«En sommerdag i 1973, da jeg var 8 år gammel, ble jeg tatt med til himmelen og møtte Jesus . . .
jeg snudde meg, og der sto Jesus Kristus i all sin herlighet! Jeg falt på mine knær. Tårene begynte å strømme nedover kinnene mine. Hver gang Jesus taler, er det som piler av tro, drevet av kjærlighet, treffer deg og eksploderer på innsiden av deg.»

Forfatter: ROBERTS LIARDON

Tema: HIMMELEN

  • 978-82-7689-178-0 EAN
  • 107 Produktnummer
  • Agape Forlag AS Leverandør
  • Hefte A5 Format
  • 1985 Produksjonsår

«En sommerdag i 1973, da jeg var 8 år gammel, ble jeg tatt med til himmelen og møtte Jesus . . .
jeg snudde meg, og der sto Jesus Kristus i all sin herlighet! Jeg falt på mine knær. Tårene begynte å strømme nedover kinnene mine. Hver gang Jesus taler, er det som piler av tro, drevet av kjærlighet, treffer deg og eksploderer på innsiden av deg.»

Forfatter: ROBERTS LIARDON

Tema: HIMMELEN
Les mer

Velg antall  

Produktbeskrivelse

Roberts Liardon

Om Roberts Liardon

Roberts Liardon driver i dag en bibelskole i Santa Monica, California.
Her sender de årlig ut et stort antall misjonærer som sendes til alle deler av kloden.
Liardon er vel kanskje mest kjent for sin første bok: «Jeg var i Himmelen», da han som ung gutt ble ført til Himmelen av Jesus.
Han har satt seg inn i mange av de tidligere pionerene og sett på hvorfor noen lyktes og noen falt.

Fra tro til tro (andaktsbok)

I denne boken vil du finne et ord til oppmuntring - et ord til inspirasjon - et ord til tro - for hver enkelt dag - hele året!
Boken er skrevet av Kenneth og Gloria Copeland og er en styrkereise som varer år etter år. De deler her med deg av sin rike erfaring etter 30 år i tjenesten.
Ekteparet Copeland vet at troen ikke kommer over natten. Men den kommer litt etter litt ved å praktisere ordene fra Herren som denne boken er fylt med.
«Fra TRO til TRO» tar for seg de tingene du møter i din hverdag av motgang, prøvelser og fristelser. Mangel på økonomi, irritasjon, barnas opprør. Ja, til og med emner som å spise for mye.
Kenneth og Gloria Copeland viser deg i denne boken steg for steg hvordan du kan vende nederlag til seier.

Forfatter: KENNETH & GLORIA COPELAND

Innhold: ANDAKTSBOK 

Veil.pris: 298 NOK

Tilbudspris: 199 NOK

Du sparer: 99 NOK

 
Vær ikke bekymret for noe

Vanskelige tider, prøvelser og trengsel er en del av livet i denne verden.
Men Gud har vist oss hvordan vi skal nyte fred som en del av dagliglivet. 
Vi kan velge å enten la oss tynge ned av bekymring og engstelse, eller å leve i den freden og gleden som Faderen hadde tenkt.
I ’Vær ikke bekymret for noe’ underviser forfatteren Joyce Meyer oss om hvordan vi skal ta til oss av Guds fred midt i negative omstendigheter, i stedet for å reagere med å bli anspent og full av frykt, slik mange mennesker i verden gjør. Hun åpenbarer egenskapene til den fred Jesus beskriver
i Johannes 4,27 – en fred som er forskjellig fra alt verden kjenner til – og hvordan den kan fylle hvert område av ditt liv.

Forfatter: JOYCE MEYER

Innhold: SINNET / TANKEBYGNINGER 

 
Opprett gode vaner

«De fleste mennesker lever et komplisert liv. De er frustrerte, forvirrede og utbrente. Men jeg har gode nyheter til deg: Du trenger ikke å ha det på den måten. Du kan leve et forenklet liv! Et liv preget av fred, glede, tilfredshet og fruktbarhet. Men, om vi ikke er konsentrerte og fokuserte på den enkle måten å løse problemet, er det lett å falle tilbake til det kompliserte igjen.
Livet kan ikke oppleves enkelt om vi ikke tilnærmer oss alle utfordringer på en enkel måte. Det er vår holdning til enhver utfordring som avgjør hvor lett eller vanskelig og komplisert situasjonen vil bli.
La meg dele med deg 100 måter du kan forenkle ditt liv og som igjen vil forøke din livsglede».

