Når helbredelsen lar vente på seg, fjerner løgnene som Satan har fortalt Menigheten om helbredelse. Ved å bruke Skriften som grunnvoll, hjelper Hammond deg å bygge opp troen din, slik at du virkelig tror at Gud ønsker at du skal bli helbredet og hel. Han gir deg makten til å finne helbredelse på alle områder av livet ditt.
Alt er mulig for Gud. Jesus er ikke bare Helbrederen, men Han er din Helbreder. Finn ut hvordan du skal gjøre krav på helbredelsen som med rette tilhører deg.

Forfatter: LYNN HAMMOND

Tema: HELBREDELSE

  • 978-82-7689-090-3 EAN
  • 225 Produktnummer
  • Agape Forlag AS Leverandør
  • Pocket Format
  • 2002 Produksjonsår

Når helbredelsen lar vente på seg, fjerner løgnene som Satan har fortalt Menigheten om helbredelse. Ved å bruke Skriften som grunnvoll, hjelper Hammond deg å bygge opp troen din, slik at du virkelig tror at Gud ønsker at du skal bli helbredet og hel. Han gir deg makten til å finne helbredelse på alle områder av livet ditt.
Alt er mulig for Gud. Jesus er ikke bare Helbrederen, men Han er din Helbreder. Finn ut hvordan du skal gjøre krav på helbredelsen som med rette tilhører deg.

Forfatter: LYNN HAMMOND

Tema: HELBREDELSE
Les mer

Velg antall  

Produktbeskrivelse

Lynn Hammond

Om Lynn Hammond

Lynne Hammond er kjent over hele USA som lærer og forfatter i emnet bønn. Hennes bøker omfatter Dare to Be Free [Våg å være fri] og The Master Is Calling: Discovering the Wonders of Spirit-Led prayer [Mesteren kaller, hvordan oppdage hemmelighetene med bønn ledet av Ånden]

Hvordan vandre i Guds overnaturlige kraft

GUILLERO MALDONADO: Den overnaturlig kraft og autoriteten fra Gud er tilgjengelig for dagens troende – akkurat som den var på bibelens tid – helbredelser, mirakler og utfrielser.
For å hjelpe deg å forstå den fulle åpenbaring av Guds overnaturlige kraft, deler Guillermo Maldonado bibelsk basert innsikt og gir et sterkt vitnesbyrd om hvordan du kan oppleve:
* En personlig erfaring med Guds overnaturlige kraft!
* Opplev Guds salvelse til å bli mer effektiv i tjenesten!
* Aktivisering av de åndelige gavene!
* Motta inspirasjon fra Gud!
* Utvikle tro for det mirakuløse!
* Forstå og operere i det overnaturlige!
* Begynne å oppleve det mirakuløse i ditt liv!

Forfatter: GUILLERMO MALDONADO

Innhold: LEDELSE 

 
Den tredje trådens hemmelighet

Den tredje trådens hemmelighet ble skrevet ut av en lidenskap for å se ekteskap helbredet – uansett problemer eller bare ønsket om å bygge et sterkere fundament. Skriftstedene og gjennomsiktighet av felles opplevelser i denne boken, gjør det lett å forstå og forholde seg til den.
’Hemmeligheten’ er Den Hellige Ånd!» – John Weed, pastor, misjonær til Kasakhstan. Ekteskap er fundamentet for hele samfunnet. Det er Guds ideelle ordning. Den tredje trådens hemmelighet er basert på Skriften. «En tretvinnet tråd kan ikke så lett slites av.» (Forkynneren 4:12). Den skildrer forholdet mellom en mann og kone med Den Hellige Ånd – bildet vi må ha i tankene våre av et bibelsk ekteskap. Jesus sa: «For dersom jeg ikke går bort, kommer ikke Talsmannen til dere. Men går jeg bort, kan jeg sende ham til dere.» (Joh 16:7). 
Han er oppfyllelsen av Jesu løfte om å aldri forlate eller overgi oss. I den Hellige Ånd, har vi tilgang til den største rådgiver i verden. Han ønsker at vårt ekteskap skal lykkes!

