Når du begynner å snakke med Gud og pleie fellesskapet med Ham, gir Han deg svar og skjenker deg av sin visdom og innsikt. Han lar det bli klart for deg hvem du i virkeligheten er i Kristus. Samtidig lar Han deg få den kraften og den frimodigheten som er nødvendig for deg å være i besittelse av dersom du skal kunne be om en forvandling – ikke bare i din egen tilværelse, men også i tilværelsen til dem som omgir deg.  Boka ’En guddommelig åpenbaring om bønn’ kommer til å styrke deg i din overbevisning om at Gud er opptatt av å gjøre alt til det beste for deg, til og med når det kan virke som om bønnene vi ber, ikke får noe svar. Hold fram med å tenke på Ham og ha tro til Ham som den allmektige Faderen. Det er Han som er i besittelse av den nøkkelen som åpner døren så du får dekket alle behovene dine.

Forfatter: MARY K. BAXTER

Tema: KRAFT - ÅNDELIGE VERDEN - BØNN

  • 978-82-7689-165-9 EAN
  • 277 Produktnummer
  • Pocket Format
  • 2009 Produksjonsår

Når du begynner å snakke med Gud og pleie fellesskapet med Ham, gir Han deg svar og skjenker deg av sin visdom og innsikt. Han lar det bli klart for deg hvem du i virkeligheten er i Kristus. Samtidig lar Han deg få den kraften og den frimodigheten som er nødvendig for deg å være i besittelse av dersom du skal kunne be om en forvandling – ikke bare i din egen tilværelse, men også i tilværelsen til dem som omgir deg.  Boka ’En guddommelig åpenbaring om bønn’ kommer til å styrke deg i din overbevisning om at Gud er opptatt av å gjøre alt til det beste for deg, til og med når det kan virke som om bønnene vi ber, ikke får noe svar. Hold fram med å tenke på Ham og ha tro til Ham som den allmektige Faderen. Det er Han som er i besittelse av den nøkkelen som åpner døren så du får dekket alle behovene dine.

Forfatter: MARY K. BAXTER

Tema: KRAFT - ÅNDELIGE VERDEN - BØNN
Les mer

Veil.pris: 229 NOK

Tilbudspris: 79 NOK

Du sparer: 150 NOK

Velg antall  

Produktbeskrivelse

Mary K. Baxter

Om Mary K. Baxter

Mary Kathryn Baxter ble født i Chattanooga i Tennessee. Hun vokste opp i Guds hus. Da hun var ganske liten, underviste moren henne om Jesus Kristus og Hans frelse.
Kathryn ble gjenfødt som nittenåring. Etter at hun hadde tjent Herren i flere år, ble hun en tid en frafallen. Herrens Ånd ville ikke slippe henne, og hun kom tilbake og ga sitt liv til Kristus på nytt. Fremdeles tjener hun Ham trofast.
I en periode i livet hennes viste Jesus seg for henne hver natt i førti netter. Han åpenbarte for henne helvetes gru og himmelens herlighet. Han fortalte henne at dette budskapet er til hele verden.
Forkynnere, ledere og Herrens hellige taler meget vel om tjenesten hennes. I alle møtene hennes blir Den Hellige Ånds bevegelse understreket, og mange mirakler har skjedd i møtene.

En guddommelig åpenbaring om utfrielse

Mange kristne undrer seg over hvorfor de ikke klarer å overvinne synd og fristelser og opplever vedvarende problemer med sin helse, sin økonomi og sine relasjoner til andre. I denne boken blir disse løgnene fra Satan avslørt.
Gjennom Skriftene, visjoner om åndelig krigføring, og personlige møter med onde åndelige krefter, vil Mary Baxter hjelpe deg til seier ved å forklare disse kraftfulle sannheter:
* Overvinne dine frykt for fienden!
* Gjenkjenne og overvinne Satans feller!
* Oppleve seier over synd og egne fall!
* Bli fri fra uforklarlige angrep!
* Gå i forbønn til utfrielse for andre!
Dette er kampen som må vinnes med de åndelige våpen som Gud har gitt oss.

