Denne boken tar for seg hvordan vi kan være bundet av personer, omgivelser, djevelen eller andre personer. Han viser oss på en praktisk måte i denne boken hvordan vi kan komme oss fri.

Forfatter: ROBERTS LIARDON

Tema: KONTROLL

  • 978-82-7689-183-7 EAN
  • 108 Produktnummer
  • Agape Forlag AS Leverandør
  • Pocket Format
  • 1989 Produksjonsår

Denne boken tar for seg hvordan vi kan være bundet av personer, omgivelser, djevelen eller andre personer. Han viser oss på en praktisk måte i denne boken hvordan vi kan komme oss fri.

Forfatter: ROBERTS LIARDON

Tema: KONTROLL
Les mer

Velg antall  

Produktbeskrivelse

Roberts Liardon

Om Roberts Liardon

Roberts Liardon driver i dag en bibelskole i Santa Monica, California.
Her sender de årlig ut et stort antall misjonærer som sendes til alle deler av kloden.
Liardon er vel kanskje mest kjent for sin første bok: «Jeg var i Himmelen», da han som ung gutt ble ført til Himmelen av Jesus.
Han har satt seg inn i mange av de tidligere pionerene og sett på hvorfor noen lyktes og noen falt.

Dyret slippes løs

Det er en urovekkende stemning hengende som stormskyer over verden. Hvorfor er det så mye omveltning på så mange nivåer? Hvor er verden på veg, og hvor går ferden? Hvem vil dukke opp fra nasjonene som en utvalgt leder?
I tider med usikkerhet, ønsker du å vite at ting er under kontroll, og skjer som planlagt.
I boken ‘Slipp fri Dyret’, demonstrerer Perry Stone hvordan bibelske profetier spiller inn på verdens scene i dag. I denne informative og profetisk gripende bok, vil du oppdage . . .
* De bibelske profetier og islamske tradisjoner som begge peker på et kommende rike og en global diktator som vil få et grep på verden!
* Hvilke globale bekymringer som vil bli satt i scene for disse avsluttende hendelsene!
* At Gud har – som Han alltid har hatt – full kontroll midt oppe I det som skjer!

Forfatter: PERRY STONE

Tema: DRØMMER - SYNER - PROFETISK 

 
Den triumferende Menighet

Denne boken er en bibelsk studie på temaet demonolgi. Kenneth E. Hagin bygger på en grundig studie av Skriften på Lucifers opprinnelse og hvordan Satan ble denne verdens gud. Pastor Hagin viser deg forskjellen mellom undertrykkelse, besettelse, og total dominans, som kan gi Satan
kontroll på ditt liv.
Denne boken vil også vise deg hvordan du kan beseire Satans innflytelse over livet ditt, slik at du kan leve i den seieren Gud ment alle troende skulle ha. Du trenger ikke lenger å måtte prøve å kjempe deg til seieren, når du forstår den myndighet som allerende er din i Kristus Jesus!
Som en troende er du plassert i det himmelske i Kristus, høyt over alle makter og myndigheter. Så om du ikke ser ned på djevelen, da er du ikke høyt nok opp! Kom opp og sitt i himmelen i Kristus der du hører hjemme! 
Lær hvordan du kan ta din plass i Kristus som den triumferende Menighet – som alltid er en plass av seier!

Forfatter: KENNETH E. HAGIN

Tema: GUDS MENIGHET 

 
Ekteskap, skilsmisse & gjengifte

Gjennom årene har det vært mye misforståelse i Menigheten når det gjelder emnet Ekteskap,
skilsmisse & gjengifte. Og som et resultat av det, har mennesker blitt såret, fordømt og forvirret.
Mange har lidd i stillhet. De har trodd at Gud er sint på dem eller at Gud er misfornøyd med dem, fordi de har gjort feiltrinn tidligere.
Men sannheten er at vår Himmelske Far er full av godhet og nåde. Han er ikke imot deg. Dine tidligere overtredelser eller feiltrinn, trenger ikke å holde deg borte fra å få oppfylt Guds guddommelige hensikt med ditt liv.