Forfatter: ALAN & JAMIE WOOD

Tema: EKTESKAP - SAMLIV 

Veil.pris: 149 NOK

Tilbudspris: 69 NOK

Du sparer: 80 NOK

 
Bli kjent med Gud, din rette far

«Gud holder på i disse tider å vise denne verden hvem Han er og hva kristendom egentlig handler om. Mange fedre oppfører seg på en neagtiv måte overfor sine barn. Derfor skapes det mange tankebygninger, følesesmessige smerter og sår i barn og ungdoms liv. Når de får høre at Gud er deres rette åndelige Far og at Han bare vil dem godt, får de så store assosiasjoner og følelsesmessige vanskeligheter, at de ikke greier å se Gud slik han virkelig er. Derfor forkaster de Hans kjærlighet. 
Så kristenlivet – evangeliet – inneholder budskapet om at Gud er din rette Far og Han lengter etter deg. Det var derfor Han sendte Jesus til oss, for at vi gjennom Ham kan bli født på ny og komme tilbake til Gud, vår rette Far».

Forfatter: JAN OLAV HANSEN

Tema: NY FØDSEL - GUD SOM FAR 

 
Det er et mirakel i din munn

Guds løfter står fast. «Ingen av Guds Ord er kraftløse». « Jeg vil våke over mitt ord så jeg
fullbyrder det» (Jer 1,12). Disse løfter er i din munn. Våg derfor å si dem! Våg å bekjenne dem! Du har ofte sagt. Jeg tror! Jeg tror på Gud! Men du må gjøre mer enn å tro i ditt hjerte. Ovennevnte skriftsted sier: Bekjenn med din munn!
Miraklet er i din munn! Vær frimodig og si disse løftene høyt. Si dem til deg selv! Si dem til djevelen! Si dem til din sykdom! Si dem til ditt fjell av vanskeligheter! Bekjenn dem til tross for alle ytre tegn på det motsatte! Når vi uttaler og bekjenner Hans Ord, lar Han miraklet skje! DU HAR ET MIRAKEL I DIN MUNN!

Forfatter: JOHN OSTEEN 

 
Fornyet i Hans nærvær

Jesus kaller de som hungrer etter rettferdighet for salige. Bare et kort øyeblikk i Hans nærvær, bringer salig befrielse. I det øyeblikket av berøring, blir byrdene løftet av og all skyld forsvinner. Det gir en opplevelset av tilfredshet.
I denne boken “”Fornyet i Hans nærvær’’, tar Lynne Hammond deg med inn i Guds nærvær. Lynne er en av vår tids mest anerkjente bønneledere, og hun gjør forbindelsen tilgjengelig mellom Guds nærvær og Hans ledelse for ditt liv.

Forfatter: LYNN HAMMOND

Tema: TILBEDELSE 

 
Et konfliktfritt liv

Den framgangsrike forfatteren Joyce Meyer ønsker at du skal få kjennskap til at dette virkelig er mulig å oppnå! I boken Et konfliktfritt liv vever hun personlige erfaringer sammen med solid undervisning fra Bibelen. På sin enestående måte viser hun deg klart og tydelig hvordan du kan oppleve sunne, lykkelige relasjoner i din egen tilværelse.
Hun viser deg hvordan du kan trenge inn til kjernen og fjerne årsakene til konfliktene. Gjør dine erfaringer med en tilværelse preget av fred i dag!

Forfatter: JOYCE MEYER

Innhold: SINNET / TANKEBYGNINGER 

 
Mirakler - Øyevitne til det mirakuløse

Denne boken er en samling av vitnesbyrd fra R. W. Schambachs tjeneste i nesten 40 år. Når du leser disse spennende, sanne beretningene om Guds mirakelkraft i aksjon, vil din tro bli styrket og din ånd bli oppmuntret. Du vil forstå at du tror på en Gud som er større enn enhver situasjon eller omstendighet du måtte stå overfor.
Du vil få del i den spennende beskrivelsen til en som har vært øyevitne til Guds mirakler. Broder Schambach var en fantastisk forteller og du vil føle det som om du var der sammen med ham.
Disse mirakelfortellingene er levende og virkelige. Boken inneholder også en trosoppbyggende del med tittelen ‘Kristi mirakler’.

