Denne boken tar for seg hvordan vi kan være bundet av personer, omgivelser, djevelen eller andre personer. Han viser oss på en praktisk måte i denne boken hvordan vi kan komme oss fri.

Forfatter: ROBERTS LIARDON

Tema: KONTROLL

  • 978-82-7689-183-7 EAN
  • 108 Produktnummer
  • Agape Forlag AS Leverandør
  • Pocket Format
  • 1989 Produksjonsår

Denne boken tar for seg hvordan vi kan være bundet av personer, omgivelser, djevelen eller andre personer. Han viser oss på en praktisk måte i denne boken hvordan vi kan komme oss fri.

Forfatter: ROBERTS LIARDON

Tema: KONTROLL
Les mer

Velg antall  

Produktbeskrivelse

Roberts Liardon

Om Roberts Liardon

Roberts Liardon driver i dag en bibelskole i Santa Monica, California.
Her sender de årlig ut et stort antall misjonærer som sendes til alle deler av kloden.
Liardon er vel kanskje mest kjent for sin første bok: «Jeg var i Himmelen», da han som ung gutt ble ført til Himmelen av Jesus.
Han har satt seg inn i mange av de tidligere pionerene og sett på hvorfor noen lyktes og noen falt.

Til forsvar for Israel

Etter tjueseks år med støtte til staten Israel og det jødiske folk, oppfordret pastor John Hagee over fire hundre av de mest framtredende evangeliske lederne i USA til å danne Christians united for Israel, og i dag er dette en landsomfattende organisasjon som teller millioner av mennesker. De støtter Israel og det jødiske folket, og oppfyller på den måten ordene i profeten Jesajas bok.

Forfatter: JOHN HAGEE

Tema: ISRAEL 

 
Den troendes autoritet

Dette heftet er Kenneth E. Hagins bestselger i USA. Ingen av hans hefter er blitt vist slik oppmerksomhet som «Authority of the beliver.» Heftet gir en inngående innføring i hvordan du kan ta deg av Satan og hans demoniske aktivitet med den autoriteten Kristus har gitt deg. 
Heftet har nå blitt revidert og tilført de siste oppdateringer. (64 sider).

Forfatter: KENNETH E. HAGIN

Tema: BØNN - FORBØNN - AUTORITET 

 
Pytons ånd

Du føler at noe har sneket seg inn, sakte, men sikkert, og stjålet din iver og glede til Gud og det har gått så langt at du rett og slett ikke har tid til det lenger. Føler du deg begrenset, hindret, kvalt og uproduktiv? De kampene du kjemper skjer i den usynlige verden, hvor til og med din nærmeste familie ikke forstår hva som skjer med deg. Ønsker som du en gang var lidenskapelig opptatt av, virker nå å være fullstendig utenfor rekkevidde. Drømmer og planer om fremtiden ser ut til å ha tørket opp; livet som var i dem har blitt kvalt av noe du ikke helt kan sette fingeren på.
Pytons ånd kan klemme gleden ut av din tilbedelse og liv med Gud.
Gud ønsker å bryte slangens grep om ditt indre liv. Han vil hjelpe deg å kunne puste igjen.

Forfatter: JENTEZEN FRANKLIN

Tema: SATAN - FRIHET 

 
Kjærligheten slår aldri feil

Naturlig menneskelig kjærlighet er selvisk. Den er opptatt av meg, hva som er mitt, hva jeg kan få og hva jeg har å stå i med. Guddommelig kjærlighet er uselvisk. Den er ikke opptatt av hvordan jeg kan bruke deg og hva jeg kan få av deg. Den er opptatt av hva jeg kan gi. Å, hvor menigheten trenger å kjenne og vandre i lyset av guddommelig kjærlighet! Det vil løse dine problemer.

Forfatter: KENNETH E. HAGIN 

 
Lær deg å si nei uten å få dårlig samvittighet

Denne boken vil forandre dine tanker om dette med å si nei. Her vil du kunne få en større porsjon av autoritet og seier. Lær deg til å si nei med et smil og med djervhet.