Forfatter: JOYCE MEYER

Innhold: SINNET / TANKEBYGNINGER 

 
Bryte kontrollerende makter

Denne boken tar for seg hvordan vi kan være bundet av personer, omgivelser, djevelen eller andre personer. Han viser oss på en praktisk måte i denne boken hvordan vi kan komme oss fri.

Forfatter: ROBERTS LIARDON

Tema: KONTROLL 

 
Bryte kontrollerende makter

Denne boken tar for seg hvordan vi kan være bundet av personer, omgivelser, djevelen eller andre personer. Han viser oss på en praktisk måte i denne boken hvordan vi kan komme oss fri.

Forfatter: ROBERTS LIARDON

Tema: KONTROLL 

 
Kathryn Kuhlman

Tusenvis av mennesker ble helbredet av Den Hellige Ånd gjennom hennes tjeneste. De ble helbredet ved kunnskapsord. Hun la aldri sine hender på noen personer. 
Før hvert møte åpnet hun seg opp for Den Hellige Ånds tjeneste, så Han alene skulle få virke i møtene. Hun refererte ofte til Den Hellige Ånd som sin beste venn. Hun kalte Ham også for «Den største av alle lærere». 
 
«Dette er mer enn en fortelling om en spesiell kvinne. Det er en åndelig biografi om en kvinne som ble brukt av Gud til mirakuløse helbredelser. 
I boken er også utdrag fra seks av hennes sterkeste taler som ble holdt på radio. 
«Vi kan lære viktige ting fra Kathryn Kuhlmans liv og tjeneste. jeg har ikke skrevet en biografi i vanlig forstand, men en reise i begivenheter i den åndelige verden. Jeg er selv takknemlig for de ting jeg selv har lært av dette. Disse ting ønsker jeg å dele med deg i denne boken. Mange av ordene – er hennes egne.»

Forfatter: ROBERTS LIARDON

Tema: BIOGRAFI 

 
Lær deg å si nei uten å få dårlig samvittighet

Denne boken vil forandre dine tanker om dette med å si nei. Her vil du kunne få en større porsjon av autoritet og seier. Lær deg til å si nei med et smil og med djervhet.

Forfatter: ROBERTS LIARDON

Tema: SAMVITTIGHET - LYDIGHET 

 
Hvordan slippe troen løs

Bibelen lærer at dersom du tror i ditt hjerte og bekjenner med din munn, skal du få det du sier. I Hvordan slippe troen løs underviser pastor Kenneth E. Hagin om denne sannheten, og viser klart og tydelig at «bekjennelse er troens uttrykksmåte.»
I denne spennende, lille boken vil du oppdage:
*  Tre slags bekjennelser
*  Hvorfor troen må utøves, forløses og slippes løs for å fungere
*  Hvorfor bekjennelsen er nøkkelen til å motta fra Gud.
*  Hvordan en rett bekjennelse åpner døren for Guds overnaturlige velsignelser.
*  Hvordan bygge et solid, positivt trosliv!

Forfatter: KENNETH E. HAGIN

Tema: TRO 

 
Hjelp meg, jeg er redd

Mange mennesker lever hele livet forkrøplet og bundet av frykt. Enten det er frykt for å dø eller frykt for å få håret skamklippet, gjør frykt livet trist! Frykt kan man ikke ønske bort . . . den må konfronteres og takles med Guds ord. Vi må vise frykten at den ikke får styre oss!

Forfatter: JOYCE MEYER 

 
Du er verdifull og høyt elsket

Innholdet i denne boken er noe som har ligget i min ånd siden jeg ble frelst for snart åtte år siden.
Etter som årene har gått, har det modnet seg frem til å bli denne boken. Det du kommer til å lese er Guds Ord, gode nyheter fra Gud Faders hjerte til deg.
Humanismen sier at Gud og gudstilbedelse er et produkt av menneskenes lengsler og drømmer.
Men det er helt feil. Tvert i mot, mennesket er et produkt av Guds kjærlighet og drøm. Vi er skapt av Gud for å leve med Ham. Bare dette er livets mening. Når du leser denne boken, ønsker jeg at du skal gjøre det med et åpent hjerte og sinn, for da vet jeg at Gud kan få tale til deg.

