I krisesituasjoner kan tankene dine virker tunge, kroppen sliten, og din ånd utslått.
En del ønsker å ignorere hva de står overfor, en del ønsker å slåss som en ’gal’ kriger, og noen vil føle det som om de drukner i et hav av fortvilelse.
Alle disse beskrivelsene er tegn på en åndelig angrep.
Denne dynamiske og innsiktsfull bok vil guide deg gjennom prosessen med:
* Mangel på åndelig lidenskap
* Ekstrem frustrasjon
* Forvirring om formålet
* Treghet og tretthet
* En sterk trang til å avslutte oppdraget

  • 978-82-7689-238-3 EAN
  • 355 Produktnummer
  • Agape Forlag Leverandør
  • Stor Pocket Format
  • 2017 Produksjonsår

I krisesituasjoner kan tankene dine virker tunge, kroppen sliten, og din ånd utslått.
En del ønsker å ignorere hva de står overfor, en del ønsker å slåss som en ’gal’ kriger, og noen vil føle det som om de drukner i et hav av fortvilelse.
Alle disse beskrivelsene er tegn på en åndelig angrep.
Denne dynamiske og innsiktsfull bok vil guide deg gjennom prosessen med:
* Mangel på åndelig lidenskap
* Ekstrem frustrasjon
* Forvirring om formålet
* Treghet og tretthet
* En sterk trang til å avslutte oppdraget
Les mer

Velg antall  

Produktbeskrivelse

Ryan LeStrange er en apostolisk leder og profetisk stemme. Han og hans kone, Joy, leder ’Ryan Lestrange Ministries’.
LeStrange har skrevet flere bøker.
Han er også grunnlegger av ’Impact International apostoliske Fellowship’.
Ryan og Joy har en sønn, Joshua.

Kunsten å gå på vannet

Det var ikke bare skjebnen eller flaks at Peter gikk på vannet mens de andre apostlene ble sittende i båten. Men hvorfor opplever noen mirakler og andre ikke? En fatalistisk filosofi vil fortelle deg at mirakler bare skjer hvis Gud vil. Men hvis du virkelig tror på dette, vil det virkelig drepe din tro!
Hvis du ønsker å se mirakler i ditt liv, er det første som skjer at det kommer til å få deg ut av båten! I denne boken deler Andrew mange av sine troserfaringer han har lært fra Guds Ord om å gå i det mirakuløse. Hvis du vil motta disse sannhetene kan du også gå på vannet! 

 
Hvorfor tro på Jesus?

Jesus Kristus er den mest kjente personen som noensinne har levd. De fleste kjenner hans navn, men de vet egentlig ikke hvem Han var eller hva Hans oppgave var. Hvis han virkelig var en Frelser, som noen sier, på hvilken måte betyr det at Hans eksistens påvirker oss i dag? Og hvorfor skal vi tro på Ham? Som Jesus levde og tjente på jorden, lærte han oss emner som: Hva er sannhet? Hva er meningen med livet? Hva er kjærlighet? Hva er hensikten med mitt liv? Hvordan blir min fremtid? I denne boken kan du utforske det unike livet og læren til Jesus Kristus. Du vil også bli introdusert til moderne mennesker fra ulike bakgrunner som forteller hvordan og hvorfor de kom til tro på Jesus – og hvilken forskjell det gjør i deres liv i dag. 

 
Kristen filosofi

Alle ser på livet gjennom et filter. Bibelen kaller det din filosofi. Det er måten du tenker på, og den styrer utfallet av ditt liv.
Spør deg selv: Tror du at Bibelen er det ufeilbarlige og inspirerte Guds Ord? Tror du at det bare er én vei til Gud?
Er Gud god eller dømmende? Er det Han som kontrollerer ditt bestemmelsessted eller er det opp til deg?
Svarene på disse spørsmålene og mange andre, vil bestemme din filosofi. Da vil denne filosofien, påvirke måten du ser på mange sosiale spørsmål, som skapelse,evolusjon, abort og homoseksualitet.
Kristen filosofi henvender seg til måten vi tenker på, eller burde tenke på i overensstemmelse med Guds Ord.
Den viser hvordan kristen filosofi kan brukes på en praktisk måte til å gi svar på spørsmålene som vi møter i vår kultur. Den vil forandre på måten du betrakter verden på for alltid. 

