Don Gossett og E. W. Kenyon viser deg hvordan Guds løfter kan bli oppfylt i ditt eget liv.
Oppdag hvordan du kan:
* Styrke din tro.
* Leve et meningsfullt liv.
* La Gud forsørge deg og motta hans omsorgsfulle kjærlighet.
* Lære å kjenne dine ords sanne kraft.
* Oppnå hellig frimodighet.
* Bruke kraften i positive bekjennelser.
* Anvende og motta bibelske løfter daglig.
* Motta fysisk og åndelig helbredelse.

Løftet om tro kan bli ditt. Ta skrittet inn i et nytt liv og erfar sannheten og kraften i sann tro.

Forfatter: DON GOSSETT OG E. W. KENYON

Innhold: TRO - BEKJENNELSE

  • 978-82-7689-107-1 EAN
  • 238 Produktnummer
  • Agape Forlag AS Leverandør
  • Pocket Format
  • 2004 Produksjonsår

Don Gossett og E. W. Kenyon viser deg hvordan Guds løfter kan bli oppfylt i ditt eget liv.
Oppdag hvordan du kan:
* Styrke din tro.
* Leve et meningsfullt liv.
* La Gud forsørge deg og motta hans omsorgsfulle kjærlighet.
* Lære å kjenne dine ords sanne kraft.
* Oppnå hellig frimodighet.
* Bruke kraften i positive bekjennelser.
* Anvende og motta bibelske løfter daglig.
* Motta fysisk og åndelig helbredelse.

Løftet om tro kan bli ditt. Ta skrittet inn i et nytt liv og erfar sannheten og kraften i sann tro.

Forfatter: DON GOSSETT OG E. W. KENYON

Innhold: TRO - BEKJENNELSE
Les mer

Velg antall  

Produktbeskrivelse

Don Gossett

Om Don Gossett

I mer enn femti år har Don Gossett tjent Herren i  fulltidstjeneste. Som tolvåring ble Don Gossett født  på ny og gikk bare fem år senere inn i sitt kall til tjeneste, først ved å strekke seg ut til sine ufrelste familiemedlemmer. I mars i 1948 overvant Don sin langvarige frykt for å tale offentlig og begynte for alvor sin forkynnertjeneste for to baptistmenigheter på landsbygda i Oklahoma.

Don fikk opplæring av mange velkjente evangelister, først av William Freeman, en av Amerikas ledende helbredelsesevangelister sent på 1940-tallet. Han brukte også tid sammen med T. L. Osborn, Jack Coe og Raymond T. Richey.

Jeg var i himmelen

«En sommerdag i 1973, da jeg var 8 år gammel, ble jeg tatt med til himmelen og møtte Jesus . . .
jeg snudde meg, og der sto Jesus Kristus i all sin herlighet! Jeg falt på mine knær. Tårene begynte å strømme nedover kinnene mine. Hver gang Jesus taler, er det som piler av tro, drevet av kjærlighet, treffer deg og eksploderer på innsiden av deg.»

Forfatter: ROBERTS LIARDON

Tema: HIMMELEN  

 
Det guddommelige kjærlighets vell

Den åndelige åpenbaringen som du vil finne i dette heftet kan forandre ditt liv. Det vil hjelpe deg til å oppdage når «Jesus av Nasaret går forbi» og rører ved deg med sin kjærlighets mirakelkraft.
Jeg elsker Guds barn og ønsker å hjelpe hver og en til å finne det beste for sitt liv. Hvis du bare vil tro – alt er mulig for den som tror. Tro at Gud ønsker å bruke deg til å hjelpe andre.
Tro at Gud vil bruke deg til å nå andre!
Du kan vinne sjeler!
Du kan bringe mennesker tilbake til Gud!

Forfatter: JOHN OSTEEN 

 
Mann deg opp - Frigjør seierherren i deg!

