«Da hørte jeg fottrinn ute i korridoren. En kledd i hvitt kom inn døren, og jeg antok at det var en sykepleier. Da jeg så nærmere etter, så jeg at det var Jesus! Jeg fikk gåsehud over hele kroppen og kunne ikke si et ord. Jesus kom bort til sengen min og satte seg på en stol. Han synes å være kledd i hvitt og hadde et slags sandaler på føttene. Herren begynte samtalen med meg ved å si . . . »
I denne enestående boken forteller Kenneth E. Hagin detaljert om åtte syner av Jesus som han har hatt i sine år som kristen.

Forfatter: KENNETH E. HAGIN

Tema: PROFETISK - SYNER

  • 978-82-90055-14-5 EAN
  • 060 Produktnummer
  • Agape Forlag AS Leverandør
  • Pocket Format
  • 1978 Produksjonsår

«Da hørte jeg fottrinn ute i korridoren. En kledd i hvitt kom inn døren, og jeg antok at det var en sykepleier. Da jeg så nærmere etter, så jeg at det var Jesus! Jeg fikk gåsehud over hele kroppen og kunne ikke si et ord. Jesus kom bort til sengen min og satte seg på en stol. Han synes å være kledd i hvitt og hadde et slags sandaler på føttene. Herren begynte samtalen med meg ved å si . . . »
I denne enestående boken forteller Kenneth E. Hagin detaljert om åtte syner av Jesus som han har hatt i sine år som kristen.

Forfatter: KENNETH E. HAGIN

Tema: PROFETISK - SYNER
Les mer

Velg antall  

Produktbeskrivelse

Kenneth E. Hagin

Om Kenneth E. Hagin

Markus 11,23 og 24 er nøkkelordet i Kenneth E. Hagins liv og tjeneste. Mens han lå lenket til sin seng på grunn av hjertefeil og en uhelbredelig blodsykdom, begynte han å tro disse oppsiktsvekkende uttalelser fra Jesu munn. Legene trodde ikke han ville få oppleve sin 17-års dag.
Han trodde skriftstedene slik de stod og handlet på dem i en enkel tro. Etter 16 måneder i senga kunne han stå opp - helbredet.
Senere gav Herren han et kall: «Lær mitt folk tro.»
Kenneth E. Hagin reiste hjem til Herren 19. september 2003, 86 år gammel.

Framgang på alle livets områder

Fremgang er ikke begrenset til penger. Fremgang inkluderer muligheten til å velsigne andre med Guds kjærlighet som du har i ditt hjerte. Det er å ha nok medlidenhet, tålmodighet, kjærlighet og ressurser til å møte dine egne og andres behov. Ekte fremgang er ikke basert på hva du tar ut av banken, men hva du tar ut av Boken og hvordan du bruker det du har fått til å velsigne menneskeheten. Det er å ha velstand, helse og visdom til å gjøre det Gud befaler.
Guds Ord er vår instruksjonsmanual til hvordan vi skal be om, motta og fordele Guds velsignelser.
Målet er å gjøre noe for andre som de aldri kan glemme. 
MÅ LESES!

Forfatter: CREFLO DOLLAR 

Veil.pris: 198 NOK

Tilbudspris: 79 NOK

Du sparer: 119 NOK

 
Bryte kontrollerende makter

Denne boken tar for seg hvordan vi kan være bundet av personer, omgivelser, djevelen eller andre personer. Han viser oss på en praktisk måte i denne boken hvordan vi kan komme oss fri.

Forfatter: ROBERTS LIARDON

Tema: KONTROLL 

 
Fornyet i Hans nærvær

Jesus kaller de som hungrer etter rettferdighet for salige. Bare et kort øyeblikk i Hans nærvær, bringer salig befrielse. I det øyeblikket av berøring, blir byrdene løftet av og all skyld forsvinner. Det gir en opplevelset av tilfredshet.
I denne boken “”Fornyet i Hans nærvær’’, tar Lynne Hammond deg med inn i Guds nærvær. Lynne er en av vår tids mest anerkjente bønneledere, og hun gjør forbindelsen tilgjengelig mellom Guds nærvær og Hans ledelse for ditt liv.

