Guds garanti for et gjeldfritt liv

Hvis det at du trofast betaler dine månedlige avdrag, måned etter måned, ville få deg ut av gjeld, hvorfor er du da ikke gjeldfri i dag?
Hvis du har gjeld, er det best du følger nøye med i det Guds Ånd har å si deg i denne boken! Det er en herskende ånd som bare har til hensikt å gjøre deg til trell.

Forfatter: JOHN AVANZINI

Tema: ØKONOMI - PENGER 

 
Ha alltid overflod

Denne boken vil vise deg en ny dimensjon av overflodsliv. Den er en investeringsplan som er hentet fra Guds Ord, og den kan ikke slå feil.
Gud ønsker å velsigne deg over alle ting. Over alt ønsker Han at du skal ha framgang!

Forfatter: JOHN AVANZINI

Tema: ØKONOMI - PENGER 

 
Krig mot gjeld

Bruker du mesteparten av dine penger til å betale dine kreditorer? Sitter du fast i stor gjeld? Din situasjon er ikke håpløs. I denne boken vil John Avanzini vise deg hva Skriften sier om å komme fri fra gjeld!

Forfatter: JOHN AVANZINI

Tema: ØKONOMI - PENGER 

 
Mennesket vs. Guds herlighet

Det å operere i det overnaturlige skulle være en dagligdags opplevelse for alle troende. På samme måte som det å lese Bibelen, lovsynge og tilbe Gud. Denne boken vil åpenbare for deg Guds muligheter til å komme inn i denne vandringen. Boken vil gi deg nye ’linser’ slik at du kan se hva som er mulig for deg i den åndelige verden. Begi deg ut på denne reisen av mirakler. Tar du utfordringen? 

 
En guddommelig åpenbaring om bønn

Når du begynner å snakke med Gud og pleie fellesskapet med Ham, gir Han deg svar og skjenker deg av sin visdom og innsikt. Han lar det bli klart for deg hvem du i virkeligheten er i Kristus. Samtidig lar Han deg få den kraften og den frimodigheten som er nødvendig for deg å være i besittelse av dersom du skal kunne be om en forvandling – ikke bare i din egen tilværelse, men også i tilværelsen til dem som omgir deg.  Boka ’En guddommelig åpenbaring om bønn’ kommer til å styrke deg i din overbevisning om at Gud er opptatt av å gjøre alt til det beste for deg, til og med når det kan virke som om bønnene vi ber, ikke får noe svar. Hold fram med å tenke på Ham og ha tro til Ham som den allmektige Faderen. Det er Han som er i besittelse av den nøkkelen som åpner døren så du får dekket alle behovene dine.

Forfatter: MARY K. BAXTER

Tema: KRAFT - ÅNDELIGE VERDEN - BØNN 

Veil.pris: 229 NOK

Tilbudspris: 79 NOK

Du sparer: 150 NOK

 
En guddommelig åpenbaring om engler

«Jeg har skrevet om mange av disse opplevelsene i mine tidligere utgitte bøker. I disse bøkene forteller jeg detaljert om den åpenbaringskunnskapen Gud har gitt meg, og hva Han gjennom årene har vist meg angående hans mysterier. I denne boken ønsker jeg å vektlegge visjonene og åpenbaringene Gud har gitt meg om engler. Jeg ønsker å vise hva englenes arbeid betyr for oss, mens vi elsker og tjener Gud.
I 1976, da jeg begynte å fortelle om åpenbaringene Gud hadde gitt meg, var jeg som en pionér som trengte meg frem i ukjent terreng. Da jeg var ute for å forkynne, var det stunder da jeg ble spottet, forfulgt og latterliggjort. Men jeg fortsatte med å fortelle min historie, for jeg opplevde at jeg hadde fått et mandat fra Gud til å gjøre det. I dag sender Gud en overflod av manifestasjoner og åpenbaringer. Gud har hemmeligheter Han vil åpenbare for oss i denne tid, og vi må tro Ham».

