er kampen som må vinnes med de åndelige våpen som Gud har gitt oss.

Forfatter: MARY K. BAXTER

Tema: KRAFT - ÅNDELIGE VERDEN - UTFRIELSE 

 

×Tips en venn

En guddommelig åpenbaring om utfrielse En guddommelig åpenbaring om utfrielse  

Send tipset til (din venns e-postadresse)

Din e-postadresse (IP: 54.162.227.37)

Din kommentar (valgfritt)
Minst et par ord, dersom du skriver noe

Sender, vennligst vent ..  Avbryt