I denne boka legger Cliff Self fram metoden for at hver eneste mann kan heve seg opp over middelmådigheten og bli en Guds kjempe. Tilværelsen stiller oss som menn overfor en lang rekke utfordringer. I seg selv er hver og én av disse i stand til å spolere en manns skjebne. Clifford legger fram et nytt syn på hvordan det er mulig for oss å håndtere utfordringene, overvinne dem og manne oss opp for Gud. Boka er nødvendig lesning for enhver mann som nærer et inderlig ønske om en forvandling til det aller beste.

Forfatter: CLIFF CELF

Tema: MENN 

Veil.pris: 159 NOK

Tilbudspris: 79 NOK

Du sparer: 80 NOK

 
Velkommen Hellige Ånd

BENNY HINN’s bestselger God Morgen Hellige Ånd, introduserte millioner av kristne til Den Hellige Ånd som sin personlige venn og hjelper. Nå, i denne oppfølgende boken Velkommen Hellige Ånd, forteller Hinn om den forvandlende og energiskapende kraft Den Hellige Ånd har hatt på hans liv.
Likeså vil du se at den samme opplevelse av kraft, kjærlighet og nåde er tilgjengelig for deg.
BENNY HINN inviterer deg til å «overgi deg til vinden» - på samme måte som en hangglider tar av, opp mot vinden. Tillat at Den Hellige Ånd løfter deg opp - og lærer deg hemmelighetene til et liv i Ånden - så du også kan si: «Velkommen Hellige Ånd!» «Dette kan være den mest bemerkelsesverdige bok om Den Hellige Ånds velsignelse som du noensinne har lest. Jeg lover deg at denne boken vil forvandle ditt liv.» - Evangelist Oral Roberts

Forfatter: BENNY HINN

Innhold: DEN HELLIGE ÅND 

 
Åndelig krigføring

Med en djerv, proklamerende stilen, får du her hver dag en oppskrift på hvordan du kan konfrontere alle de demoniske festningsverkene som prøver å beleire din hverdag.
Dagens tekster er skrevet ut fra Guds ståsted, noe som gir deg kraft og visdom til å be for dine eller andres behov. 
Hver dag inneholder:
Mitt kall til åndelig kamp - visdom og rettledning fra Guds perspektiv på et bestemt emne for hver dag
Bønneerklæring - en skriftsted-basert bønn og en mulighet til å be spesifikk for andre
Ord fra Gud - et spesifikk bibelvers fokusert på dagens tema.
Boken er nå bare å få i pocketutgave!

Forfatter: JOHN EKHARDT

Innhold: GUDS TALE - ANDAKTSBOK 

 
Det er et mirakel i din munn

Guds løfter står fast. «Ingen av Guds Ord er kraftløse». « Jeg vil våke over mitt ord så jeg
fullbyrder det» (Jer 1,12). Disse løfter er i din munn. Våg derfor å si dem! Våg å bekjenne dem! Du har ofte sagt. Jeg tror! Jeg tror på Gud! Men du må gjøre mer enn å tro i ditt hjerte. Ovennevnte skriftsted sier: Bekjenn med din munn!
Miraklet er i din munn! Vær frimodig og si disse løftene høyt. Si dem til deg selv! Si dem til djevelen! Si dem til din sykdom! Si dem til ditt fjell av vanskeligheter! Bekjenn dem til tross for alle ytre tegn på det motsatte! Når vi uttaler og bekjenner Hans Ord, lar Han miraklet skje! DU HAR ET MIRAKEL I DIN MUNN!

Forfatter: JOHN OSTEEN 

 
Lytt til Den Hellige Ånd - Forvent deg mirakler

Steve Sampson reiser verden over som evangelist. Han opererer også i profetisk og helbredene tjeneste. Han legger vekt på å oppmuntre Guds eget folk. Likeså å utfordre mennesker til å våge å tro Gud for at mirakuløse ting skal skje i deres liv.
Mirakler er helt vanlig i hans  møter. Hans undervisning om å høre Guds stemme, sammen med å vandre med Den Hellige Ånd, er noen av hovedoverskriftene i hans forkynnelse. 

