«En sommerdag i 1973, da jeg var 8 år gammel, ble jeg tatt med til himmelen og møtte Jesus . . .
jeg snudde meg, og der sto Jesus Kristus i all sin herlighet! Jeg falt på mine knær. Tårene begynte å strømme nedover kinnene mine. Hver gang Jesus taler, er det som piler av tro, drevet av kjærlighet, treffer deg og eksploderer på innsiden av deg.»

Forfatter: ROBERTS LIARDON

Tema: HIMMELEN

  • 978-82-7689-178-0 EAN
  • 107 Produktnummer
  • Agape Forlag AS Leverandør
  • Hefte A5 Format
  • 1985 Produksjonsår

«En sommerdag i 1973, da jeg var 8 år gammel, ble jeg tatt med til himmelen og møtte Jesus . . .
jeg snudde meg, og der sto Jesus Kristus i all sin herlighet! Jeg falt på mine knær. Tårene begynte å strømme nedover kinnene mine. Hver gang Jesus taler, er det som piler av tro, drevet av kjærlighet, treffer deg og eksploderer på innsiden av deg.»

Forfatter: ROBERTS LIARDON

Tema: HIMMELEN
Les mer

Velg antall  

Produktbeskrivelse

Roberts Liardon

Om Roberts Liardon

Roberts Liardon driver i dag en bibelskole i Santa Monica, California.
Her sender de årlig ut et stort antall misjonærer som sendes til alle deler av kloden.
Liardon er vel kanskje mest kjent for sin første bok: «Jeg var i Himmelen», da han som ung gutt ble ført til Himmelen av Jesus.
Han har satt seg inn i mange av de tidligere pionerene og sett på hvorfor noen lyktes og noen falt.

Hvordan bli ledet av Ånden

Uansett hvem du er, eller hva du er opptatt av, Guds plan for deg er at du skal lykkes og ha framgang. Gud ønsker at du skal motta alt det himmelen har å tilby. Det inkluderer åndelig framgang, økonomisk framgang, helse og fred i sinnet. Men den eneste veien du helt og holdent kan erfare Guds fullkomne plan på, er om du lar deg lede av Den Hellige Ånd.
I denne boken, legger Norvel Hayes ut Guds Ord og underbygger det med sine egne erfaringer, hvordan du kan bli ledet av Ånden. Han under-streker viktigheten av å meditere (grunne) på Guds Ord. Tilbe Gud, forny sitt sinn, slik at vi kan være i stand til å høre Åndens stemme. 

Forfatter: NORVEL HAYES

Tema: LEDET AV ÅNDEN 

 
Roten til avvisning

Ingen unngår avvisning fullstendig. Men alle trenger ikke å bli ødelagt av den! I denne spennende og mektige boken vil Joyce Meyer vise deg at Gud har makten til å sette alle fri fra avvisningens ødeleggende virkninger. Vår Far har gitt oss, som sine barn, en metode for å bli befridd fra avvisningens rot.
Du vil lære:
* Hvordan du skal identifisere avvisningens rot.
* Avvisningens årsaker og virkninger.
* Avvisningens virkning på din oppfatning av deg selv og mennesker rundt deg.
* Hvordan du skal rive ned de murer avvisningen får deg til å bygge.
* Hvordan du skal unngå perfeksjonismens urealistiske forventninger.

Forfatter: JOYCE MEYER

Innhold: SINNET / TANKEBYGNINGER 

 
Gud er ikke nok - Han er mer enn nok

Jeg vet ikke hvordan det er med deg, men jeg ber om at jeg også kan fatte det! Bare tanken på bredden, lengden, dybden og høyden av Guds kjærlighet sprenger våre tanker! Det finnes ikke ord nok i noe språk til å beskrive Guds kjærlighet! Hvorfor? Fordi Gud er kjærlighet. Bare tenk på det et øyeblikk! Gud og Hans kjærlighet er en og samme ting. Gud er kjærlighet! Det er mektige saker!

Forfatter: JESSE DUPLANTIS

Tema: GUD ER NOK 

Veil.pris: 169 NOK

Tilbudspris: 69 NOK

Du sparer: 100 NOK

 
Mirakler

Lengter du etter å leve i det mirakuløse? Denne boken viser deg hvordan. På disse sidene finner du hjertevarmende, sanne historier om mennesker som har opplevd mirakler:
* En kvinne som er lam i armer og bein og plaget av  spasmer, reiser seg fra rullestolen.
* En ung mor som er erklært død blir fullstendig frisk når menigheten ber for henne.
* Ved Guds løfter vokser en startkapital på 70 dollar til et foretak med årsomsetning på 400 millioner dollar.
* En orkan på styrke 4 hindres fra å forårsake katastrofe ved at 250 troende ber.
* Et ekteskap i krise blir himmelsk som svar på ektemannens bønner.