Forfatter: MARY K. BAXTER

Tema: KRAFT - ÅNDELIGE VERDEN - ENGLER 

 
En guddommelig åpenbaring om utfrielse

Mange kristne undrer seg over hvorfor de ikke klarer å overvinne synd og fristelser og opplever vedvarende problemer med sin helse, sin økonomi og sine relasjoner til andre. I denne boken blir disse løgnene fra Satan avslørt.
Gjennom Skriftene, visjoner om åndelig krigføring, og personlige møter med onde åndelige krefter, vil Mary Baxter hjelpe deg til seier ved å forklare disse kraftfulle sannheter:
* Overvinne dine frykt for fienden!
* Gjenkjenne og overvinne Satans feller!
* Oppleve seier over synd og egne fall!
* Bli fri fra uforklarlige angrep!
* Gå i forbønn til utfrielse for andre!
Dette er kampen som må vinnes med de åndelige våpen som Gud har gitt oss.

Forfatter: MARY K. BAXTER

Tema: KRAFT - ÅNDELIGE VERDEN - UTFRIELSE 

 
En guddommelig åpenbaring av den åndelige verden

På en fengslende og utførlig måte beskriver hun sine møter med åndelige vesener, både gode og onde, og gir salvet innsikt i åndelig krigføring.I disse spesielle åpenbaringene fortalte Gud meg at om troende bare vil følge Hans ord, kan de vinne seier i sine åndelig kamper. Jeg har oppdaget at lydighet gir resultater hver eneste gang!
Jeg ønsker av hele mitt hjerte å hjelpe til med å utruste troende med kunnskapen om hva Bibelen sier om hvordan Satan opererer. Jeg vil at de skal vite at vi kan få seier over djevelen og alle hans hærskarer hver eneste dag.

Forfatter: MARY K. BAXTER

Tema: KRAFT - ÅNDELIGE VERDEN 

 
En guddommelig åpenbaring av Himmelen

Her blir vi tatt med og får se himmelsens herlighet og alt som er beredt for de hellige.
Etter å ha opplevd helvetes dybder i tretti netter, ble Mary Baxter vist himmelens sfærer.
Her er fantastiske glimt av den skjønnhet og glede som venter hvert menneske som tror på Jesus Kristus.

«For så har Gud 
elsket verden at Han ga 
Sin Sønn, Den enbårne, for at 
hver den som tror på Ham, 
ikke skal gå fortapt, men ha evig liv.» 
– Johannes 3,16

Forfatter: MARY K. BAXTER

Tema: KRAFT - HIMMELEN 

Veil.pris: 198 NOK

Tilbudspris: 69 NOK

Du sparer: 129 NOK

 
Kraften i Jesu Blod

Gjennom sine egne og andres erfaringer, gir Mary K. Baxter deg en dypere forståelse av kraften i Jesu blod. 
Dette har medført livsforvandlende resultater som igjen har resultert i:
* Overfunnet syndens kraft
* Vandrer i guddommelig helse og helhet
* Lever i fred og guddommelig omsorg
* Mottar hjelp i prøvelser
* Deler evangeliet med andre
* Bringer sine kjære til Gud
I sin utlegging av Skriftens Ord, leder Mary Baxter sine lesere inn i en dypere forståelse og hensikt med Det rensende blod som Jesus gav for deg på Golgata.

Forfatter: MARY K. BAXTER

Tema: KRAFT - JESU BLOD 

 
De stille årene

Alle av oss har gått igjennom – eller går igjennom – perioder i våre liv hvor det skjer lite rundt oss og vi synes at  ting går tregt. Det kan være din personlige utvikling som menneske og som kristen at du synes du har stått på stedet hvil i lang tid. Det kan være at dine forretninger ikke har hatt den utvikling som du hadde håpet på, eller du føler at du har stivnet helt i din jobbsituasjon. 

Forfatter: ERIK BEDSVAAG

Tema: DET KRISTNE LIVET 

 
Himmelsk belønning

Belønninger er noe vi alle liker. Ung eller gammel så liker vi å få utmerkelser, forfremmelser og belønninger.  Mange strever hardt for å oppnå det, mens andre tar det veldig med ro igjennom hele livet.  
Den store himmelske belønningen som deles ut ved inngangen til det evige livet, deles ut av Jesus Kristus.
Dommedag skulle være den største gledesfesten i enhver av oss som er frelst, for det er da de himmelske belønninger vil bli delt ut. For andre vil det bli en sorgens dag.  Det er en himmelsk belønning som venter oss alle, men ikke alle vil motta det som Gud har for dem. - Vil du få det?

