Sjelden har de ’gode nyheter’ blitt tolket så mesterlig som i Kenneth E. Hagins hefte; Kjøpt fri fra fattigdom, sykdom og død. Den tekst som Kenneth E. Hagin har brukt, er Galaterbrevet 3:13-14.
Her viser han oss hvordan Jesus Kristus kjøpte oss fri fra den gammeltestamentlige forbannelse og åpnet veien til Abrahams velsignelser, fremgang, helse og all Åndens velsignelse. Enhver troende trenger å bli godt fundamentert i undervisningen om forsoningen.

Forfatter: KENNETH E. HAGIN

Tema: BØNN - FORBØNN

  • 978-82-90055-28-5 EAN
  • 054 Produktnummer
  • Agape Forlag AS Leverandør
  • Hefte A5 Format
  • 1984 Produksjonsår

Sjelden har de ’gode nyheter’ blitt tolket så mesterlig som i Kenneth E. Hagins hefte; Kjøpt fri fra fattigdom, sykdom og død. Den tekst som Kenneth E. Hagin har brukt, er Galaterbrevet 3:13-14.
Her viser han oss hvordan Jesus Kristus kjøpte oss fri fra den gammeltestamentlige forbannelse og åpnet veien til Abrahams velsignelser, fremgang, helse og all Åndens velsignelse. Enhver troende trenger å bli godt fundamentert i undervisningen om forsoningen.

Forfatter: KENNETH E. HAGIN

Tema: BØNN - FORBØNN
Les mer

Velg antall  

Produktbeskrivelse

Kenneth E. Hagin

Om Kenneth E. Hagin

Markus 11,23 og 24 er nøkkelordet i Kenneth E. Hagins liv og tjeneste. Mens han lå lenket til sin seng på grunn av hjertefeil og en uhelbredelig blodsykdom, begynte han å tro disse oppsiktsvekkende uttalelser fra Jesu munn. Legene trodde ikke han ville få oppleve sin 17-års dag.
Han trodde skriftstedene slik de stod og handlet på dem i en enkel tro. Etter 16 måneder i senga kunne han stå opp - helbredet.
Senere gav Herren han et kall: «Lær mitt folk tro.»
Kenneth E. Hagin reiste hjem til Herren 19. september 2003, 86 år gammel.

Du kan høre Guds stemme

Dette er en bok om å høre fra Gud. Det å høre Guds stemme, burde være den mest grunnleggende tingen vi lærte som nye kristne. Likevel er det skrevet lite om dette emnet. Denne boken gir praktisk undervisning om hvordan man skal opptenne Den Hellige Ånd og begynne å høre Hans stemme hver dag. 
Dette er ikke et verk for å overbevise skeptikerne, men snarere for å gi mat til og utruste dem som hungrer. Utallige kristne er trøtte av kjødelige sprell, og lengter etter å høre Mesterens stemme. Det er en guddommelig lengsel som overalt blir opptent på ny i de troendes hjerter, en lengsel etter å kjenne Åndens sinn og bare bruke energi på de ting Han har kalt dem til. 

Forfatter: STEVE SAMPSON

Tema: HØRE GUDS STEMME - LEDELSE 

 
Styrk ditt ekteskap og din familie

Når du setter sammen to mennesker som vandrer i harmoni med Gud, vil de også vandre i harmoni med hverandre. Hvis du lever i harmoni med Gud, kan du leve i harmoni med andre i din familie, både din mann eller din kone, dine barn eller dine foreldre.
Dette er ikke bare en bok for ektepar med barn. Den er for alle som ønsker å gifte seg og få en familie. 
Ikke la denne anledningen gå fra deg. Les denne utmerkede boken som bygger på Guds prinsipper for et lykkelig ekteskap og sterke familier. Den vil forandre din tilværelse. Du vil lære:
* Det intime forholdet i ekteskapet
* Guds plan for ekteskapet
* Barn er en gave fra Herren
* Nivåer av kommunikasjon
* Unngå kommunikasjon når du er sint
* Sett pris på din ektefelle. 

Forfatter: BILLY JOE DAUGHERTY

Innhold: EKTESKAP OG SAMLIV 

 
Profetisk bønn

Hensikten med denne boken er at alle som leser den skal få oppleve en livsforvandling som åpner for profetisk bønn som skaper ny framtid. Dette blir en virkelighet når vi lærer oss å vandre vår strekning i bønn, fra nederlagsplassen til seiersplassen.
Grunnforutsetningen for at vi kan vandre denne strekningen, er Jesus Kristus som gikk den først.
Han skapte og åpnet denne muligheten med evige fotavtrykk, som gjennom alle tider og omstendigheter er merket med Hans dyrebare blod.  Heb.12:24 sier at Jesu blod taler sterkere enn Abels blod. Abels blod representerer de fotspor som går i feil retning mot nederlag. Jesu blod har gått foran deg i hver situasjon som du møter.

