John Hagee gir deg en storslått bibelske tur gjennom de tre himler. Han tar deg inn i den tidløse kampen mellom ‘Kongeriket Lys’ og ‘mørkets rike’ og forklarer hvorfor den kampen gjør hele forskjellen i denne verden og i den kommende verden.

I ‘De tre himler’, bruker Hagee Guds Ord, vitenskap, og utrolige sanne historier om det overnaturlige for å utforske den første himmel. Han eksponerer deretter Satans djevelske taktikk i den andre himmelen og hvordan de påvirker hver enkelt av oss. Til slutt ser han på de dype rikdommer som finnes i den tredje himmel og hvordan vårt håp om at evige hjem forandrer vårt liv på jorden.

Forfatter: JOHN HAGEE

Tema: HIMMELEN - ÅNDELIG KRIGFØRING

  • 978-82-7689-225-6 EAN
  • 341 Produktnummer
  • Agape Innsyn Leverandør
  • Pocket Format
  • 2015 Produksjonsår

John Hagee gir deg en storslått bibelske tur gjennom de tre himler. Han tar deg inn i den tidløse kampen mellom ‘Kongeriket Lys’ og ‘mørkets rike’ og forklarer hvorfor den kampen gjør hele forskjellen i denne verden og i den kommende verden.

I ‘De tre himler’, bruker Hagee Guds Ord, vitenskap, og utrolige sanne historier om det overnaturlige for å utforske den første himmel. Han eksponerer deretter Satans djevelske taktikk i den andre himmelen og hvordan de påvirker hver enkelt av oss. Til slutt ser han på de dype rikdommer som finnes i den tredje himmel og hvordan vårt håp om at evige hjem forandrer vårt liv på jorden.

Forfatter: JOHN HAGEE

Tema: HIMMELEN - ÅNDELIG KRIGFØRING
Les mer

Veil.pris: 229 NOK

Tilbudspris: 139 NOK

Du sparer: 90 NOK

Velg antall  

Produktbeskrivelse

John Hagee

Om John Hagee

John Hagee er grunnlegger av Cornerstone-menigheten, en evangelisk menighet med en aktiv medlemsmasse på over 19 000 mennesker. Menigheten ligger i San Antonio, Texas. Pastor Hagee er kjent som en dynamisk forkynner og bibellærer. Han har skrevet over tjue bestselgere, blant dem ’Jerusalem Nedtelling’. Denne boka var en av de hundre mest solgte på USA Todays liste over bestselgere i USA i 2006. Når du leser bøkene som John Hagee har skrevet, møter du en mann som er dypt hengiven overfor det jødiske folket og staten Israel – Guds øyestein.

If Allah Wills

Sometimes I think Muslims are afraid of Christians and what they believe. Indeed, it is not so comfortable to hear others speak about things that are contrary to our tightly held beliefs, and this applies to us all.
We can all agree that truth is paramount. We do not want to be duped, especially when heaven or hell is at stake. “Is what I believe true?” is a question that mature and secure people will ask. After all, the Day of Judgment is coming.
My credentials are simply that I have read what I could, talked with whom I could, thought through what l learned, and struggled to write this piece. I have my college and seminary degrees, I have been a pastor for over forty-five years, and I have written prolifically on a wide variety of subjects.

If Allah Wills is dedicated to my
Muslim friends, neighbors, and all
seekers after the Creator who has
made us all in His image and loves
us with an everlasting love.
- Kent Philpott 

 
Hvis Allah vil

’Allah’ er navnet brukt på hele universets skaper og ble brukt av kristne og jøder i Midtøsten i mange århundrer før Muhammeds fødsel. At Muhammed brukte det, er helt naturlig. Navnet er én ting; Allahs natur og karakter er noe annet, naturligvis.
For muslimer er Allah mono, entall, og kun én. Han er den som har skapt alle ting, og han har gitt verden Koranen og sendt Muhammed som sin siste profet. Han trenger ingen partner og har ingen sønn.

«’Hvis Allah vil’ er dedikert til mine
muslimske venner, naboer og alle som søker etter
Skaperen som har skapt alle ting og elsker oss
med en evig kjærlighet.»
– Kent Philpott 

 
Fire blodmåner

I løpet av de siste 500 årene har de blodrøde månene sammenfalt tre forskjellige ganger med den første dagen i påskefeiringen. Disse hendelsene hadde tilknytning til noen av de mest betydningsfulle dagene i jødisk historie. I 1492 (det siste året av den spanske inkvisisjonen da jøder ble utvist fra Spania), i 1948 (da Israel ble egen stat og frigjøringskrigen fant sted) og i 1967 (Seksdagers-krigen). Alle himmellegemer blir kontrollert av Guds usynlige hånd som tilkjennegir kommende begivenheter for menneskeheten. Det som skjer med sol og måne er ingen tilfeldighet.

