Visste du at det finnes en guddommelig forutbestemmelse for ditt liv? Vel, det gjør det! Gud har en
plan for alle kristnes liv, og det inkluderer deg! De grunnleggende prinsippene i pastor Kenneth Hagin
jr.’s nye bok, Hvordan fullføre din guddommelige forutbestemmelse, vil hjelpe deg til å forstå at det
finnes en felles guddommelig forutbestemmelse for alle kristne. 

Du vil få hjelp til å forstå hva denne forutbestemmelsen er og hvordan du skal oppfylle den.



Forfatter: KENNETH HAGIN JR.

  • 978-82-7689-077-6 EAN
  • 212 Produktnummer
  • Agape Forlag AS Leverandør
  • Pocket Format
  • 2000 Produksjonsår

Visste du at det finnes en guddommelig forutbestemmelse for ditt liv? Vel, det gjør det! Gud har en
plan for alle kristnes liv, og det inkluderer deg! De grunnleggende prinsippene i pastor Kenneth Hagin
jr.’s nye bok, Hvordan fullføre din guddommelige forutbestemmelse, vil hjelpe deg til å forstå at det
finnes en felles guddommelig forutbestemmelse for alle kristne. 

Du vil få hjelp til å forstå hva denne forutbestemmelsen er og hvordan du skal oppfylle den.



Forfatter: KENNETH HAGIN JR.
Les mer

Veil.pris: 149 NOK

Tilbudspris: 119 NOK

Du sparer: 30 NOK

Velg antall  

Produktbeskrivelse

Kenneth Hagin Jr

Om Kenneth Hagin Jr

Pastor Kenneth Hagin Jr, er leder av Kenneth Hagin Ministries og pastor i Rhema Bible Church. Hans holdning er alltid: «Jeg kan ikke bli beseiret, og jeg vil ikke slutte.» Han har tjent Herren i 45 år. Han startet som assisterende pastor og reiste som evangelist. Han har organisert og utviklet Rhema Bible Training Center over hele verden. Med sin kone, Lynette Hagin, driver de menigheten sammen.
For å oppfylle det presserende kallet Gud har for Menigheten, understreker Hagin viktigheten av åndelig sannheter om tro, helbredelse, og andre viktige emner. Han betjener med en sterk helbredende salvelse, og leder Kristi legeme inn i en større opplevelse av Guds herlighet.

Hva tro er

Troen sier det samme som Guds Ord sier! Vantroen, på den andre siden, tar parti imot Guds Ord.
Det er trist at det finnes så mange «troende» som taler vantro, og på den måten tar parti imot Guds Ord. Og så lurer de på hvorfor Guds Ord ikke virker for dem. En av de beste måtene i finne ut hva noe er, er å finne ut hva det ikke er. La oss gjøre det i disse leksjonene.
Først: Tro er ikke håp. Altfor ofte håper folk bare at de vil motta dåpen i Den Hellige Ånd, helbredelse eller et bønnesvar. Men det er ikke å håpe som får jobben gjort; det er å tro. Nå er troen. Hvis det ikke er nå, er det ikke tro.

Forfatter: KENNETH E. HAGIN

Tema: TRO 

 
Ikke vent til søndag

I den vestlige verden er det ikke lenger nok å holde møter i et menighetslokale. Den innprentede øvelsen der man lokker mennesker til menighetens møter, for så å forkynne dem evangeliet med innøvde sanger, Powerpoint-presentasjoner og dans, ser ikke ut til å vinne verden.
Bibelen sier at Gud bor ikke i hus som er bygget med menneskehender. Likevel samles kristne der en til to dager i uken, og det virker som om det viktigste er å opprettholde samlingene i menighetshusene.
Mens de kristne har vært opptatt med å gjøre rent i kirken, forberede neste søndagsmøtes musikk, preken og søndagsskole, har interessen for kristendommens budskap dalt dramatisk over hele Europa.
Det virker for meg som om de kristne har mistet målet for arbeidet: Å vinne unådde med evangeliet. Det er på tide å våkne opp og ta evangeliet med seg ut der det hører hjemme!
Pastor Øyvind Kleiveland (f. 1971) kommer fra Osterøy i Hordaland. Med en fargerik bakgrunn som konkurranseutøver, misjonær, livvakt og journalist har han atskillig erfaring og kunnskap fra kristne og ikke-kristne miljøer. Han er pastor, forfatter og forkynner både i Norge og utlandet.