Forfatter: PAT ROBERTSON

Tema: MIRAKLER 

 
Lær deg å si nei uten å få dårlig samvittighet

Denne boken vil forandre dine tanker om dette med å si nei. Her vil du kunne få en større porsjon av autoritet og seier. Lær deg til å si nei med et smil og med djervhet.

Forfatter: ROBERTS LIARDON

Tema: SAMVITTIGHET - LYDIGHET 

 
Bryte kontrollerende makter

Denne boken tar for seg hvordan vi kan være bundet av personer, omgivelser, djevelen eller andre personer. Han viser oss på en praktisk måte i denne boken hvordan vi kan komme oss fri.

Forfatter: ROBERTS LIARDON

Tema: KONTROLL 

 
Kathryn Kuhlman

Tusenvis av mennesker ble helbredet av Den Hellige Ånd gjennom hennes tjeneste. De ble helbredet ved kunnskapsord. Hun la aldri sine hender på noen personer. 
Før hvert møte åpnet hun seg opp for Den Hellige Ånds tjeneste, så Han alene skulle få virke i møtene. Hun refererte ofte til Den Hellige Ånd som sin beste venn. Hun kalte Ham også for «Den største av alle lærere». 
 
«Dette er mer enn en fortelling om en spesiell kvinne. Det er en åndelig biografi om en kvinne som ble brukt av Gud til mirakuløse helbredelser. 
I boken er også utdrag fra seks av hennes sterkeste taler som ble holdt på radio. 
«Vi kan lære viktige ting fra Kathryn Kuhlmans liv og tjeneste. jeg har ikke skrevet en biografi i vanlig forstand, men en reise i begivenheter i den åndelige verden. Jeg er selv takknemlig for de ting jeg selv har lært av dette. Disse ting ønsker jeg å dele med deg i denne boken. Mange av ordene – er hennes egne.»

Forfatter: ROBERTS LIARDON

Tema: BIOGRAFI 

 
Hva tro er

Troen sier det samme som Guds Ord sier! Vantroen, på den andre siden, tar parti imot Guds Ord.
Det er trist at det finnes så mange «troende» som taler vantro, og på den måten tar parti imot Guds Ord. Og så lurer de på hvorfor Guds Ord ikke virker for dem. En av de beste måtene i finne ut hva noe er, er å finne ut hva det ikke er. La oss gjøre det i disse leksjonene.
Først: Tro er ikke håp. Altfor ofte håper folk bare at de vil motta dåpen i Den Hellige Ånd, helbredelse eller et bønnesvar. Men det er ikke å håpe som får jobben gjort; det er å tro. Nå er troen. Hvis det ikke er nå, er det ikke tro.

Forfatter: KENNETH E. HAGIN

Tema: TRO 

 
Lær deg å si nei uten å få dårlig samvittighet

Denne boken vil forandre dine tanker om dette med å si nei. Her vil du kunne få en større porsjon av autoritet og seier. Lær deg til å si nei med et smil og med djervhet.

Forfatter: ROBERTS LIARDON

Tema: SAMVITTIGHET - LYDIGHET 

 
Radiotalen Norge ikke tålte

I helvetestalen går han fra å snakke til mange til den enkelte i løpet av to setninger: «Jeg taler sikkert til mange i kveld som vet de er uomvendt. Du vet at om du stupte død ned på gulvet i dette øye­blikk, så stupte du like i helvete.» – Det var en ­teknikk han brukte veldig mye. Han hadde­ en evne til å snakke i overskrifter, nesten tabloid. Som retorisk kraft var han overlegen mange andre, sier Kullerud. Nære venner Selv om mange fordømte Hallesby etter radiotalen, var det først da Hamar-biskop Kristian Schjelderup kom på banen, at 50-tallets store ideologiske debatt var et faktum. I et intervju sa han at «for meg hører læren om evig helvetesstraff ikke hjemme i kjærlighetens religion». Ole Hallesby kviet seg lenge for å svare Schjelderup, som han så på som en god venn. Men til slutt måtte han til pers. Prosessoren pekte på at bare i Matteus-evangeliet har Jesus 18 ganger omtalt den evige fortapelse, og i ni av disse skildret pinen på ulikt vis.
Kr 20,- per stk
Ved bestilling av:
10 stk kr 15,- per stk
30 stk kr 12,- per stk
50 stk kr 10,- per stk
100 stk kr 8,- per stk 

 
I Ham

En av de åndelige lover som altfor få av oss kjenner til, er at våre bekjennelser styrer oss. 
Når vi bruker ordet bekjennelse, tenker folk uvilkårlig på å bekjenne synd. Og Bibelen sier jo at; «Dersom vi bekjenner våre synder, er han trofast og rettferdig så han forlater oss syndene og renser oss fra all urettferdighet». (1 Joh 1,9). 
Men dette er den negative side ved bekjennelse. Bibelen har mye mer å si om den positive siden, bekjennelsen av vår tro.
 