De neste fire blodmånene finner sted under påsken og løvhyttefesten i 2014 og 2015. I denne meget spennende boken tar Hagee for seg hva disse fire blodmånene betyr, og hvorfor kristne må forstå disse tegnene og hva de innebærer for Israel og resten av verden.

https://www.youtube.com/watch?v=0kUf9kQdurQ&feature=youtu.be

Forfatter: JOHN HAGEE

Tema: HIMMELEN - PROFETISK 

 
Fordoble dine evner ved Guds hjelp

Jeg har forsøkt å dele med deg noen prinsipper fra Ordet, som vil styrke ditt kristenliv. Det er Guds vilje at vi skal bære mye frukt, og på den måten blir Gud herliggjort. 
Ordet lærer oss enkelt og greit at om du vil bruke dine evner til det ytterste, vil du ikke bare få jobben gjort, men du vil fordoble dine evner samtidig. 
Det er spennende å vite at du hele tiden kan bli mer produktiv for Guds rike. Du kan vokse med en mer fullstendig, dypere og klarere kunnskap om Ham. 
De enkle sannhetene i dette heftet, kan gjøre deg til en vinner i alle situasjoner og omstendigheter du møter. 

Forfatter: MICHALE LANDSMAN

Tema: HJELPETJENESTER 

 
Jerusalem nedtelling

John Hagee klargjør djervt grunnen til at radikale Islamitter og Israel ikke kan bo fredfullt sammen.

Likeså inspirerer Hagee oss til å forstå hvorfor kristne over hele verden må støtte Israel.

«De nasjoner som er på linje med Guds hensikt, vil motta Hans velsignelse.         

De som følger den motsatte hensikten som Gud har, vil motta Guds dom uten sidestykke»

Forfatter: JOHN HAGEE

Tema: ISRAEL 

 
Fire blodmåner

I løpet av de siste 500 årene har de blodrøde månene sammenfalt tre forskjellige ganger med den første dagen i påskefeiringen. Disse hendelsene hadde tilknytning til noen av de mest betydningsfulle dagene i jødisk historie. I 1492 (det siste året av den spanske inkvisisjonen da jøder ble utvist fra Spania), i 1948 (da Israel ble egen stat og frigjøringskrigen fant sted) og i 1967 (Seksdagers-krigen). Alle himmellegemer blir kontrollert av Guds usynlige hånd som tilkjennegir kommende begivenheter for menneskeheten. Det som skjer med sol og måne er ingen tilfeldighet.

De neste fire blodmånene finner sted under påsken og løvhyttefesten i 2014 og 2015. I denne meget spennende boken tar Hagee for seg hva disse fire blodmånene betyr, og hvorfor kristne må forstå disse tegnene og hva de innebærer for Israel og resten av verden.

https://www.youtube.com/watch?v=0kUf9kQdurQ&feature=youtu.be

Forfatter: JOHN HAGEE

Tema: HIMMELEN - PROFETISK 

 
Til forsvar for Israel

Etter tjueseks år med støtte til staten Israel og det jødiske folk, oppfordret pastor John Hagee over fire hundre av de mest framtredende evangeliske lederne i USA til å danne Christians united for Israel, og i dag er dette en landsomfattende organisasjon som teller millioner av mennesker. De støtter Israel og det jødiske folket, og oppfyller på den måten ordene i profeten Jesajas bok.

Forfatter: JOHN HAGEE

Tema: ISRAEL 

 
Ånden i oss & Ånden over oss

Hva er hensikten med dåpen i Den Hellige Ånd?
Har troende som ikke er ’åndsfylt’, Den Hellige ånd?
Hva menes det med å ’vandre i ånden’?
Etter at et menneske har tatt imot Jesus Kristus som Frelser og er blitt døpt inn i Kristi legeme som et medlem av Guds familie, venter en annen opplevelse som vil føre ham dypere inn i det som har med Gud å gjøre, inn i en dypere åndelig dimensjon. Denne opplevelsen er dåpen i Den Hellige Ånd.
Enkelte troende har vært forvirret angående denne neste opplevelsen, og teologer og menighetsledere har debattert emnet opp gjennom århundrene. Jeg trodde selv en gang at Åndens verk var avsluttet da man ble døpt inn i Kristus – da man ble født på ny.  Men i Bibelen ser vi klart at det er to forskjellige og atskilte verk, og dette vil jeg forsøke å vise i denne boken. Jeg vil også forklare hensikten med dette tosidige verk fra Guds Ånd: Ånden i oss i gjenfødelsen skaper karakter, og Ånden over oss i Den Hellige Ånds dåp forbereder for tjeneste.

Forfatter: KENNETH E. HAGIN

Tema: DEN HELLIGE ÅND 

 
Bibelleseplan

Les hele Bibelen på ett år, eller ta en måneds leseplan. Alt i denne boken.
Skriftlesning fra Det nye og Det gamle Testamentet for hver dag. 

