’ZOE - Guds type liv’ åpenbarer hemmeligheter som vil vise deg hvordan du kan begynne å regjere i livet. Når du begynner å se hva dette Guds liv kan utrette i deg, vil miraklene bli en naturlig del av din vandring. 
Kenneth E. Hagin tror at årsaken til at så mange troende taper kampen mot mørkets makter, er fordi de ikke kjenner til sitt slektskap med Gud. De kjenner ikke til sine rettigheter. 
Denne viktige klassikeren vil vise deg hvordan du kan få dette til å fungere i ditt liv, slik at du kan begynne å ta komandoen i den åndelige verden. 

Forfatter: KENNETH E. HAGIN

Tema: GUDS TYPE LIV

  • 978-82-90055-94-3 EAN
  • 075 Produktnummer
  • Livets Ord Forlag AS Leverandør
  • 1991 Produksjonsår

’ZOE - Guds type liv’ åpenbarer hemmeligheter som vil vise deg hvordan du kan begynne å regjere i livet. Når du begynner å se hva dette Guds liv kan utrette i deg, vil miraklene bli en naturlig del av din vandring. 
Kenneth E. Hagin tror at årsaken til at så mange troende taper kampen mot mørkets makter, er fordi de ikke kjenner til sitt slektskap med Gud. De kjenner ikke til sine rettigheter. 
Denne viktige klassikeren vil vise deg hvordan du kan få dette til å fungere i ditt liv, slik at du kan begynne å ta komandoen i den åndelige verden. 

Forfatter: KENNETH E. HAGIN

Tema: GUDS TYPE LIV
Les mer

Veil.pris: 49 NOK

Tilbudspris: 29 NOK

Du sparer: 20 NOK

Velg antall  

Produktbeskrivelse

Kenneth E. Hagin

Om Kenneth E. Hagin

Markus 11,23 og 24 er nøkkelordet i Kenneth E. Hagins liv og tjeneste. Mens han lå lenket til sin seng på grunn av hjertefeil og en uhelbredelig blodsykdom, begynte han å tro disse oppsiktsvekkende uttalelser fra Jesu munn. Legene trodde ikke han ville få oppleve sin 17-års dag.
Han trodde skriftstedene slik de stod og handlet på dem i en enkel tro. Etter 16 måneder i senga kunne han stå opp - helbredet.
Senere gav Herren han et kall: «Lær mitt folk tro.»
Kenneth E. Hagin reiste hjem til Herren 19. september 2003, 86 år gammel.

Hunger etter vekkelse

Nesten to millioner mennesker fra hele verden har besøkt Brownsville Assembly of God i Pensacola, Florida.
Evangelist Steve Hill vet nøyaktig hvorfor. Bokens personlige vitnesbyrd og Stephens personlige fortellinger om sin omvendelse og brennende lengsel etter mer av Jesus, kommer til å tenne en ild i deg. På samme måte som de tusenvis av mennesker som har blitt radikalt forvandlet etter et møte med den levende Gud.

Forfatter: STEVE HILL 

 
Lær deg gleden ved bønn

Denne boken har revolusjonert bønnelivet til mange mennesker. Her vil du lære hvordan du kan ta en time til bønn hver dag, og kjenne stor glede ved det. 

Forfatter: LARRY LEA

Tema: BØNN - DISIPLIN 

 
Russland stjal våre hjerter

Ingen ante vel konsekvensene av jernteppets fall, og få ventet på, eller forutså, at dette skulle skje.
Men åpningen kom, og  Guds Ånd fødte fram initiativ som ble større, sterkere og mer gjennomgripende enn noen av oss kunne ane. Da Russland ble åpnet, ble et nytt kontinent åpnet for Jesus.
Les denne boken og nyt av hva Gud kan gjøre gjennom et menneske som tror på Ham. Opplev hva som kan skje - og hvordan et stort arbeid blir til - når de troende arbeider sammen.
Maken til misjonsbok har du aldri lest!