Forfatter: JAN OLAV HANSEN

Tema: GUD SOM FAR 

 
Tilbe Gud

«For snart to år siden deltok jeg for første gang i Den internasjonale kristne ambassadens feinng av løvhyttefesten i Jerusalem. I foajeen falt mine øyne på en liten bok med tittelen: “Worship God and have a life of victory”. 
Gud hadde lenge arbeidet med meg når det gjaldt lovprisning og tilbedelse. Jeg visste derfor straks at denne boken måtte jeg ha. Dette var dessuten en bok som ikke bare inspirerte til å tilbe, men som også ga praktisk hjelp etter hvert som jeg leste den, levde med den, og begynte å praktisere dens innhold, ble det klarere og klarere for meg at denne boken måtte komme ut på norsk. 
Mange flere måtte få gleden av dens budskap! Nå utgis den med bønn og tro på at den skal hjelpe mange inn i det herlige livet som bare tilbedelsen kan gi.» - Ellen G. Petersen

Forfatter: MARIA OLIVEIRA

Tema: TILBEDELSE 

 
Fordoble dine evner ved Guds hjelp

Jeg har forsøkt å dele med deg noen prinsipper fra Ordet, som vil styrke ditt kristenliv. Det er Guds vilje at vi skal bære mye frukt, og på den måten blir Gud herliggjort. 
Ordet lærer oss enkelt og greit at om du vil bruke dine evner til det ytterste, vil du ikke bare få jobben gjort, men du vil fordoble dine evner samtidig. 
Det er spennende å vite at du hele tiden kan bli mer produktiv for Guds rike. Du kan vokse med en mer fullstendig, dypere og klarere kunnskap om Ham. 
De enkle sannhetene i dette heftet, kan gjøre deg til en vinner i alle situasjoner og omstendigheter du møter. 

Forfatter: MICHALE LANDSMAN

Tema: HJELPETJENESTER 

 
Helbrede de syke

«Helbrede de syke» har over hele verden vært regnet som det 20. århundredes klassiker om guddommelig helbredelse.
T. L. Osborn har sett resultater av Jesu Kristi oppstandelseskraft, og mirakuløse helbredelser blant store skarer av mennesker verden over.
Tusener er blitt helbredet ved å lese DENNE BOKEN!
Mange tusener har opplevd helbredelse for sine legemer når de har handlet på de sannheter som de har lært ved å lese «Helbrede de syke».
Boken har vært utgitt tidligere på forskjellige forlag. 
Alle har sett viktigheten av at denne boken er tilgjengelig for mennesker som vil lære mer om guddommelig helbredelse.

Forfatter: T. L. OSBORNE

Tema: HELBREDELSE 

 
Kast din bekymring på Herren!

«Kast din bekymring på Herren,» er mer enn en bok. Den er en erfaring _ og en erfaring som har velsignet dens tallrike lesere. De skriver og forteller om liv som er blitt forvandlet, legemer som er blitt helbredet, og byrder som er blitt løftet av som et resultat av at man har lest «Kast din bekymring på Herren,», og har fulgt Kenneth Hagins humoristiske og fornuftige råd. (Og hvis du skulle kjenne noen «verdensmestere i bekymring», så er dette boken for dem!) 

Forfatter: KENNETH E. HAGIN

Tema: KJØPT FRI - SYKDOM 

 
Gud er din forsørger

Denne boken er en detaljert og dyptgripende studie i hva Bibelen sier om Guds oppskrift for suksess og framgang. Prinsippene i denne boken er ikke teoretiske. De har gått i oppfyllelse for Jack Hartman og for mange andre mennesker som har fulgt dem. Jack viser oss forskjellen mellom verdens metode for framgang og Guds lover for framgang. Bibelen har klare advarsler mot å følge verdens metode.
Guds Ord sier klart at Gud vil at vi skal være vellykkede så lenge vi følger Hans lover for framgang.
Disse lovene er forklart i detalj i seksten kapitler med nøyaktig instruksjon – hvert kapittel er fylt med mange skriftsteder. Boken avslutter med en ’test’ hvor leseren selv kan prøve seg og sin kunnskap når det gjelder Guds lover for framgang.