Forfatter: MARY K. BAXTER

Tema: KRAFT - ÅNDELIGE VERDEN - UTFRIELSE 

 
En guddommelig åpenbaring av den åndelige verden

På en fengslende og utførlig måte beskriver hun sine møter med åndelige vesener, både gode og onde, og gir salvet innsikt i åndelig krigføring.I disse spesielle åpenbaringene fortalte Gud meg at om troende bare vil følge Hans ord, kan de vinne seier i sine åndelig kamper. Jeg har oppdaget at lydighet gir resultater hver eneste gang!
Jeg ønsker av hele mitt hjerte å hjelpe til med å utruste troende med kunnskapen om hva Bibelen sier om hvordan Satan opererer. Jeg vil at de skal vite at vi kan få seier over djevelen og alle hans hærskarer hver eneste dag.

Forfatter: MARY K. BAXTER

Tema: KRAFT - ÅNDELIGE VERDEN 

 
En guddommelig åpenbaring om engler

«Jeg har skrevet om mange av disse opplevelsene i mine tidligere utgitte bøker. I disse bøkene forteller jeg detaljert om den åpenbaringskunnskapen Gud har gitt meg, og hva Han gjennom årene har vist meg angående hans mysterier. I denne boken ønsker jeg å vektlegge visjonene og åpenbaringene Gud har gitt meg om engler. Jeg ønsker å vise hva englenes arbeid betyr for oss, mens vi elsker og tjener Gud.
I 1976, da jeg begynte å fortelle om åpenbaringene Gud hadde gitt meg, var jeg som en pionér som trengte meg frem i ukjent terreng. Da jeg var ute for å forkynne, var det stunder da jeg ble spottet, forfulgt og latterliggjort. Men jeg fortsatte med å fortelle min historie, for jeg opplevde at jeg hadde fått et mandat fra Gud til å gjøre det. I dag sender Gud en overflod av manifestasjoner og åpenbaringer. Gud har hemmeligheter Han vil åpenbare for oss i denne tid, og vi må tro Ham».

Forfatter: MARY K. BAXTER

Tema: KRAFT - ÅNDELIGE VERDEN - ENGLER 

 
Kraften i Jesu Blod

Gjennom sine egne og andres erfaringer, gir Mary K. Baxter deg en dypere forståelse av kraften i Jesu blod. 
Dette har medført livsforvandlende resultater som igjen har resultert i:
* Overfunnet syndens kraft
* Vandrer i guddommelig helse og helhet
* Lever i fred og guddommelig omsorg
* Mottar hjelp i prøvelser
* Deler evangeliet med andre
* Bringer sine kjære til Gud
I sin utlegging av Skriftens Ord, leder Mary Baxter sine lesere inn i en dypere forståelse og hensikt med Det rensende blod som Jesus gav for deg på Golgata.

Forfatter: MARY K. BAXTER

Tema: KRAFT - JESU BLOD 

 
Profetisk bønn

Hensikten med denne boken er at alle som leser den skal få oppleve en livsforvandling som åpner for profetisk bønn som skaper ny framtid. Dette blir en virkelighet når vi lærer oss å vandre vår strekning i bønn, fra nederlagsplassen til seiersplassen.
Grunnforutsetningen for at vi kan vandre denne strekningen, er Jesus Kristus som gikk den først.
Han skapte og åpnet denne muligheten med evige fotavtrykk, som gjennom alle tider og omstendigheter er merket med Hans dyrebare blod.  Heb.12:24 sier at Jesu blod taler sterkere enn Abels blod. Abels blod representerer de fotspor som går i feil retning mot nederlag. Jesu blod har gått foran deg i hver situasjon som du møter.

Forfatter: VELLO VAIM

Innhold: PROFETISK - BØNN 

 
En mann som vandret med Gud

Han var en troens apostel av vår tid. Han rystet verden i sin tid – og var med å la grunnen for en karismatisk vekkelse. Hans motto var enkelt: «Tro er handling», og «Bare tro». Han var en mann av én bok – Bibelen. Han kjente kun til én måte å lese den på – i Den Hellige Ånd.
Denne mannen hadde en tjeneste som bringer liv – over 60 år etter sin død. Hans navn er Smith Wigglesworth: «En mann som vandret med Gud».
Wigglesworth ønsket ingen assosiasjoner med noen form for død. Han trodde kun på LIVET!
George Stormont ble ofte referert til som Wigglesworths adopterte sønn. Han beskriver på en levende måte hendelser fra Wigglesworths begivenhetsrike liv. Han prøvde ikke å trekke oppmerksomheten på sin venns person, men heller på hans liv og virke i Den Hellige Ånd.
 