ROM 10,9-10 
for dersom du med din munn bekjenner at Jesus er Herre, og i ditt hjerte tror at Gud oppvakte ham fra de døde, da skal du bli frelst, for med hjertet tror en til rettferdighet, og med munnen bekjenner en til frelse.

Dette viser ikke til bekjennelse av synd. Dette er å bekjenne Jesus. I sitt hjerte tror en, og med sin munn bekjenner en at Jesus er ens Herre.

Forfatter: KENNETH E. HAGIN 

 
Gud ønsker deg frisk

Mange synes det er vanskelig å tro at Gud ønsker dem friske. De kan ha plager selv, eller kanskje se en kjær ha sykdom og smerte. I begge tilfeller blir de motløse etter at deres bønner tilsynelatende går ubesvart. De konkluderer da med at Gud ‘tillater’ at dette skal skje. Eller enda verre, at Han har forårsaket det. Begge er galt, og begge stiller spørsmål ved Guds godhet.
I denne boken deler Andrew sannheten om hva Guds betingelsesløse kjærlighet og nåde allerede har tilveiebrakt. Helbredelse er en stor del av denne pakten. Andrew Wommack svarer på mange vanlige spørsmål, inkludert de om Paulus‘ ‘torn i kjødet’, ‘Guds suverenitet’ og mye mer.
Dersom du eller noen du kjenner er i behov av helbredelse, er dette boken for deg!

Forfatter: ANDREW WOMMACK

Tema: HELBREDELSE 

 
Gud er ikke nok - Han er mer enn nok

Jeg vet ikke hvordan det er med deg, men jeg ber om at jeg også kan fatte det! Bare tanken på bredden, lengden, dybden og høyden av Guds kjærlighet sprenger våre tanker! Det finnes ikke ord nok i noe språk til å beskrive Guds kjærlighet! Hvorfor? Fordi Gud er kjærlighet. Bare tenk på det et øyeblikk! Gud og Hans kjærlighet er en og samme ting. Gud er kjærlighet! Det er mektige saker!

Forfatter: JESSE DUPLANTIS

Tema: GUD ER NOK 

Veil.pris: 169 NOK

Tilbudspris: 69 NOK

Du sparer: 100 NOK

 
Forståelsen av de åndelige gaver

Guds ønsker for deg at du skal ha et fremgangsrikt og gledesfylt liv i fellesskap med Den Hellige Ånd. Åndens gaver er gitt deg i nært fellesskap med Åndens innsikt. Han vet hva du trenger for å kunne leve seirende i en tid med vanskeligheter og prøvelser. Gud ønsker også at du skal kunne være til hjelp for andre mennesker med de gaver Han ønsker å utruste deg med.
I denne kraftfulle boken, ønsker Buddy Harrison (forøvrig svigersønn av Kenneth E. Hagin), å gi deg innsikt i Åndens gaver. På en direkte og praktisk måte ønsker han å forklare hvordan Åndens gaver virker.
Ikke vent med å lære deg disse viktige sannheter om Åndens gaver. Dette var gaver Gud hadde tiltenkt alle sine barn. Du kan begynne å forstå gavenes betydning allerede i dag!

Forfatter: BUDDY HARRISON

Innhold: ÅNDELIGE GAVER 

 
Kathryn Kuhlman

Tusenvis av mennesker ble helbredet av Den Hellige Ånd gjennom hennes tjeneste. De ble helbredet ved kunnskapsord. Hun la aldri sine hender på noen personer. 
Før hvert møte åpnet hun seg opp for Den Hellige Ånds tjeneste, så Han alene skulle få virke i møtene. Hun refererte ofte til Den Hellige Ånd som sin beste venn. Hun kalte Ham også for «Den største av alle lærere». 
 