Forfatter: ERIK BEDSVAAG

Tema: DET KRISTNE LIVET 

 
Nyt livet

Å nyte Livet, er det mulig? Er det mulig å nyte Livet midt i en urolig verden med kriminalitet, terrorisme, frykt, vold, sykdom, fattigdom, naturkatastrofer osv.
Om vi til og med befant oss i de ’’perfekte omstendigheter’’, ville vi etter kort tid finne ut at det også ville være problemer og vanskeligheter der. De fleste problemene er nemlig ikke bare rundt oss, men i oss. 
Finnes det virkelig en måte å leve på som gjør at vi kan begynne å nyte den største gaven vi har fått her på jorden, Livet (med stor L)? Ikke bare i sjeldne, enkelte øyeblikk, men time for time, dag for dag, år etter år? 

Forfatter: ERIK & HILDE BEDSVAAG

Tema: DET KRISTNE LIVET 

 
Femenin, sterk og lykkelig

Du ble skapt i Guds bilde med et enormt potensial. Du ble skapt til storhet og til et spennende liv. 
Du har en tjeneste og plass i Guds fantastiske plan for menneskeheten som bare du kan fylle.  Livet med Gud er universets største eventyr. Kanskje synes du ikke at du har så mye å komme med. 
Sannheten er den at Gud har lagt ned i deg sine egne skatter og talenter.  Du trenger bare å grave dem fram og våge å bruke dem.  Gud har tro på deg!  Denne boka vil hjelpe deg til å våge å drømme store drømmer og oppmuntre deg til å ta steget ut å bli en av mange kvinner som reiser seg opp i den Kongsdatter verdighet Gud har gitt alle kvinner og bli en medsøster, en hjelper og en verdensforvandler som er med på å gjøre vår verden til et bedre sted å leve. (Stivinnbundet)

Forfatter: HILDE BEDSVAAG

Tema: KVINNER 

 
Jeg Tarzan, du Jane

Har du noen ganger kjent det som om du og samlivs-partneren din befant dere på hver deres klode?
Dersom du har det, er det hjelp å få! «Jeg Tarzan – du Jane» gjør rede for hva som skal til for å sikre at du får et vellykket ekteskap. Boka er spekket med personlige beretninger og praktiske skritt du kan ta for å sikre at forholdet ditt blomstrer – og ikke bare overlever – i den hektiske hverdagen du er en del av. 
«Vi har virkelig behov for denne håpets røst i en kultur som er så dødbringende for ekteskapet!» – Mark Rutland, Ph. D., rektor ved Southeastern University.
«Daniels og Kathys bok «Jeg Tarzan – du Jane» er litt av et blinkskudd!» – Peter Lowe, administrerende direktør for Peter Lowe International.

«Jeg har kjent Daniel og Kathy i tjue år. De er tvers igjennom ekte.» – Terry Teykl, leder for Renewal Ministries.

«Uavhengig av hvilket stadium i parforholdet de befinner seg i, kan ethvert par høste visdom fra denne boka!» – Jodi Chiricosta, leder for den utadrettede virksomheten i Operation Blessing International.

«Praktisk og bibelsk visdom som bygger et sunt forhold.» – Willy Rice, pastor i Calvary Baptist Church, Clearwater.

«De har en forfriskende, praktisk tilnærming til ekteskapet som faktisk virker.» – Matthew Hart