 
Den triumferende Menighet

Denne boken er en bibelsk studie på temaet demonolgi. Kenneth E. Hagin bygger på en grundig studie av Skriften på Lucifers opprinnelse og hvordan Satan ble denne verdens gud. Pastor Hagin viser deg forskjellen mellom undertrykkelse, besettelse, og total dominans, som kan gi Satan
kontroll på ditt liv.
Denne boken vil også vise deg hvordan du kan beseire Satans innflytelse over livet ditt, slik at du kan leve i den seieren Gud ment alle troende skulle ha. Du trenger ikke lenger å måtte prøve å kjempe deg til seieren, når du forstår den myndighet som allerende er din i Kristus Jesus!
Som en troende er du plassert i det himmelske i Kristus, høyt over alle makter og myndigheter. Så om du ikke ser ned på djevelen, da er du ikke høyt nok opp! Kom opp og sitt i himmelen i Kristus der du hører hjemme! 
Lær hvordan du kan ta din plass i Kristus som den triumferende Menighet – som alltid er en plass av seier!

Forfatter: KENNETH E. HAGIN

Tema: GUDS MENIGHET 

 
Hjelp meg, jeg er stresset

I denne kraftfulle, lille boken vil du oppdage hvordan du kan takle stress og lære å slappe av, slik at du ikke bryter sammen.

Forfatter: JOYCE MEYER 

 
Himmelsk såkorn

BE DE BØNNENE SOM GUD ØNSKER Å BESVARE!

Tim Sheets er en apostel, pastor og forfatter bosatt i sørvestlige Ohio. Er utdannet ved Christ for the Nations Institute i Dallas, Texas. Han returnerte til Ohio i 1979 for å bli pastor i The Oasis Church i Middletown. Hans visjon er å reise opp mennesker som helhjertet vil presentere Kirken på jorden og evangelisere verden lidenskapelig.
Ordene vi taler i bønn er som åndelige frø. På samme måte som planting av frø i bakken produserer en høst, kan du lære å be på en måte som planter himmelens velsignelser her på jorden.
Tim Sheets deler en åpenbarende ny dimensjon som vil ta ditt bønneliv til kraftige nye dimensjoner. Tal ord i tro og bruk ordene som himmelen lengter etter å høre!
Gjør deg klar til å:
* Be med autoritet: Lær hvordan dine bønner og proklamasjoner er overnaturlige krefter i den usynlige sfære.
* Be med tillit: Tal dine ord i overensstemmelse med Gud.
* Be med forventning: Vær en medarbeider med himmelen slik at du kan forvandle ditt liv, familie, kirke og region for Guds rike.

LÆR HVORDAN DU KAN AKTIVERE GUDS TIDLØSE STRATEGI FOR SEIER, VELSIGNELSE OG VEKKELSE VED Å BEPLANTE HIMMELEN MED BØNNER!

Forfatter: TIM SHEETS 

 
Salvelsen

Hensikten med Salvelsen er å videreføre det herlige forholdet du har til Ånden og lede deg til å oppleve kraften til å tjene Herren Jesus på det området han har kalt deg. Kraften er Åndens salvelse som ble lovet av Jesus etter oppstandelsen: «Men dere skal få kraft når Den Hellige Ånd kommer over dere, og dere skal være mine vitner . . . » (Apg 1,8)
Jeg tror alle er enige i at hvis det noen gang har vært en tid da Kristi legeme trengte kraft, så er den tiden nå. Det er bare den allmektige Guds mirakelgjørende kraft som kan rulle bort tidebølgen av synd og sykdom som fyller hvert hjørne av verden.

Forfatter: BENNY HINN

Innhold: SALVELSE 

 
Hjelp meg, jeg er redd

Mange mennesker lever hele livet forkrøplet og bundet av frykt. Enten det er frykt for å dø eller frykt for å få håret skamklippet, gjør frykt livet trist! Frykt kan man ikke ønske bort . . . den må konfronteres og takles med Guds ord. Vi må vise frykten at den ikke får styre oss!

