I denne boken vil du finne et ord til oppmuntring - et ord til inspirasjon - et ord til tro - for hver enkelt dag - hele året!
Boken er skrevet av Kenneth og Gloria Copeland og er en styrkereise som varer år etter år. De deler her med deg av sin rike erfaring etter 30 år i tjenesten.
Ekteparet Copeland vet at troen ikke kommer over natten. Men den kommer litt etter litt ved å praktisere ordene fra Herren som denne boken er fylt med.
«Fra TRO til TRO» tar for seg de tingene du møter i din hverdag av motgang, prøvelser og fristelser. Mangel på økonomi, irritasjon, barnas opprør. Ja, til og med emner som å spise for mye.
Kenneth og Gloria Copeland viser deg i denne boken steg for steg hvordan du kan vende nederlag til seier.

Forfatter: KENNETH & GLORIA COPELAND

Innhold: ANDAKTSBOK

  • 978-82-7689-036-9 EAN
  • 172 Produktnummer
  • Agape Forlag AS Leverandør
  • Stivinnbundet Format
  • 1996 Produksjonsår

I denne boken vil du finne et ord til oppmuntring - et ord til inspirasjon - et ord til tro - for hver enkelt dag - hele året!
Boken er skrevet av Kenneth og Gloria Copeland og er en styrkereise som varer år etter år. De deler her med deg av sin rike erfaring etter 30 år i tjenesten.
Ekteparet Copeland vet at troen ikke kommer over natten. Men den kommer litt etter litt ved å praktisere ordene fra Herren som denne boken er fylt med.
«Fra TRO til TRO» tar for seg de tingene du møter i din hverdag av motgang, prøvelser og fristelser. Mangel på økonomi, irritasjon, barnas opprør. Ja, til og med emner som å spise for mye.
Kenneth og Gloria Copeland viser deg i denne boken steg for steg hvordan du kan vende nederlag til seier.

Forfatter: KENNETH & GLORIA COPELAND

Innhold: ANDAKTSBOK
Les mer

Veil.pris: 298 NOK

Tilbudspris: 199 NOK

Du sparer: 99 NOK

Velg antall  

Produktbeskrivelse

Kenneth & Gloria Copeland

Om Kenneth & Gloria Copeland

Neste år markeres det at det er 40 år siden Kenneth og Gloria Copeland mottok sitt kall fra Gud til fulltid som forkynnere. I 1967 startet de på en reise i tro. Denne reisen er på langt nær over. De sier de vil fortsette i tillit til en trofast Gud, og forkynne et kompromissløst evangelium i Hans kraft.
Ord alene kan ikke uttrykke den spenning, de følelser eller den innflytelse Gud har hatt på deres liv. Kenneth og Gloria Copeland er ett av de sterkeste ektepar i fulltidstjeneste for Gud i dag. De står fast på Guds Ord som det eneste fundament for et kristenliv i sier.

Hjelp meg, jeg er redd

Mange mennesker lever hele livet forkrøplet og bundet av frykt. Enten det er frykt for å dø eller frykt for å få håret skamklippet, gjør frykt livet trist! Frykt kan man ikke ønske bort . . . den må konfronteres og takles med Guds ord. Vi må vise frykten at den ikke får styre oss!

Forfatter: JOYCE MEYER 

 
Et konfliktfritt liv

Den framgangsrike forfatteren Joyce Meyer ønsker at du skal få kjennskap til at dette virkelig er mulig å oppnå! I boken Et konfliktfritt liv vever hun personlige erfaringer sammen med solid undervisning fra Bibelen. På sin enestående måte viser hun deg klart og tydelig hvordan du kan oppleve sunne, lykkelige relasjoner i din egen tilværelse.
Hun viser deg hvordan du kan trenge inn til kjernen og fjerne årsakene til konfliktene. Gjør dine erfaringer med en tilværelse preget av fred i dag!