Forfatter: ØYVIND KLEIVELAND

Tema: EVANGELISERING 

 
Tilbedelse

Uansett hvordan dine omstendigheter ser ut akkurat nå – enten du er syk, blakk eller deprimert – så ønsker Gud at du skal ha seier! Han ønsker å gi deg alt det himmelen har å tilby, nå.
Norvel Hayes vet hvordan du kan oppleve seier i ditt liv. Han vet hvordan du skal få tak i Guds beste for ditt liv. Det viktigste: han kjenner nøkkelen til alle disse tingene. Han vet hvordan man skal tilbe og prise Faderen.
Ved hjelp av de prinsippene og den kunnskapen om tilbedelse og lovprisning som du finner i denne boken, kan du forandre ditt liv for alltid! Norvel Hayes gjorde det, og han ønsker å vise deg hvordan.

Forfatter: NORVEL HAYES

Tema: TILBEDELSE 

 
Guds vilje i bønn

Bibelen lover at når vi ber etter Guds vilje, hører Han oss. Men mange mennesker ber forgjeves, for de vet ikke hva som er Guds vilje. Guds Ord er Hans vilje.
Kennet E. Hagins ’Guds vilje i bønn’ utforsker Skriftene og lærer oss hvordan vi skal bruke Guds Ord i bønn.
Dette opplysende studieheftet gir svar på spørsmål som: Hva er Guds vilje angående frelse, helbredelse og økonomisk framgang? Hva sa Jesus, Paulus og andre nytestamentlige forfattere om bønn? Hvorfor er det så viktig å bli i Guds Ord? Hvordan kan du ha visshet om at Gud vil høre og svare på dine bønner?
Dette dynamiske studieheftet på 13 leksjoner er for bibelstudiegrupper eller personlig studium.
STUDIEHEFTE!

Forfatter: KENNETH E. HAGIN 

 
Jeg kan ikke tape - jeg gir meg ikke!

Tiden går fort. For å lykkes i livet, må vi gjøre hvert minutt tellende. Vi må gi oss helhjertet til hver dag og leve med en «aldri-gi-opp» holdning.
Boken ’Jeg kan ikke tape – jeg vil ikke slutte’ av pastor Kenneth Hagin Jr, vil undervise og inspirere deg til å oppnå den fremgangen du alltid har ønsket. Ved hjelp av sitt livslange grunnleggende motto, deler pastor Hagin personlige erfaringer og bibelske prinsipper som sikter på å hjelpe deg med å oppdage den erobrer som bor i deg. Han viser deg de naturlige og åndelige skritt du må ta for å legge din fortid bak deg og løfte hodet.
Hvis du er lei av det ’ordinære’ og ønsker det livet har å tilby, må du lese disse sidene med et åpent hjerte. Du vil oppdage at med Guds hjelp, kan du ikke bli beseiret, og du vil bli en erobrer i livet hvis du ikke slutter!

Forfatter: KENNETH HAGIN JR. 

 
Faste & Bønn

«Hensikten med denne boken er å sette lyset på et av Bibelens kanskje mest neglisjerte emner. Og til en viss grad gjenopprette denne delen av evangeliet ved å framholde sannheten om faste, belyst fra forskjellige sider.
Vi behandler her en mektig side av Ordet. Den kan åpne vei for en veldig kraft til Jesu ære, til Kristi legemes oppbyggelse og til en vekkelse i denne siste tid. Ved en riktig bruk av bønn og faste i arbeidet for sjelene, vil de troende kunne stå mer grunnfestet under forfølgelse, ødeleggelse og andre tragedier endetiden vil føre med seg. Vi vil ha til vår rådighet et av de mest effektive våpen i kampen, slik at vi kan gå seirende gjennom den».

Forfatter: FRANKLIN HALL

Tema: FASTE 

 
En frisk salvelse

Gud ønsker ikke at hans folk skal være tomme brønner. Han ønsker at de skal være fulle reservoarer med levende vann av Den Hellige Ånd. Guds plan for alle troende er at de skal kontinuerlig bli fylt og motta en frisk salvelse av Den Hellige Ånd.
Gud går fram mektig over jorden i dag. Og den eneste måten Guds folk kan holde tritt med Ham på, er at de hele tiden mottar frisk salvelse over sine liv.
Stå i Guds nærvær inntil du mottar Guds friske salvelse!