Forfatter: ROBERTS LIARDON

Tema: SAMVITTIGHET - LYDIGHET 

 
Jeg var i himmelen

«En sommerdag i 1973, da jeg var 8 år gammel, ble jeg tatt med til himmelen og møtte Jesus . . .
jeg snudde meg, og der sto Jesus Kristus i all sin herlighet! Jeg falt på mine knær. Tårene begynte å strømme nedover kinnene mine. Hver gang Jesus taler, er det som piler av tro, drevet av kjærlighet, treffer deg og eksploderer på innsiden av deg.»

Forfatter: ROBERTS LIARDON

Tema: HIMMELEN  

 
Kathryn Kuhlman

Tusenvis av mennesker ble helbredet av Den Hellige Ånd gjennom hennes tjeneste. De ble helbredet ved kunnskapsord. Hun la aldri sine hender på noen personer. 
Før hvert møte åpnet hun seg opp for Den Hellige Ånds tjeneste, så Han alene skulle få virke i møtene. Hun refererte ofte til Den Hellige Ånd som sin beste venn. Hun kalte Ham også for «Den største av alle lærere». 
 
«Dette er mer enn en fortelling om en spesiell kvinne. Det er en åndelig biografi om en kvinne som ble brukt av Gud til mirakuløse helbredelser. 
I boken er også utdrag fra seks av hennes sterkeste taler som ble holdt på radio. 
«Vi kan lære viktige ting fra Kathryn Kuhlmans liv og tjeneste. jeg har ikke skrevet en biografi i vanlig forstand, men en reise i begivenheter i den åndelige verden. Jeg er selv takknemlig for de ting jeg selv har lært av dette. Disse ting ønsker jeg å dele med deg i denne boken. Mange av ordene – er hennes egne.»

Forfatter: ROBERTS LIARDON

Tema: BIOGRAFI 

 
Profetisk bønn

Hensikten med denne boken er at alle som leser den skal få oppleve en livsforvandling som åpner for profetisk bønn som skaper ny framtid. Dette blir en virkelighet når vi lærer oss å vandre vår strekning i bønn, fra nederlagsplassen til seiersplassen.
Grunnforutsetningen for at vi kan vandre denne strekningen, er Jesus Kristus som gikk den først.
Han skapte og åpnet denne muligheten med evige fotavtrykk, som gjennom alle tider og omstendigheter er merket med Hans dyrebare blod.  Heb.12:24 sier at Jesu blod taler sterkere enn Abels blod. Abels blod representerer de fotspor som går i feil retning mot nederlag. Jesu blod har gått foran deg i hver situasjon som du møter.

Forfatter: VELLO VAIM

Innhold: PROFETISK - BØNN 

 
Roten til avvisning

Ingen unngår avvisning fullstendig. Men alle trenger ikke å bli ødelagt av den! I denne spennende og mektige boken vil Joyce Meyer vise deg at Gud har makten til å sette alle fri fra avvisningens ødeleggende virkninger. Vår Far har gitt oss, som sine barn, en metode for å bli befridd fra avvisningens rot.
Du vil lære:
* Hvordan du skal identifisere avvisningens rot.
* Avvisningens årsaker og virkninger.
* Avvisningens virkning på din oppfatning av deg selv og mennesker rundt deg.
* Hvordan du skal rive ned de murer avvisningen får deg til å bygge.
* Hvordan du skal unngå perfeksjonismens urealistiske forventninger.

Forfatter: JOYCE MEYER

Innhold: SINNET / TANKEBYGNINGER 

 
En guddommelig åpenbaring om bønn

Når du begynner å snakke med Gud og pleie fellesskapet med Ham, gir Han deg svar og skjenker deg av sin visdom og innsikt. Han lar det bli klart for deg hvem du i virkeligheten er i Kristus. Samtidig lar Han deg få den kraften og den frimodigheten som er nødvendig for deg å være i besittelse av dersom du skal kunne be om en forvandling – ikke bare i din egen tilværelse, men også i tilværelsen til dem som omgir deg.  Boka ’En guddommelig åpenbaring om bønn’ kommer til å styrke deg i din overbevisning om at Gud er opptatt av å gjøre alt til det beste for deg, til og med når det kan virke som om bønnene vi ber, ikke får noe svar. Hold fram med å tenke på Ham og ha tro til Ham som den allmektige Faderen. Det er Han som er i besittelse av den nøkkelen som åpner døren så du får dekket alle behovene dine.