Forfatter:R. W. SCHAMBACH

Innhold: MIRAKLER 

 
Mesterboken

Første gang boken kom på trykk, var i Leipzig i 1498. Den oppnådde stor popularitet og fikk blant annet en overstrømmende anbefaling av Martin Luther. I senere århundrer fortsatte den sin seiersgang i evangeliske kirker. – Sverre Norborg 
 
Jeg ber deg ennå en gang, og du bør følge mitt råd: Kjøp deg Tauler-boken som nå er kommet. For det er en bok hvor du vil finne en slik kraft av den rene saliggjørende lærdom. Alt annet blir jordisk og kjødelig sammenliknet med dette, selv om det er på gresk, latin eller hebraisk. – Martin Luther 
 
Den andre høsten fant jeg Tauler omvendelseshistorie. Denne boken lærte meg å føle dybden av den brønn som man kan drikke det åndelige vann av, og gjennom det renses i sitt eget hjerte. – Hans Nielsen Hauge

Innhold: HELLIGGJØRELSE 

 
Å ha Guds favør over sitt liv

Velsignelsen av å erfare Guds favør i ditt liv er ikke tuftet på bakgrunnen din, talentene eller evnene dine, eller på noe du har gjort deg fortjent til. Det er et løfte til deg i Bibelen, og alt du behøver å gjøre, er å tro på det. Begunstigelse utenom det vanlige er tilgjengelig for ethvert gjenfødt Guds barn.
I denne boka ønsker jeg å vise deg hvorledes Guds favør forvandlet både mitt eget og andres liv, og hvorledes den kan forvandle også ditt liv.
Min bønn er at du vil gripe fatt i denne sannheten og bli forvandlet ved Guds favør på alle områder.
Mens du leser denne boka, så forbered deg på å triumfere og erfare at begunstigelse utenom det vanlige skal prege din tilværelse!

Forfatter: KATHE MCVEIGH

Tema: FAVÆR 

 
Hvorfor mennesker faller under Guds kraft!

Hvorfor faller folk under Guds kraft? Når det naturlige kommer i kontakt med det overnaturlige, så må noe gi etter.
Kirkehistorien beretter om at det i hver eneste stor bevegelse av Guds kraft og Ånd var folk som falt. Halvparten av Det nye testamente er skrevet av Paulus; en kar som falt under kraften.
Vi kan ikke se Den Hellige Ånd noe mer enn vi kan se vinden, men vi ser vindens resultater. Gud gjør noen ting på dette området som har med våre sanser å gjøre, slik at folk kan se. Han demonstrerer Sin kraft for å la folk bli klar over at Han er virksom.

Forfatter: KENNETH E. HAGIN 

 
Hjelp meg, jeg er stresset

I denne kraftfulle, lille boken vil du oppdage hvordan du kan takle stress og lære å slappe av, slik at du ikke bryter sammen.

Forfatter: JOYCE MEYER 

 
En mann som vandret med Gud

Han var en troens apostel av vår tid. Han rystet verden i sin tid – og var med å la grunnen for en karismatisk vekkelse. Hans motto var enkelt: «Tro er handling», og «Bare tro». Han var en mann av én bok – Bibelen. Han kjente kun til én måte å lese den på – i Den Hellige Ånd.
Denne mannen hadde en tjeneste som bringer liv – over 60 år etter sin død. Hans navn er Smith Wigglesworth: «En mann som vandret med Gud».
Wigglesworth ønsket ingen assosiasjoner med noen form for død. Han trodde kun på LIVET!
George Stormont ble ofte referert til som Wigglesworths adopterte sønn. Han beskriver på en levende måte hendelser fra Wigglesworths begivenhetsrike liv. Han prøvde ikke å trekke oppmerksomheten på sin venns person, men heller på hans liv og virke i Den Hellige Ånd.
 
«Jeg har skrevet denne boken med tanke på de som vil bli grepet av denne mannens liv og virke og som ønsker å komme i funksjon i Åndens gaver. Smith Wigglesworth er en av de få personer jeg har kjent som har latt seg forme på en slik måte – til Kristi bilde». 
– George Stormont

Forfatter: GEORGE STORMONT

Tema: BIOGRAFI 

 
Guds sanne natur

«Jeg har prøvd å være den perfekte personen Gud forventer jeg skal være, men det får jeg ikke til. Jeg gir opp.»

«Jeg vet at Gud elsker meg, men det virker som Han aldri svarer på mine bønner.» «Jeg gjør alt Bibelen sier jeg burde, så hvorfor har ikke Gud velsignet meg som Han har lovet?»

«Er Gud schizofren? Bibelen er full av ingenting annet enn motsetninger.»