Forfatter: LYNN HAMMOND

Tema: TILBEDELSE 

 
Blodet

Det er kraft i Jesu blod. Det er ingen tvil om det. Men samtidig har blodet ingen “magiske” krefter i seg selv. Kraften kommer fra Herren Jesus selv, og Han er den som vil handle på dine vegne når du anvender Hans blod gjennom bønn.
Vi anvender Jesu blod gjennom bønn og tro. Men det er Herren som dekker oss. Vi dekker ikke oss selv. Da jeg bad Den Hellige Ånd om å gi meg en forståelse av blodspakten, hadde jeg dusinvis av spørsmål. Men Han gav meg svarene fra Ordet, og jeg vil gjerne dele dem med deg.

Forfatter: BENNY HINN

Innhold: BLODET 

 
Bønnens hemmelighet

I det første kapittelet i “Bønnens hemmelighet”, deler Kenneth E. Hagin med seg av den store åpenbaringen Gud gav ham som førte til at hans  eldre bror ble frelst. Hagin hadde bedt oppriktig og inderlig for sin bror i årevis – men åpenbart uten resultater. 
Etter å ha brukt “Bønnens hemmelighet”, viste Gud ham at hans bror ville bli frelst innen et visst antall dager. Denne “Bønnens hemmelighet”, har du også mulighet til å benytte deg av for å få vunnet dine kjære. 

Forfatter: KENNETH E. HAGIN

Tema: BØNN - FORBØNN 

 
Ord

Jesus selv sier: «Ja, etter dine Ord skal du kjennes rettferdig, og etter dine Ord skal du dømmes skyldig.» (Matt. 12,37). 
Mens jeg grunnet over dette emnet, var det et ord fra denne teksten som Ånden stadig minnet meg på, og det var ordet: ORD. 
Noe inne i meg syntes å drive meg til å undervise om ord. ORD er viktigere enn de fleste folk forstår. ORD hjelper oss eller ødelegger oss. ORD helbreder oss eller gjør oss syke. 
Ifølge Bibelen, ødelegger ORD oss, eller gjør oss fulle av liv, glede og helse. Våre ORD - ORDENE vi sa i går - har gjore vårt liv til hvem vi er i dag. 

Forfatter: KENNETH E. HAGIN 

 
Hva tro er

Troen sier det samme som Guds Ord sier! Vantroen, på den andre siden, tar parti imot Guds Ord.
Det er trist at det finnes så mange «troende» som taler vantro, og på den måten tar parti imot Guds Ord. Og så lurer de på hvorfor Guds Ord ikke virker for dem. En av de beste måtene i finne ut hva noe er, er å finne ut hva det ikke er. La oss gjøre det i disse leksjonene.
Først: Tro er ikke håp. Altfor ofte håper folk bare at de vil motta dåpen i Den Hellige Ånd, helbredelse eller et bønnesvar. Men det er ikke å håpe som får jobben gjort; det er å tro. Nå er troen. Hvis det ikke er nå, er det ikke tro.

Forfatter: KENNETH E. HAGIN

Tema: TRO 

 
Kjærlighet, veien til seier

I denne mektige boken: Kjærlighet – veien til seier, viser Kenneth E. Hagin oss hvorfor Guds kjærlighet er så livsnødvendig i våre liv. Han sier: «Svaret på veldig mange av livets problemer finner vi i denne uttalelsen: ’Guds kjærlighet svikter ikke!’ Om du lærer å vandre i kjærlighet, vil heller ikke du svikte. Jeg snakker om guddommelig kjærlighet – Guds kjærlighet i oss – ikke menneskelig kjærlighet.»

Forfatter: KENNETH E. HAGIN

Tema: KJÆRLIGHET 

 
En guddommelig åpenbaring om bønn

Når du begynner å snakke med Gud og pleie fellesskapet med Ham, gir Han deg svar og skjenker deg av sin visdom og innsikt. Han lar det bli klart for deg hvem du i virkeligheten er i Kristus. Samtidig lar Han deg få den kraften og den frimodigheten som er nødvendig for deg å være i besittelse av dersom du skal kunne be om en forvandling – ikke bare i din egen tilværelse, men også i tilværelsen til dem som omgir deg.  Boka ’En guddommelig åpenbaring om bønn’ kommer til å styrke deg i din overbevisning om at Gud er opptatt av å gjøre alt til det beste for deg, til og med når det kan virke som om bønnene vi ber, ikke får noe svar. Hold fram med å tenke på Ham og ha tro til Ham som den allmektige Faderen. Det er Han som er i besittelse av den nøkkelen som åpner døren så du får dekket alle behovene dine.