Forfatter: CARL GUSTAV SEVERIN 

 
Kvinnespørsmål

«Ikke i noen andre kirker jeg kjenner til, står kvinner mer fritt til å tale, lære, preke, be, rope, og inneha ansvarsfulle posisjoner, enn i pinseforsamlinger eller fullevangeliske forsamlinger. 
Og samtidig er det ingen som hevder mer høylydt at de følger Guds Ord helt og fullt, enn de fullevangeliske menighetene og pinsemenighetene. 
Det er faktisk det fullevangelisk betyr: Å følge den hele og fulle Sannhet. 
Derfor er det maktpåliggende for oss å enten innrømme at vi ignorerer og krenker Guds Ord i særskilte tilfeller, eller så må vi tolke det i overensstemmelse med de praktiseringer vi tillater i vår midte».

Forfatter: KENNETH E. HAGIN

Tema: KVINNER 

 
Steg til besvarte bønner

Hvis dine bønner ikke er blitt besvart, så gi ikke opp håpet, for Gud hører og svarer på bønn! Pastor Kenneth E. Hagins ’Skritt på veien til bønnesvar’ åpenbarer flere skritt som sikrer den troende bønnesvar når de følges trofast.
Dette informative studieheftet besvarer spørsmål som:
* Hvor viktig er det å studere skriftsteder som gir løfte om det svaret du trenger?
* Hvorfor bør du gjøre deg avhengig av Den Hellige Ånd i ditt bønneliv?
* Hvilken viktig rolle spiller lovprisningen i bønn?
* Hvordan skal man be for å oppnå resultater?
Dette dynamiske studieheftet med 13 leksjoner er ment for bibelstudiegrupper eller personlig studium.

STUDIEHEFTE!

Forfatter: KENNETH E. HAGIN 

 
Hvorfor tunger?

«Da jeg for mange år siden leste Det nye testamente som ung pastor i et av de tradisjonelle kirkesamfunnene, ble jeg opplyst av Den Hellige Ånd og overbevist om at dersom jeg tok imot den samme Hellige Ånd som de tok imot, ville jeg oppleve det samme tegnet som dem – det bibelske beviset – nemlig tungetale. Jeg kunne ikke slå meg til ro med noe mindre enn det. Tungetalen er ikke Den Hellige Ånd. Og Den Hellige Ånd er ikke tungetalen. Men de går hånd i hånd.»

Forfatter: KENNETH E. HAGIN 

 
Kast din bekymring på Herren!

«Kast din bekymring på Herren,» er mer enn en bok. Den er en erfaring _ og en erfaring som har velsignet dens tallrike lesere. De skriver og forteller om liv som er blitt forvandlet, legemer som er blitt helbredet, og byrder som er blitt løftet av som et resultat av at man har lest «Kast din bekymring på Herren,», og har fulgt Kenneth Hagins humoristiske og fornuftige råd. (Og hvis du skulle kjenne noen «verdensmestere i bekymring», så er dette boken for dem!) 

Forfatter: KENNETH E. HAGIN

Tema: KJØPT FRI - SYKDOM 

 
Trosføde (andaktsbok)

Her finner du alle de viktigste emnene i Bibelen som handler om tro og handling, Guds gaver, frelse, helbredelse, helliggjørelse m.m. Alt skrevet på en slik måte at ditt indre menneske vil forstå hvert ord du leser.
Kenneth E. Hagin hadde i nesten 70 år forkynt Guds ufattelige forråd på en uangripelig og lettfattelig måte.
Her vil du virkelig oppleve at din tro vil motta føde – hver dag – hele året.
Boken har vært etterspurt lenge, og vi tror mange vil glede seg til et nytt opplag av denne populære boken.

Forfatter: KENNETH E. HAGIN

Tema: ANDAKTSBOK 

Veil.pris: 298 NOK

Tilbudspris: 199 NOK

Du sparer: 99 NOK

 
Mynten - En roman

Jenny Blake plukker opp en mynt som er innkapslet i asfalt, og som en følge av det, forhindrer hun et ran, får en jobb og treffer et menneske som skal komme til å forvandle hele hennes tilværelse for all framtid: Miss Shaw. 
De to utvikler et felles vennskap som gjør dem sterke nok til å ta hånd om hemmeligheter fra fortida – hemmeligheter som truer med å ødelegge dem. 
Jenny hjelper miss Shaw med å åpne seg for samfunnet omkring henne. Samtidig lærer Jenny av miss Shaw hvordan hun kan stå ansikt til ansikt med selv de mest smertefulle utfordringer i tilværelsen med tillit og tro. 
Slik blir det åpenbart hvordan Gud virker gjennom selv de minste detaljer – til og med gjennom noe så smått som en mynt.