Forfatter: JACK HARTMAN

Tema: ØKONOMI - FORSØRGELSE 

 
Ny fødsel, ny identitet

«Jan Olav Hansen er en god forkynner. Han er en jordnær og samtidig himmelvendt forfatter. Vi setter stor pris på undervisningen hans. Forfatteren Jan Olav blir bare bedre og bedre. Hans forrige bok; ’Bli kjent med Gud, din rette far’, har vært til hjelp og inspirasjon for ny som ’gamle-frelste’.  
Hans enkle skrivemåte om dype åndelige sannheter, gjør også denne boken lettlest og spennende.
En bok å bli glad av og i og som du gjerne vil gi videre til andre. Dette er Jan Olav Hansens tredje bok». – Magne Aker

Forfatter: JAN OLAV HANSEN

Tema: NY FØDSEL - GUD SOM FAR 

 
Det blir slik du sier

Kvinnen som rørte ved Jesu klær mottok nøyaktig hva hun sa. Bibelen sier: (overs. av 1930) «For hun sa; «Om jeg bare får røre ved klærne hans blir jeg frisk.» (Vers 28). 
Det hun sa var hva hun trodde. Jeg vet det fordi Jesus sier: «Datter din tro har frelst deg.» (Gjort deg hel, eng. overs.) 
Hva du sier, er hva du tror. Du får det du sier. Mark. 11,23-24: «Sannelig jeg sier dere; Om noen sier til dette fjellet; Løft deg og kast deg i havet! og han ikke tviler i sitt hjerte, men tror at det han sier, vil skje, så skal det også gå slik. Derfor sier jeg dere; Alt det dere ber om i bønnene deres – tro at dere har fått det, og dere skal få det.» 

Forfatter: KENNETH E. HAGIN 

 
Åpne himmelens porter

Føles dine bønner, lovprisning og tilbedelse noen ganger som rutine? Uker eller måneder kan passere uten manifestasjon av noe økonomisk, åndelig eller personlig gjennombrudd.
I denne boken viser Perry Stone deg hvordan du frigjør strømmer av himmelens velsignelser gjennom både Guds åpenbaring og inngripen av engler. Med kraftfulle eksempler fra livet til bibelske personer og aktuelle eksempler fra sitt eget liv, avslører han følgende:
* Tolv sannheter han lærte av de største bønnekriger
* Nøklene til å gjenkjenne himmelens porter
* Hva du bør gjøre når Gud sier nei eller svaret drøyer
* Syv åndelige lover du må følge for bønnesvar
 Du trenger ikke å være bundet av frustrasjon over ubesvarte bønner og et mirakelløst liv. Guds ønske å møte dine behov, og ønsker å helle ut sin overflod av velsigner – som er en del av Hans pakt med deg.
EMNE: PROFETISK - HIMMELEN!

Forfatter: PERRY STONE 

 
Radiotalen Norge ikke tålte

I helvetestalen går han fra å snakke til mange til den enkelte i løpet av to setninger: «Jeg taler sikkert til mange i kveld som vet de er uomvendt. Du vet at om du stupte død ned på gulvet i dette øye­blikk, så stupte du like i helvete.» – Det var en ­teknikk han brukte veldig mye. Han hadde­ en evne til å snakke i overskrifter, nesten tabloid. Som retorisk kraft var han overlegen mange andre, sier Kullerud. Nære venner Selv om mange fordømte Hallesby etter radiotalen, var det først da Hamar-biskop Kristian Schjelderup kom på banen, at 50-tallets store ideologiske debatt var et faktum. I et intervju sa han at «for meg hører læren om evig helvetesstraff ikke hjemme i kjærlighetens religion». Ole Hallesby kviet seg lenge for å svare Schjelderup, som han så på som en god venn. Men til slutt måtte han til pers. Prosessoren pekte på at bare i Matteus-evangeliet har Jesus 18 ganger omtalt den evige fortapelse, og i ni av disse skildret pinen på ulikt vis.
Kr 20,- per stk
Ved bestilling av:
10 stk kr 15,- per stk
30 stk kr 12,- per stk
50 stk kr 10,- per stk
100 stk kr 8,- per stk 

 

×Tips en venn

Jeg var i himmelen Jeg var i himmelen Agape Forlag AS

Send tipset til (din venns e-postadresse)

Din e-postadresse (IP: 54.226.36.60)

Din kommentar (valgfritt)
Minst et par ord, dersom du skriver noe

Sender, vennligst vent ..  Avbryt