Forfatter: KENNETH E. HAGIN

Tema: EKTESKAP OG FAMILIELIV 

 
Hvordan du kan bli ledet av Guds Ånd

«Guds barn har rett til å forvente at de skal bli ledet av Guds Ånd,» skriver Kenneth E. Hagin.
«Mange ganger søker vi hjelp på andre måter enn slik Gud vil. Det bringer oss alltid i vanskeligheter.» Denne boken har allerede vært til hjelp for mange i Kristi legeme når det gjelder å bli ledet av Ånden. Skritt for skritt går Kenneth E. Hagin gjennom Skriften for å hjelpe kristne å styre utenom åndelige fallgruver og følge Guds Ånds ledelse på alle livets områder. Blant de emner som tas opp, er – tegn, samvittigheten, indre overbevisning, profetier, syner og disiplinering av menneskeånden.

Forfatter: KENNETH E. HAGIN

Tema: DEN HELLIGE ÅND - LEDELSE 

 
Jeg var i himmelen

«En sommerdag i 1973, da jeg var 8 år gammel, ble jeg tatt med til himmelen og møtte Jesus . . .
jeg snudde meg, og der sto Jesus Kristus i all sin herlighet! Jeg falt på mine knær. Tårene begynte å strømme nedover kinnene mine. Hver gang Jesus taler, er det som piler av tro, drevet av kjærlighet, treffer deg og eksploderer på innsiden av deg.»

Forfatter: ROBERTS LIARDON

Tema: HIMMELEN  

 
Kathryn Kuhlman

Tusenvis av mennesker ble helbredet av Den Hellige Ånd gjennom hennes tjeneste. De ble helbredet ved kunnskapsord. Hun la aldri sine hender på noen personer. 
Før hvert møte åpnet hun seg opp for Den Hellige Ånds tjeneste, så Han alene skulle få virke i møtene. Hun refererte ofte til Den Hellige Ånd som sin beste venn. Hun kalte Ham også for «Den største av alle lærere». 
 
«Dette er mer enn en fortelling om en spesiell kvinne. Det er en åndelig biografi om en kvinne som ble brukt av Gud til mirakuløse helbredelser. 
I boken er også utdrag fra seks av hennes sterkeste taler som ble holdt på radio. 
«Vi kan lære viktige ting fra Kathryn Kuhlmans liv og tjeneste. jeg har ikke skrevet en biografi i vanlig forstand, men en reise i begivenheter i den åndelige verden. Jeg er selv takknemlig for de ting jeg selv har lært av dette. Disse ting ønsker jeg å dele med deg i denne boken. Mange av ordene – er hennes egne.»

Forfatter: ROBERTS LIARDON

Tema: BIOGRAFI 

 
Lær deg å si nei uten å få dårlig samvittighet

Denne boken vil forandre dine tanker om dette med å si nei. Her vil du kunne få en større porsjon av autoritet og seier. Lær deg til å si nei med et smil og med djervhet.

Forfatter: ROBERTS LIARDON

Tema: SAMVITTIGHET - LYDIGHET 

 
Mirakler - Øyevitne til det mirakuløse

Denne boken er en samling av vitnesbyrd fra R. W. Schambachs tjeneste i nesten 40 år. Når du leser disse spennende, sanne beretningene om Guds mirakelkraft i aksjon, vil din tro bli styrket og din ånd bli oppmuntret. Du vil forstå at du tror på en Gud som er større enn enhver situasjon eller omstendighet du måtte stå overfor.
Du vil få del i den spennende beskrivelsen til en som har vært øyevitne til Guds mirakler. Broder Schambach var en fantastisk forteller og du vil føle det som om du var der sammen med ham.
Disse mirakelfortellingene er levende og virkelige. Boken inneholder også en trosoppbyggende del med tittelen ‘Kristi mirakler’.