Forfatter: VELLO VAIM

Innhold: PROFETISK - BØNN 

 
Hvordan du kan ta imot Guds gaver til deg

Det er alltid to ting som må oppfylles for å motta   noe fra Gud. Det er Guds del, og det er din del. Gud mislykkes aldri i sin del, så dersom du oppfyller din, er du sikker på å få seier og bønnesvar. 
Hvis du derimot lider nederlag, er det ved dine egne lepper du gjør det. For du blir bundet av din egen bekjennelse. Se Ordsp 6,2. «Du har bundet deg ved ditt ord, og du er fanget ved det du har sagt.» 
En annen har sagt det slik: «Du sa at du ikke kunne, og i det øyeblikket du sa det, ble du overmannet. Du sa at du ikke hadde tro, og tvilen begynte å stige opp i deg som en kjempe. Du begynte å tale nederlag, og nederlaget begynte å få makten over deg.» 

Forfatter: KENNETH E. HAGIN 

 
Kjærlighet, veien til seier

I denne mektige boken: Kjærlighet – veien til seier, viser Kenneth E. Hagin oss hvorfor Guds kjærlighet er så livsnødvendig i våre liv. Han sier: «Svaret på veldig mange av livets problemer finner vi i denne uttalelsen: ’Guds kjærlighet svikter ikke!’ Om du lærer å vandre i kjærlighet, vil heller ikke du svikte. Jeg snakker om guddommelig kjærlighet – Guds kjærlighet i oss – ikke menneskelig kjærlighet.»

Forfatter: KENNETH E. HAGIN

Tema: KJÆRLIGHET 

 
Bibelsk bønn

En troendes bønneliv skulle basere seg på og bygge på Guds Ord. I denne boka skal vi diskutere de mange bønneprinsippene som finnes i Guds Ord.
Når du studerer disse bønneprinsippene, må du bestemme deg for å få dem inn i hjertet ditt slik at du kan praktisere dem i ditt eget private bønneliv. Det er hva jeg gjorde for mer enn femtifem år siden, og jeg har mottatt bønnesvar hele tiden siden!

Forfatter: KENNETH E. HAGIN

Tema: BØNN 

 
Steg til besvarte bønner

Hvis dine bønner ikke er blitt besvart, så gi ikke opp håpet, for Gud hører og svarer på bønn! Pastor Kenneth E. Hagins ’Skritt på veien til bønnesvar’ åpenbarer flere skritt som sikrer den troende bønnesvar når de følges trofast.
Dette informative studieheftet besvarer spørsmål som:
* Hvor viktig er det å studere skriftsteder som gir løfte om det svaret du trenger?
* Hvorfor bør du gjøre deg avhengig av Den Hellige Ånd i ditt bønneliv?
* Hvilken viktig rolle spiller lovprisningen i bønn?
* Hvordan skal man be for å oppnå resultater?
Dette dynamiske studieheftet med 13 leksjoner er ment for bibelstudiegrupper eller personlig studium.

STUDIEHEFTE!

Forfatter: KENNETH E. HAGIN 

 
Kvinnespørsmål

«Ikke i noen andre kirker jeg kjenner til, står kvinner mer fritt til å tale, lære, preke, be, rope, og inneha ansvarsfulle posisjoner, enn i pinseforsamlinger eller fullevangeliske forsamlinger. 
Og samtidig er det ingen som hevder mer høylydt at de følger Guds Ord helt og fullt, enn de fullevangeliske menighetene og pinsemenighetene. 
Det er faktisk det fullevangelisk betyr: Å følge den hele og fulle Sannhet. 
Derfor er det maktpåliggende for oss å enten innrømme at vi ignorerer og krenker Guds Ord i særskilte tilfeller, eller så må vi tolke det i overensstemmelse med de praktiseringer vi tillater i vår midte».

