Oppdage sannheten om Jesu Blod og Guds herlighet!

Frelsen er mer enn bare å bli frelst fra synden. Frelse er å bli frelst til Guds ære. Vi ble skapt i Hans bilde, og det er Hans ønske for oss å bli kronet med Hans herlighet og ære.

'Jesu Blod - Guds herlighet', avslører hvordan kraften i Jesu Blod og Guds herlighet passer sammen Guds plan for forløsning. Denne spennende boken trekker erfaringer fra store ledere fra fortiden og tenner kraften på nytt i Jesu Kirke i dag.

Ved å kombinere personlige historier med sterke bibelske prinsipper, lærer Billye Brim oss viktigheten og avhengigheten til Jesu Blod i din daglige vandring med Gud.

Du vil forstå som aldri før at uten Jesu Blod, er det umulig å være forberedt på å motta Guds herlighet for.

Forfatter: BILLYE BRIM

Tema: JESU BLOD

  • 978-82-7689-191-8 EAN
  • 324 Produktnummer
  • Pocket Format
  • 2012 Produksjonsår

Oppdage sannheten om Jesu Blod og Guds herlighet!

Frelsen er mer enn bare å bli frelst fra synden. Frelse er å bli frelst til Guds ære. Vi ble skapt i Hans bilde, og det er Hans ønske for oss å bli kronet med Hans herlighet og ære.

'Jesu Blod - Guds herlighet', avslører hvordan kraften i Jesu Blod og Guds herlighet passer sammen Guds plan for forløsning. Denne spennende boken trekker erfaringer fra store ledere fra fortiden og tenner kraften på nytt i Jesu Kirke i dag.

Ved å kombinere personlige historier med sterke bibelske prinsipper, lærer Billye Brim oss viktigheten og avhengigheten til Jesu Blod i din daglige vandring med Gud.

Du vil forstå som aldri før at uten Jesu Blod, er det umulig å være forberedt på å motta Guds herlighet for.

Forfatter: BILLYE BRIM

Tema: JESU BLOD
Les mer

Velg antall  

Produktbeskrivelse

Billye Brim

Om Billye Brim

Billye Brim sin kristne arv er rik. Hun opplevde Guds kall i tidlig barndom. Men det var først etter et møte med Den Hellige Ånd i 1967, at hun som ung hustru og mor til fire begynte å følge Ham til å leve ut sitt kall. I nesten ti år var hun redaktør av publikasjoner for Kenneth E. Hagin Ministries, hvor hun også undervist ved Rhema Bible Training Center.
Umiddelbart etter ordinasjon i 1980, reiste hun til Sovjet-Russland i det som viste seg å være starten på hennes reisende tjeneste. Siden den gang, har hennes kall tatt henne verden rundt flere ganger.
Første Korinter 10:32 er grunnleggende i Billye Brims tjeneste. «La verken jøder, grekere eller Guds kirke få noe å utsette på dere!» innebærer aktivitet blant jødene, nasjonene, og menigheten – alt til ære for Gud.

Den triumferende Menighet

Denne boken er en bibelsk studie på temaet demonolgi. Kenneth E. Hagin bygger på en grundig studie av Skriften på Lucifers opprinnelse og hvordan Satan ble denne verdens gud. Pastor Hagin viser deg forskjellen mellom undertrykkelse, besettelse, og total dominans, som kan gi Satan
kontroll på ditt liv.
Denne boken vil også vise deg hvordan du kan beseire Satans innflytelse over livet ditt, slik at du kan leve i den seieren Gud ment alle troende skulle ha. Du trenger ikke lenger å måtte prøve å kjempe deg til seieren, når du forstår den myndighet som allerende er din i Kristus Jesus!
Som en troende er du plassert i det himmelske i Kristus, høyt over alle makter og myndigheter. Så om du ikke ser ned på djevelen, da er du ikke høyt nok opp! Kom opp og sitt i himmelen i Kristus der du hører hjemme! 
Lær hvordan du kan ta din plass i Kristus som den triumferende Menighet – som alltid er en plass av seier!