Forfatter: STEVE SAMPSON

Tema: HØRE GUDS STEMME - LEDELSE 

 
Du har det allerede

Lik hunden på forsiden, bruker de fleste kristne hele sitt liv på å jage etter noe som de allerede har. De ber alltid Herren om å gjøre noe – om enten å velsigne, helbrede, utfri eller å gi dem framgang – når de i virkeligheten søker etter ting som alt har blitt gitt dem. De tror at Gud kan gjøre hva som helst, men ikke at Han har (i fortidsform) gjort veldig mye. Efeserbrevet ble imidlertid skrevet fra en totalt annen synsvinkel: Alt er allerede fullført i Kristus og er gitt til den gjenfødte troende. Det er allerede fullført og allerede vårt! En seirende kristen søker ikke seier, men håndhever istedenfor den seieren som alt er vunnet gjennom Jesu Kristi død, begravelse og oppstandelse. Vi prøver ikke på å vinne en kamp. Vi kommer fra en kamp som allerede er blitt vunnet! Jesus har seiret, og vi håndhever hans erobring. (Rom 8:37).

Forfatter: ANDREW WOMMACK 

 
Forståelsen av de åndelige gaver

Guds ønsker for deg at du skal ha et fremgangsrikt og gledesfylt liv i fellesskap med Den Hellige Ånd. Åndens gaver er gitt deg i nært fellesskap med Åndens innsikt. Han vet hva du trenger for å kunne leve seirende i en tid med vanskeligheter og prøvelser. Gud ønsker også at du skal kunne være til hjelp for andre mennesker med de gaver Han ønsker å utruste deg med.
I denne kraftfulle boken, ønsker Buddy Harrison (forøvrig svigersønn av Kenneth E. Hagin), å gi deg innsikt i Åndens gaver. På en direkte og praktisk måte ønsker han å forklare hvordan Åndens gaver virker.
Ikke vent med å lære deg disse viktige sannheter om Åndens gaver. Dette var gaver Gud hadde tiltenkt alle sine barn. Du kan begynne å forstå gavenes betydning allerede i dag!

Forfatter: BUDDY HARRISON

Innhold: ÅNDELIGE GAVER 

 
Bryte kontrollerende makter

Denne boken tar for seg hvordan vi kan være bundet av personer, omgivelser, djevelen eller andre personer. Han viser oss på en praktisk måte i denne boken hvordan vi kan komme oss fri.

Forfatter: ROBERTS LIARDON

Tema: KONTROLL 

 
Jeg kan ikke tape - jeg gir meg ikke!

Tiden går fort. For å lykkes i livet, må vi gjøre hvert minutt tellende. Vi må gi oss helhjertet til hver dag og leve med en «aldri-gi-opp» holdning.
Boken ’Jeg kan ikke tape – jeg vil ikke slutte’ av pastor Kenneth Hagin Jr, vil undervise og inspirere deg til å oppnå den fremgangen du alltid har ønsket. Ved hjelp av sitt livslange grunnleggende motto, deler pastor Hagin personlige erfaringer og bibelske prinsipper som sikter på å hjelpe deg med å oppdage den erobrer som bor i deg. Han viser deg de naturlige og åndelige skritt du må ta for å legge din fortid bak deg og løfte hodet.
Hvis du er lei av det ’ordinære’ og ønsker det livet har å tilby, må du lese disse sidene med et åpent hjerte. Du vil oppdage at med Guds hjelp, kan du ikke bli beseiret, og du vil bli en erobrer i livet hvis du ikke slutter!

Forfatter: KENNETH HAGIN JR. 

 
Englehistorier

«Glem ikke å være gjestfrie, for på den måten har noen hatt engler som gjester, uten å vite det» (Hebr 13:02). 
Har engler virkelig eksistert? Hva er deres formål? Samarbeider de med oss? Og hva med demoner og falne engler? Hvardan skal vi forholde oss til dem? 
'Englehistorier' gir svar på disse spørsmålene gjennom en samling av stevnemøter med engler, fortalt av flere kristne profetiske og apostoliske ledere. Disse fortellingene er selvopplevd.
Opplysende og sterke historiene vil vise deg at de eksisterer og virker som medhjelpere i den synlige og den usynlige verden. Boken vil gi leserne bibelsk innsikt i dette fasinerende emnet.