Forfatter: KENNETH E. HAGIN

Tema: SALVELSE 

 
Hvordan forstå salvelsen

I forordet til denne boken, sier Kenneth E. Hagin: «Da jeg begynte min tjeneste for over 50 år siden, kunne jeg ha ønsket at jeg hadde  det materialet som er tilgjengelig i dag. Vårt liv og vår tjeneste hadde sikkert vært anderledes.»
Hagin deler boken inn i tre deler. I den første delen tar han for seg den enkeltes salvelse som alle mottok ved den nye fødsel. En salvelse som blir forøket ved dåpen i Den Hellige Ånd. I den andre delen, viser han oss at det er snakk om en spesiell salvelse over tjenestegavene. Og i den tredje, deler han med oss om den sterkeste av alle salvelser; den ’kollektive’ salvelse. Den salvelse som kommer over troende som samles i kraft og herlighet.

Forfatter: KENNETH E. HAGIN

Tema: SALVELSE 

 
Hvordan du kan bli ledet av Guds Ånd

«Guds barn har rett til å forvente at de skal bli ledet av Guds Ånd,» skriver Kenneth E. Hagin.
«Mange ganger søker vi hjelp på andre måter enn slik Gud vil. Det bringer oss alltid i vanskeligheter.» Denne boken har allerede vært til hjelp for mange i Kristi legeme når det gjelder å bli ledet av Ånden. Skritt for skritt går Kenneth E. Hagin gjennom Skriften for å hjelpe kristne å styre utenom åndelige fallgruver og følge Guds Ånds ledelse på alle livets områder. Blant de emner som tas opp, er – tegn, samvittigheten, indre overbevisning, profetier, syner og disiplinering av menneskeånden.

Forfatter: KENNETH E. HAGIN

Tema: DEN HELLIGE ÅND - LEDELSE 

 
Kampen om ditt sinn

Bekymring, tvil, forvirring, depresjon, sinne og  følelse av fordømmelse . . . alt dette er angrep på ditt sinn. Hvis du plages av negative tanker, fatt mot! Joyce Meyer har hjulpet millioner av mennesker med å vinne kampen mot disse angrep – og hun kan også hjelpe deg! 
I denne boken, som er hennes bestselger noensinne, lærer Joyce Meyer deg hvordan du kan forandre ditt sinn. Hun lærer deg hvordan du kan ta et oppgjør med og håndtere tusenvis av tanker. Hun lærer deg til å fokusere ditt sinn til å tenke på den måten Gud tenker.
Hun deler med seg av de prøvelser, tragedier og de seire hun har hatt i sitt eget ekteskap, familie og tjeneste som har ført til livsforvandlende, vidunderlige seire. Hun tar deg med hele veien – steg for steg.

Forfatter: JOYCE MEYER

Innhold: SINNET / TANKEBYGNINGER 

 
Lær deg gleden ved bønn

Denne boken har revolusjonert bønnelivet til mange mennesker. Her vil du lære hvordan du kan ta en time til bønn hver dag, og kjenne stor glede ved det. 

Forfatter: LARRY LEA

Tema: BØNN - DISIPLIN 

 
Grip tak i dine drømmer

Spørsmålet er ikke om du kan drømme, men om du har mot til å handle på dem!

Har du en drøm i ditt hjerte?

Har livets bekymringer begravet den?

Har noen fortalt deg at det er for sent?

Ikke tro på hva de sier!

Gud har en drøm for deg!

Om du vil søke Ham, vil Han åpenbare den for deg!

Når du er inne i en prosess, skal du ikke begrense det

Gud kan gjøre! Han er uendelig, og det er også mulighetene i din Gud!

Det ville være imot Hans karakter om han sviktet deg! Tro at du kan, for du tror at Han kan!

Du kan stole på Ham! 

 
Adgang til det guddommelige

Denne boka viser deg hvordan du kan leve på en overnaturlig måte, møte Gud og oppleve radikal profetisk ledelse. Du står i døråpningen til større dimensjoner i Ånden. Dagligdags levemåte er ikke noe for deg, og en utvannet åpenbaring er ikke din arv.
Du kan bli ledet på en effektiv måte av Den Hellige Ånd. Du kan kjenne og skjelne Guds vilje for livet ditt. Du kan virke i enorme mirakler og enorm autoritet. Du kan motta og vandre i mer.
Det overnaturlige livet er for deg! 

