"Noen fordreier det du sier, fører det ut i overdrivelser og villfarelse og skaper forvirring i Kristi legeme. Det vil sikkert være de som leser denne boken, som tar ting ut av sin sammenheng og ender i villfarelse. Men uansett skal ikke villedede mennesker, som lett farer vill, hindre oss i å flyte med i det som er bibelsk og rett. Det burde ikke hindre oss i å flyte med i det den Hellige Ånd vil lære Kristi legeme i demte tid. J eg tror at de som har ører å høre med vil høre hva Anden sier til
Menigheten i denne tid. De vil samarbeide med ham forat Guds verk skal bli synlig, det som vi i vårt hjerte lengter etter".

Forfatter: KENNETH E. HAGIN

Tema: LEDELSE

  • 978-82-90055-75-7 EAN
  • 072 Produktnummer
  • Agape Forlag AS Leverandør
  • Pocket Format
  • 1989 Produksjonsår

"Noen fordreier det du sier, fører det ut i overdrivelser og villfarelse og skaper forvirring i Kristi legeme. Det vil sikkert være de som leser denne boken, som tar ting ut av sin sammenheng og ender i villfarelse. Men uansett skal ikke villedede mennesker, som lett farer vill, hindre oss i å flyte med i det som er bibelsk og rett. Det burde ikke hindre oss i å flyte med i det den Hellige Ånd vil lære Kristi legeme i demte tid. J eg tror at de som har ører å høre med vil høre hva Anden sier til
Menigheten i denne tid. De vil samarbeide med ham forat Guds verk skal bli synlig, det som vi i vårt hjerte lengter etter".

Forfatter: KENNETH E. HAGIN

Tema: LEDELSE
Les mer

Velg antall  

Produktbeskrivelse

Kenneth E. Hagin

Om Kenneth E. Hagin

Markus 11,23 og 24 er nøkkelordet i Kenneth E. Hagins liv og tjeneste. Mens han lå lenket til sin seng på grunn av hjertefeil og en uhelbredelig blodsykdom, begynte han å tro disse oppsiktsvekkende uttalelser fra Jesu munn. Legene trodde ikke han ville få oppleve sin 17-års dag.
Han trodde skriftstedene slik de stod og handlet på dem i en enkel tro. Etter 16 måneder i senga kunne han stå opp - helbredet.
Senere gav Herren han et kall: «Lær mitt folk tro.»
Kenneth E. Hagin reiste hjem til Herren 19. september 2003, 86 år gammel.

Åpne himmelens porter

Føles dine bønner, lovprisning og tilbedelse noen ganger som rutine? Uker eller måneder kan passere uten manifestasjon av noe økonomisk, åndelig eller personlig gjennombrudd.
I denne boken viser Perry Stone deg hvordan du frigjør strømmer av himmelens velsignelser gjennom både Guds åpenbaring og inngripen av engler. Med kraftfulle eksempler fra livet til bibelske personer og aktuelle eksempler fra sitt eget liv, avslører han følgende:
* Tolv sannheter han lærte av de største bønnekriger
* Nøklene til å gjenkjenne himmelens porter
* Hva du bør gjøre når Gud sier nei eller svaret drøyer
* Syv åndelige lover du må følge for bønnesvar
 Du trenger ikke å være bundet av frustrasjon over ubesvarte bønner og et mirakelløst liv. Guds ønske å møte dine behov, og ønsker å helle ut sin overflod av velsigner – som er en del av Hans pakt med deg.
EMNE: PROFETISK - HIMMELEN!