Forfatter: JOYCE MEYER

Innhold: SINNET / TANKEBYGNINGER 

 
Bli kjent med Gud, din rette far

«Gud holder på i disse tider å vise denne verden hvem Han er og hva kristendom egentlig handler om. Mange fedre oppfører seg på en neagtiv måte overfor sine barn. Derfor skapes det mange tankebygninger, følesesmessige smerter og sår i barn og ungdoms liv. Når de får høre at Gud er deres rette åndelige Far og at Han bare vil dem godt, får de så store assosiasjoner og følelsesmessige vanskeligheter, at de ikke greier å se Gud slik han virkelig er. Derfor forkaster de Hans kjærlighet. 
Så kristenlivet – evangeliet – inneholder budskapet om at Gud er din rette Far og Han lengter etter deg. Det var derfor Han sendte Jesus til oss, for at vi gjennom Ham kan bli født på ny og komme tilbake til Gud, vår rette Far».

Forfatter: JAN OLAV HANSEN

Tema: NY FØDSEL - GUD SOM FAR 

 
En el otro lado . . .

Cuando me desperté, John estaba sentado encima mío, presionando mis brazos con sus rodillas y sus manos cogiéndome del cuello decidido a estrangularme. ”¡Pettersen, te voy a matar, te voy a matar!”, mientras aumentaba su presión. Traté de resistirlo pero no podía, pues mis brazos estaban bajo sus rodillas.
Trataba de respirar, pero no podía. . .
___________________
Esta no es una novela sobre un crimen o algo parecido, es una historia real, que el propio autor experimentó. Aquí, Nils Pettersen hace un recuento de lo que le sucedió en aquella mañana a bordo del barco, y lo que ésta experiencia produjo en él. 

 
Hvordan oppfylle Guds guddommelige hensikt

Visste du at det finnes en guddommelig forutbestemmelse for ditt liv? Vel, det gjør det! Gud har en plan for alle kristnes liv, og det inkluderer deg! De grunnleggende prinsippene i pastor Kenneth Hagin jr.’s nye bok, Hvordan fullføre din guddommelige forutbestemmelse, vil hjelpe deg til å forstå at det finnes en felles guddommelig forutbestemmelse for alle kristne. 
Du vil få hjelp til å forstå hva denne forutbestemmelsen er og hvordan du skal oppfylle den.

Forfatter: KENNETH HAGIN JR. 

 
Zoé - Guds type liv

’ZOE - Guds type liv’ åpenbarer hemmeligheter som vil vise deg hvordan du kan begynne å regjere i livet. Når du begynner å se hva dette Guds liv kan utrette i deg, vil miraklene bli en naturlig del av din vandring. 
Kenneth E. Hagin tror at årsaken til at så mange troende taper kampen mot mørkets makter, er fordi de ikke kjenner til sitt slektskap med Gud. De kjenner ikke til sine rettigheter. 
Denne viktige klassikeren vil vise deg hvordan du kan få dette til å fungere i ditt liv, slik at du kan begynne å ta komandoen i den åndelige verden. 

Forfatter: KENNETH E. HAGIN

Tema: GUDS TYPE LIV 

Veil.pris: 49 NOK

Tilbudspris: 29 NOK

Du sparer: 20 NOK

 
De stille årene

Alle av oss har gått igjennom – eller går igjennom – perioder i våre liv hvor det skjer lite rundt oss og vi synes at  ting går tregt. Det kan være din personlige utvikling som menneske og som kristen at du synes du har stått på stedet hvil i lang tid. Det kan være at dine forretninger ikke har hatt den utvikling som du hadde håpet på, eller du føler at du har stivnet helt i din jobbsituasjon. 

Forfatter: ERIK BEDSVAAG

Tema: DET KRISTNE LIVET 

 
Troens ABC

Det er ingen grenser for hva den kristne, fylt av ånden, kan gjøre for Gud. Uansett hvor han er, hvis
han vil lære TROENS ABC.
Lær deg de første stegene med Jesus.
*Hvor du bør lese i bibelen!
* Hvordan du skal be!
* Hvordan vandre i tro! 