«Spørsmål og kommentarer som disse, tvang Andrew Wommack til å presentere dette dypt enkle budskapet som finnes i denne boken. Ofte er det slik at menneskelig begrensninger og kristendommens formørkede menneskelighet, har forkludret den sanne Guds natur. Gud ønsker ikke noe annet enn et intimt vennskap med sine barn.
Hvis du lurer på hvem Gud er, eller om Han bryr seg, la Andrew Wommack viser deg Guds sanne natur i denne boken.
Jeg tror at den eneste grunnen til at du og jeg ikke har elsket Gud mer, er fordi Han har blitt mistolket, og vi har misforstått Hans sanne natur!» – Andrew Wommack 

 
Bryte kontrollerende makter

Denne boken tar for seg hvordan vi kan være bundet av personer, omgivelser, djevelen eller andre personer. Han viser oss på en praktisk måte i denne boken hvordan vi kan komme oss fri.

Forfatter: ROBERTS LIARDON

Tema: KONTROLL 

 
Dyp kaller på dyp - Du er elsket

I litt over to år har disse budskapene kommet til meg under nattevåk, på kjøreturer, i ferier, hjemme, i nød og sorg og etter møter med mennesker som har trengt hjelp. Ja i alle livets situasjoner har denne boka blitt til. Mitt hjertes ønske og min bønn til Gud for denne andaktsboka, er at du skal få oppleve å møte Jesus gjennom budskapene. At de skal nå inn til deg og røre ved deg. Det viktigste et menneske kan oppleve er nettopp et møte med den levende Gud som forvandler hele livet. Gud er ikke overfladisk, men dyp. Derfor vil Han inn i dypet på oss og gjennomsyre oss med sin kjærlighet. GUD ER KJÆRLIGHET! Hans dype kjærlighet og kraft søker dypet i deg. Du er så høyt elsket! 

Veil.pris: 298 NOK

Tilbudspris: 239 NOK

Du sparer: 59 NOK

 
God morgen Hellige Ånd!

I denne boken introduserer Benny Hinn oss for Den Hellige Ånd. At denne boken har fylt et behov, er ganske tydelig. Den har solgt over 3 millioner eks. av engelsk utgave. Norsk utgave er nå trykket over 12.000 eks. «Det var tre dager før jul i 1973. Solen stod likevel opp denne kalde og tåkete morgenen i Toronto. Plutselig var Han der. Den Hellige Ånd kom inn i rommet mitt. Han var like virkelig for meg den morgenen, som boken du nå holder i hånden. De følgende åtte timene hadde jeg en helt utrolig opplevelse med Den Hellige Ånd. Den forandret retningen for hele livet mitt.
Tårer av undring og glede strømmet nedover kinnene mine da jeg åpnet Bibelen, og Han gav meg svar på mine spørsmål. Det var som om rommet mitt var blitt løftet opp i det himmelske. Og jeg hadde bare lyst til å bli der for evig. Jeg hadde akkurat fylt 21 år, og dette besøket var den beste fødselsdagsgaven eller julegaven jeg noen gang hadde fått».

Forfatter: BENNY HINN

Innhold: DEN HELLIGE ÅND 

 
Englehistorier

«Glem ikke å være gjestfrie, for på den måten har noen hatt engler som gjester, uten å vite det» (Hebr 13:02). 
Har engler virkelig eksistert? Hva er deres formål? Samarbeider de med oss? Og hva med demoner og falne engler? Hvardan skal vi forholde oss til dem? 
'Englehistorier' gir svar på disse spørsmålene gjennom en samling av stevnemøter med engler, fortalt av flere kristne profetiske og apostoliske ledere. Disse fortellingene er selvopplevd.
Opplysende og sterke historiene vil vise deg at de eksisterer og virker som medhjelpere i den synlige og den usynlige verden. Boken vil gi leserne bibelsk innsikt i dette fasinerende emnet.

Forfatter: JONATHAN NIXON

Innhold: ENGLER 

 

×Tips en venn

Når helbredelsen lar vente på seg Når helbredelsen lar vente på seg Agape Forlag AS

Send tipset til (din venns e-postadresse)

Din e-postadresse (IP: 3.80.85.76)

Din kommentar (valgfritt)
Minst et par ord, dersom du skriver noe

Sender, vennligst vent ..  Avbryt