Forfatter: PERRY STONE 

 
Opplev hemmeligheten til et fungerende bønneliv

Denne fasinerende boken kombinerer bibelsk undervisning med personlig erfaring, og tilbyr en rekke praktiske verktøy som vil ha innvirkning på livet ditt. Det vil også hjelpe deg å forstå den enorme innvirkningen din bønn har og oppfordrer deg til å bruke forbønn i din praktiske hverdag. 
Trinn for trinn, går Suzette Hattingh gjennom Skriften og viser deg hvordan du kan forstå hvordan Gud leder i bønn og deretter svarer bønn. Med sin unike, humoristisk stil, vil hun utfordre deg og tenne en ny lidenskap og lyst til bønn i deg. 
'Opplev hemmeligheten til et fungerende bønneliv' bønneliv vil hjelpe deg: 
* Vandre og snakke med Gud
* Oppfylle Hans evige hensikter for deg og for Hans Rike på all jorden
* Lær deg hvordan bruke autoritet og ta det herredømme Han har gitt deg
* Bli ledet av den Hellige Ånd etter som Han leder din bønn og deler himmelens byrder med deg på jorden
Suzette bok er hennes livsstil. Hun skriver hva hun lever og lever det hun skriver. 'Opplev hemmeligheten til et fungerende bønneliv' er en bok for alle. Det er ikke bare en klassiker for bokhyllen, men en håndbok for Veien!

Forfatter: SUZETTE HATTINGH

Tema: BØNN 

 
Guds vilje i bønn

Bibelen lover at når vi ber etter Guds vilje, hører Han oss. Men mange mennesker ber forgjeves, for de vet ikke hva som er Guds vilje. Guds Ord er Hans vilje.
Kennet E. Hagins ’Guds vilje i bønn’ utforsker Skriftene og lærer oss hvordan vi skal bruke Guds Ord i bønn.
Dette opplysende studieheftet gir svar på spørsmål som: Hva er Guds vilje angående frelse, helbredelse og økonomisk framgang? Hva sa Jesus, Paulus og andre nytestamentlige forfattere om bønn? Hvorfor er det så viktig å bli i Guds Ord? Hvordan kan du ha visshet om at Gud vil høre og svare på dine bønner?
Dette dynamiske studieheftet på 13 leksjoner er for bibelstudiegrupper eller personlig studium.
STUDIEHEFTE!

Forfatter: KENNETH E. HAGIN 

 
En mann som vandret med Gud

Han var en troens apostel av vår tid. Han rystet verden i sin tid – og var med å la grunnen for en karismatisk vekkelse. Hans motto var enkelt: «Tro er handling», og «Bare tro». Han var en mann av én bok – Bibelen. Han kjente kun til én måte å lese den på – i Den Hellige Ånd.
Denne mannen hadde en tjeneste som bringer liv – over 60 år etter sin død. Hans navn er Smith Wigglesworth: «En mann som vandret med Gud».
Wigglesworth ønsket ingen assosiasjoner med noen form for død. Han trodde kun på LIVET!
George Stormont ble ofte referert til som Wigglesworths adopterte sønn. Han beskriver på en levende måte hendelser fra Wigglesworths begivenhetsrike liv. Han prøvde ikke å trekke oppmerksomheten på sin venns person, men heller på hans liv og virke i Den Hellige Ånd.
 
«Jeg har skrevet denne boken med tanke på de som vil bli grepet av denne mannens liv og virke og som ønsker å komme i funksjon i Åndens gaver. Smith Wigglesworth er en av de få personer jeg har kjent som har latt seg forme på en slik måte – til Kristi bilde». 
– George Stormont

Forfatter: GEORGE STORMONT

Tema: BIOGRAFI 

 
Paulus` åpenbaring

I dette budskapet vil jeg ta for meg hvordan Gud åpenbarte Jesus Kristus for apostelen Paulus. I
denne åpenbaringen ser vi den overnaturlige siden ved kristentroen i et lys som dagens menighet
aldri har sett.
Paulus’ åpenbaring begynner med at Jesus ble gjort til synd. Den fortsetter gjennom den førti
dager lange perioden fra korsfestelsen til Han satte seg ved Majestetens høyre hånd i det høye.
Den tar for seg hva Jesus gjorde, og hva som ble gjort med Ham i løpet av de tre dagene og
nettene før Han sto opp fra de døde. Hvordan han bar sitt blod inn i Det aller helligste i himmelen,
og hvordan han til slutt satte seg ved Faderens høyre hånd. 

 
Ekteskap, skilsmisse & gjengifte

Gjennom årene har det vært mye misforståelse i Menigheten når det gjelder emnet Ekteskap,
skilsmisse & gjengifte. Og som et resultat av det, har mennesker blitt såret, fordømt og forvirret.
Mange har lidd i stillhet. De har trodd at Gud er sint på dem eller at Gud er misfornøyd med dem, fordi de har gjort feiltrinn tidligere.
Men sannheten er at vår Himmelske Far er full av godhet og nåde. Han er ikke imot deg. Dine tidligere overtredelser eller feiltrinn, trenger ikke å holde deg borte fra å få oppfylt Guds guddommelige hensikt med ditt liv.