 
Guds medisin

I margen på en god engelsk studiebibel er den siste linjen gjengitt: « . . . og MEDISIN for hele deres legeme.» Gud er interessert i at vi skal bli helbredet hvis vi er syke. Han er også interessert i å bevare oss friske. Gud har gitt oss et middel til vår helbredelse og helse – Guds Medisin.
Hva slags middel er det? Hvilke rettigheter har vi? Hva tilhører oss egentlig når det gjelder legemlig helbredelse og helse? Hvordan kan vi få fastslått hva som er garantert oss?
Det fins bare en vei. Gjennom at vi kontinuerlig, omhyggelig, flittig, ærbødig og under bønn studerer Guds Ord.
Jeg ble født syk. Jeg hadde ikke en normal barndom. Aldri sprang og lekte jeg som andre barn. Jeg hadde aldri en god natts søvn før jeg ble 17 år. Som et lite barn, og senere som tenåring, satt jeg og så meg rundt med åpen munn og lengtende øyne og betraktet de tingene vanlige barn kunne gjøre. 

Forfatter: KENNETH E. HAGIN 

 
Et mirakuløst liv

Åpne dine øyne til miraklene som skjer rundt deg. I ‘Et mirakuløst liv’ deler Bruce Van Natta de miraklene som han har opplevd. Her kan du lese om englene som ble sendt for å redde livet hans etter en ulykke som gjorde at han ble knust under en semitrailer, sammen med de mirakuløse historiene av andre som vil vise deg hvordan du kan oppleve det overnaturlige i din hverdag.
Du vil bli overrasket når du leser om at mirakler finner sted i dag, sanne historier som høres ut som de kom rett ut av Bibelen. Blinde øyne og døve ører blir åpnet, svulster forsvinner, demoner blir kastet ut, og fanger blir satt fri fra hjertesorg, smerte, depresjon og frykt. Gud har skapt deg til å leve en mirakuløst liv med Ham, og disse trosoppbyggende historiene, støttet av bibelske referanser, vil motivere deg til seier.

Forfatter: BRYCE VAN NATTA

Innhold: MIRAKLER 

 
Blodet

Det er kraft i Jesu blod. Det er ingen tvil om det. Men samtidig har blodet ingen “magiske” krefter i seg selv. Kraften kommer fra Herren Jesus selv, og Han er den som vil handle på dine vegne når du anvender Hans blod gjennom bønn.
Vi anvender Jesu blod gjennom bønn og tro. Men det er Herren som dekker oss. Vi dekker ikke oss selv. Da jeg bad Den Hellige Ånd om å gi meg en forståelse av blodspakten, hadde jeg dusinvis av spørsmål. Men Han gav meg svarene fra Ordet, og jeg vil gjerne dele dem med deg.

Forfatter: BENNY HINN

Innhold: BLODET 

 
Gud ønsker deg frisk

Mange synes det er vanskelig å tro at Gud ønsker dem friske. De kan ha plager selv, eller kanskje se en kjær ha sykdom og smerte. I begge tilfeller blir de motløse etter at deres bønner tilsynelatende går ubesvart. De konkluderer da med at Gud ‘tillater’ at dette skal skje. Eller enda verre, at Han har forårsaket det. Begge er galt, og begge stiller spørsmål ved Guds godhet.
I denne boken deler Andrew sannheten om hva Guds betingelsesløse kjærlighet og nåde allerede har tilveiebrakt. Helbredelse er en stor del av denne pakten. Andrew Wommack svarer på mange vanlige spørsmål, inkludert de om Paulus‘ ‘torn i kjødet’, ‘Guds suverenitet’ og mye mer.
Dersom du eller noen du kjenner er i behov av helbredelse, er dette boken for deg!

Forfatter: ANDREW WOMMACK

Tema: HELBREDELSE 

 

×Tips en venn

Hvordan oppfylle Guds guddommelige hensikt Hvordan oppfylle Guds guddommelige hensikt Agape Forlag AS

Send tipset til (din venns e-postadresse)

Din e-postadresse (IP: 100.26.176.182)

Din kommentar (valgfritt)
Minst et par ord, dersom du skriver noe

Sender, vennligst vent ..  Avbryt