Forfatter: MARY K. BAXTER

Tema: KRAFT - ÅNDELIGE VERDEN - BØNN 

Veil.pris: 229 NOK

Tilbudspris: 79 NOK

Du sparer: 150 NOK

 
Alle Hagins småhefter

Her har vi samlet alle Hagin småhefter. Heftene koster kr 45,- per stk.
Det vil blir kr 720,- /16 x 45).
Du betaler kun kr 550,- ved å bestille alle samlet. 

 
Paulus` åpenbaring

I dette budskapet vil jeg ta for meg hvordan Gud åpenbarte Jesus Kristus for apostelen Paulus. I
denne åpenbaringen ser vi den overnaturlige siden ved kristentroen i et lys som dagens menighet
aldri har sett.
Paulus’ åpenbaring begynner med at Jesus ble gjort til synd. Den fortsetter gjennom den førti
dager lange perioden fra korsfestelsen til Han satte seg ved Majestetens høyre hånd i det høye.
Den tar for seg hva Jesus gjorde, og hva som ble gjort med Ham i løpet av de tre dagene og
nettene før Han sto opp fra de døde. Hvordan han bar sitt blod inn i Det aller helligste i himmelen,
og hvordan han til slutt satte seg ved Faderens høyre hånd. 

 
Ordet - Navnet - Blodet

Prinsippene du finner i denne boken vil legge en sterk grunnvoll for å stå seirende i den åndelige kampen du står overfor.
Gud har en mektig plan for sitt folk. Han har fastslått i sitt Ord at Hans barn skal overvinne Satans ødeleggende planer. Dette betyr ikke at vi må tilbringe vår tid med å kjempe mot djevelen. Gud har gitt oss våre våpen! Ordet, Navnet og Blodet!

Forfatter: JOYCE MEYER

Innhold: SINNET / AUTORITET 

 
Kast din bekymring på Herren!

«Kast din bekymring på Herren,» er mer enn en bok. Den er en erfaring _ og en erfaring som har velsignet dens tallrike lesere. De skriver og forteller om liv som er blitt forvandlet, legemer som er blitt helbredet, og byrder som er blitt løftet av som et resultat av at man har lest «Kast din bekymring på Herren,», og har fulgt Kenneth Hagins humoristiske og fornuftige råd. (Og hvis du skulle kjenne noen «verdensmestere i bekymring», så er dette boken for dem!) 

Forfatter: KENNETH E. HAGIN

Tema: KJØPT FRI - SYKDOM 

 
Det blir slik du sier

Kvinnen som rørte ved Jesu klær mottok nøyaktig hva hun sa. Bibelen sier: (overs. av 1930) «For hun sa; «Om jeg bare får røre ved klærne hans blir jeg frisk.» (Vers 28). 
Det hun sa var hva hun trodde. Jeg vet det fordi Jesus sier: «Datter din tro har frelst deg.» (Gjort deg hel, eng. overs.) 
Hva du sier, er hva du tror. Du får det du sier. Mark. 11,23-24: «Sannelig jeg sier dere; Om noen sier til dette fjellet; Løft deg og kast deg i havet! og han ikke tviler i sitt hjerte, men tror at det han sier, vil skje, så skal det også gå slik. Derfor sier jeg dere; Alt det dere ber om i bønnene deres – tro at dere har fått det, og dere skal få det.» 

Forfatter: KENNETH E. HAGIN 

 
Hvordan tyde drømmer og syner

Vi mennesker har vanskelig for å forstå betydningen av en åndelig drøm eller et syn, for de inneholder ofte unike eller uvanlige symboler. Hvorfor bruker Gud ofte symboler og lar oss ikke få en enkel og likefram forståelse av hva som er tydningen? Hva betyr symbolene? Hvordan kan du vite om en nattlig opplevelse i søvne er fra Herren og ikke fantasi? 
I denne boken gir Perry Stone deg også blant annet svar på:
* Er min drøm virkelig fra Gud?
* Hvordan skiller jeg mellom typer av åndelige visjoner?
* Hvorfor har jeg mareritt eller urene drømmer? * Hva betyr mine drømmer om en kjær avdød?
Profetisk innsikt!