Forfatter: KENNETH E. HAGIN

Tema: EKTESKAP OG FAMILIELIV 

 
Kast din bekymring på Herren!

«Kast din bekymring på Herren,» er mer enn en bok. Den er en erfaring _ og en erfaring som har velsignet dens tallrike lesere. De skriver og forteller om liv som er blitt forvandlet, legemer som er blitt helbredet, og byrder som er blitt løftet av som et resultat av at man har lest «Kast din bekymring på Herren,», og har fulgt Kenneth Hagins humoristiske og fornuftige råd. (Og hvis du skulle kjenne noen «verdensmestere i bekymring», så er dette boken for dem!) 

Forfatter: KENNETH E. HAGIN

Tema: KJØPT FRI - SYKDOM 

 
Den triumferende Menighet

Denne boken er en bibelsk studie på temaet demonolgi. Kenneth E. Hagin bygger på en grundig studie av Skriften på Lucifers opprinnelse og hvordan Satan ble denne verdens gud. Pastor Hagin viser deg forskjellen mellom undertrykkelse, besettelse, og total dominans, som kan gi Satan
kontroll på ditt liv.
Denne boken vil også vise deg hvordan du kan beseire Satans innflytelse over livet ditt, slik at du kan leve i den seieren Gud ment alle troende skulle ha. Du trenger ikke lenger å måtte prøve å kjempe deg til seieren, når du forstår den myndighet som allerende er din i Kristus Jesus!
Som en troende er du plassert i det himmelske i Kristus, høyt over alle makter og myndigheter. Så om du ikke ser ned på djevelen, da er du ikke høyt nok opp! Kom opp og sitt i himmelen i Kristus der du hører hjemme! 
Lær hvordan du kan ta din plass i Kristus som den triumferende Menighet – som alltid er en plass av seier!

Forfatter: KENNETH E. HAGIN

Tema: GUDS MENIGHET 

 
Zoé - Guds type liv

’ZOE - Guds type liv’ åpenbarer hemmeligheter som vil vise deg hvordan du kan begynne å regjere i livet. Når du begynner å se hva dette Guds liv kan utrette i deg, vil miraklene bli en naturlig del av din vandring. 
Kenneth E. Hagin tror at årsaken til at så mange troende taper kampen mot mørkets makter, er fordi de ikke kjenner til sitt slektskap med Gud. De kjenner ikke til sine rettigheter. 
Denne viktige klassikeren vil vise deg hvordan du kan få dette til å fungere i ditt liv, slik at du kan begynne å ta komandoen i den åndelige verden. 

Forfatter: KENNETH E. HAGIN

Tema: GUDS TYPE LIV 

Veil.pris: 49 NOK

Tilbudspris: 29 NOK

Du sparer: 20 NOK

 
Guds ord om guddommelig helbredelse

Når jeg betjener med helbredelse, legger jeg hendene på de syke i lydighet mot den åndelige loven «kontakt og overføring» – mine henders kontakt overfører Guds helbredende kraft inn i kroppene deres for å gjøre om det som Satan har satt i verk og for å få i stand en helbredelse i dem så de kan bli helbredet (Markus 16,18; Apostelgjerningene 19,11-12).
Når jeg er bevisst på at Guds helbredende kraft har gått inn i dem, sier jeg: «Der er det.» 
Det er så langt jeg kan ta mennesker. Det er der mitt ansvar slutter og deres begynner.
STUDIEHEFTE!

Forfatter: KENNETH E. HAGIN 

 
Den nye fødsel

Den nye fødsel er en nødvendighet for å bli frelst. Gjennom Den nye fødsel kommer du inn i det rette forholdet til Gud. Den nye fødsel er nødvendig før du kan gjøre krav på hvilken som helst av Bibelens fordeler.
Den nye fødsel er ikke: Konfirmasjon – kirkemedlemskap – vanndåp – mottagelse av sakramenter – det å overholde religiøse plikter – en intellektuell mottagelse av kristendommen – rett-troenhet – det å gå i kirken – det å fremsi bønner – det å lese i Bibelen – det å være moralsk – det å være kultivert eller dannet – det å gjøre gode gjerninger – det å gjøre ditt beste – heller ikke noen av de mange andre tingene som en del mennesker stoler på skal frelse dem.