Forfatter: JOYCE MEYER

Innhold: ROMAN 

Veil.pris: 149 NOK

Tilbudspris: 69 NOK

Du sparer: 80 NOK

 
Den helbredende salvelse

Mange troende kan nok forstå hvordan tro fungerer og hvilken rolle den spiller for at vi skal kunne motta helbredelse og andre velsignelser. Men alt for få forstår hvordan helbredelsessalvelsen – eller Guds helbredelseskraft – virker, og hvilken rolle den har i guddommelig helbredelse. 
I denne boken forklarer Kenneth E. Hagin fellestrekkene mellom elektrisitet – naturlig kraft – og Guds overnaturlige helbredelseskraft. Begge disse kreftene virker på sitt beste og gagner mennesket når vi skjønner hvilke lover og regler som styrer dem. 

Forfatter: KENNETH E. HAGIN

Tema: HELBREDELSE - SALVELSE 

 
Guds medisin

I margen på en god engelsk studiebibel er den siste linjen gjengitt: « . . . og MEDISIN for hele deres legeme.» Gud er interessert i at vi skal bli helbredet hvis vi er syke. Han er også interessert i å bevare oss friske. Gud har gitt oss et middel til vår helbredelse og helse – Guds Medisin.
Hva slags middel er det? Hvilke rettigheter har vi? Hva tilhører oss egentlig når det gjelder legemlig helbredelse og helse? Hvordan kan vi få fastslått hva som er garantert oss?
Det fins bare en vei. Gjennom at vi kontinuerlig, omhyggelig, flittig, ærbødig og under bønn studerer Guds Ord.
Jeg ble født syk. Jeg hadde ikke en normal barndom. Aldri sprang og lekte jeg som andre barn. Jeg hadde aldri en god natts søvn før jeg ble 17 år. Som et lite barn, og senere som tenåring, satt jeg og så meg rundt med åpen munn og lengtende øyne og betraktet de tingene vanlige barn kunne gjøre. 

Forfatter: KENNETH E. HAGIN 

 
Guds ord om guddommelig helbredelse

Når jeg betjener med helbredelse, legger jeg hendene på de syke i lydighet mot den åndelige loven «kontakt og overføring» – mine henders kontakt overfører Guds helbredende kraft inn i kroppene deres for å gjøre om det som Satan har satt i verk og for å få i stand en helbredelse i dem så de kan bli helbredet (Markus 16,18; Apostelgjerningene 19,11-12).
Når jeg er bevisst på at Guds helbredende kraft har gått inn i dem, sier jeg: «Der er det.» 
Det er så langt jeg kan ta mennesker. Det er der mitt ansvar slutter og deres begynner.
STUDIEHEFTE!

Forfatter: KENNETH E. HAGIN 

 
Seierrik i motgang

Ingen ønsker vanskeligheter velkommen, men når du støter på dem, er det en måte du kan komme ut av dem på. Ikke nok med at Gud har et system som vil hjelpe deg til å overvinne ethvert problem – du vil være bedre stillet etterpå!
Sannheten i Guds Ord vil være like virksom for deg hver eneste gang. Gud er den samme i dag, i går, ja, til evig tid. Lær de mange aspektene ved frelsesverket å kjenne som Gud har gjort tilgjengelig for deg. Oppdag kraften i fred, fryd og kjærlighet, og finn ut hvordan hver og én av disse kan bære deg gjennom vanskeligheter. Sørg for at du lar din tillit til Gud begynner å vokse – da blir du uovervinnelig!

Forfatter: CREFLO DOLLAR 

Veil.pris: 198 NOK

Tilbudspris: 79 NOK

Du sparer: 119 NOK

 
Kjærlighet, veien til seier

I denne mektige boken: Kjærlighet – veien til seier, viser Kenneth E. Hagin oss hvorfor Guds kjærlighet er så livsnødvendig i våre liv. Han sier: «Svaret på veldig mange av livets problemer finner vi i denne uttalelsen: ’Guds kjærlighet svikter ikke!’ Om du lærer å vandre i kjærlighet, vil heller ikke du svikte. Jeg snakker om guddommelig kjærlighet – Guds kjærlighet i oss – ikke menneskelig kjærlighet.»