Forfatter: MARY K. BAXTER

Tema: KRAFT - ÅNDELIGE VERDEN - BØNN 

Veil.pris: 229 NOK

Tilbudspris: 79 NOK

Du sparer: 150 NOK

 
Ekteskap, skilsmisse & gjengifte

Gjennom årene har det vært mye misforståelse i Menigheten når det gjelder emnet Ekteskap,
skilsmisse & gjengifte. Og som et resultat av det, har mennesker blitt såret, fordømt og forvirret.
Mange har lidd i stillhet. De har trodd at Gud er sint på dem eller at Gud er misfornøyd med dem, fordi de har gjort feiltrinn tidligere.
Men sannheten er at vår Himmelske Far er full av godhet og nåde. Han er ikke imot deg. Dine tidligere overtredelser eller feiltrinn, trenger ikke å holde deg borte fra å få oppfylt Guds guddommelige hensikt med ditt liv.

Forfatter: KENNETH E. HAGIN

Tema: EKTESKAP OG FAMILIELIV 

 
Forførelser - Hvordan gjenkjenne ekte og falske tjenester

"Jeg tror ikke noen er i tvil om at vi lever i de siste tider. Og derfor fører Satan en intens krig for å
forsøke å forføre de kristne."
Mange vil prøve å lede deg vekk fra den riktige Veien. Her vil du lære å skille mellom ekte og falske
lærere. Et viktig lite hefte for vår tid. 

 
Et plutselig møte med himmelen

Himmelen er et høyst virkelig sted. Den er ofte blitt framstilt som et sted der alle sitter på luftige skyer og spiller harpe hele evigheten. Men ifølge Guds ord er dette bildet langt fra sannheten. Så hvordan er egentlig himmelen?
I denne boken forteller Jesse Duplantis om flere begivenheter han har opplevd i sitt forhold til Gud - hendelser som han kaller nærkontakt av det guddommelige slaget. En av disse hendelsene er hans reise til himmelen i 1988. Han forteller om de vidunderlige tingene Herren har på lager for oss, både i himmelen og her på jorden.
«Jeg tror at om mennesker kunne se de skattene som Gud har på lager for dem i himmelen, ville de ikke ha så store vanskeligheter med å forstå at det er Guds vilje å gjøre dem framgangsrike og helbrede dem her på jorden . . .  Alt du kunne tenke deg, alt du kunne ønske her på jorden, er allerede blitt gitt deg der.»

Forfatter: JESSE DUPLANTIS

Tema: HIMMELEN 

 
Adgang til det guddommelige

Denne boka viser deg hvordan du kan leve på en overnaturlig måte, møte Gud og oppleve radikal profetisk ledelse. Du står i døråpningen til større dimensjoner i Ånden. Dagligdags levemåte er ikke noe for deg, og en utvannet åpenbaring er ikke din arv.
Du kan bli ledet på en effektiv måte av Den Hellige Ånd. Du kan kjenne og skjelne Guds vilje for livet ditt. Du kan virke i enorme mirakler og enorm autoritet. Du kan motta og vandre i mer.
Det overnaturlige livet er for deg! 

 
Kraften i den talte tro

Don Gossett og E. W. Kenyon viser deg hvordan Guds løfter kan bli oppfylt i ditt eget liv.
Oppdag hvordan du kan:
* Styrke din tro.
* Leve et meningsfullt liv.
* La Gud forsørge deg og motta hans omsorgsfulle kjærlighet.
* Lære å kjenne dine ords sanne kraft.
* Oppnå hellig frimodighet.
* Bruke kraften i positive bekjennelser.
* Anvende og motta bibelske løfter daglig.
* Motta fysisk og åndelig helbredelse.