Forfatter: KENNETH E. HAGIN 

 
Bibelsk måte å motta helbredelse

Hvis dine bønner ikke er blitt besvart, så gi ikke opp håpet, for Gud hører og svarer på bønn! Pastor Kenneth E. Hagins ’Skritt på veien til bønnesvar’ åpenbarer flere skritt som sikrer den troende bønnesvar når de følges trofast.
Dette informative studieheftet besvarer spørsmål som:
* Hvor viktig er det å studere skriftsteder som gir løfte om det svaret du trenger?
* Hvorfor bør du gjøre deg avhengig av Den Hellige Ånd i ditt bønneliv?
* Hvilken viktig rolle spiller lovprisningen i bønn?
* Hvordan skal man be for å oppnå resultater?
Dette dynamiske studieheftet med 13 leksjoner er ment for bibelstudiegrupper eller personlig studium.
STUDIEHEFTE!

Forfatter: KENNETH E. HAGIN 

 
Roten til avvisning

Ingen unngår avvisning fullstendig. Men alle trenger ikke å bli ødelagt av den! I denne spennende og mektige boken vil Joyce Meyer vise deg at Gud har makten til å sette alle fri fra avvisningens ødeleggende virkninger. Vår Far har gitt oss, som sine barn, en metode for å bli befridd fra avvisningens rot.
Du vil lære:
* Hvordan du skal identifisere avvisningens rot.
* Avvisningens årsaker og virkninger.
* Avvisningens virkning på din oppfatning av deg selv og mennesker rundt deg.
* Hvordan du skal rive ned de murer avvisningen får deg til å bygge.
* Hvordan du skal unngå perfeksjonismens urealistiske forventninger.

Forfatter: JOYCE MEYER

Innhold: SINNET / TANKEBYGNINGER 

 
Den helbredende salvelse

Mange troende kan nok forstå hvordan tro fungerer og hvilken rolle den spiller for at vi skal kunne motta helbredelse og andre velsignelser. Men alt for få forstår hvordan helbredelsessalvelsen – eller Guds helbredelseskraft – virker, og hvilken rolle den har i guddommelig helbredelse. 
I denne boken forklarer Kenneth E. Hagin fellestrekkene mellom elektrisitet – naturlig kraft – og Guds overnaturlige helbredelseskraft. Begge disse kreftene virker på sitt beste og gagner mennesket når vi skjønner hvilke lover og regler som styrer dem. 

Forfatter: KENNETH E. HAGIN

Tema: HELBREDELSE - SALVELSE 

 
Guds medisin

I margen på en god engelsk studiebibel er den siste linjen gjengitt: « . . . og MEDISIN for hele deres legeme.» Gud er interessert i at vi skal bli helbredet hvis vi er syke. Han er også interessert i å bevare oss friske. Gud har gitt oss et middel til vår helbredelse og helse – Guds Medisin.
Hva slags middel er det? Hvilke rettigheter har vi? Hva tilhører oss egentlig når det gjelder legemlig helbredelse og helse? Hvordan kan vi få fastslått hva som er garantert oss?
Det fins bare en vei. Gjennom at vi kontinuerlig, omhyggelig, flittig, ærbødig og under bønn studerer Guds Ord.
Jeg ble født syk. Jeg hadde ikke en normal barndom. Aldri sprang og lekte jeg som andre barn. Jeg hadde aldri en god natts søvn før jeg ble 17 år. Som et lite barn, og senere som tenåring, satt jeg og så meg rundt med åpen munn og lengtende øyne og betraktet de tingene vanlige barn kunne gjøre. 