 
Troens bekjennelse (traktat)

Mange kristne er SYKE, FATTIGE OG BESEIRET på mange, ja, de fleste av livets områder. Dette på tross av hva Jesus gjorde for dem på Golgata kors hvor Gud brakte tilveie befrielse fra SYND, FATTIGDOM, SYKDOM og DØD!
Guds Ord åpenbarer at gjenfødte troende er nye skap­ninger i Kristus Jesus (2 Kor 5:17) med evig liv og Guds egen natur (1 Joh 5:10-13). Og som troende har de blitt fridd ut av Satans makt og satt over i Guds kongerike (Kol 1:12-14).
Hvis dette er sant, hva kommer det seg da av at så mange kristne ikke lever, taler og oppfører seg ut fra det faktum at de er i Guds kongerike? De har det slik; fordi deres forløsning ikke er en realitet i deres egne liv.
Det gis rabatter ved bestilling av flere eks.
20 eks kr 8,00
50 eks kr 6,00
100 eks kr 5,00 

 
Adgang til det guddommelige

Denne boka viser deg hvordan du kan leve på en overnaturlig måte, møte Gud og oppleve radikal profetisk ledelse. Du står i døråpningen til større dimensjoner i Ånden. Dagligdags levemåte er ikke noe for deg, og en utvannet åpenbaring er ikke din arv.
Du kan bli ledet på en effektiv måte av Den Hellige Ånd. Du kan kjenne og skjelne Guds vilje for livet ditt. Du kan virke i enorme mirakler og enorm autoritet. Du kan motta og vandre i mer.
Det overnaturlige livet er for deg! 

 
I Ham

En av de åndelige lover som altfor få av oss kjenner til, er at våre bekjennelser styrer oss. 
Når vi bruker ordet bekjennelse, tenker folk uvilkårlig på å bekjenne synd. Og Bibelen sier jo at; «Dersom vi bekjenner våre synder, er han trofast og rettferdig så han forlater oss syndene og renser oss fra all urettferdighet». (1 Joh 1,9). 
Men dette er den negative side ved bekjennelse. Bibelen har mye mer å si om den positive siden, bekjennelsen av vår tro.
 
ROM 10,9-10 
for dersom du med din munn bekjenner at Jesus er Herre, og i ditt hjerte tror at Gud oppvakte ham fra de døde, da skal du bli frelst, for med hjertet tror en til rettferdighet, og med munnen bekjenner en til frelse.

Dette viser ikke til bekjennelse av synd. Dette er å bekjenne Jesus. I sitt hjerte tror en, og med sin munn bekjenner en at Jesus er ens Herre.

Forfatter: KENNETH E. HAGIN 

 
En mann som vandret med Gud

Han var en troens apostel av vår tid. Han rystet verden i sin tid – og var med å la grunnen for en karismatisk vekkelse. Hans motto var enkelt: «Tro er handling», og «Bare tro». Han var en mann av én bok – Bibelen. Han kjente kun til én måte å lese den på – i Den Hellige Ånd.
Denne mannen hadde en tjeneste som bringer liv – over 60 år etter sin død. Hans navn er Smith Wigglesworth: «En mann som vandret med Gud».
Wigglesworth ønsket ingen assosiasjoner med noen form for død. Han trodde kun på LIVET!
George Stormont ble ofte referert til som Wigglesworths adopterte sønn. Han beskriver på en levende måte hendelser fra Wigglesworths begivenhetsrike liv. Han prøvde ikke å trekke oppmerksomheten på sin venns person, men heller på hans liv og virke i Den Hellige Ånd.
 