Løftet om tro kan bli ditt. Ta skrittet inn i et nytt liv og erfar sannheten og kraften i sann tro.

Forfatter: DON GOSSETT OG E. W. KENYON

Innhold: TRO - BEKJENNELSE 

 
Guddommelig utfrielse

De fleste troende elsker Kristus, men på grunn av mangel på kunnskap, lever fortsatt mange i fangenskap av fienden. Demoniske ånder er den viktigste årsaken til mange følelsesmessige, åndelige og fysiske problemer vi sliter med i vår tid. Løsningen på dette problemet, som du vil oppdage i denne boken, er den dyrebare befrielsen Jesus kjøpte for oss.


Gjennom bibelske eksempler, sine egne personlige erfaringer og mektige vitnesbyrd av mennesker som har blitt befridd, viser apostel Guillermo Maldonado deg tydelig at utfrielse er en del av det ferdige verket på korset, der Jesus vant krigen mot synd, sykdom, død og alt annet fienden vil prøve seg med.


Enten du trenger utfrielse eller har et ønske om å bidra til å sette andre fri, gir ’Guddommelig utfrielse’ løsninger for å bekjempe fienden, slik at du kan nyte fred, frihet og et fruktbart liv. 

 
Åpne himmelens porter

Føles dine bønner, lovprisning og tilbedelse noen ganger som rutine? Uker eller måneder kan passere uten manifestasjon av noe økonomisk, åndelig eller personlig gjennombrudd.
I denne boken viser Perry Stone deg hvordan du frigjør strømmer av himmelens velsignelser gjennom både Guds åpenbaring og inngripen av engler. Med kraftfulle eksempler fra livet til bibelske personer og aktuelle eksempler fra sitt eget liv, avslører han følgende:
* Tolv sannheter han lærte av de største bønnekriger
* Nøklene til å gjenkjenne himmelens porter
* Hva du bør gjøre når Gud sier nei eller svaret drøyer
* Syv åndelige lover du må følge for bønnesvar
 Du trenger ikke å være bundet av frustrasjon over ubesvarte bønner og et mirakelløst liv. Guds ønske å møte dine behov, og ønsker å helle ut sin overflod av velsigner – som er en del av Hans pakt med deg.
EMNE: PROFETISK - HIMMELEN!

Forfatter: PERRY STONE 

 
Trosføde (andaktsbok)

Her finner du alle de viktigste emnene i Bibelen som handler om tro og handling, Guds gaver, frelse, helbredelse, helliggjørelse m.m. Alt skrevet på en slik måte at ditt indre menneske vil forstå hvert ord du leser.
Kenneth E. Hagin hadde i nesten 70 år forkynt Guds ufattelige forråd på en uangripelig og lettfattelig måte.
Her vil du virkelig oppleve at din tro vil motta føde – hver dag – hele året.
Boken har vært etterspurt lenge, og vi tror mange vil glede seg til et nytt opplag av denne populære boken.

Forfatter: KENNETH E. HAGIN

Tema: ANDAKTSBOK 

 
Jeg var i himmelen

«En sommerdag i 1973, da jeg var 8 år gammel, ble jeg tatt med til himmelen og møtte Jesus . . .
jeg snudde meg, og der sto Jesus Kristus i all sin herlighet! Jeg falt på mine knær. Tårene begynte å strømme nedover kinnene mine. Hver gang Jesus taler, er det som piler av tro, drevet av kjærlighet, treffer deg og eksploderer på innsiden av deg.»

Forfatter: ROBERTS LIARDON

Tema: HIMMELEN  

 

×Tips en venn

Bryte kontrollerende makter Bryte kontrollerende makter Agape Forlag AS

Send tipset til (din venns e-postadresse)

Din e-postadresse (IP: 3.90.12.112)

Din kommentar (valgfritt)
Minst et par ord, dersom du skriver noe

Sender, vennligst vent ..  Avbryt