Forfatter: PERRY STONE

Tema: DRØMMER - SYNER - PROFETISK 

 
Den selvsikre kvinne

«Gud har et vidunderlig forsett med ditt liv, og min bønn er at det å lese denne boka vil hjelpe deg til å fullende det på en mer fullstendig måte enn noen gang tidligere. Du kan holde hodet høyt hevet og være full av selvtillit med tanke på deg selv og din framtid. Du kan være frimodig og ta skrittet ut og gjennomføre nye ting – til og med slike ting som ingen mann eller kvinne noen gang har gjort tidligere. Du er i besittelse av det som skal til!»

Forfatter: JOYCE MEYER

Innhold: SINNET / TANKEBYGNINGER 

 
Et konfliktfritt liv

Den framgangsrike forfatteren Joyce Meyer ønsker at du skal få kjennskap til at dette virkelig er mulig å oppnå! I boken Et konfliktfritt liv vever hun personlige erfaringer sammen med solid undervisning fra Bibelen. På sin enestående måte viser hun deg klart og tydelig hvordan du kan oppleve sunne, lykkelige relasjoner i din egen tilværelse.
Hun viser deg hvordan du kan trenge inn til kjernen og fjerne årsakene til konfliktene. Gjør dine erfaringer med en tilværelse preget av fred i dag!

Forfatter: JOYCE MEYER

Innhold: SINNET / TANKEBYGNINGER 

 
Dyp kaller på dyp - Du er elsket

I litt over to år har disse budskapene kommet til meg under nattevåk, på kjøreturer, i ferier, hjemme, i nød og sorg og etter møter med mennesker som har trengt hjelp. Ja i alle livets situasjoner har denne boka blitt til. Mitt hjertes ønske og min bønn til Gud for denne andaktsboka, er at du skal få oppleve å møte Jesus gjennom budskapene. At de skal nå inn til deg og røre ved deg. Det viktigste et menneske kan oppleve er nettopp et møte med den levende Gud som forvandler hele livet. Gud er ikke overfladisk, men dyp. Derfor vil Han inn i dypet på oss og gjennomsyre oss med sin kjærlighet. GUD ER KJÆRLIGHET! Hans dype kjærlighet og kraft søker dypet i deg. Du er så høyt elsket! 

Veil.pris: 298 NOK

Tilbudspris: 229 NOK

Du sparer: 69 NOK

 
God morgen Hellige Ånd!

I denne boken introduserer Benny Hinn oss for Den Hellige Ånd. At denne boken har fylt et behov, er ganske tydelig. Den har solgt over 3 millioner eks. av engelsk utgave. Norsk utgave er nå trykket over 12.000 eks. «Det var tre dager før jul i 1973. Solen stod likevel opp denne kalde og tåkete morgenen i Toronto. Plutselig var Han der. Den Hellige Ånd kom inn i rommet mitt. Han var like virkelig for meg den morgenen, som boken du nå holder i hånden. De følgende åtte timene hadde jeg en helt utrolig opplevelse med Den Hellige Ånd. Den forandret retningen for hele livet mitt.
Tårer av undring og glede strømmet nedover kinnene mine da jeg åpnet Bibelen, og Han gav meg svar på mine spørsmål. Det var som om rommet mitt var blitt løftet opp i det himmelske. Og jeg hadde bare lyst til å bli der for evig. Jeg hadde akkurat fylt 21 år, og dette besøket var den beste fødselsdagsgaven eller julegaven jeg noen gang hadde fått».

Forfatter: BENNY HINN

Innhold: DEN HELLIGE ÅND 

 
Den Hellige Ånd og Hans gaver

Dette er en studiebok på lik linje med «Bibelsk bønn».
Boken er inndelt i 24 deler og avsluttes med spørsmål laget for selvstudie. Boken er i A5.
 
«Når det gjelder Åndens gaver, brødre, vil jeg ikke la være å gi dere kunnskap om dem.» 1. Kor 12:1

Forfatter: KENNETH E. HAGIN

Tema: DEN HELLIGE ÅND 

 

×Tips en venn

Den Hellige Ånd og Hans gaver Den Hellige Ånd og Hans gaver Agape Forlag AS

Send tipset til (din venns e-postadresse)

Din e-postadresse (IP: 107.22.48.243)

Din kommentar (valgfritt)
Minst et par ord, dersom du skriver noe

Sender, vennligst vent ..  Avbryt