En kraft som setter sjelen fri er tilgjengelig for alle mennesker, en kraft så forvandlende at den forandrer alt når det gjelder vår måte å se livet og vårt møte med Gud på. Det frigjør oss fra skyld og drar oss nærmere Gud slik at vi kan leve ut den hensikten vi ble skapt til. Kraften er Guds nåde som kommer gjennom evangeliet. Det er nøkkelen som setter din sjel fri.

Som ledende pastor i én av de største menighetene i Amerika, deler John Lindell sin reise mot å oppdage sannheten om Guds forbløffende gave – nåden, og hvordan den revolusjonerte hans liv. I Sjel satt fri tar John deg med på en livsforvandlende spenningsreise gjennom Romerbrevet, han avdekker den forvandlende sannheten som sjelden blir forklart.

Når du reiser sammen med ham, vil du finne at Guds nåde ikke bare er bedre enn du våget å tro, men den utfører mer i livet ditt enn du kunne forestille deg. Et nytt liv venter deg, et liv i frihet, glede og en tettere og nærere vandring med Gud.

  • 978-82-7689-402-8 EAN
  • 375 Produktnummer
  • Agape Forlag AS Leverandør
  • Pocket Format
  • 2019 Produksjonsår

En kraft som setter sjelen fri er tilgjengelig for alle mennesker, en kraft så forvandlende at den forandrer alt når det gjelder vår måte å se livet og vårt møte med Gud på. Det frigjør oss fra skyld og drar oss nærmere Gud slik at vi kan leve ut den hensikten vi ble skapt til. Kraften er Guds nåde som kommer gjennom evangeliet. Det er nøkkelen som setter din sjel fri.

Som ledende pastor i én av de største menighetene i Amerika, deler John Lindell sin reise mot å oppdage sannheten om Guds forbløffende gave – nåden, og hvordan den revolusjonerte hans liv. I Sjel satt fri tar John deg med på en livsforvandlende spenningsreise gjennom Romerbrevet, han avdekker den forvandlende sannheten som sjelden blir forklart.

Når du reiser sammen med ham, vil du finne at Guds nåde ikke bare er bedre enn du våget å tro, men den utfører mer i livet ditt enn du kunne forestille deg. Et nytt liv venter deg, et liv i frihet, glede og en tettere og nærere vandring med Gud.
Les mer

Velg antall  

Produktbeskrivelse

John Lindell

Om John Lindell

John og kona Debbie Lindell har de siste tjuesju årene vært pastorer i James River Church, en dynamisk menighet fylt av liv med flere lokasjoner i Springfield, Missouri USA.

John og Debbie har to gifte sønner, David og Brandon; en datter, Savannah; og åtte barnebarn.

Bønner som utretter mye for kvinner

Kvinner er mer opptatt og engasjerte nå enn noen gang tidligere i historien. Den stressede livsstilen kan lett gå ut over ditt indre liv. Du trenger virkelig Guds visdom til hjelp.
Germaine Copeland har undervist mer enn 3 millioner menn  og kvinner hvordan de kan be med kraft gjennom bokseriene ’’Bønner som utretter mye’’.
Denne lille boken for kvinner gjør det lettere en noensinne til å kople seg inn på Guds visdom gjennom bønn basert på Guds Ord.

Forfatter: GERALDINE COPELAND

Tema: BØNNER 

 
Jesus, navnet over alle navn

Joyce Meyer fører deg inn i Tronsalen for å oppdage majesteten og underet vi finner ved Faderens høyre hånd. Lær hvordan troen er en kraft, og hvordan Den Hellige Ånds kraft som bor i deg som en kristen, kan bli forløst gjennom bønn.
Jesus sa: «Meg er gitt all makt i himmel og på jord!» og «Om dere ber meg om noe i mitt navn, så skal jeg gjøre det!» (Mat 28:18; Joh 14:14, 1988 overs.). Jesus ga oss sitt Navn, for at vi skulle bruke det når vi ber om noe som er etter Hans vilje.
Livsforvandlende? Du kan ikke forvente noe mindre fra Han som gjør alle ting nye. Oppdag hvordan du forløser Guds kraft i livet ditt i dag, og utrett store ting gjennom JESUS – Navnet over alle navn!

Forfatter: JOYCE MEYER

Innhold: SINNET / TANKEBYGNINGER 

 
Hvordan bli ledet av Ånden

Uansett hvem du er, eller hva du er opptatt av, Guds plan for deg er at du skal lykkes og ha framgang. Gud ønsker at du skal motta alt det himmelen har å tilby. Det inkluderer åndelig framgang, økonomisk framgang, helse og fred i sinnet. Men den eneste veien du helt og holdent kan erfare Guds fullkomne plan på, er om du lar deg lede av Den Hellige Ånd.
I denne boken, legger Norvel Hayes ut Guds Ord og underbygger det med sine egne erfaringer, hvordan du kan bli ledet av Ånden. Han under-streker viktigheten av å meditere (grunne) på Guds Ord. Tilbe Gud, forny sitt sinn, slik at vi kan være i stand til å høre Åndens stemme. 

Forfatter: NORVEL HAYES

Tema: LEDET AV ÅNDEN 

 
Tilbe Gud

«For snart to år siden deltok jeg for første gang i Den internasjonale kristne ambassadens feinng av løvhyttefesten i Jerusalem. I foajeen falt mine øyne på en liten bok med tittelen: “Worship God and have a life of victory”. 
Gud hadde lenge arbeidet med meg når det gjaldt lovprisning og tilbedelse. Jeg visste derfor straks at denne boken måtte jeg ha. Dette var dessuten en bok som ikke bare inspirerte til å tilbe, men som også ga praktisk hjelp etter hvert som jeg leste den, levde med den, og begynte å praktisere dens innhold, ble det klarere og klarere for meg at denne boken måtte komme ut på norsk. 
Mange flere måtte få gleden av dens budskap! Nå utgis den med bønn og tro på at den skal hjelpe mange inn i det herlige livet som bare tilbedelsen kan gi.» - Ellen G. Petersen

Forfatter: MARIA OLIVEIRA

Tema: TILBEDELSE 

 

×Tips en venn

Sjel satt fri Sjel satt fri Agape Forlag AS

Send tipset til (din venns e-postadresse)

Din e-postadresse (IP: 3.83.32.171)

Din kommentar (valgfritt)
Minst et par ord, dersom du skriver noe

Sender, vennligst vent ..  Avbryt