Forfatter: JOYCE MEYER 

 
Velkommen Hellige Ånd

BENNY HINN’s bestselger God Morgen Hellige Ånd, introduserte millioner av kristne til Den Hellige Ånd som sin personlige venn og hjelper. Nå, i denne oppfølgende boken Velkommen Hellige Ånd, forteller Hinn om den forvandlende og energiskapende kraft Den Hellige Ånd har hatt på hans liv.
Likeså vil du se at den samme opplevelse av kraft, kjærlighet og nåde er tilgjengelig for deg.
BENNY HINN inviterer deg til å «overgi deg til vinden» - på samme måte som en hangglider tar av, opp mot vinden. Tillat at Den Hellige Ånd løfter deg opp - og lærer deg hemmelighetene til et liv i Ånden - så du også kan si: «Velkommen Hellige Ånd!» «Dette kan være den mest bemerkelsesverdige bok om Den Hellige Ånds velsignelse som du noensinne har lest. Jeg lover deg at denne boken vil forvandle ditt liv.» - Evangelist Oral Roberts

Forfatter: BENNY HINN

Innhold: DEN HELLIGE ÅND 

 
Himmelen - en overraskende reise

Da James Woodford døde, tilbrakte han 11 timer i himmelen. Da han kom tilbake, var han forandret for alltid. Som en vellykket flykaptein og forretningsmann, hadde James alt – en kjærlig familie, betydelig rikdom og alle de gode tingene som følger med det. Men ingenting av dette var nok til å tilfredsstille tomheten han følte i sitt hjerte. Han hungret alltid på noe mer. Og så døde han.
James var ikke en religiøs mann. Når det gjaldt sin tro på Gud, var han ambivalent. Men da han lå i sykehussengen, klinisk død i mer enn 11 timer, ble hans bevissthet forflyttet til himmelens underverker og helvetes grusomheter. Da han kom tilbake til denne verden, tok han tilbake den savnede freden hans sjel
hadde lengtet etter.
Bli med James Woodford på denne uforglemmelige reisen til livet som kommer!
* Våkne til de levende severdighetene, lydene og følelsene du kan nyte i himmelen for alltid.
* Bli inspirert av detaljerte beskrivelser av ’sammenhengende bønn’ i himmelen, Guds ’klebrige kjærlighet’ og hvordan det føles og klemme en engel!
* Møte med de skremmende virkelighetene i helvete, og de skarpe klørne av ødeleggelse som truet med å trekke James inn i evig mørke.
* Motta trøst i de ’seks enkle ordene’ som førte Jim inn i Kristi nærvær.
Enten du trenger håp for i morgen eller styrke for i dag, er denne historien din invitasjon til en radikal forvandling!  

 
Hva bibelen sier om demoner og onde ånder

Denne boken handler om djevelen, demoner og demonisk aktivitet. De første to kapitlene omhandler Satans eller Lucifers opprinnelse og fall. Hvor kom Satan fra? Er det mulig at han en gang hersket over et rike på jorden? 
I Efeserne 6,12 står det: «For vår kamp er ikke mot kjøtt og blod, men mot makter og åndskrefter,
mot verdens herskere i dette mørket, mot ondskapens åndehær i himmelrommet.» 
Alt på denne jorden – hvert menneske, hver skapning – blir dominert, hersket over eller influert fra den usynlige verden. 
Hvor kom disse åndene opprinnelig fra? 
Først av alt er djevelen og demonene falne skapninger. 

Forfatter: KENNETH E. HAGIN

Tema: SATAN - SEIER I ÅNDEVERDENEN 

 
Seierrik i motgang

Ingen ønsker vanskeligheter velkommen, men når du støter på dem, er det en måte du kan komme ut av dem på. Ikke nok med at Gud har et system som vil hjelpe deg til å overvinne ethvert problem – du vil være bedre stillet etterpå!
Sannheten i Guds Ord vil være like virksom for deg hver eneste gang. Gud er den samme i dag, i går, ja, til evig tid. Lær de mange aspektene ved frelsesverket å kjenne som Gud har gjort tilgjengelig for deg. Oppdag kraften i fred, fryd og kjærlighet, og finn ut hvordan hver og én av disse kan bære deg gjennom vanskeligheter. Sørg for at du lar din tillit til Gud begynner å vokse – da blir du uovervinnelig!

Forfatter: CREFLO DOLLAR 

Veil.pris: 198 NOK

Tilbudspris: 79 NOK

Du sparer: 119 NOK

 
Skarpere enn et tveegget sverd

En spesiell melding fra Andrew Wommack:
Skarpere enn et tveegget sverd er en sammenstilling og oppsummering av de seksten mest etterspurte og viktige åpenbaringer Gud har gitt meg.
Hvert kapittel tar for seg et bestemt emne i en forkortet form, noe som gjør det mye enklere å se hvordan disse sannhetene er relatert og avhengige av hverandre.
For eksempel, hvis du forstår budskapet om nåde, men har ikke balansert det med tro, vil ingen av dem fungere effektivt i livet ditt. Jeg oppfordrer deg, ta deg tid til å lese boken gjennom, og deretter gå tilbake og studere de foreslåtte materialene er oppført på slutten av hvert kapittel. 

 

×Tips en venn

De tre himlene De tre himlene Agape Innsyn

Send tipset til (din venns e-postadresse)

Din e-postadresse (IP: 3.80.85.76)

Din kommentar (valgfritt)
Minst et par ord, dersom du skriver noe

Sender, vennligst vent ..  Avbryt