«Jeg har skrevet denne boken med tanke på de som vil bli grepet av denne mannens liv og virke og som ønsker å komme i funksjon i Åndens gaver. Smith Wigglesworth er en av de få personer jeg har kjent som har latt seg forme på en slik måte – til Kristi bilde». 
– George Stormont

Forfatter: GEORGE STORMONT

Tema: BIOGRAFI 

 
Få mer ut av din dag

Vi er kanskje den travleste generasjonen som noensinne har levd. I denne boken vil Marilyn Hickey lære deg, at på tross av din travelhet, kan du bli et lykkelig, produktivt menneske, og være et effektivt redskap for Gud. 
La Marilyn hjelpe deg på en praktisk måte til å la Jesus bli din første-prioritet når du setter deg mål for dine daglige aktiviteter. Lær deg hvordan du kan ta tid til mer gledesfylt og  produktiv hverdag.
En toppaktuell bok.

Forfatter: MARYLYNN HICKEY 

Veil.pris: 139 NOK

Tilbudspris: 69 NOK

Du sparer: 70 NOK

 
Navnet Jesus

Guds Ord lærer oss at vi har fullmakt til å bruke Navnet Jesus i bønn, – når vi behandler demoner – og når vi ber for syke. Hemmeligheten til kraften, ligger i bruken av Navnet!
«Dette er hva velkjente forkynnere har sagt om Kenneth E. Hagins bok: Navnet Jesus:«Navnet
Jesus, var en velsignelse for meg»   — Oral Roberts
«Ikke en levende sjel har den gudgitte innsikten i kraften av Jesu Navn, som broder Hagin har» — Kenneth Copeland
«Dette er en klassiker! Jeg vil på det varmeste anbefale ethvert Guds barn å få tak i denne boken» — John Osteen

Forfatter: KENNETH E. HAGIN

Tema: JESUS - AUTORITET 

 
Det er et mirakel i din munn

Guds løfter står fast. «Ingen av Guds Ord er kraftløse». « Jeg vil våke over mitt ord så jeg
fullbyrder det» (Jer 1,12). Disse løfter er i din munn. Våg derfor å si dem! Våg å bekjenne dem! Du har ofte sagt. Jeg tror! Jeg tror på Gud! Men du må gjøre mer enn å tro i ditt hjerte. Ovennevnte skriftsted sier: Bekjenn med din munn!
Miraklet er i din munn! Vær frimodig og si disse løftene høyt. Si dem til deg selv! Si dem til djevelen! Si dem til din sykdom! Si dem til ditt fjell av vanskeligheter! Bekjenn dem til tross for alle ytre tegn på det motsatte! Når vi uttaler og bekjenner Hans Ord, lar Han miraklet skje! DU HAR ET MIRAKEL I DIN MUNN!

Forfatter: JOHN OSTEEN 

 
Annas salvelse

Gud samler en hær av kvinner med Anna-salvelsen som vil rope ut til Herren, inntil Hans herlighet dekker jorden som vannet dekker havet. De med Annas salvelse vil arbeide og kjempe i forbønn for at Guds kraft skal vinne den fortapte, gjenopplive kirken og påvirke samfunnet med Kongedømmets evangelium.
Disse kvinnene vil bli utstyrt med ild, iver og kraft til å forkynne Jesu Kristi navn til de som lengter etter utfrielse. Gud vekker en bønnebevegelse som frigjør rikets herlighet. Vi ønsker å se rettferdighet, fred og glede i Den Hellige Ånd på jorden igjen! 

 
Det blir slik du sier

Kvinnen som rørte ved Jesu klær mottok nøyaktig hva hun sa. Bibelen sier: (overs. av 1930) «For hun sa; «Om jeg bare får røre ved klærne hans blir jeg frisk.» (Vers 28). 
Det hun sa var hva hun trodde. Jeg vet det fordi Jesus sier: «Datter din tro har frelst deg.» (Gjort deg hel, eng. overs.) 
Hva du sier, er hva du tror. Du får det du sier. Mark. 11,23-24: «Sannelig jeg sier dere; Om noen sier til dette fjellet; Løft deg og kast deg i havet! og han ikke tviler i sitt hjerte, men tror at det han sier, vil skje, så skal det også gå slik. Derfor sier jeg dere; Alt det dere ber om i bønnene deres – tro at dere har fått det, og dere skal få det.» 