Forfatter:R. W. SCHAMBACH

Innhold: MIRAKLER 

 
Du er verdifull og høyt elsket

Innholdet i denne boken er noe som har ligget i min ånd siden jeg ble frelst for snart åtte år siden.
Etter som årene har gått, har det modnet seg frem til å bli denne boken. Det du kommer til å lese er Guds Ord, gode nyheter fra Gud Faders hjerte til deg.
Humanismen sier at Gud og gudstilbedelse er et produkt av menneskenes lengsler og drømmer.
Men det er helt feil. Tvert i mot, mennesket er et produkt av Guds kjærlighet og drøm. Vi er skapt av Gud for å leve med Ham. Bare dette er livets mening. Når du leser denne boken, ønsker jeg at du skal gjøre det med et åpent hjerte og sinn, for da vet jeg at Gud kan få tale til deg.

Forfatter: JAN OLAV HANSEN

Tema: GUD SOM FAR 

 
Hvordan bli ledet av Ånden

Uansett hvem du er, eller hva du er opptatt av, Guds plan for deg er at du skal lykkes og ha framgang. Gud ønsker at du skal motta alt det himmelen har å tilby. Det inkluderer åndelig framgang, økonomisk framgang, helse og fred i sinnet. Men den eneste veien du helt og holdent kan erfare Guds fullkomne plan på, er om du lar deg lede av Den Hellige Ånd.
I denne boken, legger Norvel Hayes ut Guds Ord og underbygger det med sine egne erfaringer, hvordan du kan bli ledet av Ånden. Han under-streker viktigheten av å meditere (grunne) på Guds Ord. Tilbe Gud, forny sitt sinn, slik at vi kan være i stand til å høre Åndens stemme. 

Forfatter: NORVEL HAYES

Tema: LEDET AV ÅNDEN 

 
Slik blir du en leder

En lang rekke mennesker kommer rett og slett til å fortsette å bli sittende hjemme i håp om at en eller annen oppsøker dem og forfremmer dem til noe bedre. I årevis blir de sittende og vente, og det vil de fortsette med like til sin dødsdag. Du har ikke råd til å la det finne sted med deg! Vår verden lider under mangelen på lederskap. 
Det er Guds vilje at du blir en leder og fører andre mennesker fram til det fulle potensialet deres i Herren. Slå deg ikke til tåls med noe mindre enn ditt aller beste! Dersom du tar imot denne utfordringen, så les denne boka om igjen helt til du er fylt med trangen til å lede andre og med den innsikten som er nødvendig for å føre andre mennesker til lederskap.

Forfatter: MYLES MUNROE

Innhold: LEDELSE 

 
Et plutselig møte med himmelen

Himmelen er et høyst virkelig sted. Den er ofte blitt framstilt som et sted der alle sitter på luftige skyer og spiller harpe hele evigheten. Men ifølge Guds ord er dette bildet langt fra sannheten. Så hvordan er egentlig himmelen?
I denne boken forteller Jesse Duplantis om flere begivenheter han har opplevd i sitt forhold til Gud - hendelser som han kaller nærkontakt av det guddommelige slaget. En av disse hendelsene er hans reise til himmelen i 1988. Han forteller om de vidunderlige tingene Herren har på lager for oss, både i himmelen og her på jorden.
«Jeg tror at om mennesker kunne se de skattene som Gud har på lager for dem i himmelen, ville de ikke ha så store vanskeligheter med å forstå at det er Guds vilje å gjøre dem framgangsrike og helbrede dem her på jorden . . .  Alt du kunne tenke deg, alt du kunne ønske her på jorden, er allerede blitt gitt deg der.»

Forfatter: JESSE DUPLANTIS

Tema: HIMMELEN 

 
Jeg var i himmelen

«En sommerdag i 1973, da jeg var 8 år gammel, ble jeg tatt med til himmelen og møtte Jesus . . .
jeg snudde meg, og der sto Jesus Kristus i all sin herlighet! Jeg falt på mine knær. Tårene begynte å strømme nedover kinnene mine. Hver gang Jesus taler, er det som piler av tro, drevet av kjærlighet, treffer deg og eksploderer på innsiden av deg.»