«Jeg har skrevet denne boken med tanke på de som vil bli grepet av denne mannens liv og virke og som ønsker å komme i funksjon i Åndens gaver. Smith Wigglesworth er en av de få personer jeg har kjent som har latt seg forme på en slik måte – til Kristi bilde». 
– George Stormont

Forfatter: GEORGE STORMONT

Tema: BIOGRAFI 

 
Hjelp meg, jeg er stresset

I denne kraftfulle, lille boken vil du oppdage hvordan du kan takle stress og lære å slappe av, slik at du ikke bryter sammen.

Forfatter: JOYCE MEYER 

 
Hvordan vandre i Guds overnaturlige kraft

GUILLERO MALDONADO: Den overnaturlig kraft og autoriteten fra Gud er tilgjengelig for dagens troende – akkurat som den var på bibelens tid – helbredelser, mirakler og utfrielser.
For å hjelpe deg å forstå den fulle åpenbaring av Guds overnaturlige kraft, deler Guillermo Maldonado bibelsk basert innsikt og gir et sterkt vitnesbyrd om hvordan du kan oppleve:
* En personlig erfaring med Guds overnaturlige kraft!
* Opplev Guds salvelse til å bli mer effektiv i tjenesten!
* Aktivisering av de åndelige gavene!
* Motta inspirasjon fra Gud!
* Utvikle tro for det mirakuløse!
* Forstå og operere i det overnaturlige!
* Begynne å oppleve det mirakuløse i ditt liv!

Forfatter: GUILLERMO MALDONADO

Innhold: LEDELSE 

 
Opprett gode vaner

«De fleste mennesker lever et komplisert liv. De er frustrerte, forvirrede og utbrente. Men jeg har gode nyheter til deg: Du trenger ikke å ha det på den måten. Du kan leve et forenklet liv! Et liv preget av fred, glede, tilfredshet og fruktbarhet. Men, om vi ikke er konsentrerte og fokuserte på den enkle måten å løse problemet, er det lett å falle tilbake til det kompliserte igjen.
Livet kan ikke oppleves enkelt om vi ikke tilnærmer oss alle utfordringer på en enkel måte. Det er vår holdning til enhver utfordring som avgjør hvor lett eller vanskelig og komplisert situasjonen vil bli.
La meg dele med deg 100 måter du kan forenkle ditt liv og som igjen vil forøke din livsglede».

Forfatter: JOYCE MEYER

Innhold: SINNET / TANKEBYGNINGER 

 
Mennesket vs. Guds herlighet

Det å operere i det overnaturlige skulle være en dagligdags opplevelse for alle troende. På samme måte som det å lese Bibelen, lovsynge og tilbe Gud. Denne boken vil åpenbare for deg Guds muligheter til å komme inn i denne vandringen. Boken vil gi deg nye ’linser’ slik at du kan se hva som er mulig for deg i den åndelige verden. Begi deg ut på denne reisen av mirakler. Tar du utfordringen? 

 
Kjøpt fri fra sykdom, fattigdom og død

Sjelden har de ’gode nyheter’ blitt tolket så mesterlig som i Kenneth E. Hagins hefte; Kjøpt fri fra fattigdom, sykdom og død. Den tekst som Kenneth E. Hagin har brukt, er Galaterbrevet 3:13-14.
Her viser han oss hvordan Jesus Kristus kjøpte oss fri fra den gammeltestamentlige forbannelse og åpnet veien til Abrahams velsignelser, fremgang, helse og all Åndens velsignelse. Enhver troende trenger å bli godt fundamentert i undervisningen om forsoningen.

Forfatter: KENNETH E. HAGIN

Tema: BØNN - FORBØNN 

 
Det unisone livet med Gud

Gud har virkelig høye tanker om deg. Han vil at du skal forstå «hvor rik på herlighet hans arv er . . og hvor overveldende stor hans makt er for oss som tror.»
I denne boken deler Sten Nilsson på en ydmyk og kjærlig måte de oppdagelsene han har gjort i løpet av mer enn 60 år med daglig lesing av bibelen. Selv om den er dyp, er den lettlest - en gullgruve for både yngre og eldre lesere.

