Troen er grunnvollen i den kristne tro. Likevel forstår mange troende ikke fullt ut hva sann bibelsk tro egentlig dreier seg om.
Pastor Kenneth E. Hagins studiehefte; Grunnlaget for vår tro, underviser om de grunnleggende prinsippene for tro og drøfter årsaken til at troen er nøkkelen til å motta noe fra Gud.
Dette informative studieheftet gir deg svar på spørsmål som: 
* Hva kjennetegner den gudgitte formen for tro?Hva kjennetegner den gudgitte formen for tro?
* Hvordan skjelner du mellom tro og håp? 
*Hva innebærer det å tro med hjertet? 
*Hvordan kan du utløse troen i ditt hjerte?
Dette dynamiske studieheftet omfatter tretten leksjoner som er velegnet både for gruppestudium og for personlig andakt eller studium.
STUDEIEHEFTE

Forfatter: KENNETH E. HAGIN

  • 978-82-7689-136-5 EAN
  • 067 Produktnummer
  • Agape Forlag AS Leverandør
  • Studiehefte A5 Format
  • 2007 Produksjonsår

Troen er grunnvollen i den kristne tro. Likevel forstår mange troende ikke fullt ut hva sann bibelsk tro egentlig dreier seg om.
Pastor Kenneth E. Hagins studiehefte; Grunnlaget for vår tro, underviser om de grunnleggende prinsippene for tro og drøfter årsaken til at troen er nøkkelen til å motta noe fra Gud.
Dette informative studieheftet gir deg svar på spørsmål som: 
* Hva kjennetegner den gudgitte formen for tro?Hva kjennetegner den gudgitte formen for tro?
* Hvordan skjelner du mellom tro og håp? 
*Hva innebærer det å tro med hjertet? 
*Hvordan kan du utløse troen i ditt hjerte?
Dette dynamiske studieheftet omfatter tretten leksjoner som er velegnet både for gruppestudium og for personlig andakt eller studium.
STUDEIEHEFTE

Forfatter: KENNETH E. HAGIN
Les mer

Velg antall  

Produktbeskrivelse

Kenneth E. Hagin

Om Kenneth E. Hagin

Markus 11,23 og 24 er nøkkelordet i Kenneth E. Hagins liv og tjeneste. Mens han lå lenket til sin seng på grunn av hjertefeil og en uhelbredelig blodsykdom, begynte han å tro disse oppsiktsvekkende uttalelser fra Jesu munn. Legene trodde ikke han ville få oppleve sin 17-års dag.
Han trodde skriftstedene slik de stod og handlet på dem i en enkel tro. Etter 16 måneder i senga kunne han stå opp - helbredet.
Senere gav Herren han et kall: «Lær mitt folk tro.»
Kenneth E. Hagin reiste hjem til Herren 19. september 2003, 86 år gammel.

Guds vilje i bønn

Bibelen lover at når vi ber etter Guds vilje, hører Han oss. Men mange mennesker ber forgjeves, for de vet ikke hva som er Guds vilje. Guds Ord er Hans vilje.
Kennet E. Hagins ’Guds vilje i bønn’ utforsker Skriftene og lærer oss hvordan vi skal bruke Guds Ord i bønn.
Dette opplysende studieheftet gir svar på spørsmål som: Hva er Guds vilje angående frelse, helbredelse og økonomisk framgang? Hva sa Jesus, Paulus og andre nytestamentlige forfattere om bønn? Hvorfor er det så viktig å bli i Guds Ord? Hvordan kan du ha visshet om at Gud vil høre og svare på dine bønner?
Dette dynamiske studieheftet på 13 leksjoner er for bibelstudiegrupper eller personlig studium.
STUDIEHEFTE!

Forfatter: KENNETH E. HAGIN 

 
Til forsvar for Israel

Etter tjueseks år med støtte til staten Israel og det jødiske folk, oppfordret pastor John Hagee over fire hundre av de mest framtredende evangeliske lederne i USA til å danne Christians united for Israel, og i dag er dette en landsomfattende organisasjon som teller millioner av mennesker. De støtter Israel og det jødiske folket, og oppfyller på den måten ordene i profeten Jesajas bok.

Forfatter: JOHN HAGEE

Tema: ISRAEL 

 
Hjelp meg, jeg er motløs

Vi har alle sammen vært motløse når tingene ikke gikk slik som vi hadde planlagt. Noen ganger kan det virke som om alt går galt, og at alle våre forhåpninger faller i grus. 

Forfatter: JOYCE MEYER 

 
Helseføde (andaktsbok)

Helseføde er bygget på undervisningen gjennom det første året av Bønn og Helbredelsesskolen i 1979, og den er en daglig andaktsbok beregnet på å gi deg en dose av Guds medisin hver dag.
Kenneth E. Hagin deler prinsipper fra Ordet som vil hjelpe deg med å motta den helbredelsen som Jesus kjøpte for mer enn to tusen år siden.
Når du åpner hjertet ditt for undervisningen i denne boken, vil du erfare et liv i overflod. Når du mediterer på Ordet og handler på det, vil hvert symptom, hver sykdom og hver skrøpelighet forsvinne, og du vil oppleve et liv i helse og helbredelse.
(Stivinnbundet)

Forfatter: KENNETH E. HAGIN

Tema: ANDAKTSBOK 

Veil.pris: 349 NOK

Tilbudspris: 279 NOK

Du sparer: 70 NOK

 
Kast din bekymring på Herren!