Forfatter: KENNETH E. HAGIN

Tema: KVINNER 

 
Bibelsk måte å motta helbredelse

Hvis dine bønner ikke er blitt besvart, så gi ikke opp håpet, for Gud hører og svarer på bønn! Pastor Kenneth E. Hagins ’Skritt på veien til bønnesvar’ åpenbarer flere skritt som sikrer den troende bønnesvar når de følges trofast.
Dette informative studieheftet besvarer spørsmål som:
* Hvor viktig er det å studere skriftsteder som gir løfte om det svaret du trenger?
* Hvorfor bør du gjøre deg avhengig av Den Hellige Ånd i ditt bønneliv?
* Hvilken viktig rolle spiller lovprisningen i bønn?
* Hvordan skal man be for å oppnå resultater?
Dette dynamiske studieheftet med 13 leksjoner er ment for bibelstudiegrupper eller personlig studium.
STUDIEHEFTE!

Forfatter: KENNETH E. HAGIN 

 
Dyp kaller på dyp - Du er elsket

I litt over to år har disse budskapene kommet til meg under nattevåk, på kjøreturer, i ferier, hjemme, i nød og sorg og etter møter med mennesker som har trengt hjelp. Ja i alle livets situasjoner har denne boka blitt til. Mitt hjertes ønske og min bønn til Gud for denne andaktsboka, er at du skal få oppleve å møte Jesus gjennom budskapene. At de skal nå inn til deg og røre ved deg. Det viktigste et menneske kan oppleve er nettopp et møte med den levende Gud som forvandler hele livet. Gud er ikke overfladisk, men dyp. Derfor vil Han inn i dypet på oss og gjennomsyre oss med sin kjærlighet. GUD ER KJÆRLIGHET! Hans dype kjærlighet og kraft søker dypet i deg. Du er så høyt elsket! 

Veil.pris: 298 NOK

Tilbudspris: 198 NOK

Du sparer: 100 NOK

 
Bønner som utretter mye

Bønn er ikke en religiøs form uten kraft. Den er effektiv og presis og bringer resultater. Gud våker over sitt ord for å fyllbyrde det.
Denne boken  vil hjelpe deg til å be mer effektivt for de enkelte behov du har. Boken inneholder salvede bønner hvor du kan selv velge å sette inn navnet på den/de som du ber for. Da vil du kunne be djervt og sterkt uten å lete etter de rette ordene.
I USA er dette en bestselger gjennom mange år. Anbefales!

Forfatter: GERALDINE COPELAND

Tema: BØNNER - KVINNER 

 
Kristne i forbønn

Dette er tiden for kristne til å gå i forbønn. Først av alt skal vi be for landet og de som styrer.
Deretter for å vinne de fortapte og be for hverandre. Kenneth E. Hagin sier: «Alt for ofte sier vi at vi tror på bønn og lar det bli med det.» 
Han tar oss med i dette heftet inn i forbønnens verden og lar oss oppleve alt hva Gud har for oss på dette området. Han fortsetter med å si: «Du kan si at du tror på det å kjøre bil. Men det betyr ikke at du kan kjøre bil. Du kan lære en hel del ved å lese bøker om bilkjøring. Men det er allikevel en hel del ting som du ikke kan lære før du setter deg inn i en bil og begynner å kjøre. Du lærer ved pratiskt å utføre».

Forfatter: KENNETH E. HAGIN

Tema: BØNN - FORBØNN 

 
Hvordan slippe troen løs

Bibelen lærer at dersom du tror i ditt hjerte og bekjenner med din munn, skal du få det du sier. I Hvordan slippe troen løs underviser pastor Kenneth E. Hagin om denne sannheten, og viser klart og tydelig at «bekjennelse er troens uttrykksmåte.»
I denne spennende, lille boken vil du oppdage:
*  Tre slags bekjennelser
*  Hvorfor troen må utøves, forløses og slippes løs for å fungere
*  Hvorfor bekjennelsen er nøkkelen til å motta fra Gud.
*  Hvordan en rett bekjennelse åpner døren for Guds overnaturlige velsignelser.
*  Hvordan bygge et solid, positivt trosliv!

Forfatter: KENNETH E. HAGIN

Tema: TRO 

 
Helseføde (andaktsbok)

Helseføde er bygget på undervisningen gjennom det første året av Bønn og Helbredelsesskolen i 1979, og den er en daglig andaktsbok beregnet på å gi deg en dose av Guds medisin hver dag.
Kenneth E. Hagin deler prinsipper fra Ordet som vil hjelpe deg med å motta den helbredelsen som Jesus kjøpte for mer enn to tusen år siden.
Når du åpner hjertet ditt for undervisningen i denne boken, vil du erfare et liv i overflod. Når du mediterer på Ordet og handler på det, vil hvert symptom, hver sykdom og hver skrøpelighet forsvinne, og du vil oppleve et liv i helse og helbredelse.
(Stivinnbundet)