Forfatter: STEN NILSSON 

Veil.pris: 149 NOK

Tilbudspris: 79 NOK

Du sparer: 70 NOK

 
Tungen - den kreative kraften

Ordene du taler vil enten gjøre at du seirer i livet eller gjøre at du lever bundet. Mange mennesker har blitt holdt fanget i sine omgivelser ved sine egne ord. Mangel på Guds Ords tilstedeværelse i ditt liv vil frarøve deg troen på Hans makt og autoritet. 
Sett deg selv i en situasjon der du kan motta Guds beste for deg ved å tale ut Hans Ord. Guds skapende kraft er fortsatt den samme som den var i tidens begynnelse, da Han sa: ”Bli lys!” og lyset ble til. 
Hans ord talt ut fra din munn og født frem i ditt hjerte, blir en åndelig kraft som kan forløse Hans kraft i deg. 

Forfatter: CHARLES CAPPS

Tema: BEKJENNELSE - TUNGEN 

 
Krafttanker - 12 strategier for å vinne kampen om ditt sinn

«En av mine favorittordtak er; «Dit hvor sinnet er vendt, følger mennesket.» Jeg tror helhjertet at våre tanker ’leder’ oss, staker ut kursen for våre liv og peker ut en bestemt retning. Dette vil til slutt bestemme vårt endemål for livet. Våre tanker får oss til å ha visse holdninger og perspektiver, de påvirker våre relasjoner, de bestemmer hvor produktive vi vil være, både på det personlige og det yrkesmessige plan. De har stor innflytelse på den generelle kvaliteten vi har i våre liv.  Vi må absolutt forstå ’kraften av tanker’!
 STORPOCKET

Forfatter: JOYCE MEYER

Innhold: SINNET / TANKEBYGNINGER 

 
Tilbe Gud

«For snart to år siden deltok jeg for første gang i Den internasjonale kristne ambassadens feinng av løvhyttefesten i Jerusalem. I foajeen falt mine øyne på en liten bok med tittelen: “Worship God and have a life of victory”. 
Gud hadde lenge arbeidet med meg når det gjaldt lovprisning og tilbedelse. Jeg visste derfor straks at denne boken måtte jeg ha. Dette var dessuten en bok som ikke bare inspirerte til å tilbe, men som også ga praktisk hjelp etter hvert som jeg leste den, levde med den, og begynte å praktisere dens innhold, ble det klarere og klarere for meg at denne boken måtte komme ut på norsk. 
Mange flere måtte få gleden av dens budskap! Nå utgis den med bønn og tro på at den skal hjelpe mange inn i det herlige livet som bare tilbedelsen kan gi.» - Ellen G. Petersen

Forfatter: MARIA OLIVEIRA

Tema: TILBEDELSE 

 
Hva tro er

Troen sier det samme som Guds Ord sier! Vantroen, på den andre siden, tar parti imot Guds Ord.
Det er trist at det finnes så mange «troende» som taler vantro, og på den måten tar parti imot Guds Ord. Og så lurer de på hvorfor Guds Ord ikke virker for dem. En av de beste måtene i finne ut hva noe er, er å finne ut hva det ikke er. La oss gjøre det i disse leksjonene.
Først: Tro er ikke håp. Altfor ofte håper folk bare at de vil motta dåpen i Den Hellige Ånd, helbredelse eller et bønnesvar. Men det er ikke å håpe som får jobben gjort; det er å tro. Nå er troen. Hvis det ikke er nå, er det ikke tro.

Forfatter: KENNETH E. HAGIN

Tema: TRO 

 

×Tips en venn

Overvinne åndelige angrep Overvinne åndelige angrep Agape Forlag

Send tipset til (din venns e-postadresse)

Din e-postadresse (IP: 18.212.206.217)

Din kommentar (valgfritt)
Minst et par ord, dersom du skriver noe

Sender, vennligst vent ..  Avbryt