«Kast din bekymring på Herren,» er mer enn en bok. Den er en erfaring _ og en erfaring som har velsignet dens tallrike lesere. De skriver og forteller om liv som er blitt forvandlet, legemer som er blitt helbredet, og byrder som er blitt løftet av som et resultat av at man har lest «Kast din bekymring på Herren,», og har fulgt Kenneth Hagins humoristiske og fornuftige råd. (Og hvis du skulle kjenne noen «verdensmestere i bekymring», så er dette boken for dem!) 

Forfatter: KENNETH E. HAGIN

Tema: KJØPT FRI - SYKDOM 

 
Ekteskap, skilsmisse & gjengifte

Gjennom årene har det vært mye misforståelse i Menigheten når det gjelder emnet Ekteskap,
skilsmisse & gjengifte. Og som et resultat av det, har mennesker blitt såret, fordømt og forvirret.
Mange har lidd i stillhet. De har trodd at Gud er sint på dem eller at Gud er misfornøyd med dem, fordi de har gjort feiltrinn tidligere.
Men sannheten er at vår Himmelske Far er full av godhet og nåde. Han er ikke imot deg. Dine tidligere overtredelser eller feiltrinn, trenger ikke å holde deg borte fra å få oppfylt Guds guddommelige hensikt med ditt liv.

Forfatter: KENNETH E. HAGIN

Tema: EKTESKAP OG FAMILIELIV 

 
Paulus` åpenbaring

I dette budskapet vil jeg ta for meg hvordan Gud åpenbarte Jesus Kristus for apostelen Paulus. I
denne åpenbaringen ser vi den overnaturlige siden ved kristentroen i et lys som dagens menighet
aldri har sett.
Paulus’ åpenbaring begynner med at Jesus ble gjort til synd. Den fortsetter gjennom den førti
dager lange perioden fra korsfestelsen til Han satte seg ved Majestetens høyre hånd i det høye.
Den tar for seg hva Jesus gjorde, og hva som ble gjort med Ham i løpet av de tre dagene og
nettene før Han sto opp fra de døde. Hvordan han bar sitt blod inn i Det aller helligste i himmelen,
og hvordan han til slutt satte seg ved Faderens høyre hånd. 

 
Guds medisin

I margen på en god engelsk studiebibel er den siste linjen gjengitt: « . . . og MEDISIN for hele deres legeme.» Gud er interessert i at vi skal bli helbredet hvis vi er syke. Han er også interessert i å bevare oss friske. Gud har gitt oss et middel til vår helbredelse og helse – Guds Medisin.
Hva slags middel er det? Hvilke rettigheter har vi? Hva tilhører oss egentlig når det gjelder legemlig helbredelse og helse? Hvordan kan vi få fastslått hva som er garantert oss?
Det fins bare en vei. Gjennom at vi kontinuerlig, omhyggelig, flittig, ærbødig og under bønn studerer Guds Ord.
Jeg ble født syk. Jeg hadde ikke en normal barndom. Aldri sprang og lekte jeg som andre barn. Jeg hadde aldri en god natts søvn før jeg ble 17 år. Som et lite barn, og senere som tenåring, satt jeg og så meg rundt med åpen munn og lengtende øyne og betraktet de tingene vanlige barn kunne gjøre. 

Forfatter: KENNETH E. HAGIN 

 
Ord

Jesus selv sier: «Ja, etter dine Ord skal du kjennes rettferdig, og etter dine Ord skal du dømmes skyldig.» (Matt. 12,37). 
Mens jeg grunnet over dette emnet, var det et ord fra denne teksten som Ånden stadig minnet meg på, og det var ordet: ORD. 
Noe inne i meg syntes å drive meg til å undervise om ord. ORD er viktigere enn de fleste folk forstår. ORD hjelper oss eller ødelegger oss. ORD helbreder oss eller gjør oss syke. 
Ifølge Bibelen, ødelegger ORD oss, eller gjør oss fulle av liv, glede og helse. Våre ORD - ORDENE vi sa i går - har gjore vårt liv til hvem vi er i dag. 

Forfatter: KENNETH E. HAGIN 

 
Hvordan du kan ta imot Guds gaver til deg

Det er alltid to ting som må oppfylles for å motta   noe fra Gud. Det er Guds del, og det er din del. Gud mislykkes aldri i sin del, så dersom du oppfyller din, er du sikker på å få seier og bønnesvar. 
Hvis du derimot lider nederlag, er det ved dine egne lepper du gjør det. For du blir bundet av din egen bekjennelse. Se Ordsp 6,2. «Du har bundet deg ved ditt ord, og du er fanget ved det du har sagt.» 
En annen har sagt det slik: «Du sa at du ikke kunne, og i det øyeblikket du sa det, ble du overmannet. Du sa at du ikke hadde tro, og tvilen begynte å stige opp i deg som en kjempe. Du begynte å tale nederlag, og nederlaget begynte å få makten over deg.» 

Forfatter: KENNETH E. HAGIN 

 

×Tips en venn

Hvordan du kan ta imot Guds gaver til deg Hvordan du kan ta imot Guds gaver til deg Agape Forlag AS

Send tipset til (din venns e-postadresse)

Din e-postadresse (IP: 54.198.108.19)

Din kommentar (valgfritt)
Minst et par ord, dersom du skriver noe

Sender, vennligst vent ..  Avbryt