«Dette er mer enn en fortelling om en spesiell kvinne. Det er en åndelig biografi om en kvinne som ble brukt av Gud til mirakuløse helbredelser. 
I boken er også utdrag fra seks av hennes sterkeste taler som ble holdt på radio. 
«Vi kan lære viktige ting fra Kathryn Kuhlmans liv og tjeneste. jeg har ikke skrevet en biografi i vanlig forstand, men en reise i begivenheter i den åndelige verden. Jeg er selv takknemlig for de ting jeg selv har lært av dette. Disse ting ønsker jeg å dele med deg i denne boken. Mange av ordene – er hennes egne.»

Forfatter: ROBERTS LIARDON

Tema: BIOGRAFI 

 
Hvordan vandre i Guds overnaturlige kraft

GUILLERO MALDONADO: Den overnaturlig kraft og autoriteten fra Gud er tilgjengelig for dagens troende – akkurat som den var på bibelens tid – helbredelser, mirakler og utfrielser.
For å hjelpe deg å forstå den fulle åpenbaring av Guds overnaturlige kraft, deler Guillermo Maldonado bibelsk basert innsikt og gir et sterkt vitnesbyrd om hvordan du kan oppleve:
* En personlig erfaring med Guds overnaturlige kraft!
* Opplev Guds salvelse til å bli mer effektiv i tjenesten!
* Aktivisering av de åndelige gavene!
* Motta inspirasjon fra Gud!
* Utvikle tro for det mirakuløse!
* Forstå og operere i det overnaturlige!
* Begynne å oppleve det mirakuløse i ditt liv!

Forfatter: GUILLERMO MALDONADO

Innhold: LEDELSE 

 
Skarpere enn et tveegget sverd

En spesiell melding fra Andrew Wommack:
Skarpere enn et tveegget sverd er en sammenstilling og oppsummering av de seksten mest etterspurte og viktige åpenbaringer Gud har gitt meg.
Hvert kapittel tar for seg et bestemt emne i en forkortet form, noe som gjør det mye enklere å se hvordan disse sannhetene er relatert og avhengige av hverandre.
For eksempel, hvis du forstår budskapet om nåde, men har ikke balansert det med tro, vil ingen av dem fungere effektivt i livet ditt. Jeg oppfordrer deg, ta deg tid til å lese boken gjennom, og deretter gå tilbake og studere de foreslåtte materialene er oppført på slutten av hvert kapittel. 

 
Velkommen Hellige Ånd

BENNY HINN’s bestselger God Morgen Hellige Ånd, introduserte millioner av kristne til Den Hellige Ånd som sin personlige venn og hjelper. Nå, i denne oppfølgende boken Velkommen Hellige Ånd, forteller Hinn om den forvandlende og energiskapende kraft Den Hellige Ånd har hatt på hans liv.
Likeså vil du se at den samme opplevelse av kraft, kjærlighet og nåde er tilgjengelig for deg.
BENNY HINN inviterer deg til å «overgi deg til vinden» - på samme måte som en hangglider tar av, opp mot vinden. Tillat at Den Hellige Ånd løfter deg opp - og lærer deg hemmelighetene til et liv i Ånden - så du også kan si: «Velkommen Hellige Ånd!» «Dette kan være den mest bemerkelsesverdige bok om Den Hellige Ånds velsignelse som du noensinne har lest. Jeg lover deg at denne boken vil forvandle ditt liv.» - Evangelist Oral Roberts

Forfatter: BENNY HINN

Innhold: DEN HELLIGE ÅND 

 
Mirakler - Øyevitne til det mirakuløse

Denne boken er en samling av vitnesbyrd fra R. W. Schambachs tjeneste i nesten 40 år. Når du leser disse spennende, sanne beretningene om Guds mirakelkraft i aksjon, vil din tro bli styrket og din ånd bli oppmuntret. Du vil forstå at du tror på en Gud som er større enn enhver situasjon eller omstendighet du måtte stå overfor.
Du vil få del i den spennende beskrivelsen til en som har vært øyevitne til Guds mirakler. Broder Schambach var en fantastisk forteller og du vil føle det som om du var der sammen med ham.
Disse mirakelfortellingene er levende og virkelige. Boken inneholder også en trosoppbyggende del med tittelen ‘Kristi mirakler’.

Forfatter:R. W. SCHAMBACH

Innhold: MIRAKLER 

 

×Tips en venn

Jeg var i himmelen Jeg var i himmelen Agape Forlag AS

Send tipset til (din venns e-postadresse)

Din e-postadresse (IP: 18.212.206.217)

Din kommentar (valgfritt)
Minst et par ord, dersom du skriver noe

Sender, vennligst vent ..  Avbryt