En kraft som setter sjelen fri er tilgjengelig for alle mennesker, en kraft så forvandlende at den forandrer alt når det gjelder vår måte å se livet og vårt møte med Gud på. Det frigjør oss fra skyld og drar oss nærmere Gud slik at vi kan leve ut den hensikten vi ble skapt til. Kraften er Guds nåde som kommer gjennom evangeliet. Det er nøkkelen som setter din sjel fri.

Som ledende pastor i én av de største menighetene i Amerika, deler John Lindell sin reise mot å oppdage sannheten om Guds forbløffende gave – nåden, og hvordan den revolusjonerte hans liv. I Sjel satt fri tar John deg med på en livsforvandlende spenningsreise gjennom Romerbrevet, han avdekker den forvandlende sannheten som sjelden blir forklart.

Når du reiser sammen med ham, vil du finne at Guds nåde ikke bare er bedre enn du våget å tro, men den utfører mer i livet ditt enn du kunne forestille deg. Et nytt liv venter deg, et liv i frihet, glede og en tettere og nærere vandring med Gud.

  • 978-82-7689-402-8 EAN
  • 375 Produktnummer
  • Agape Forlag AS Leverandør
  • Pocket Format
  • 2019 Produksjonsår

En kraft som setter sjelen fri er tilgjengelig for alle mennesker, en kraft så forvandlende at den forandrer alt når det gjelder vår måte å se livet og vårt møte med Gud på. Det frigjør oss fra skyld og drar oss nærmere Gud slik at vi kan leve ut den hensikten vi ble skapt til. Kraften er Guds nåde som kommer gjennom evangeliet. Det er nøkkelen som setter din sjel fri.

Som ledende pastor i én av de største menighetene i Amerika, deler John Lindell sin reise mot å oppdage sannheten om Guds forbløffende gave – nåden, og hvordan den revolusjonerte hans liv. I Sjel satt fri tar John deg med på en livsforvandlende spenningsreise gjennom Romerbrevet, han avdekker den forvandlende sannheten som sjelden blir forklart.

Når du reiser sammen med ham, vil du finne at Guds nåde ikke bare er bedre enn du våget å tro, men den utfører mer i livet ditt enn du kunne forestille deg. Et nytt liv venter deg, et liv i frihet, glede og en tettere og nærere vandring med Gud.
Les mer

Velg antall  

Produktbeskrivelse

John Lindell

Om John Lindell

John og kona Debbie Lindell har de siste tjuesju årene vært pastorer i James River Church, en dynamisk menighet fylt av liv med flere lokasjoner i Springfield, Missouri USA.

John og Debbie har to gifte sønner, David og Brandon; en datter, Savannah; og åtte barnebarn.

Våpen mot frykt

Det er ikke Guds vilje at ditt liv skal være styrt av frykt – av hvilket som helst slag. Likevel er frykt et av de største onder du er nødt til å kjempe imot – og vinne! 
Så for å leve et seirende liv, trenger du å ta utfordringen personlig å bli en som kjemper imot frykt. 
Din tro vil seire over frykten når du bestemmer deg for å bli en som kjemper imot frykt.
Nøkkelen til å leve i tro i en verden som er drevet av frykt, er selvfølgelig å overlate ditt liv til Jesus Kristus som Herre. 
For å være en som kjemper imot frykt på en effektiv måte, vil du trenge Guds arsenal av åndelige våpen – Hans våpen mot frykt. Uten disse guddommelige våpnene kan du ikke overvinne frykt. 

Forfatter: JENTEZEN FRANKLIN

Innhold: FRI FRA FRYKT 

 
En frisk salvelse

Gud ønsker ikke at hans folk skal være tomme brønner. Han ønsker at de skal være fulle reservoarer med levende vann av Den Hellige Ånd. Guds plan for alle troende er at de skal kontinuerlig bli fylt og motta en frisk salvelse av Den Hellige Ånd.
Gud går fram mektig over jorden i dag. Og den eneste måten Guds folk kan holde tritt med Ham på, er at de hele tiden mottar frisk salvelse over sine liv.
Stå i Guds nærvær inntil du mottar Guds friske salvelse!

Forfatter: KENNETH E. HAGIN

Tema: SALVELSE 

 
Ord

Jesus selv sier: «Ja, etter dine Ord skal du kjennes rettferdig, og etter dine Ord skal du dømmes skyldig.» (Matt. 12,37). 
Mens jeg grunnet over dette emnet, var det et ord fra denne teksten som Ånden stadig minnet meg på, og det var ordet: ORD. 
Noe inne i meg syntes å drive meg til å undervise om ord. ORD er viktigere enn de fleste folk forstår. ORD hjelper oss eller ødelegger oss. ORD helbreder oss eller gjør oss syke. 
Ifølge Bibelen, ødelegger ORD oss, eller gjør oss fulle av liv, glede og helse. Våre ORD - ORDENE vi sa i går - har gjore vårt liv til hvem vi er i dag. 