Forfatter: KENNETH E. HAGIN

Tema: GUDS MENIGHET 

 
Det blir slik du sier

Kvinnen som rørte ved Jesu klær mottok nøyaktig hva hun sa. Bibelen sier: (overs. av 1930) «For hun sa; «Om jeg bare får røre ved klærne hans blir jeg frisk.» (Vers 28). 
Det hun sa var hva hun trodde. Jeg vet det fordi Jesus sier: «Datter din tro har frelst deg.» (Gjort deg hel, eng. overs.) 
Hva du sier, er hva du tror. Du får det du sier. Mark. 11,23-24: «Sannelig jeg sier dere; Om noen sier til dette fjellet; Løft deg og kast deg i havet! og han ikke tviler i sitt hjerte, men tror at det han sier, vil skje, så skal det også gå slik. Derfor sier jeg dere; Alt det dere ber om i bønnene deres – tro at dere har fått det, og dere skal få det.» 

Forfatter: KENNETH E. HAGIN 

 
Kjøpt fri fra sykdom, fattigdom og død

Sjelden har de ’gode nyheter’ blitt tolket så mesterlig som i Kenneth E. Hagins hefte; Kjøpt fri fra fattigdom, sykdom og død. Den tekst som Kenneth E. Hagin har brukt, er Galaterbrevet 3:13-14.
Her viser han oss hvordan Jesus Kristus kjøpte oss fri fra den gammeltestamentlige forbannelse og åpnet veien til Abrahams velsignelser, fremgang, helse og all Åndens velsignelse. Enhver troende trenger å bli godt fundamentert i undervisningen om forsoningen.

Forfatter: KENNETH E. HAGIN

Tema: BØNN - FORBØNN 

 
Jesus vår forbeder

Vi har alle lært om Jesus og Hans helbredelsestjeneste, mirakler og demonutdrivelser. Men menigheten (Kristi legeme) i sin helhet vet veldig lite om Jesus som vår Forbeder. Denne delen av Hans tjeneste er så livsviktig for oss. Det er ikke bare noe Han gjorde da Han levde på jorden, men det er en tjeneste som fortsetter i dag. 
Denne boken vil ta deg med på en reise gjennom Skriften, og den vil kaste lys over mange sannheter som du allerede kjenner. Vær var for det Gud sier til deg når du leser denne boken og studerer Guds ord. 

Forfatter: CHARLES CAPPS

Tema: FORBØNN - JESUS 

 
Zoé - Guds type liv

’ZOE - Guds type liv’ åpenbarer hemmeligheter som vil vise deg hvordan du kan begynne å regjere i livet. Når du begynner å se hva dette Guds liv kan utrette i deg, vil miraklene bli en naturlig del av din vandring. 
Kenneth E. Hagin tror at årsaken til at så mange troende taper kampen mot mørkets makter, er fordi de ikke kjenner til sitt slektskap med Gud. De kjenner ikke til sine rettigheter. 
Denne viktige klassikeren vil vise deg hvordan du kan få dette til å fungere i ditt liv, slik at du kan begynne å ta komandoen i den åndelige verden. 

Forfatter: KENNETH E. HAGIN

Tema: GUDS TYPE LIV 

Veil.pris: 49 NOK

Tilbudspris: 29 NOK

Du sparer: 20 NOK

 
En bedre pakt

Det går tydelig frem at israelsfolket måtte lide på grunn av at de brøt Guds bud, ja på grunn av at de syndet mot Guds ord. Og selv om jeg nå taler om jødene, så er det de samme prinsippene som gjelder for oss i dag. Du må huske på at så lenge israelsfolket holdt Guds bud, ble de ikke syke, men da de syndet, ble deres legemer fulle av sykdom. Men selv da hadde de full rett til å vende seg til Herren, motta tilgivelse for sine synder og bli helbredet for sine sykdommer. 
I dag lever vi i en bedre pakt som er basert på bedre løfter. Dersom vi holder vår del av pakten, vil de samme tingene virke for oss som de gjorde for israelsfolket under Den Gamle Pakt. Det er i hvertfall jeg sikker på.

Forfatter: KENNETH E. HAGIN 

 
Hvordan vandre i Guds overnaturlige kraft

GUILLERO MALDONADO: Den overnaturlig kraft og autoriteten fra Gud er tilgjengelig for dagens troende – akkurat som den var på bibelens tid – helbredelser, mirakler og utfrielser.
For å hjelpe deg å forstå den fulle åpenbaring av Guds overnaturlige kraft, deler Guillermo Maldonado bibelsk basert innsikt og gir et sterkt vitnesbyrd om hvordan du kan oppleve:
* En personlig erfaring med Guds overnaturlige kraft!
* Opplev Guds salvelse til å bli mer effektiv i tjenesten!
* Aktivisering av de åndelige gavene!
* Motta inspirasjon fra Gud!
* Utvikle tro for det mirakuløse!
* Forstå og operere i det overnaturlige!
* Begynne å oppleve det mirakuløse i ditt liv!