 
Kampen om ditt sinn

Bekymring, tvil, forvirring, depresjon, sinne og  følelse av fordømmelse . . . alt dette er angrep på ditt sinn. Hvis du plages av negative tanker, fatt mot! Joyce Meyer har hjulpet millioner av mennesker med å vinne kampen mot disse angrep – og hun kan også hjelpe deg! 
I denne boken, som er hennes bestselger noensinne, lærer Joyce Meyer deg hvordan du kan forandre ditt sinn. Hun lærer deg hvordan du kan ta et oppgjør med og håndtere tusenvis av tanker. Hun lærer deg til å fokusere ditt sinn til å tenke på den måten Gud tenker.
Hun deler med seg av de prøvelser, tragedier og de seire hun har hatt i sitt eget ekteskap, familie og tjeneste som har ført til livsforvandlende, vidunderlige seire. Hun tar deg med hele veien – steg for steg.

Forfatter: JOYCE MEYER

Innhold: SINNET / TANKEBYGNINGER 

 
Grunnlaget for vår tro

Troen er grunnvollen i den kristne tro. Likevel forstår mange troende ikke fullt ut hva sann bibelsk tro egentlig dreier seg om.
Pastor Kenneth E. Hagins studiehefte; Grunnlaget for vår tro, underviser om de grunnleggende prinsippene for tro og drøfter årsaken til at troen er nøkkelen til å motta noe fra Gud.
Dette informative studieheftet gir deg svar på spørsmål som: 
* Hva kjennetegner den gudgitte formen for tro?Hva kjennetegner den gudgitte formen for tro?
* Hvordan skjelner du mellom tro og håp? 
*Hva innebærer det å tro med hjertet? 
*Hvordan kan du utløse troen i ditt hjerte?
Dette dynamiske studieheftet omfatter tretten leksjoner som er velegnet både for gruppestudium og for personlig andakt eller studium.
STUDEIEHEFTE

Forfatter: KENNETH E. HAGIN 

 
Guddommelig utfrielse

De fleste troende elsker Kristus, men på grunn av mangel på kunnskap, lever fortsatt mange i fangenskap av fienden. Demoniske ånder er den viktigste årsaken til mange følelsesmessige, åndelige og fysiske problemer vi sliter med i vår tid. Løsningen på dette problemet, som du vil oppdage i denne boken, er den dyrebare befrielsen Jesus kjøpte for oss.


Gjennom bibelske eksempler, sine egne personlige erfaringer og mektige vitnesbyrd av mennesker som har blitt befridd, viser apostel Guillermo Maldonado deg tydelig at utfrielse er en del av det ferdige verket på korset, der Jesus vant krigen mot synd, sykdom, død og alt annet fienden vil prøve seg med.


Enten du trenger utfrielse eller har et ønske om å bidra til å sette andre fri, gir ’Guddommelig utfrielse’ løsninger for å bekjempe fienden, slik at du kan nyte fred, frihet og et fruktbart liv. 

 
Kristne i forbønn

Dette er tiden for kristne til å gå i forbønn. Først av alt skal vi be for landet og de som styrer.
Deretter for å vinne de fortapte og be for hverandre. Kenneth E. Hagin sier: «Alt for ofte sier vi at vi tror på bønn og lar det bli med det.» 
Han tar oss med i dette heftet inn i forbønnens verden og lar oss oppleve alt hva Gud har for oss på dette området. Han fortsetter med å si: «Du kan si at du tror på det å kjøre bil. Men det betyr ikke at du kan kjøre bil. Du kan lære en hel del ved å lese bøker om bilkjøring. Men det er allikevel en hel del ting som du ikke kan lære før du setter deg inn i en bil og begynner å kjøre. Du lærer ved pratiskt å utføre».