Forfatter: ROBERTS LIARDON

Tema: HIMMELEN  

 
Bønner som utretter mye

Bønn er ikke en religiøs form uten kraft. Den er effektiv og presis og bringer resultater. Gud våker over sitt ord for å fyllbyrde det.
Denne boken  vil hjelpe deg til å be mer effektivt for de enkelte behov du har. Boken inneholder salvede bønner hvor du kan selv velge å sette inn navnet på den/de som du ber for. Da vil du kunne be djervt og sterkt uten å lete etter de rette ordene.
I USA er dette en bestselger gjennom mange år. Anbefales!

Forfatter: GERALDINE COPELAND

Tema: BØNNER - KVINNER 

 
Lær deg å si nei uten å få dårlig samvittighet

Denne boken vil forandre dine tanker om dette med å si nei. Her vil du kunne få en større porsjon av autoritet og seier. Lær deg til å si nei med et smil og med djervhet.

Forfatter: ROBERTS LIARDON

Tema: SAMVITTIGHET - LYDIGHET 

 
Mirakler

Lengter du etter å leve i det mirakuløse? Denne boken viser deg hvordan. På disse sidene finner du hjertevarmende, sanne historier om mennesker som har opplevd mirakler:
* En kvinne som er lam i armer og bein og plaget av  spasmer, reiser seg fra rullestolen.
* En ung mor som er erklært død blir fullstendig frisk når menigheten ber for henne.
* Ved Guds løfter vokser en startkapital på 70 dollar til et foretak med årsomsetning på 400 millioner dollar.
* En orkan på styrke 4 hindres fra å forårsake katastrofe ved at 250 troende ber.
* Et ekteskap i krise blir himmelsk som svar på ektemannens bønner.

Forfatter: PAT ROBERTSON

Tema: MIRAKLER 

 
Den Hellige Ånd og Hans gaver

Dette er en studiebok på lik linje med «Bibelsk bønn».
Boken er inndelt i 24 deler og avsluttes med spørsmål laget for selvstudie. Boken er i A5.
 
«Når det gjelder Åndens gaver, brødre, vil jeg ikke la være å gi dere kunnskap om dem.» 1. Kor 12:1

Forfatter: KENNETH E. HAGIN

Tema: DEN HELLIGE ÅND 

 
De Hellige Ånd og Han gaver (A4 studiehefte m/spiralrygg)

Dette er en studiebok på lik linje med «Bibelsk bønn».
Boken er inndelt i 24 deler og avsluttes med spørsmål laget for selvstudie. Boken er i A5.
 
«Når det gjelder Åndens gaver, brødre, vil jeg ikke la være å gi dere kunnskap om dem.» 1. Kor 12:1
A4 med spiralrygg (Studiehefte)

Forfatter: KENNETH E. HAGIN

Tema: DEN HELLIGE ÅND 

 
Ny fødsel, ny identitet

«Jan Olav Hansen er en god forkynner. Han er en jordnær og samtidig himmelvendt forfatter. Vi setter stor pris på undervisningen hans. Forfatteren Jan Olav blir bare bedre og bedre. Hans forrige bok; ’Bli kjent med Gud, din rette far’, har vært til hjelp og inspirasjon for ny som ’gamle-frelste’.  
Hans enkle skrivemåte om dype åndelige sannheter, gjør også denne boken lettlest og spennende.
En bok å bli glad av og i og som du gjerne vil gi videre til andre. Dette er Jan Olav Hansens tredje bok». – Magne Aker

Forfatter: JAN OLAV HANSEN

Tema: NY FØDSEL - GUD SOM FAR 

 

×Tips en venn

Ny fødsel, ny identitet Ny fødsel, ny identitet Agape Forlag AS

Send tipset til (din venns e-postadresse)

Din e-postadresse (IP: 54.90.92.204)

Din kommentar (valgfritt)
Minst et par ord, dersom du skriver noe

Sender, vennligst vent ..  Avbryt