Forfatter: DANIEL & KATHY BERNARD

Tema: EKTESKAP OG SAMLIV 

 
Anklageren avslørt

Åndsmaktene som står bak baktalelse, sladder og anstøt, begynte sitt arbeid i Edens hage, og de har rast hele tiden etter det. De ødelegger familier, bryter ned menigheter og setter åndelige ledere i vanry. Hver eneste dag blir nye mennesker offer for disse kreftene.
Satan vil ha oss til å tro at kristne ikke kan såre hverandre – at åndelige angrep alltid kommer fra et sted utenfor menigheten. Men når dr. Kynan Bridges river masken av Anklageren, kommer sannheten for en dag. Satans åndsmakter som farer med baktalelse, sladder og anstøt bruker de troende til å infisere menigheten fra innsiden med bitterhet og åndelig splid. Og det verste er at de troende altfor ofte spiller på lag med dem i stedet for å kjempe imot.
Hvis du vil slutte med å jobbe for djevelen og i stedet fremme fred og oppleve frihet, er denne boken det rette redskapet til å veilede deg. Dr. Bridges viser deg hvordan du skal forstå makten i det talte ord, få seier over ting du har opplevd og som har såret deg, og hvordan du skal arbeide for å fremme enheten i Kristus. 

 
Jesu blod - Guds herlighet

Oppdage sannheten om Jesu Blod og Guds herlighet!

Frelsen er mer enn bare å bli frelst fra synden. Frelse er å bli frelst til Guds ære. Vi ble skapt i Hans bilde, og det er Hans ønske for oss å bli kronet med Hans herlighet og ære.

'Jesu Blod - Guds herlighet', avslører hvordan kraften i Jesu Blod og Guds herlighet passer sammen Guds plan for forløsning. Denne spennende boken trekker erfaringer fra store ledere fra fortiden og tenner kraften på nytt i Jesu Kirke i dag.

Ved å kombinere personlige historier med sterke bibelske prinsipper, lærer Billye Brim oss viktigheten og avhengigheten til Jesu Blod i din daglige vandring med Gud.

Du vil forstå som aldri før at uten Jesu Blod, er det umulig å være forberedt på å motta Guds herlighet for.

Forfatter: BILLYE BRIM

Tema: JESU BLOD 

 
En 40 dagers faste fra negative ord

På et eller annet tidspunkt i ditt liv har du sikkert prøvd å faste. Kanskje fra mat, tv eller andre ting, for
å prøve å fokusere mer bestemt på din vandring med Kristus. Kanskje faste er en stadig gjentakende
handling i ditt åndelige liv. Men har du prøvd å faste fra ord?
Kanskje ser du på deg selv som en ganske positiv person. Men allikevel merker du at du fra tid til
annen bruker ord som er med å såre og støter andre personer. Dette gjør at du blir frarøvet gleden
over vandringen med Jesus på grunn av dårlig samvittighet.
’40 dagers faste fra ord’ vil peke på bibelske prinsipper i en 40 dagers periode. Ikke bare vil ditt
vokabular bli forandret, ditt hjerte vil også bli forvandlet.
Når du tar denne åndelige reisen, vil du merke at du tar avstand fra:
* dømmende holdning * kritikk * negativitet
* sladder * klaging * sarkasme 

 
Tungen - den kreative kraften

Ordene du taler vil enten gjøre at du seirer i livet eller gjøre at du lever bundet. Mange mennesker har blitt holdt fanget i sine omgivelser ved sine egne ord. Mangel på Guds Ords tilstedeværelse i ditt liv vil frarøve deg troen på Hans makt og autoritet. 
Sett deg selv i en situasjon der du kan motta Guds beste for deg ved å tale ut Hans Ord. Guds skapende kraft er fortsatt den samme som den var i tidens begynnelse, da Han sa: ”Bli lys!” og lyset ble til. 
Hans ord talt ut fra din munn og født frem i ditt hjerte, blir en åndelig kraft som kan forløse Hans kraft i deg. 

Forfatter: CHARLES CAPPS

Tema: BEKJENNELSE - TUNGEN 

 
Jesus vår forbeder

Vi har alle lært om Jesus og Hans helbredelsestjeneste, mirakler og demonutdrivelser. Men menigheten (Kristi legeme) i sin helhet vet veldig lite om Jesus som vår Forbeder. Denne delen av Hans tjeneste er så livsviktig for oss. Det er ikke bare noe Han gjorde da Han levde på jorden, men det er en tjeneste som fortsetter i dag. 
Denne boken vil ta deg med på en reise gjennom Skriften, og den vil kaste lys over mange sannheter som du allerede kjenner. Vær var for det Gud sier til deg når du leser denne boken og studerer Guds ord. 

Forfatter: CHARLES CAPPS

Tema: FORBØNN - JESUS