Forfatter: JONATHAN NIXON

Innhold: ENGLER 

 
Dåpen i Den Hellige Ånd

Tungetalen er ikke Den Hellige Ånd, og Den Hellige Ånd er ikke tungetale. Men de to går hånd i hånd.
Legg også merke til at fylden av Den Hellige Ånd ikke er for syndere. Den er for de troende. Mens Jesus snakket om å bli fylt med Den Hellige Ånd, sa Han: ”Sannhetens Ånd, som verden ikke kan få.”
Verden kan ta imot evig liv: ”For så har Gud elsket VERDEN at Han ga sin Sønn, Den Eneste, for at hver den som tror på Ham, ikke skal gå fortapt, men ha evig liv” (Joh 3:16). Verden kan ta imot Jesus som Frelser – verden kan bli født på ny – men man må være født på ny før man kan ta imot fylden av Den Hellige Ånd.
STUDIEHEFTE!

Forfatter: KENNETH E. HAGIN 

 
I Ham

En av de åndelige lover som altfor få av oss kjenner til, er at våre bekjennelser styrer oss. 
Når vi bruker ordet bekjennelse, tenker folk uvilkårlig på å bekjenne synd. Og Bibelen sier jo at; «Dersom vi bekjenner våre synder, er han trofast og rettferdig så han forlater oss syndene og renser oss fra all urettferdighet». (1 Joh 1,9). 
Men dette er den negative side ved bekjennelse. Bibelen har mye mer å si om den positive siden, bekjennelsen av vår tro.
 
ROM 10,9-10 
for dersom du med din munn bekjenner at Jesus er Herre, og i ditt hjerte tror at Gud oppvakte ham fra de døde, da skal du bli frelst, for med hjertet tror en til rettferdighet, og med munnen bekjenner en til frelse.

Dette viser ikke til bekjennelse av synd. Dette er å bekjenne Jesus. I sitt hjerte tror en, og med sin munn bekjenner en at Jesus er ens Herre.

Forfatter: KENNETH E. HAGIN 

 
Nedbryte festningsverk

Innholdet i dette heftet er skrevet med Guds kjærlighet. Det er skrevet med et brennende ønske om å hjelpe dem som lider
 nederlag og ikke vet hvordan de skal få seier i sine liv.
Selv om du er har lidd nederlag og er blitt mismodig, vil Gud gi deg lys over hvordan du skal kunne vinne seier i ditt liv, og også hjelpe deg til å vinne enhver kamp i fremtiden, om du bare vil følge disse anvisningene.

Forfatter: JOHN OSTEEN 

 
Guds medisin

I margen på en god engelsk studiebibel er den siste linjen gjengitt: « . . . og MEDISIN for hele deres legeme.» Gud er interessert i at vi skal bli helbredet hvis vi er syke. Han er også interessert i å bevare oss friske. Gud har gitt oss et middel til vår helbredelse og helse – Guds Medisin.
Hva slags middel er det? Hvilke rettigheter har vi? Hva tilhører oss egentlig når det gjelder legemlig helbredelse og helse? Hvordan kan vi få fastslått hva som er garantert oss?
Det fins bare en vei. Gjennom at vi kontinuerlig, omhyggelig, flittig, ærbødig og under bønn studerer Guds Ord.
Jeg ble født syk. Jeg hadde ikke en normal barndom. Aldri sprang og lekte jeg som andre barn. Jeg hadde aldri en god natts søvn før jeg ble 17 år. Som et lite barn, og senere som tenåring, satt jeg og så meg rundt med åpen munn og lengtende øyne og betraktet de tingene vanlige barn kunne gjøre. 

Forfatter: KENNETH E. HAGIN 

 

×Tips en venn

Guds medisin Guds medisin Agape Forlag AS

Send tipset til (din venns e-postadresse)

Din e-postadresse (IP: 54.81.150.27)

Din kommentar (valgfritt)
Minst et par ord, dersom du skriver noe

Sender, vennligst vent ..  Avbryt