Forfatter: KENNETH E. HAGIN 

 
Trosføde (andaktsbok)

Her finner du alle de viktigste emnene i Bibelen som handler om tro og handling, Guds gaver, frelse, helbredelse, helliggjørelse m.m. Alt skrevet på en slik måte at ditt indre menneske vil forstå hvert ord du leser.
Kenneth E. Hagin hadde i nesten 70 år forkynt Guds ufattelige forråd på en uangripelig og lettfattelig måte.
Her vil du virkelig oppleve at din tro vil motta føde – hver dag – hele året.
Boken har vært etterspurt lenge, og vi tror mange vil glede seg til et nytt opplag av denne populære boken.

Forfatter: KENNETH E. HAGIN

Tema: ANDAKTSBOK 

Veil.pris: 298 NOK

Tilbudspris: 199 NOK

Du sparer: 99 NOK

 
Kast din bekymring på Herren!

«Kast din bekymring på Herren,» er mer enn en bok. Den er en erfaring _ og en erfaring som har velsignet dens tallrike lesere. De skriver og forteller om liv som er blitt forvandlet, legemer som er blitt helbredet, og byrder som er blitt løftet av som et resultat av at man har lest «Kast din bekymring på Herren,», og har fulgt Kenneth Hagins humoristiske og fornuftige råd. (Og hvis du skulle kjenne noen «verdensmestere i bekymring», så er dette boken for dem!) 

Forfatter: KENNETH E. HAGIN

Tema: KJØPT FRI - SYKDOM 

 
Bønner som utretter mye for kvinner

Kvinner er mer opptatt og engasjerte nå enn noen gang tidligere i historien. Den stressede livsstilen kan lett gå ut over ditt indre liv. Du trenger virkelig Guds visdom til hjelp.
Germaine Copeland har undervist mer enn 3 millioner menn  og kvinner hvordan de kan be med kraft gjennom bokseriene ’’Bønner som utretter mye’’.
Denne lille boken for kvinner gjør det lettere en noensinne til å kople seg inn på Guds visdom gjennom bønn basert på Guds Ord.

Forfatter: GERALDINE COPELAND

Tema: BØNNER 

 
Hvordan oppfylle Guds guddommelige hensikt

Visste du at det finnes en guddommelig forutbestemmelse for ditt liv? Vel, det gjør det! Gud har en plan for alle kristnes liv, og det inkluderer deg! De grunnleggende prinsippene i pastor Kenneth Hagin jr.’s nye bok, Hvordan fullføre din guddommelige forutbestemmelse, vil hjelpe deg til å forstå at det finnes en felles guddommelig forutbestemmelse for alle kristne. 
Du vil få hjelp til å forstå hva denne forutbestemmelsen er og hvordan du skal oppfylle den.

Forfatter: KENNETH HAGIN JR. 

 
En guddommelig åpenbaring av Himmelen

Her blir vi tatt med og får se himmelsens herlighet og alt som er beredt for de hellige.
Etter å ha opplevd helvetes dybder i tretti netter, ble Mary Baxter vist himmelens sfærer.
Her er fantastiske glimt av den skjønnhet og glede som venter hvert menneske som tror på Jesus Kristus.

«For så har Gud 
elsket verden at Han ga 
Sin Sønn, Den enbårne, for at 
hver den som tror på Ham, 
ikke skal gå fortapt, men ha evig liv.» 
– Johannes 3,16

Forfatter: MARY K. BAXTER

Tema: KRAFT - HIMMELEN 

Veil.pris: 198 NOK

Tilbudspris: 69 NOK

Du sparer: 129 NOK

 

×Tips en venn

En guddommelig åpenbaring om bønn En guddommelig åpenbaring om bønn  

Send tipset til (din venns e-postadresse)

Din e-postadresse (IP: 54.226.36.60)

Din kommentar (valgfritt)
Minst et par ord, dersom du skriver noe

Sender, vennligst vent ..  Avbryt