Forfatter: KENNETH E. HAGIN 

 
Hvordan du kan bli ledet av Guds Ånd

«Guds barn har rett til å forvente at de skal bli ledet av Guds Ånd,» skriver Kenneth E. Hagin.
«Mange ganger søker vi hjelp på andre måter enn slik Gud vil. Det bringer oss alltid i vanskeligheter.» Denne boken har allerede vært til hjelp for mange i Kristi legeme når det gjelder å bli ledet av Ånden. Skritt for skritt går Kenneth E. Hagin gjennom Skriften for å hjelpe kristne å styre utenom åndelige fallgruver og følge Guds Ånds ledelse på alle livets områder. Blant de emner som tas opp, er – tegn, samvittigheten, indre overbevisning, profetier, syner og disiplinering av menneskeånden.

Forfatter: KENNETH E. HAGIN

Tema: DEN HELLIGE ÅND - LEDELSE 

 
Våpen mot frykt

Det er ikke Guds vilje at ditt liv skal være styrt av frykt – av hvilket som helst slag. Likevel er frykt et av de største onder du er nødt til å kjempe imot – og vinne! 
Så for å leve et seirende liv, trenger du å ta utfordringen personlig å bli en som kjemper imot frykt. 
Din tro vil seire over frykten når du bestemmer deg for å bli en som kjemper imot frykt.
Nøkkelen til å leve i tro i en verden som er drevet av frykt, er selvfølgelig å overlate ditt liv til Jesus Kristus som Herre. 
For å være en som kjemper imot frykt på en effektiv måte, vil du trenge Guds arsenal av åndelige våpen – Hans våpen mot frykt. Uten disse guddommelige våpnene kan du ikke overvinne frykt. 

Forfatter: JENTEZEN FRANKLIN

Innhold: FRI FRA FRYKT 

 
Hvordan tyde drømmer og syner

Vi mennesker har vanskelig for å forstå betydningen av en åndelig drøm eller et syn, for de inneholder ofte unike eller uvanlige symboler. Hvorfor bruker Gud ofte symboler og lar oss ikke få en enkel og likefram forståelse av hva som er tydningen? Hva betyr symbolene? Hvordan kan du vite om en nattlig opplevelse i søvne er fra Herren og ikke fantasi? 
I denne boken gir Perry Stone deg også blant annet svar på:
* Er min drøm virkelig fra Gud?
* Hvordan skiller jeg mellom typer av åndelige visjoner?
* Hvorfor har jeg mareritt eller urene drømmer? * Hva betyr mine drømmer om en kjær avdød?
Profetisk innsikt!

Forfatter: PERRY STONE

Tema: DRØMMER - SYNER - PROFETISK 

 
Kristne i forbønn

Dette er tiden for kristne til å gå i forbønn. Først av alt skal vi be for landet og de som styrer.
Deretter for å vinne de fortapte og be for hverandre. Kenneth E. Hagin sier: «Alt for ofte sier vi at vi tror på bønn og lar det bli med det.» 
Han tar oss med i dette heftet inn i forbønnens verden og lar oss oppleve alt hva Gud har for oss på dette området. Han fortsetter med å si: «Du kan si at du tror på det å kjøre bil. Men det betyr ikke at du kan kjøre bil. Du kan lære en hel del ved å lese bøker om bilkjøring. Men det er allikevel en hel del ting som du ikke kan lære før du setter deg inn i en bil og begynner å kjøre. Du lærer ved pratiskt å utføre».

Forfatter: KENNETH E. HAGIN

Tema: BØNN - FORBØNN 

 
Kunsten å gå på vannet

Det var ikke bare skjebnen eller flaks at Peter gikk på vannet mens de andre apostlene ble sittende i båten. Men hvorfor opplever noen mirakler og andre ikke? En fatalistisk filosofi vil fortelle deg at mirakler bare skjer hvis Gud vil. Men hvis du virkelig tror på dette, vil det virkelig drepe din tro!
Hvis du ønsker å se mirakler i ditt liv, er det første som skjer at det kommer til å få deg ut av båten! I denne boken deler Andrew mange av sine troserfaringer han har lært fra Guds Ord om å gå i det mirakuløse. Hvis du vil motta disse sannhetene kan du også gå på vannet! 

 

×Tips en venn

Kunsten å gå på vannet Kunsten å gå på vannet Agape Forlag

Send tipset til (din venns e-postadresse)

Din e-postadresse (IP: 54.198.195.11)

Din kommentar (valgfritt)
Minst et par ord, dersom du skriver noe

Sender, vennligst vent ..  Avbryt