Forfatter: KENNETH E. HAGIN

Tema: KJÆRLIGHET 

 
Troens ABC

Det er ingen grenser for hva den kristne, fylt av ånden, kan gjøre for Gud. Uansett hvor han er, hvis
han vil lære TROENS ABC.
Lær deg de første stegene med Jesus.
*Hvor du bør lese i bibelen!
* Hvordan du skal be!
* Hvordan vandre i tro! 

 
Kathryn Kuhlman, hennes åndelige arv og den innvirkning på mitt liv

Denne bemerkelsesverdige boken er ikke bare en dramatisk fortelling om den mest betydelsesfulle kvinnelige evangelisten som noensinne har levd! Det er også fortellingen om hvordan Gud brukte hennes liv til å preke for og berøre livet til Benny Hinn.
BIOGRAFI

Forfatter: BENNY HINN 

Veil.pris: 169 NOK

Tilbudspris: 79 NOK

Du sparer: 90 NOK

 
Gud er ikke nok - Han er mer enn nok

Jeg vet ikke hvordan det er med deg, men jeg ber om at jeg også kan fatte det! Bare tanken på bredden, lengden, dybden og høyden av Guds kjærlighet sprenger våre tanker! Det finnes ikke ord nok i noe språk til å beskrive Guds kjærlighet! Hvorfor? Fordi Gud er kjærlighet. Bare tenk på det et øyeblikk! Gud og Hans kjærlighet er en og samme ting. Gud er kjærlighet! Det er mektige saker!

Forfatter: JESSE DUPLANTIS

Tema: GUD ER NOK 

Veil.pris: 169 NOK

Tilbudspris: 69 NOK

Du sparer: 100 NOK

 
Hvordan du kan ta imot Guds gaver til deg

Det er alltid to ting som må oppfylles for å motta   noe fra Gud. Det er Guds del, og det er din del. Gud mislykkes aldri i sin del, så dersom du oppfyller din, er du sikker på å få seier og bønnesvar. 
Hvis du derimot lider nederlag, er det ved dine egne lepper du gjør det. For du blir bundet av din egen bekjennelse. Se Ordsp 6,2. «Du har bundet deg ved ditt ord, og du er fanget ved det du har sagt.» 
En annen har sagt det slik: «Du sa at du ikke kunne, og i det øyeblikket du sa det, ble du overmannet. Du sa at du ikke hadde tro, og tvilen begynte å stige opp i deg som en kjempe. Du begynte å tale nederlag, og nederlaget begynte å få makten over deg.» 

Forfatter: KENNETH E. HAGIN 

 
I Ham

En av de åndelige lover som altfor få av oss kjenner til, er at våre bekjennelser styrer oss. 
Når vi bruker ordet bekjennelse, tenker folk uvilkårlig på å bekjenne synd. Og Bibelen sier jo at; «Dersom vi bekjenner våre synder, er han trofast og rettferdig så han forlater oss syndene og renser oss fra all urettferdighet». (1 Joh 1,9). 
Men dette er den negative side ved bekjennelse. Bibelen har mye mer å si om den positive siden, bekjennelsen av vår tro.
 
ROM 10,9-10 
for dersom du med din munn bekjenner at Jesus er Herre, og i ditt hjerte tror at Gud oppvakte ham fra de døde, da skal du bli frelst, for med hjertet tror en til rettferdighet, og med munnen bekjenner en til frelse.

Dette viser ikke til bekjennelse av synd. Dette er å bekjenne Jesus. I sitt hjerte tror en, og med sin munn bekjenner en at Jesus er ens Herre.

Forfatter: KENNETH E. HAGIN 

 
Lær deg å si nei uten å få dårlig samvittighet

Denne boken vil forandre dine tanker om dette med å si nei. Her vil du kunne få en større porsjon av autoritet og seier. Lær deg til å si nei med et smil og med djervhet.

Forfatter: ROBERTS LIARDON

Tema: SAMVITTIGHET - LYDIGHET 

 

×Tips en venn

Lær deg å si nei uten å få dårlig samvittighet Lær deg å si nei uten å få dårlig samvittighet Livets Ord Forlag AS

Send tipset til (din venns e-postadresse)

Din e-postadresse (IP: 107.22.48.243)

Din kommentar (valgfritt)
Minst et par ord, dersom du skriver noe

Sender, vennligst vent ..  Avbryt