Forfatter: KENNETH E. HAGIN

Tema: BØNN - FORBØNN 

 
Gud ønsker deg frisk

Mange synes det er vanskelig å tro at Gud ønsker dem friske. De kan ha plager selv, eller kanskje se en kjær ha sykdom og smerte. I begge tilfeller blir de motløse etter at deres bønner tilsynelatende går ubesvart. De konkluderer da med at Gud ‘tillater’ at dette skal skje. Eller enda verre, at Han har forårsaket det. Begge er galt, og begge stiller spørsmål ved Guds godhet.
I denne boken deler Andrew sannheten om hva Guds betingelsesløse kjærlighet og nåde allerede har tilveiebrakt. Helbredelse er en stor del av denne pakten. Andrew Wommack svarer på mange vanlige spørsmål, inkludert de om Paulus‘ ‘torn i kjødet’, ‘Guds suverenitet’ og mye mer.
Dersom du eller noen du kjenner er i behov av helbredelse, er dette boken for deg!

Forfatter: ANDREW WOMMACK

Tema: HELBREDELSE 

 
Hva tro er

Troen sier det samme som Guds Ord sier! Vantroen, på den andre siden, tar parti imot Guds Ord.
Det er trist at det finnes så mange «troende» som taler vantro, og på den måten tar parti imot Guds Ord. Og så lurer de på hvorfor Guds Ord ikke virker for dem. En av de beste måtene i finne ut hva noe er, er å finne ut hva det ikke er. La oss gjøre det i disse leksjonene.
Først: Tro er ikke håp. Altfor ofte håper folk bare at de vil motta dåpen i Den Hellige Ånd, helbredelse eller et bønnesvar. Men det er ikke å håpe som får jobben gjort; det er å tro. Nå er troen. Hvis det ikke er nå, er det ikke tro.

Forfatter: KENNETH E. HAGIN

Tema: TRO 

 
Helseføde (andaktsbok)

Helseføde er bygget på undervisningen gjennom det første året av Bønn og Helbredelsesskolen i 1979, og den er en daglig andaktsbok beregnet på å gi deg en dose av Guds medisin hver dag.
Kenneth E. Hagin deler prinsipper fra Ordet som vil hjelpe deg med å motta den helbredelsen som Jesus kjøpte for mer enn to tusen år siden.
Når du åpner hjertet ditt for undervisningen i denne boken, vil du erfare et liv i overflod. Når du mediterer på Ordet og handler på det, vil hvert symptom, hver sykdom og hver skrøpelighet forsvinne, og du vil oppleve et liv i helse og helbredelse.
(Stivinnbundet)

Forfatter: KENNETH E. HAGIN

Tema: ANDAKTSBOK 

Veil.pris: 298 NOK

Tilbudspris: 199 NOK

Du sparer: 99 NOK

 
Nyt livet

Å nyte Livet, er det mulig? Er det mulig å nyte Livet midt i en urolig verden med kriminalitet, terrorisme, frykt, vold, sykdom, fattigdom, naturkatastrofer osv.
Om vi til og med befant oss i de ’’perfekte omstendigheter’’, ville vi etter kort tid finne ut at det også ville være problemer og vanskeligheter der. De fleste problemene er nemlig ikke bare rundt oss, men i oss. 
Finnes det virkelig en måte å leve på som gjør at vi kan begynne å nyte den største gaven vi har fått her på jorden, Livet (med stor L)? Ikke bare i sjeldne, enkelte øyeblikk, men time for time, dag for dag, år etter år? 

Forfatter: ERIK & HILDE BEDSVAAG

Tema: DET KRISTNE LIVET 

 

×Tips en venn

Nyt livet Nyt livet  

Send tipset til (din venns e-postadresse)

Din e-postadresse (IP: 54.82.79.137)

Din kommentar (valgfritt)
Minst et par ord, dersom du skriver noe

Sender, vennligst vent ..  Avbryt