Forfatter: KENNETH E. HAGIN 

 
Tjenestegavene

Disse tjenestegavene er Jesu måte å sørge for alle behov som er representert i hans Menighet inntil Han kommer og henter Menigheten. En feilaktig undervisning som dukket opp for noen år siden la vekt på det som ble kalt ‘tjenester i legemet’. (Og naturligvis er det noe riktig i det. Gud bruker alle.) Men noen lærte: «Vi trenger ikke pastorer og evangelister lenger. Gud bruker ikke predikanter lenger. Gud har en ny måte å gjøre det på nå.»
Skriften sier at Han ga disse gavene til menneskene, «INNTIL VI ALLE. . . blir den modne mann som har nådd sin fulle vekst og har fått hele Kristi fylde.»
STUDIEHEFTE!

Forfatter: KENNETH E. HAGIN 

 
Leve i Guds rike (andaktsbok)

Å leve i Guds rike betyr at vi har tilgang på alt Jesu verk på korset ga oss tilgang til. Spørsmålet for mange er hvordan vi oppnår det.

LEVE I GUDS RIKE er en andaktsbok som vil vise deg hvordan du kan komme inn i det seirende livet Bibelen beskriver.

Denne boka er en oppsummering av det jeg har lært gjennom mange år som kristen. Lenge strevde jeg med mye vondt og mange vanskeligheter, men for ikke mange år siden begynte Gud helt konkret å vise meg hvordan jeg i praksis kunne bruke Bibelen som en «oppskriftsbok» på å leve et seirende og rikt liv, ikke på grunn av det jeg hadde opplevd både tidligere og i senere tid, men på tross av det jeg hadde opplevd.

Og det er en glede for meg å dele Guds ord med andre når jeg er ute og holder andakter og vise dem hvordan de også kan bli fri fra fortidens vonde minner og sår. Og mitt ønske og min bønn er at du som leser denne boka også vil oppleve det samme.

– Anne Hove Sunnarvik 

 
Helseføde (andaktsbok)

Helseføde er bygget på undervisningen gjennom det første året av Bønn og Helbredelsesskolen i 1979, og den er
en daglig andaktsbok beregnet på å gi deg en dose av Guds medisin hver dag.

Kenneth E. Hagin deler prinsipper fra Ordet som vil hjelpe deg med å motta den helbredelsen som Jesus kjøpte for
mer enn to tusen år siden.

Når du åpner hjertet ditt for undervisningen i denne boken, vil du erfare et liv i overflod. Når du mediterer på
Ordet og handler på det, vil hvert symptom, hver sykdom og hver skrøpelighet forsvinne, og du vil oppleve et liv i
helse og helbredelse.

(Stivinnbundet)



Forfatter: KENNETH E. HAGIN



Tema: ANDAKTSBOK 

 
Fra tro til tro (andaktsbok)

I denne boken vil du finne et ord til oppmuntring - et ord til inspirasjon - et ord til tro - for hver enkelt dag - hele
året!

Boken er skrevet av Kenneth og Gloria Copeland og er en styrkereise som varer år etter år. De deler her med deg
av sin rike erfaring etter 30 år i tjenesten.

Ekteparet Copeland vet at troen ikke kommer over natten. Men den kommer litt etter litt ved å praktisere ordene
fra Herren som denne boken er fylt med.

«Fra TRO til TRO» tar for seg de tingene du møter i din hverdag av motgang, prøvelser og fristelser. Mangel på
økonomi, irritasjon, barnas opprør. Ja, til og med emner som å spise for mye.

Kenneth og Gloria Copeland viser deg i denne boken steg for steg hvordan du kan vende nederlag til seier.



Forfatter: KENNETH & GLORIA COPELAND



Innhold: ANDAKTSBOK 

 
Livet i Ordet

På sin varme og personlige måte oppmuntrer og viser Joyce Meyer oss hvordan vi kan styrke kvaliteten på våre liv. Hun begynner med en av de mest grunnleggende sannheter alle kristne, ung som eldre, må lære seg å forstå – Gud elsker oss, og Han har forberedt kun det beste for hver og en av oss.

I denne eksklusive boken, vil du finne over 100 utvalgte daglige andakter. Hver og en inneholdende utvalgte skriftsteder og praktiske forklaringer. 

ANDAKTSBOK!



Forfatter: JOYCE MEYER 

Veil.pris: 249 NOK

Tilbudspris: 199 NOK

Du sparer: 50 NOK

 
Trosføde (andaktsbok)

Her finner du alle de viktigste emnene i Bibelen som handler om tro og handling, Guds gaver, frelse, helbredelse,
helliggjørelse m.m. Alt skrevet på en slik måte at ditt indre menneske vil forstå hvert ord du leser.

Kenneth E. Hagin hadde i nesten 70 år forkynt Guds ufattelige forråd på en uangripelig og lettfattelig måte.

Her vil du virkelig oppleve at din tro vil motta føde – hver dag – hele året.

Boken har vært etterspurt lenge, og vi tror mange vil glede seg til et nytt opplag av denne populære boken.



Forfatter: KENNETH E. HAGIN



Tema: ANDAKTSBOK 

 

×Tips en venn

Sjel satt fri Sjel satt fri Agape Forlag AS

Send tipset til (din venns e-postadresse)

Din e-postadresse (IP: 3.94.202.172)

Din kommentar (valgfritt)
Minst et par ord, dersom du skriver noe

Sender, vennligst vent ..  Avbryt