Forfatter: KENNETH E. HAGIN

Tema: ANDAKTSBOK 

 
Bønnens hemmelighet

I det første kapittelet i “Bønnens hemmelighet”, deler Kenneth E. Hagin med seg av den store åpenbaringen Gud gav ham som førte til at hans  eldre bror ble frelst. Hagin hadde bedt oppriktig og inderlig for sin bror i årevis – men åpenbart uten resultater. 
Etter å ha brukt “Bønnens hemmelighet”, viste Gud ham at hans bror ville bli frelst innen et visst antall dager. Denne “Bønnens hemmelighet”, har du også mulighet til å benytte deg av for å få vunnet dine kjære. 

Forfatter: KENNETH E. HAGIN

Tema: BØNN - FORBØNN 

 
Overvinne åndelige angrep

I krisesituasjoner kan tankene dine virker tunge, kroppen sliten, og din ånd utslått.
En del ønsker å ignorere hva de står overfor, en del ønsker å slåss som en ’gal’ kriger, og noen vil føle det som om de drukner i et hav av fortvilelse.
Alle disse beskrivelsene er tegn på en åndelig angrep.
Denne dynamiske og innsiktsfull bok vil guide deg gjennom prosessen med:
* Mangel på åndelig lidenskap
* Ekstrem frustrasjon
* Forvirring om formålet
* Treghet og tretthet
* En sterk trang til å avslutte oppdraget 

 
Kast din bekymring på Herren!

«Kast din bekymring på Herren,» er mer enn en bok. Den er en erfaring _ og en erfaring som har velsignet dens tallrike lesere. De skriver og forteller om liv som er blitt forvandlet, legemer som er blitt helbredet, og byrder som er blitt løftet av som et resultat av at man har lest «Kast din bekymring på Herren,», og har fulgt Kenneth Hagins humoristiske og fornuftige råd. (Og hvis du skulle kjenne noen «verdensmestere i bekymring», så er dette boken for dem!) 

Forfatter: KENNETH E. HAGIN

Tema: KJØPT FRI - SYKDOM 

 
Paulus` åpenbaring

I dette budskapet vil jeg ta for meg hvordan Gud åpenbarte Jesus Kristus for apostelen Paulus. I
denne åpenbaringen ser vi den overnaturlige siden ved kristentroen i et lys som dagens menighet
aldri har sett.
Paulus’ åpenbaring begynner med at Jesus ble gjort til synd. Den fortsetter gjennom den førti
dager lange perioden fra korsfestelsen til Han satte seg ved Majestetens høyre hånd i det høye.
Den tar for seg hva Jesus gjorde, og hva som ble gjort med Ham i løpet av de tre dagene og
nettene før Han sto opp fra de døde. Hvordan han bar sitt blod inn i Det aller helligste i himmelen,
og hvordan han til slutt satte seg ved Faderens høyre hånd. 

 
Hva tro er

Troen sier det samme som Guds Ord sier! Vantroen, på den andre siden, tar parti imot Guds Ord.
Det er trist at det finnes så mange «troende» som taler vantro, og på den måten tar parti imot Guds Ord. Og så lurer de på hvorfor Guds Ord ikke virker for dem. En av de beste måtene i finne ut hva noe er, er å finne ut hva det ikke er. La oss gjøre det i disse leksjonene.
Først: Tro er ikke håp. Altfor ofte håper folk bare at de vil motta dåpen i Den Hellige Ånd, helbredelse eller et bønnesvar. Men det er ikke å håpe som får jobben gjort; det er å tro. Nå er troen. Hvis det ikke er nå, er det ikke tro.

Forfatter: KENNETH E. HAGIN

Tema: TRO 

 
Lær deg å si nei uten å få dårlig samvittighet

Denne boken vil forandre dine tanker om dette med å si nei. Her vil du kunne få en større porsjon av autoritet og seier. Lær deg til å si nei med et smil og med djervhet.

Forfatter: ROBERTS LIARDON

Tema: SAMVITTIGHET - LYDIGHET 

 

×Tips en venn

Lær deg å si nei uten å få dårlig samvittighet Lær deg å si nei uten å få dårlig samvittighet Livets Ord Forlag AS

Send tipset til (din venns e-postadresse)

Din e-postadresse (IP: 54.80.96.153)

Din kommentar (valgfritt)
Minst et par ord, dersom du skriver noe

Sender, vennligst vent ..  Avbryt