Forfatter: GUILLERMO MALDONADO

Innhold: LEDELSE 

 
Den bibelske veien til å motta Den Hellige Ånd

Når vi studerer den nytestamentlige menigheten, er det åpenbart at de første kristne trodde at det å ta imot Den Hellige Ånd, er en erfaring som følger etter frelsen. Etter min mening ser vi dette tydeligst i Apostlenes gjerninger 8. Som ung gutt og forkynner blant baptistene fikk jeg lys over dette skriftavsnittet og så at det er en erfaring som følger etter frelsen, kalt i Skriften for å ''ta imot Den Hellige Ånd,'' eller ''bli døpt med Den Hellige Ånd.''

Forfatter: KENNETH E. HAGIN 

 
Profetisk bønn

Hensikten med denne boken er at alle som leser den skal få oppleve en livsforvandling som åpner for profetisk bønn som skaper ny framtid. Dette blir en virkelighet når vi lærer oss å vandre vår strekning i bønn, fra nederlagsplassen til seiersplassen.
Grunnforutsetningen for at vi kan vandre denne strekningen, er Jesus Kristus som gikk den først.
Han skapte og åpnet denne muligheten med evige fotavtrykk, som gjennom alle tider og omstendigheter er merket med Hans dyrebare blod.  Heb.12:24 sier at Jesu blod taler sterkere enn Abels blod. Abels blod representerer de fotspor som går i feil retning mot nederlag. Jesu blod har gått foran deg i hver situasjon som du møter.

Forfatter: VELLO VAIM

Innhold: PROFETISK - BØNN 

 
Det guddommelige kjærlighets vell

Den åndelige åpenbaringen som du vil finne i dette heftet kan forandre ditt liv. Det vil hjelpe deg til å oppdage når «Jesus av Nasaret går forbi» og rører ved deg med sin kjærlighets mirakelkraft.
Jeg elsker Guds barn og ønsker å hjelpe hver og en til å finne det beste for sitt liv. Hvis du bare vil tro – alt er mulig for den som tror. Tro at Gud ønsker å bruke deg til å hjelpe andre.
Tro at Gud vil bruke deg til å nå andre!
Du kan vinne sjeler!
Du kan bringe mennesker tilbake til Gud!

Forfatter: JOHN OSTEEN 

 
Jeg gikk til helvete

Og jeg fortsatte å synke. Jeg gikk nedover med føttene først; nedover, nedover, nedover og nedover bar det. Jeg kunne kikke opp og se lysene fra jorda, men de svant hen til slutt. Et mørke omsluttet meg på alle kanter. Et mørke som er svartere enn en hvilken som helst natt mennesket noen gang har sett. Det syntes å være slik at dersom du hadde hatt en kniv så kunne du ha skåret ut ei tjukk skive av dette mørket. Du kunne ikke ha sett hånden din om den hadde vært en millimeter foran deg.

Forfatter: KENNETH E. HAGIN 

 
Hvorfor tro på Jesus?

Jesus Kristus er den mest kjente personen som noensinne har levd. De fleste kjenner hans navn, men de vet egentlig ikke hvem Han var eller hva Hans oppgave var. Hvis han virkelig var en Frelser, som noen sier, på hvilken måte betyr det at Hans eksistens påvirker oss i dag? Og hvorfor skal vi tro på Ham? Som Jesus levde og tjente på jorden, lærte han oss emner som: Hva er sannhet? Hva er meningen med livet? Hva er kjærlighet? Hva er hensikten med mitt liv? Hvordan blir min fremtid? I denne boken kan du utforske det unike livet og læren til Jesus Kristus. Du vil også bli introdusert til moderne mennesker fra ulike bakgrunner som forteller hvordan og hvorfor de kom til tro på Jesus – og hvilken forskjell det gjør i deres liv i dag. 

 

×Tips en venn

Hvorfor tro på Jesus? Hvorfor tro på Jesus? Agape Forlag

Send tipset til (din venns e-postadresse)

Din e-postadresse (IP: 54.221.75.115)

Din kommentar (valgfritt)
Minst et par ord, dersom du skriver noe

Sender, vennligst vent ..  Avbryt